A Life Plus レビュヌ 

65
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

Because delivery is only available once a week, I ordered a full week’s worth of food, only to discover upon delivery that the expiration dates don't even cover the week. The only solution offe... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Just the right chilli heat and mouth watering spicy flavour with organic beef grass fed - no nasties! Because there are no added hormones or antibiotics. and another great fact only 97 Calories per... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

They held my money for 2 weeks because they messed up paperwork then deferred my meals another week because they thought I wanted too. Finally get meals most are tiny. 1 never showed green beans in... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Honestly, ALifePlus deserves a better overall score than its competitors (especially Foober and its odd dependance on capsicum, yuck!). Yeah sure the website and ordering are a bit clunky, but the men... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 出前

圓該䌁業による蚘述

We create fresh, healthy & delicious meals using the finest local ingredients which include no added chemicals, sugars or preservatives. Meals are hand-cooked to order and can be customised for different diets and special dietary requirements. Our offer: -No Subscription -No Lock-In Contracts -Choose 50+ Dishes -We Deliver to NSW, VIC, QLD, ACT, SA, TAS and WA


連絡先

3.6

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

65件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.6

すべおのレビュヌ

(65)

過去12か月のレビュヌ数: 23ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Bad food, bad customer service

They held my money for 2 weeks because they messed up paperwork then deferred my meals another week because they thought I wanted too.
Finally get meals most are tiny. 1 never showed green beans in pic and was just hidden in ingredients.
Enchiladas where NOT enchiladas but more a quince type thing in salad. No wrap, no cheese and about a fingernail worth of sour cream.
When brought up to them all they said was thanks for feedback no offer to make it right. Wouldn't recommend them

2026幎2月20日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Kate,

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear that your experience with us has been disappointing.

We apologise for the initial delay relating to the paperwork and the confusion around the delivery schedule. We understand how frustrating that must have been, especially after waiting for your meals.

Regarding your concerns about portion sizes, we have 400g available if you would like to consider in the future. And the enchilada meal not meeting expectations, we take this feedback seriously. Your comments about the ingredients and presentation will be shared directly with our kitchen and quality control teams for review.

We would also like to clarify that our team did engage with you via live chat at the time. Unfortunately, as the chat ended before we received a response, our staff were not given the opportunity to further address your concerns or offer a resolution. We sincerely regret that this gave the impression that we were unwilling to make things right, as that was certainly not our intention.

We genuinely value the opportunity to resolve issues when they arise.

Thank you again for your honest feedback.
We are sorry we fell short on this occasion and hope we may have the chance to improve your experience.

5぀星のうち1の評䟡

DIDN'T RECEIVE FOOD

I didn't receive my meal even though it was ordered weeks in advance. I ordered this weeks ago so I wouldn't have to cook on my birthday as cooking is difficult when you're disabled. I never left home all day yet never did I hear from the Company. Hopefully they will refund my money as they didn't supply the food that I ordered for my birthday.

2026幎2月18日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Annika,

We just wanted to provide you with an update regarding your order.

We just received confirmation from your Plan Manager that meal preparation (Core Support) is unfortunately not included in your current NDIS plan. As a result, we’re unable to proceed with the order at this time.

We have processed a refund for your partial payment, and the funds should be returned to your original payment method shortly.

Should there be any changes to your NDIS plan in the future, we would be more than happy to assist you. Please don’t hesitate to reach out to us at any time.

__________________
Hi Annika,

Firstly, we are truly sorry to hear about your experience, especially given that this was for your birthday. We understand how important it was for you to have your meals arranged in advance, and we sincerely apologise for the disappointment and inconvenience this has caused.

Since this was an NDIS order, we recommend ensuring that all necessary paperwork and Plan Manager approvals have been completed prior to placing the order, as this can sometimes affect processing and dispatch timelines.

Please reach out to us with the details so we can review this matter properly and assist you further.

5぀星のうち5の評䟡

I have been on a low carb diet with A


I have been on a low carb diet with A Life Plus for 7 months. The meals are delicious, there is tracking when being delivered and I have and am losing the weight I wanted to shed. Thankyou.

2025幎12月16日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Susan,

Thank you so much for taking the time to share this wonderful feedback.

We’re absolutely delighted to hear that you’ve been enjoying the low-carb meals, finding the deliveries reliable, and most importantly, achieving your weight-loss goals over the past 7 months.

Your kind words truly mean a lot to our team and motivate us to keep delivering delicious meals and great service.

Thank you for choosing A Life Plus—we’re so happy to be part of your journey.

5぀星のうち2の評䟡

Not delivered to door. Tiny portions

Not delivered to door. Dumped at street. Portions tiny. Even double the quantity you'd still be hungry. Total waste of money.

2025幎9月29日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Jilly,

Thank you for sharing your feedback with us.

We’re truly sorry your order was left on the stairs rather than brought to your door — we understand how frustrating that must have been. We’ve now updated your delivery instructions to ensure future orders will be brought right to your door to prevent this from happening again.

