Echt een aanrader
Echt een aanrader. Goed overleg / advies en als er tussentijds toch wat aangepast moet worden, wordt hier gelijk op ingespeeld. De tegels zijn mooi gelegd en de muren zijn helemaal strak. De werkmannen zijn echt heel netjes in hun werk. Ik ben zeer te tevreden!

Akkermanbouw ããã®åç







