Allies of Skin レビュー 

68
•
TrustScore 5段階評価の3

3.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

SPF 50 recall. Do Not trust this brand! Allies of skin are recalling their Spf50 because of quality issues. I bought mine on their UK website. I have been chasing them for a refund but I have been in... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Products are amazing! Their formulations are innovative and power packed. However, I will stop supporting a company with a loyalty program that requires you to spend a minimum amount to use your point... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The products are pricey but extremely effective while not being harsh on the skin. I will repurchase and try new ones. Personally I'd rather splurge on one very good serum and then build a more afford... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Extrem schneller Versand aus dem Ausland, dauert keine Woche. Ab Niederlande ist die Lieferung Verfolger. Ich liebe die Produkte, kaufe aufgrund des Preises allerdings nur Bundles mit Rabatt. Finde di... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 美容製品提供業者
  2. ・
  3. 化粧品店

当該企業による記述

Born in 2016 from our founder and formulator Nicolas Travis’s journey healing from traumatic facial injuries, Allies of Skin creates the most effective products to bring continuous improvement, repair, and hope to your skin, no matter your life stage or concerns. Our multifunctional formulas tend to even the trickiest issues with the power of what Nic calls “supercharged clinicals” — maxed-out concentrations of clinically proven actives that do more in less time. Every benefit-packed product taps into the skin’s natural ability to regenerate, maintaining its peak performance far beyond what’s traditionally possible. All people deserve to experience effortless joy and self-confidence when they look in the mirror, whether they’re struggling with serious skin issues or simply going about their day. We’re here to honor your unique brilliance, inside and out, and help you feel fearless in your skin always.


連絡先

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

68件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 95%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.1

すべてのレビュー

(68)

過去12か月のレビュー数: 43件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I have ordered quite a few times

I have ordered quite a few times, they have a great loyalty program and have codes for orders of 2 or 3 or more products as a routine. For me the clear winners are the lipbalm, the eyecream and the tranexamic acid <3

2026年6月1日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

Thank you so much for your wonderful review and for being such a loyal member of the Allies of Skin community!

We're thrilled to hear you've enjoyed shopping with us and have found value in our loyalty program and routine offers. It makes us especially happy to know that our Lip Balm, Eye Cream, and Tranexamic Acid Serum have become your clear favorites!

Thank you for your continued trust and support. We can't wait to continue being part of your skincare journey.

5つ星のうち5の評価

I have been very pleased with all of…

I have been very pleased with all of the products so far. Especially the face wash and vitamin c serum.

2026年6月29日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

Thank you so much for your glowing review!

We're delighted to hear that you've been so pleased with your Allies of Skin experience, and we're especially happy to know that the Face Wash and Vitamin C Serum have become favorites.

Your support and feedback mean so much to us, and we're grateful to be part of your skincare journey. We look forward to continuing to bring you products you love.

5つ星のうち5の評価

Love this brand

Love this brand, already use it for 4 years and very satisfied with it

2026年6月29日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

Thank you for your kind words and, most importantly, for your incredible support over the past four years.

We're truly grateful to have you as part of our community and look forward to being part of your skincare journey for many years to come.

5つ星のうち1の評価

Do not purchase from this site

Do not purchase from this site! I've been sucked into a subscription and cannot cancel it. The only way to log into my account is sending a code to my email, but then I don't receive the email. I even added their domain and multiple email address as "safe recipients" to make sure. There isn't a phone number to call, I've emailed them about not able to log in to my account and 3 days later, I still haven't received a message back. Customer service is atrocious.

2026年6月26日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

We're so sorry to hear about your experience, and we completely understand how frustrating this must have been.
We previously sent a reply from our customer care team at ask@allies.shop, but it appears our email may not have reached your inbox. We've sent another follow up because we'd truly love the opportunity to help get this resolved for you.