We’re also sorry to hear that the 250 g meals didn’t feel satisfying for you. Everyone’s appetite and dietary needs are different, so we’d recommend trying our larger portion sizes — we offer 350 g, 400 g, and 500 g meals that may suit you better.

We really value your feedback as it helps us improve our service and products.
Please don’t hesitate to reach out if you’d like us to assist with adjusting your next order.

5぀星のうち3の評䟡

Order arrived some time today

Order arrived some time today. No notice of delivery and in spite of my instruction to leave on seat at front door, the box was just thrown on the porch making it difficult for me as i have a bad back. Another food delivery company will notify a delivery time and will bring box into kitchen. Meals are very small compared to another company i use and for same price. No comment on taste yet as I have not tried .

2025幎5月30日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi There,

Thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear about the experience with your recent delivery. We sincerely apologise for any inconvenience caused, especially given your back condition.

We will report this issue to our third-party courier to ensure they are more mindful moving forward.

To help us update your delivery preferences more accurately, could you please send us a quick email outlining your concerns? This will allow us to include clear instructions for future orders.

We also appreciate your feedback regarding portion sizes and value.
Your comments have been forwarded to the relevant team for review and consideration.

5぀星のうち2の評䟡

I should have gone with my gut!

I should have gone with my gut and not ordered! I have been hesitant to order as most of these places are rubbish, I should have stuck with that and not bothered, because I was right.
Sadly this is my first and only experience with A Life Plus. Firstly delivery times, where far too open in terms of times available, waiting all day for a delivery was ridiculous then not arriving until 5.30pm, my box wasn't overly cold and some meals on top of other meals and not surrounded by ice definitely not cold. This leaves me questioning how long, exactly was it in transit.
Upon inspection meals looked average, the ceaser salad lettuce was already turning brown and wilted. I decided to try the meat lovers pizza first, yuck! It's was so thick and heavy with meat of meat it was hard to disgusting from the grease, this went straight in the bin, the ceaser salad wasn't too far behind this after wanting to eat it two days later.
I reached out to customer service and all I was over was a measly $13 credit to use on another order, I definitely dont plan on ordering again. This was a huge waste of my hard earned money and definitely wouldn't recommend them!!!

2025幎5月2日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Alysha,

Thank you for taking the time to share your experience — we’re genuinely sorry to hear that your first order left you feeling disappointed and frustrated.

We never want a customer to feel like their trust in us was misplaced, especially on a first order. We’ve since reached out directly and issued a partial refund to acknowledge the concerns you raised. Your feedback has also been shared with our kitchen and delivery teams, not only to improve the items you mentioned but to prevent this from happening again.

We understand your decision, but should you ever reconsider, we’d love the opportunity to offer you the kind of experience we truly stand behind.

Wishing you all the best,
Brea
Customer Service Manager
A Life Plus

5぀星のうち5の評䟡

Great Service

Easy ordering, ease of use for ordering, good customer service

2025幎2月24日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Heather,

Thank you for your kind words! We’re so glad to hear that you find our ordering process easy to use and that you've had a positive experience with our customer service.

Thank you for choosing us!

5぀星のうち5の評䟡

Very fresh & yummy & satisfying

Very fresh & yummy & satisfying

2025幎2月7日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi there,

Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you found our meals fresh, delicious, and satisfying.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

5぀星のうち5の評䟡

The meal quality is excellent

The meal quality is excellent. Best I've ever had. I could not fault it. Reasonably priced and efficient delivery. I can't wait for my next order!

2025幎2月4日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Sarah,

Thank you so much for your kind words! We’re absolutely thrilled to hear that you’re enjoying the quality of our meals, and it means the world to us that you find them reasonably priced with efficient delivery.

We truly appreciate your support and can’t wait to serve you again with your next order!

5぀星のうち5の評䟡

Great delicious Keto options

Great keto choices that taste delicious .
I love the newer additions of quiche and sausage roll. Easy to order and it's great to have fresh not frozen meals.

2025幎2月3日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Deb,

Thank you so much for your kind words!

We’re delighted to hear that you’re enjoying our keto meal options, especially the new additions like quiche and sausage roll. It’s great to know that our fresh meals and easy ordering process are making your experience even better.

We truly appreciate your support and look forward to continuing to serve you delicious meals!

5぀星のうち4の評䟡

food is fresh

food is fresh, well presented,
tasty, smells great,is freezable and comes in various portion sizes

2025幎1月15日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Charlotte,

Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you’re enjoying our fresh, well-presented, and tasty meals and that they meet your expectations in both quality and convenience.

It’s great to know that the aroma, portion variety, and the option to freeze have added to your experience. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

5぀星のうち5の評䟡

I love their food

The food is fresh, tasty, has a breakdown of macros. I can’t eat eggs and if I order the parmy they make it for me without the breadcrumbs, they will exclude mayo etc for me and they label the product to tell me they’ve done this. Absolutely fabulous personalised service. They cook the meals just for you. Great if you have food sensitivity or allergies.
Also as I'm in menopause and insulin resistant, the keto and low carb options are fabulous. I ordered the 250gram meals and find them filling. At first I was like.... ooohhhh they're small. But I don't feel hungry. They have the right macros and I don't have to worry about doing all that myself. No more tracking apps, just order and eat.

