Alleycat Car & Van Rentals Ltd レビュー 

8
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. バン レンタル代理店
  2. ・
  3. レンタカー 代理店

当該企業による記述

Our rental company is aimed at a local and friendly service. Operating of over 25 years our history is built on looking after the customer and providing a great fleet at great prices. We serve three main locations, Sawbridgeworth, Cambridge and Thetford plus two brand new meet & greet bases. Book from a wide ranging modern fleet of over 230 vehicles by calling or heading online. Look out for a special offers page too!


連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

8件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.5

すべてのレビュー

(8)

過去12か月のレビュー数: 7件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Luton Van from Alleycat - highly recommended.

I booked from the Babraham depot a "Jumbo (XLWB) Van", with which to collect some large wooden crates of aircraft parts. A few days before I was rung up and told that no such vehicles were now available... but could I accept a Luton at the same price? Yes!

Point of this review is to say that the Renault Master Luton - supplied in lieu - was almost brand new and drove like a dream. Effortless. Tail lift easy to use. Check out and check back in was as painless as ever it could be, and all very good humoured.

Tick VG, as ever. On the way home afterwards, my own car felt like a tank in comparison!

2026年10月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I booked a 9 seater for my wedding day

I booked a 9 seater for my wedding day, they took £300 out of my bank account when the deposit was only a £100 I had to call to get that put in, we went to give out details in a few weeks before my wedding so the day went smoothly, the day before my wedding they tell me I haven’t been and I need to come with the driver on my wedding day to give my details but I already done that and they said that day only the driver needs to come in and collect the 9 seater as you have given over all my details, so they lost my details and gave me added stress before my wedding, they then said the driver could take my stuff in but still no apology for there mess up, then failed to tell me on the phone or email talking about prices that they take £300 out on the day and when I phoned about it just got told you should have it in your confirmation email, that’s not good enough you should tell your customer when discussing the pricing as that money was for mine and my husband’s night away after our wedding, I still at this point haven’t had apology for anything, I have emailed about all the problems and I just got ignored and I emailed again this morning a week later and nothing, bad customer service
This is the thetford brunch

2026年7月25日
自発的なレビュー
Alleycat Car & Van Rentals Ltd ロゴ

Alleycat Car & Van Rentals Ltd からの回答

Dear Zoe,

We know and understand your booking didn't go to plan, however we still had the booking checked out for you when collected as requested and an apology was provided. The Deposit information is on the confirmation email, online and standard rental practice, along with instructions about collection procedures, we do as a general rule explain the deposit, this especially to new customers but do apologise if this wasn't confirmed to you verbally. We had replied to your previous email and we understood that we had closed the matter for you along with the apology to the additional driver that was sent to collect your booking. We are a team dedicated to providing a great experience and will always look at our errors and apologise where it is required. Your subsequent email today was in the process of being responded too, It is very busy on a Monday morning so 24hours to respond would have been ideal before you left your review.

We hope the rest of the wedding went well and offer our congratulations, Liam is responding to your email as we speak and we hope to get this all dealt with soon.

Regards
Tim
General Manager

5つ星のうち5の評価

Booked online

I booked online - didn't like this system, however, a few minutes later - RESERVATION CONFIRMED.

I've used these folk years ago, they are still the same - the vans are not new, but they are well-maintained, clean and well-presented.

I can't comment on price as I won't use any other rental company - not worth the headache

I use them because they don't mess me about - no false claims of damage etc... it's an honest service, I treat their vehicles with respect and they treat me with respect...

A good service and recommended.

