Fijn en vlot geholpen. Duidelijke uitleg door de audicien. Wat ik persoonlijk nog mis is nog een evaluatie na een paar maanden, om nog eventuele zaken te bespreken en wellicht nog wat extra hulpmidd... もっと見る
企業が回答しました
Zuideinde 1, 2671 MG Naaldwijk, Zuid Holland, NL
•レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Fijn en vlot geholpen. Duidelijke uitleg door de audicien. Wat ik persoonlijk nog mis is nog een evaluatie na een paar maanden, om nog eventuele zaken te bespreken en wellicht nog wat extra hulpmidd... もっと見る
企業が回答しました
De medewerker van het filiaal in Naaldwijk de heer Maikel Monné heeft prima geholpen was duidelijk, geduldig. Met de afspraken ging het niet helemaal vlekkeloos. Dit wordt door jullie centraal gereg... もっと見る
Uitstekend en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van nieuwe hoortoestellen. Jammer dat ik geen enkele toelichting over de offerte kreeg. Waarom ca. 350 euro voor de Beter Horen kaart. Dat is nogal... もっと見る
Ik ben er erg prettig ontvangen en geholpen. Een goed advies en een professioneel bedrijf.
企業が回答しました
顧客にレビューを依頼しています
この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。
Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Ik ben er erg prettig ontvangen en geholpen.
Een goed advies en een professioneel bedrijf.

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
Vandaag had ik een afspraak voor een hoortest. Tijdens het wachten kwam een oudere dame binnen die zichtbaar moeite had met horen en wat verward overkwam. Op een weinig vriendelijke manier werd haar verteld dat ze geen afspraak had en de volgende dag maar terug moest komen.
Ik vond het pijnlijk om te zien hoe weinig geduld en empathie er werd getoond.
Vervolgens was ik zelf aan de beurt. Mij werd gevraagd waarom ik een hoortest wilde, terwijl ik juist meerdere herinneringen per e-mail en post had ontvangen dat het weer tijd was voor een controle. Nadat dit was aangepast, werd gevraagd of ik de test überhaupt nog wilde doen. Natuurlijk wilde ik dat, ik had er tenslotte tijd voor vrijgemaakt.
De test zelf duurde slechts enkele minuten. Er werd niet in mijn oren gekeken om bijvoorbeeld oorsmeer uit te sluiten. Toen ik vroeg om een uitdraai van de resultaten, leek dat geen probleem. Later bleek ik deze niet te hebben meegekregen en moest ik teruglopen om hem alsnog op te halen.
Mijn gehoor bleek gelukkig prima. Toch verliet ik de vestiging met een vervelend gevoel. Ik voelde me vooral een lastige klant in plaats van iemand die welkom was. De combinatie van de behandeling van de oudere dame en mijn eigen ervaring maakt dat ik niet snel naar deze vestiging, en mogelijk ook niet meer naar Beter Horen, zal teruggaan.

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
We werden goed ontvangen, duidelijke uitleg en vriendelijk personeel
En goede service.

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
Heel goed geholpen .Vriendelijk en geduldig.Ben heel blij met mijn nieuwe gehoor apparaten

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
duidelijke uitleg.
fijn dat ik twee verschillende hoortoestellen uit kon proberen.

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
Personeel is erg vriendelijk, geduldig en bespreken alles goed door.

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
de winkel is chaotisch toen ik ging om te passen konden ze onderdelen niet vinden na lang zoeken toch gevonden
Wat wel beter kan zijn de gebruiksaanwijzingen onoverzichtelijk in vele talen kleine letters wat ik vooral vind de website is onoverzichtelijk kan er absoluut geen wijs uit

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
Wij zijn heel goed geholpen. Rustig werd alles uitgelegd een aardige dame mijn man is blij met zijn hoortoestellen .

Beter Horen - Naaldwijk からの回答

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
Het bezoek van vanochtend was nog treuriger dan de vorige keer. Los van de lange wachttijden voor een afspraak lag er vanochtend een hond in de zaak. Was van een medewerker. Ik heb zelf ook twee honden maar wat nu als een klant allergisch is of bang is voor honden? Op een gegeven moment was de hond achter de medewerker gaan staan. De dame in kwestie brak zowat haar nek. "Goed dat ik geen koffie had", zei ze nog. Jongens, kom op zeg, dit kan toch niet. Ik zou er normaal gezegd misschien niet veel van gezegd hebben maar in combinatie met de bureaucratie mbt beschikbaarheid van ondersteuning. Alsof de zaak altijd vol zit. De 4 keren dat ik er ben geweest zat er geen hond. Nu wel! Uiteraard neem ik nog contact op met het hoofdkantoor vandaag en hoop ik dat ze een goed gesprek met de eigenaar van dit filiaal aangaan. Aanvulling: net terug van huisarts, oren laten uitspuiten. Uitspuiten op advies Beter Horen Naaldwijk nadat een medewerker vanochten gekeken had. Dat kijken was niet fijn deed pijn. Medewerker zei ook: " ja ik ben even goed aan het kijken dus dat kan gevoelig zijn hoor". Huisarts gaf bij uitspuiten aan dat de gehoorgang behoorlijk rood en beschadigd was, een wondje. Uitkijken dat het niet gaat ontsteken. Ik laat deze BH medewerker in ieder geval niet meer mijn oren controleren

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
Fijn en vlot geholpen. Duidelijke uitleg door de audicien.
Wat ik persoonlijk nog mis is nog een evaluatie na een paar maanden, om nog eventuele zaken te bespreken en wellicht nog wat extra hulpmiddelen en tips voor het gebruik van de hoortoestellen. Maar ik ga daar nog een keer zelf een afspraak voor maken. Wellicht kan ik er in de dagelijkse praktijk en werksituatie nog wat handige tips krijgen.

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
Alles is mis gegaan. Tijdens het testen van de nieuwe toestellen kwam er steeds een andere collega storen wat zeer hinderlijk was. Dit gaat over mijn man Hij is 87 neemt niet zo snel alles op. En nu blijkt dat de aanvraag naar DSW niet goed is gegaan zodat mijn man een toestel zelf moet betalen omdat ze dit niet goed heeft aangevraagd. 700 euro is voor ons veel geld. Wij hopen hier snel een antwoord op te krijgen. Wij hebben nu uitstel van betaling aangevraagd dus hopelijk doen jullie hier iets mee

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
2 weken geleden afspraak gemaakt voor vandaag, maar toen we in de winkel kwamen wist de dame nergens iets vanaf. Ook de bestelling, die we vandaag zouden meenemen, was er niet.
De betreffende dame was bezig met iemand toen we binnen kwamen en dat was ook al zeer beschamend (zeer neerbuigend tegen een oudere man iets met zeer weinig geduld zeggen en puffen wanneer een ander iets vraagt).
Voor ons geen beter horen meer.

Beter Horen - Naaldwijk からの回答
Prima geholpen door de audicien ..en een hoorapparaat gekocht …
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。