zijn oplichters, bij defecte producten krijg je niemand te pakken, en als je met geluk iemand krijgt is diegen nog agressief en brutaal ook
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
While pricing was okay, do not buy videogames at this store if you want sealed games. The shops open the videogame cases and store the actual cartridge/disc behind the counter, thus breaking the pac... もっと見る
企業が回答しました
Funko Pop! Marvel: Deadpool as French Painter besteld, levering super goed al zijn de bezorgkosten naar NL wel wat duur (10 EUR). Geen contact nog gehad met de customer service. Na de reviews op tr... もっと見る
Na veel negatieve reviews gelezen te hebben hier, toch 3 funko's besteld die ze verkochten voor een hele goede prijs. En de levering is beter dan verwacht. Vanuit Belgie naar Nederland binnen 3 dagen... もっと見る
企業情報
当該企業による記述
Bent u op zoek naar een Marvel versie van Monopoly? Of naar een toverstok van Harry Potter? Of toch liever een badjas van Batman of een popcornmachine van Star Wars? 4Geeks is dé referentie voor POP-Cultuur en merchandising, van Adventure Time tot Zelda. On onze Geekshop kan u terecht voor originele en exclusieve geschenken, merchandising, t-shirts, collector items, een seletie van Manga & Comics en nog veel meer!
連絡先
Rootenstraat, 8/93, 3600, Genk, ベルギー
- info@4geeks.be
- 4geeks.be
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
この企業を閲覧した人は、以下の企業も閲覧しています。
oplichters
zijn oplichters, bij defecte producten krijg je niemand te pakken, en als je met geluk iemand krijgt is diegen nog agressief en brutaal ook
oplichters
oplichters. wel nog mensen laten bestellen bij jullie om dan van de aardbol te verdwijnen?? telefoon word niet meer opgepakt. mails niet meer gelezen. messenger wel nog bekeken maar gewoon geen antwoorden. april besteld om niks te krijgen en 2 weken erna alles offline te zien gaan. oplichterkes eerste klas. u mama zal fier zijn
Goed laten leveren
It's been 84 years.
Goede en vriendelijke medewerkers in de winkel, maar het duurde een maand ipv 3 dagen voordat mijn bestelling in de winkel was.
Geen contact te krijgen geen info over je pakket
Het pakket werd heel laat verzonden, nou is dat niet een groot probleem als je contact kan krijgen om te vragen waarom het langer duurd, maar dat is dus niet het geval. E mail is nooit op gereageerd telefoon word niet opgenomen en uiteindelijk een week na een bericht gestuurd te hebben via het Instagram account de reactie krijgen dat ik moet mailen waar ik op heden nog steeds geen reactie op heb gehad.
Betaalde bestelling blijft 'in behandeling', geen reactie op mails/telefoon
Bestelling geplaatst op 18/02 van 2 artikels; ik krijg op 20/02 bericht via mail dat 1 artikel niet beschikbaar is en zal gecrediteerd worden + vraag of het andere artikel mag verzonden worden. Ik antwoord met de vraag om een vervanging van het onbeschikbare artikel en de bevestiging dat het 2e artikel zeker verzonden mag worden. Ik krijg geen antwoord op mijn vraag maar wel een mail met een creditnota voor het onbeschikbare artikel. Dat bedrag ontvang ik ook op mijn rekening. Ik hoor echter niets meer over het 2e artikel. Op 29/02 stuur ik een herinnering, geen reactie. Op 11/03 stuur ik nogmaals een herinnering, geen reactie. Op de website staat mijn bestelling 'in behandeling'. Ik probeer meerdere keren te telefoneren, maar krijg geen gehoor. Kan iemand mij aub contacteren? Ik zou graag mijn betaalde artikel ontvangen.
Ik kreeg een heel ander product…
Ik kreeg een heel ander product toegewezen dan omgeschreven. en nu heb ik het op retour gedaan en ik krijg maar geen email terug of mijn geld. Ik ga de autoriteiten contacteren want jullie telefoonnummers werken ook niet.
