Banner for Three Business

Three Business レビュヌ 81

•
TrustScore 5段階評䟡の3

2.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

started off ok, deals too good to be true, random price rises from what i had took, payment issues on there website and they keep claiming i haven't paid them after sending them multiple emails with... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

This is the poorest business network I have ever linked with in my life time. I couldn’t believe that there staff didn’t know their business rules, regulations and procedures. In conclusion they didn... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

For over four years, we've been a business customer with Three. Their customer success team is truly exceptional. Managing our 450+ lines is effortless, with requests handled within an hour, or 24 hou... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Staff was good finding us a deal that met our needs at an acceptable cost, explained it all well. We dont understand why Three didnt pay the last bill with our previous provider even though it is adv... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 移動䜓通信事業者

圓該䌁業による蚘述

Trusted by over a million customers. As the fastest growing network for business in the UK, we’re constantly innovating. Our mission is to bring better connectivity every day, to every business customer.


連絡先

2.8

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

81件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを眮いおいたす。ただし、この䌁業は返信原皿の䜜成に圹立぀ AI 支揎ツヌルにもアクセスするこずができたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

save yourself the hassel

started off ok, deals too good to be true, random price rises from what i had took,
payment issues on there website and they keep claiming i haven't paid them after sending them multiple emails with transaction id's and statements ect showing payments were made.
wont be renewing anything with you cant wait for this to end.

2026幎5月5日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Rhys,

Thank you for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear about your experience.

To discuss and resolve the payment issues you reference, we recommend that you get in touch with our dedicated Support Team. You can find their contact details here: https://www.three.co.uk/business/help/contact-us

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

This is the poorest business network I


This is the poorest business network I have ever linked with in my life time. I couldn’t believe that there staff didn’t know their business rules, regulations and procedures.
In conclusion they didn’t know what they are doing.

2026幎4月8日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Joshua,

Thank you for providing us with the additional information requested.

We've looked into this and recommend that you get in touch with our dedicated Support Team to discuss this further. You can find their contact details here: https://www.three.co.uk/business/help/contact-us

Many Thanks
Three Business

----------------------------------------------------

Hello Joshua,

We're sorry to hear about your experience with us.

We've requested some additional information from you so we can look into the issues raised.

We look forward to hearing from you.

Thanks,
Three Business

5぀星のうち5の評䟡

Great assistance to sort out our new


Great assistance to sort out our new deal. Friendly knowledgeable gentleman. Very happy.

2026幎4月1日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Ellie,

Thank you for taking the time to leave us your review.

We are glad to hear that you are having a positive experience with us.

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

Everything...misinformation

Everything...misinformation, chea....

I'm with three on personal number for ages but business is just a bunch of thieves...

2026幎4月17日
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Andrei-Cristian,

We're sorry to hear about your experience with us.

To discuss and resolve the issues you're facing, we recommend that you get in touch with our dedicated Support Team. You can find their contact details here: https://www.three.co.uk/business/help/contact-us

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

Don’t start contract with this company other why’s you regret

I had a very bad experience with this network provider. I have never heard of this company before in the UK, and unfortunately, my SIM card has been inactive for more than two weeks.

I tried to contact customer service several times, but they only kept telling me to wait without giving any clear solution. The customer service team was also very rude and unhelpful.

Because of this experience, I strongly advise others not to start a contract with this provider. I do not recommend this service at all.

2026幎4月16日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello,

We're sorry to hear about the experience you've had.

We've requested some additional information from you to support with the issue that you've raised.

We look forward to hearing from you.

Thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

Three are a disaster case!!!! Simply don't do it! Don't go with Three!!

As a Three Business customer I wish to inform anyone thinking of joining Three about what a disaster my experience has been.

Simply, just don't do it! I have lost a morning of business today because of this company over a fault by Three. Potentially my company's credit rating might take a hit too which I will find out soon enough, I will seriously be disappointed if this is the case. Trying to communicate and resolve matters with customer services that have zero idea of how the UK works as they simply do not reside in the UK or can relate to how things operate here is a testing. I can see why Three opt to use or base operations abroad as there are much less hassle from UK regulations and tax but this comes at a cost whenever trying to speak to these people for help resolving any issues. For example, you have a person in Ireland supporting someone's business in Peru, what and how can that person in Ireland relate or advise on business issues or business impact and support the person in Peru, it's just not working. There is little to no business understanding... If the companies support and business is not in the same country then nothing in aligning... AI would do better but it's not the answer either... You need support and understanding from the support staff in the country your business operates from.

Three ooze cheap and nasty in mostly every aspect!
It's time for me to move away from Three.

Three can potentially very easily cost your company in loss of income, productivity, staff and can easily do damage to your company credit rating, potentially, I wait to find out!!! All of these points and the customers services reps have little to no understanding how important these matters are.

Just don't do it!