2025幎2月4日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Lynne,

Thank you so much for your incredible review! We are absolutely thrilled to hear that you’re enjoying the meals and that our personalised service has made a difference for you.

It’s wonderful to know that our ability to customise your meals to suit your dietary needs has been helpful. We love that the keto and low-carb options are working well for you and that the portion sizes are just right. Your feedback means so much to us, and we truly appreciate your support.

If there’s ever anything else we can do to make your experience even better, please don’t hesitate to reach out.

5぀星のうち5の評䟡

The food is delicious and satisfying

2025幎2月4日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Kim,

Thank you for your wonderful feedback! We’re so happy to hear that you find our food delicious and satisfying—that truly means a lot to us.

We appreciate your support and look forward to serving you again!

5぀星のうち5の評䟡

All the meals are scrumptious

All the meals are scrumptious. I totally enjoy the Prawn Laksa & Chicken & mushrooms, 2 of my favourites.
Have been on the 7 day plan for 3 weeks & I’ve lost 4kilos. Mind you I’m not overweight but I just need to lose 8kilos for my son’s wedding.
They are so tasty, a bit pricey but it’s convenient that all I have are those meals & they are filling on the 1200 cal low carb.

2025幎2月4日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Jayne,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you’re enjoying the meals—especially the Prawn Laksa and Chicken & Mushrooms—and that they’re helping you on your journey toward your goal for your son’s wedding. Congratulations on your progress so far! 🎉

We truly appreciate your feedback regarding pricing and convenience. We understand that meal plans are an investment, and we’re committed to delivering quality, taste, and nutritional balance to make it as worthwhile as possible.

We’re grateful for your support and look forward to continuing to serve you!

5぀星のうち5の評䟡

My first delivery was okay the food


My first delivery was okay the food was delicious. Have not received my second order yet

2025幎1月14日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Wendy,

Thank you for your wonderful review! We’re so glad to hear that you enjoyed your first delivery and found the food delicious.

If you need any updates or assistance, please feel free to reach out.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

5぀星のうち5の評䟡

Great food!!

Great food!!
Easy to order and delivery services excellent.

2025幎2月3日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Katrina,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you enjoyed the food and found the ordering and delivery process seamless.

Your feedback means a lot to us, and we appreciate your support. If there’s anything else we can do to enhance your experience, feel free to reach out.

Looking forward to serving you again!

5぀星のうち4の評䟡

Tasty flavours

Tasty flavours. Eggplant with pumpkin as seasonal vegetables was a bit different for my tastes and I personally would’ve preferred green veg instead. But definitely enjoyed the seasoning.

2025幎1月30日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Natasha,

Thank you for taking the time to share your feedback with us! We're so glad to hear that you enjoyed the seasoning and flavors.

We appreciate your thoughts on the seasonal vegetables as well. We understand that preferences can vary, and we’ll certainly take your suggestion about incorporating more green vegetables into consideration for future menus.

Your feedback is valuable to us, and we’re always looking for ways to improve your experience.

Thank you for choosing us!

5぀星のうち5の評䟡

Quality and taste win over other meal delivery services

As a busy professional, I have regularly used other meal delivery services. My previous subscription had reduced in quality over time. I tried ALifePlus to see if there was a difference in quality and taste. I liked that there is no ongoing subscription. These are seriously the tastiest meals ever! I now look forward to these meals again. The quality and variety is outstanding! I like that there are gluten free and vegetarian options. Seriously worth the investment to have these meals delivered each week.

2025幎1月30日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Helen,

Thank you so much for your kind words and for sharing your experience with us! We’re absolutely thrilled to hear that you’re enjoying our meals and that the quality and taste stand out compared to other meal delivery services.

It’s wonderful to know that our gluten-free and vegetarian options cater to your needs and that the flexibility of no ongoing subscription has been a positive aspect for you. We strive to provide delicious, high-quality, and convenient meals, so your feedback truly means the world to us.

We’re so grateful for your support and look forward to delivering more amazing meals to you each week!

5぀星のうち1の評䟡

They couldn’t get my order right

They continuously got my order wrong which was frustrating as I tried several times to contact them and resolve. I had so many meals I didn’t want and they wouldn’t give me a refund. I gave up in the end as I wasted so much time and money.

2024幎11月19日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Stephanie,

Thank you for sharing your feedback, and I’m truly sorry to hear about your experience. I completely understand how frustrating this must have been for you.

To make things right, I’d like to follow up via email to better understand what went wrong and explore how we can address the issue. Your satisfaction is very important to us, and we’d love the opportunity to resolve this for you.

Please look out for an email from us shortly, or feel free to respond here if there’s anything specific you’d like to highlight.

A Life Plus

5぀星のうち5の評䟡

I love the food

I love the food

2024幎9月16日
自発的なレビュヌ
A Life Plus ロゎ

A Life Plus からの回答

Hi Olivia,

We’re so happy to hear that you love the food! Your feedback means the world to us, and we can’t wait to keep delivering meals that you enjoy.

Best,
The ALifePlus Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報