24MX Suomi レビュー 

2,925
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Order process was easy and clear. Order came faster than was estimated and we received continius updates on the progress of the order. Gear bag is good quality and modification was made correctly.... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Oli kyllä hieno nappula rengas, iloinen kuski ajeli heti kun pystyi laskettelu rinnettä ylös uudella erinomaisesti pitävällä renkaalla :D nopeasti lähti tuote toimittumaan tästä kaupasta. Voin suosite... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Hei, olen muuten tyytyväinen tilaukseen ja toimitukseen mutta jäähdyttimien katteiden kiinnitys korvalliset olivat väärässä kohdassa ja tästä johtuen katteita ei saa kiinni normaalisti kiinni samaan l... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ordering is easy and reliable, I ordered for my daughter first and when the helmet arrived and I saw it. I decided to buy the same one for myself. The helmets are of good quality. Orders arrived in F... もっと見る

企業情報

  1. アクティブウェア店
  2. ・
  3. ファッション アクセサリー店
  4. モーター スポーツ専門店

当該企業による記述

24MX on yritys, joka tarjoaa motocross, enduro ja moottoripyörä varusteita ja varaosia. Pyrimme tarjoamaan aivan uudenlaisen ostokokemuksen ja laajimman mahdollisen tuotevalikoiman parhaimmilla hinnoilla.

Tervetuloa 24MX

当該企業による記述

Ilman toimituskuluja 200€*
Yli 200euron tilaukset lähetetään toimituskuluitta. *Ei koske suuria tuotteita
60 päivän palautusoi-keus
Tuotteilla on 60 päivän ja palautusoikeus, kun tuotteet ovat käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan.

連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

2925件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(2,925)

過去12か月のレビュー数: 153件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Everything went well

2025年12月22日
24MX Suomi ロゴ

24MX Suomi からの回答

Thank you for your review.

Good to know that everything went well with your order.

Kind regards,
24MX

5つ星のうち5の評価

Kaikki toimi moitteetta

Kaikki toimi moitteetta. Tavara tuli nopeasti.

2025年12月20日
24MX Suomi ロゴ

24MX Suomi からの回答

Kiitos arvostelustasi.

Hienoa, että kaikki toimi moitteettomasti ja että toimitus oli nopea.

Ystävällisin terveisin,
24MX

5つ星のうち5の評価

Nopea toimitus

Nopea toimitus, hyvä tuote ✨

2025年12月15日
24MX Suomi ロゴ

24MX Suomi からの回答

Kiitos arvostelustasi.

Hienoa, että toimitus oli nopea ja että olet tyytyväinen tuotteeseen.

Ystävällisin terveisin,
24MX

5つ星のうち2の評価

Varaosa kuva ei vastannut tuotetta

Varaosa kuva ei vastannut tuotetta, ja sitten vielä maksoin tuotteen kahteen kertaan. Asiakaspalvelu ei voinut auttaa siinä ongelmassa.

2025年12月6日
24MX Suomi ロゴ

24MX Suomi からの回答

Hei,
kiitos palautteestasi.

Olemme varmistaneet, että hyvitys on suoritettu oikein, ja asiasta on myös ilmoitettu asiakaspalvelulle.

Ystävällisin terveisin,
TEAM 24MX

5つ星のうち2の評価

En suosittele jos on muitakin vaihtoehtoja

Onneksi tällä kertaa kaikki sujui hyvin. Jos yhtään joutuu asiakaspalveluun turvautumaan niin harmaat hiukset ovat taattuja. Heitä ei selkeästi kiinnosta yksittäisen asiakkaan tyytyväisenä pitäminen. Olen tästä syystä siirtänyt asiointini toisaalle, mutta tälläkertaa tuotteet olivat sen verran hyvillä aleilla että päätin ottaa riskin

2025年12月12日
24MX Suomi ロゴ

24MX Suomi からの回答

Hei,
kiitos palautteestasi.

On ikävää, että olet tyytymätön, mutta valitettavasti emme näe, että olisit ollut yhteydessä asiakaspalveluun muutamaa tuotetta koskevaa kysymystä lukuun ottamatta pari vuotta sitten.

Olet tietysti tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tarvitset apua.

Ystävällisin terveisin,
TEAM 24MX

5つ星のうち1の評価

I never received the parts I ordered…

I never received the parts I ordered and I didn't get all my money back. I am really disappointed with your store and will never buy anything from you again.

2025年12月8日
24MX Suomi ロゴ

24MX Suomi からの回答

Hi,
thank you for your feedback.

If your order doesn't arrive or something else is wrong, it is important that you contact customer care, so that they can help you.

We cannot claim orders through TrustPilot.
We have asked customer care to contact you.
Please reply to them so that they can assist you.

Best regards,
TEAM 24MX

5つ星のうち3の評価

O’Neal protective shorts (1288-005)…

O’Neal protective shorts (1288-005) size xl is for youth, not for adults. Returning wrong sized stuff costs 4,95€

2025年11月29日
24MX Suomi ロゴ

24MX Suomi からの回答

Hi,
thank you for your feedback.

Size-related returns are free, actually, but you need to contact customer care so that the return can be handled in this way.

We have now noted that the return is related to sizes, and no fee will be charged.

It is important to always contact customer care if there is something wrong with your order.

Best regards,
TEAM 24MX

5つ星のうち4の評価

One product was dropped due shipping…

One product was dropped due shipping and two more allmost dropped too.

Edit: they refundet dropped product

2025年11月22日
24MX Suomi ロゴ

24MX Suomi からの回答

Hei,
kiitos palautteestasi.

Olemme pyytäneet asiakaspalvelua ottamaan sinuun yhteyttä.
Vastaa heidän sähköpostiinsa, niin he auttavat sinua.

Ystävällisin terveisin
TEAM 24MX

5つ星のうち3の評価

Oikeaa kokoa oli hankala löytää…

Oikeaa kokoa oli hankala löytää lapselle koska koko opas oli naisen mitoille tarkoitettu. Vielä miinusta palautuksesta kun sieltä tuli palautuksesta lasku vajaa 7€

2025年11月20日
24MX Suomi ロゴ

24MX Suomi からの回答

Hei,
kiitos palautteestasi.
Ikävää, että tuote ei sopinut sinulle.

Tuotteiden palauttaminen palautusportaalimme kautta on maksutonta.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos et tiedä, miten sitä käytetään.

Ystävällisin terveisin,
TEAM 24MX

5つ星のうち3の評価

Tilaus oli hyvin pakattu mutta toimitus…

Tilaus oli hyvin pakattu mutta toimitus oli aika pitkä, kesti 8 päivää. Muuten hyvä🙏

2025年11月17日
24MX Suomi ロゴ

24MX Suomi からの回答

Hei,
kiitos palautteestasi.

Olemme tarkistaneet seurantatiedot ja näemme, että pakettisi lähti varastoltamme tilauksen tekoa seuraavana päivänä.
Valitettavasti paikallinen kuljetusyritys on ilmeisesti kohdannut ongelmia kaikkien pakettien mahtumisessa kuljetukseen ja joutui ohjaamaan pakettisi toista reittiä.
Tämän vuoksi kuljetus Suomen sisällä kesti huomattavasti tavallista pidempään.

Ymmärrämme todella, että tämä on tuntunut ikävältä!

Ystävällisin terveisin
TEAM 24MX

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報