Slechte communicatie, lange levertijd
26 januari besteld en betaald, alles was op voorraad. Zou binnen 3 werkdagen verzonden worden. Na 2 weken nog altijd niets gehoord. Eens nagevraagd, hun antwoord: "order is in transit".
27 februari nog eens gevraagd hoe het zit, geen antwoord. Telefonisch niet bereikbaar.
Vandaag (4 maart) nog eens een mail gestuurd, maar mijn geduld is veruit op, vandaar deze review in de hoop dat ze hier misschien wel op reageren. Want ik zou graag willen ontvangen waar ik voor betaald heb.
Edit 05/03/2024: Blijkt dat mijn order plots is aangekomen in de winkel.
wachten wachten wachten
"Binnen 3 werkdagen word je bestelling verzonden".. Ondertussen wachten we al 9 dagen en nog steeds geen bericht dat het verzonden is. Telefonisch kan ik ze niet bereiken, er neemt niemand op. Op mijn mail antwoorden ze ook niet.. Het was mijn zoon zijn eerste online aankoop en een serieuze tegenvaller. Hopelijk komt zijn bestelling nog aan.
Super service!
Slechte communicatie en veel te lange levertijd
Ik heb 8 februari iets besteld. 14 februari heb ik gevraagd wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Toen was het onderweg van Antwerpen naar hun shop en dan zou het naar mij komen. Het is nu 21 februari en ik heb nog niks. Eindelijk mijn bestelling in goede orde ontvangen. Dus toch 4 sterren.
Niet tevreden
Niet tevreden. 30 Digimon tcg pakjes besteld (keer twee) waren krap in een al geopende boosterbox geduwd waardoor de bovenste pakjes wat verbogen waren.
De inhoud van de pakjes was slechter dan wat er minstens in een boosterbox moet zitten (aantal sr en sec kaarten pull) waardoor ik het idee heb dat er pakjes gewogen worden. Naar mijn mening koop je bij het kopen van 30 pakjes 1 boosterbox en 6 losse pakjes...
Te lang moeten wachten op item! Slechte service.
2 Yu-Gi-Oh! items bestelt om op te halen in de winkel in Maasmechelen, deze was op voorraad in Leuven en in Genk.
7 dagen later nog steeds niet geleverd in de winkel. Een mail gestuurd om te vragen waar de bestelling blijft. Ze zeiden dat er vertraging was en dat 1 item al afhaalbaar is.
Uiteindelijk een mail gekregen dat de items beschikbaar zijn om op te halen in de winkel in Maasmechelen. Sta ik voor een gesloten deur op zaterdag om 10u terwijl de winkel open zou moeten zijn. Ik heb de winkel gebeld en geen reactie gekregen. Nergens iets vermeld dat de winkel op 10/02 dicht zou zijn.
En dan nog 6 euro verzending betaalt voor alles en 8 dagen moeten wachten, terwijl een pakje met bpost in 1-2 dagen wordt geleverd normaal gezien. Heel rare manier van werken, ik ga hier zeker niks meer kopen.
Games niet altijd sealed.
Verpakking en verzending correct.
Echter 2 van de 3 games waren niet meer verzegeld en zijn de doosjes in gebruikte staat.
Bij bestelling via de webshop wordt dit nergens vermeld.
Snelle levering,goed ingepakt om schade…
Snelle levering,goed ingepakt om schade te voorkomen, een echte aanrader !
Alles is netjes geleverd
Alles is netjes geleverd. Kreeg feedback over mijn bestelling en een track and trace info om mijn bestelling te volgen. 5 januari besteld, 11 januari binnen gekregen in Nederland.
Ondanks de feestdagen toch snel…
Ondanks de feestdagen toch snel geleverd en Arctic Ballora supermooi product.!
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。