2026年4月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

We will not use this company anymore

Rented a long based Van from these guys.
I will just write about why 2 stars and won't mention that the vans are acceptable condition and clean as this is how it should be.
Only 2 stars for the following reason:
I have rented a few time from this site and been told at the first time that for returning customer you do not need to book online just call and book on the phone and no deposit.
I have called, went through the whole booking process, when I told the person on the phone what I have been told he just transferred me over to another staff member and had to start the process again.
Then the person explained that now it has to be withing 3 as returning customer which is not exactly true as I have used the before with more than a year gap and the process was the same. So that's 1 star minus
The second star loss was because of the collection. It's long and annoying process.
We have presented all the documents to the staff member and mentioned what documents we have brought, he said ok hold on because there is an order he will do these in. Not sure what order was that as half the documents were not checked but requested, he couldn't use the driver's licence code and because there is no reception it took me about 10 minutes to check and provide NI number instead. So it was frustrating.
The third star disaperance is for the reason that they are still using the bring back the vehicle on whatever the fuel is at rather than Full to Full as all rental company does.
With this they make loads of extra money because you can not get the level dead on to when you picked it up so normally you will put more or bear the £12 fine and pay for the remaining fuel on a premium price.
It's unacceptable for a company like this to do that. Change to a full to full fuel system and stopp ripping of customers even more.
And lastly the 200 miles limit? This is a ridiculous amount and you don't get 200 each day, it's only going up by the fraction.
We rented the van for 2 days they asked where will it be used and at the end the staff said "ok so it's a 200 miles limit for the rental period" 200 miles for 2 days?? What do you think people use the Van for School run????
One positive thing tho, the drop off. The drop off guy grabbed the key and jumped on the checks and we were out there in 5 minutes.
You need to give him a bonus or something.
In all I don't believe we will use Alley Cat again. Not for personal or business use because of the above

2026年2月28日
自発的なレビュー
Alleycat Car & Van Rentals Ltd ロゴ

Alleycat Car & Van Rentals Ltd からの回答

Dear PP,

I'm sorry we haven't met our usual efficiency when dealing with your booking. I'm unable to comment exactly as I'm not able to confirm you individually.

We pride ourselves on efficient service and work with every booking to make it easy. Its one of our most praised service factors. Sometimes profiles and booking history can be fragmented due to multiple accounts. Customers also move address so we do sometimes require paperwork and online bookings are treated differently so this can impact verification too. We only need two documents, so we may not have needed everything you brought (especially our team member established you had hired before).

We don't understand the comment about the licence check as we can do it for you but I'm sorry if you had trouble connecting to your network once here to present your code.

Our Fuel policy is to return it on the same level you collected, it is very rare we charge the admin fee for refuelling, that's for the worst case scenario, we are very friendly here :-)

The mileage limit was 350 miles over two days. I'm sorry if you were mis-informed. Less than 10% of our customers exceed the mileage limit and it charges at £0.20 per mile thereafter.

We will endeavour to improve and if you are willing to contact us to discuss this further I will certainly try to clarify your concerns.

Thank you for this and your previous hires, I hope we can discuss the above soon.

Regards
Tim Jeffery
General Manager

5つ星のうち5の評価

Excellent company

Excellent company. Liam at the Thetford branch is a true professional. Extremely helpful, personable, knowledgeable and friendly. He has a genuine desire to help and goes out of his way to make the customer journey, vehicle rental, as easy as it can be.

Great vehicles, brilliant prices. My default choice for vehicle rental.

2026年1月23日
自発的なレビュー
Alleycat Car & Van Rentals Ltd ロゴ

Alleycat Car & Van Rentals Ltd からの回答

Thank you vey much for your review, we really appreciate your time and hope to see you again soon.