2026幎4月6日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello,

We're sorry to hear about the experience you've had with us.

We've requested some additional information from you to support with the issue that you've raised.

We look forward to hearing from you.

Thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

Complete headache!

I have always had problems every single time I want to connect with THree. For cancellations, you make things extremely difficult!!!

2026幎4月2日
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Fanny,

We're sorry to hear about your experience with us.

To discuss and resolve the issues you have raised, we recommend that you get in touch with our dedicated Support Team. You can find their contact details here: https://www.three.co.uk/business/help/contact-us

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

Wifi calling does not work on 3.

It's now a month of trying, rebooting, resets, new sim still unable to receive and make half my calls, particularly on wifi. Never a problem with the iphone over the preceding 5 years when with EE and more recently 3's partner vodafone. Customer service try but my business is being ruined and they have a 6 month no refund policy. Terrible

2026幎4月2日
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Chris,

We're sorry to hear about the issues you're experiencing.

We have looked into this and one of our team will be in touch with you as soon as possible.

Sorry for any inconvenience you've experienced.

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

Sold me a contract for 3 broadband when


Sold me a contract for 3 broadband when knowing don’t cover my area .. trying to get the return qr within the 30 days was a nightmare took 3 weeks near on 25 call and on top of that you’ve tried to charge me £25 for a service you haven’t supplied.
I would never ever consider using three for my business in the future!

2026幎2月27日
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Tracey,

We're sorry to hear that you have not had a great experience with us.

We've looked into this and can see that the return issues you have raised should now be resolved.

If you would like to discuss this or anything else, we recommend that you get back in touch with our dedicated support team so they can look into this for you. You can find their contact details here: https://www.three.co.uk/business/help/contact-us

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

2 are better than 1, hah!!!

Why, Oh why am I paying 5g prices that annually go up by more than inflation when at several long times during the working day your network struggles to put out 4g. You are con artists

2026幎3月31日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Anthony,

We're sorry to hear that you have not had a great experience with us.

We recommend that you get in touch with our dedicated support team so they can look into this for you. You can find their contact details here: https://www.three.co.uk/business/help/contact-us

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

Lack of response from my account


Lack of response from my account manager.
Thank you for your response Three, i have tried the contact us page, which is also a waste of time! My account manager is sales base, therefore priority is on new business, you should have dedicated account managers to look after you exsiting clients.

2026幎3月30日
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Anabel,

We're sorry to hear that you haven't had a great experience with us.

If you have a specific issue you need some help with, we recommend that you get in touch with our dedicated Support Team. You’ll find their contact details here: https://www.three.co.uk/business/help/contact-us.

Thanks,
Three Business.

5぀星のうち1の評䟡

Sending data via seagull is faster and more reliable

I've used three for years but since they merged with Vodaphone the signal has been rubbish. for the past three months I've regularly checked network status in the local areas and without exception every time I get the same message

We're working on fixing an issue in this area at the moment. We're sorry for any disruption this may be causing.

We hope to have things fixed as soon as possible and will add any updates here.

it's not good enough, at the moment I find it's both faster and more reliable to stick post-it notes on to seagulls and ask them to deliver them to my clients

2026幎3月13日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello there,

We're sorry to hear about your network experience.

We recommend that you get in touch with our dedicated Support Team so they can look into this for you. You’ll find their contact details here: https://www.three.co.uk/business/help/contact-us

They’ll be able to get to the right resolution with you.

Thanks,
Three Business.

5぀星のうち1の評䟡

It's been an ongoing nightmare dealing with Three Business!

It's been an ongoing nightmare dealing with Three Business as I have had no incoming calls for six and a half days and no outgoing calls for four days starting two weeks ago; complained via email to their CEO Max Taylor and have not received any acknowledgement or response from him or his fellow directors or managers which is unbelievably disrespectful, incompetent and complacent to say the least! This company do however offer good prices and fairly good signal strength around the areas I live in and travel to so that is a positive but they fall down on ALL aspects of Customer Service politely arguing against you instead of helping you which means that they have zero customer loyalty and actively employ staff who have 'virulently anti business customer' policies in place to deliberately frustrate you whilst obfuscating and spinning you around in circles. The CEO is clearly uninterested in resolving my series of high level serious complaints and has instead decided to ignore emails to him and his team which is grossly negligent and shows him in poor light! They have the audacity to call themsleves "THREE BUSINESS" but in reality they are wilfully 'ANTI BUSINESS' and will remain so unless their policies become far more customer friendly and they respond via phone which is something they pretend they don't have the power to do to make 'outgoing' calls and hide their incoming phone numbers re-routing you to their indifferent Mumbai call centre which then adds insult to injury...they have talked about some kind of compensation but nothing has been agreed yet as this is ongoing and I will update this review if anything changes...what will happen now is Three will respond to this as they have done in every other review with a 'standard' message that does nothing to resolve the complaint and is a joke...try having a mobile phone which for six and a half days has no service and then you'll understand how I have been mistreated by the whole of Three Business

2026幎2月26日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Richard,

Thank you for providing us with the additional information.