5つ星のうち1の評価

well first of all i book a automatic …

well first of all i book a automatic van as i have bad legs .turn up about 730am because never been here before. two men turned up was not very friendly he said we are not open yet your have to wait till 8am which i was doing any way . i said i ordered a outomatic he said we only have a manual . anyway he took pictures a the van loads of pictures he took of the van i left . we was busy so had keep it for another day .took it back on 2/1/2026 the van seats were dirty i told him i cleaned all the seats washed in side to make it look nice. i do this to show respect .and i put more fuel than i had in it . so i brought it back in good condition no marks . then the man checked over then he said you have scratched the back left side i said no i have no . then he brought the manager out and he said i have to look on the computer in side .as i went in i said to him i did not damage the van. there was 6 people in there .then he said that’s what all people say .disgusting rude and horrible behaviour .then i said i want my deposit back .which they took of my card .£300 he said busy with other customers. i nearly lost my temper but .i though if i did i would loose my deposit so i keep my cool .then i left .i was very angry to think they insulted me called me a liar and blamed me for damaging there van .then i walked home .and to my amazement i got a phone call .saying there was scratches .was already on there and it was our fault . to many insults and rude people never use this horrible company .mr s brackley is this you way of saying your sorry what a load of rubbish do you honestly thing i would ever hire if you again or recommend you to anyone else and regarding the p c n moving your daughter where she live is rubbish it’s a private company which has 1 star rating that rips people of oh so sorry your 3 stars and you tryed to rip me of saying i damaged the van you was trying to get £300 pound of me and i stood my ground so you failed to rip me of . believe me your rating can be seen by other users and it will wake them up to how you treat customers you can’t even realise your blaming people for scraping your van shame on you keep well away from this company all they want is your money and lie beware .

2026年2月2日
自発的なレビュー
Alleycat Car & Van Rentals Ltd ロゴ

Alleycat Car & Van Rentals Ltd からの回答

Dear Mr Brackley,

I have carefully investigated these complaints for you. We seem to have a completely different set of facts but all the same we are sorry you weren't happy with the service you received.

With regards to the pick up you were impatient and knocking on the window 15 minutes before we opened. We still managed to get you on the road withing 7 minutes of opening.

You booked a manual and our booking confirmation was evidence of this request. In fact on the day you booked, all Automatic SWB vans were on hire for the period you required so it would not have been possible to book an automatic.

We always take pictures of the vans before and after and this shows this is for good reason as we were able to identify the damage wasn't your fault and released your deposit within a short period despite a busy morning upon your return.

It also turns out you were subject to a PCN on your hire which you have been very rude about an as a result will not be allowed to hire from us again.

In summary, we did not call you a liar and did not blame you it was merely an investigation at that stage and it was stipulated clearly to you that we would take every effort to resolve the issue as quickly as possible once we had reviewed the evidence, which we did so. The holding deposit was not captured and released at the point of non fault discovery and so it would take no longer than normal for this to return to you.

Regards
Tim
General Manager

5つ星のうち5の評価

THIS IS THE BEST VAN RENTAL COMPANY…

THIS IS THE BEST VAN RENTAL COMPANY EVER!

From start to finish, the customer service agents could not have been more professional, helpful and friendly. We booked the day before and got the perfect van for our needs. It was spotlessly clean and a doddle to drive, even in London rush hour traffic. Unfortunately we had a bit of a ding in London - a motorbike driver ran into our side mirror when we were stationary at traffic lights and smashed it, the Alley Cat agent we reported the incident to could not have been more laid-back and sorted it all straight away.
Highly recommended, 5*, thank you.

2025年11月14日
自発的なレビュー
Alleycat Car & Van Rentals Ltd ロゴ

Alleycat Car & Van Rentals Ltd からの回答

Thank you Mrs Yarrow, its always best to stay calm and carry on! We know the thought of damaging a rental vehicle is always uncomfortable and that's why we work to resolve everything calmly and at the cheapest cost possible.

5つ星のうち5の評価

Super little rental company

Super little rental company, with good vehicles at very reasonable prices. Much better than the bigger more well known companies

2022年3月8日
自発的なレビュー
Alleycat Car & Van Rentals Ltd ロゴ

Alleycat Car & Van Rentals Ltd からの回答

Thanks Patrick, we really appreciate your review we always aim for a local friendly service and you review really does mean a lot.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報