We've looked into this for you and can confirm that our executive team are dealing with your complaint and will be back in touch with you soon.

We apologise for any inconvenience you have experienced.

Many Thanks,
Three Business

----------------------------------------

Hello Richard,

We're sorry to hear that you haven't had a great experience with us.

We've sent you a request for additional information, so we can support you with the issue you have raised.

We look forward to hearing from you.

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

Not A Happy Bunny

Despite living 50 yards from the mast, my 5g signal only gives me 60-70mbps when it should be over 200mbps.

Three sent me 2 SIM cards and neither could get past 70mbps. I tried the cards in three different iphones and they all gave the same result.

2026幎2月27日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Rob,

Thank you for providing us with the additional information.

We have looked into this and recommend that you get back in touch with our dedicated support team, who can further investigate this and get to the right resolution with you. You can find their contact details here: https://www.three.co.uk/business/help/contact-us

We are sorry for any inconvenience caused.

Many thanks,
Three Business

-------------------------------------

Hello Rob,

We're sorry to hear that you haven't had a great experience with us.

We've sent you a request for additional information, so we can support you with the issue you have raised.

We look forward to hearing from you.

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち5の評䟡

Upgrade

Just upgraded for another year,ive 3 accounts, been with 3 for alot of years and yet again they gave me a good deal

2026幎3月4日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Paul,

Thank you for taking the time to leave us your review, we appreciate it.

We are really happy to hear that you have had a great experience with us when upgrading your business plan.

Many thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

I felt forced to take the contact and


I felt forced to take the contact and the terms of cancellation were not properly explained

2026幎3月9日
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Mwansa,

We're sorry to hear that you have not had a great experience with us.

We recommend that you get in touch with our dedicated support team so they can look into this for you. You can find their contact details here: https://www.three.co.uk/business/help/contact-us

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち5の評䟡

Great staff to deal with

I always use the 3 shop in Grimsby, (since 2007) and I like to see Carol who is very knowledgeable about the phone plans.

2026幎2月24日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Catherine,

Thank you for taking the time to leave us your review, we appreciate it.

We are really happy to hear that you have had a great experience with us. We will pass on your positive feedback to Carol at the Grimsby store.

Many thanks,
Three Business

5぀星のうち1の評䟡

Shambolic company

Shambolic company. Cancelled a mobile broadband contract in January. 3 phone calls. 3 chats. Still have the device that apparently needs to be returned to end this.
- when cancelling not told had to return device
- chat agent told me take it into a store. Store not their job
- next agent said an email had been sent with a drop off QR code
- no email
- next agent told me email used was not the one on the account and was in fact completely made up
- agent said email resent to correct email address
- no email received
- agent today said would send a Jiffy bag. Address on account no longer used. Agent then said would put me on hold while she “spoke to her team”. I said you will not, stay on the line and work this out. Magically she was then able to change the address. You couldn’t make it up. Apparently a Jiffy bag has been sent. We will see.

So much time wasted thanks to a company that is simply atrocious in its service and people. Lies, no accountability, agents who just want you and your problem off their desk, it’s shambolic. No wonder three won’t exist soon.

Avoid at all cost.

2026幎2月23日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello,

Thank you for providing us with the additional requested information.

We have looked into the issue and our team are getting in contact to resolve this for you as soon as possible.

Sorry for any inconvenience you've experienced.

Many Thanks,
Three Business

-----------------------------------

Hello JPD,

We're sorry to hear that you haven’t had a great experience with Three Business.

We've requested some additional information from you to support with the issue that you've raised.

We look forward to hearing from you.

Many Thanks,
Three Business

5぀星のうち5の評䟡

We attended the Three shop in Port


We attended the Three shop in Port Talbot and were helped by Nathan. He was very helpful and helped us set up our new phone tablet. Nathan was pleasant and polite at all times which contributed to our positive experience while in the shop.Thank you Nathan.

2026幎2月20日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hi Annamarie,

Thank you for taking the time to leave us your review, it is really appreciated.

We are really happy to hear that you have had a great experience with us. We will pass on your positive feedback to Nathan at the Port Talbot store.

Many thanks,
Three Business

5぀星のうち5の評䟡

Renewing my Three Business Plan.


You guy was polite knew his product and walked me through the whole process. I had a host of questions which he was patient enough to listen too and answered them all without any problems.

2026幎1月22日
自発的なレビュヌ
Three Business ロゎ

Three Business からの回答

Hello Darren,

Thank you for taking the time to leave us your review, we appreciate it.

We are really happy to hear that you have had a great experience with us when renewing your business plan.

Many thanks,
Three Business

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報