If you don't see our message, would you mind checking your spam or junk folder for emails from ask@allies.shop? If it's still not there, please reply here or send us another email (or reach out from an alternate email address if possible), and we'll make sure we help you access your account and resolve your subscription as quickly as we can.

We're truly sorry for the frustration this has caused and appreciate you bringing it to our attention. We look forward to making this right.

5つ星のうち5の評価

Extrem schneller Versand aus dem…

Extrem schneller Versand aus dem Ausland, dauert keine Woche. Ab Niederlande ist die Lieferung Verfolger. Ich liebe die Produkte, kaufe aufgrund des Preises allerdings nur Bundles mit Rabatt. Finde die allermeisten sachen aber sehr gut zusammengesetzt und sehr wirksam!

2026年6月25日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

Danke!

5つ星のうち5の評価

Genuinely one of the best skincare brands I've used

I've tried a lot of skincare over the years and I'm not easily impressed, but Allies of Skin have earned their place as a staple in my routine. In my opinion the formulas are exceptional. The Vitamin C serum, Growth Factor Serum, Azelaic & Kojic Advanced Serum, and the Vitamin C Cleansing Balm are all standout products for me. They sit at a higher price point, but after years of trying everything across the spectrum, I genuinely believe you get what you pay for with this brand.
Customer service has been consistently good, responsive, efficient, and no fuss. I had an issue with a bottle of Spf a few weeks ago that wouldn't dispense properly. They replaced it immediately without any back and forth. I've also found delivery prompt too.
If you're serious about your skincare and want formulas that actually perform, Allies of Skin are worth every cent.

2026年6月1日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

Thank you so much for your glowing review and for making Allies of Skin a staple in your skincare routine.

We're thrilled to hear that so many of our products have earned a place in your regimen. Knowing that you've tried many skincare brands over the years makes your kind words especially meaningful.

We're also happy to hear that our Customer Experience team was able to quickly resolve the issue with your SPF. Providing thoughtful support alongside high performance formulas is at the heart of what we strive to deliver.

Thank you for your trust, your continued support, and for recommending us to others. We look forward to being part of your skincare journey for years to come.

5つ星のうち1の評価

Very Disappointing Experience With Hidden Subscription Charges

I used to genuinely like this company and their products, which makes this situation even more disappointing.
€213 was suddenly charged from my card for a “subscription” that I never had. I contacted customer support immediately after noticing the charge, asking them to stop the order and refund the payment.
For 3 days and 5 emails I was completely ignored. Then, literally right after I received the email saying the package had been shipped, they suddenly replied within an hour saying it was “too late” to do anything.
Also I contacted my bank to dispute the transaction because I did not authorize this payment at the time it was taken. Unfortunately, the bank refused to help because the company used an old authorization from months ago.

What is even more concerning is that after this happened, I found many similar reviews from other customers describing the exact same situation with unexpected subscription charges.

I honestly did not expect this from such a well-known brand. I will never purchase from this company again after this experience.

2026年5月18日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

We acknowledge that this response was not quick enough, but we want to make sure that this is resolved. We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We strive to make subscription management as seamless as possible and understand how frustrating it can be when there is confusion regarding cancellations, renewals, or refunds. We'd like the opportunity to review your account and assist further. Please contact our team at ask@allies.shop with the email address associated with your subscription, and we'll be happy to investigate and work toward a resolution. Thank you for your feedback.

5つ星のうち1の評価

Do your homework..goods can only be returned if they are unopened.

I ordered several of their products from various outlets including directly. It’s cheaper not directly although they do offer a loyalty program.
I cannot get on with the products which made my skin red and peel.
When it came to cancelling the orders which they put on auto replenishment that has been a big problem.
I tried several times over a day but their site wasn’t working. I emailed and no response. I find my card has been charged and only now can I cancel the next order.
I will reject it from the courier.

2026年5月18日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

We acknowledge that this response was not quick enough, but we want to make sure that this is resolved. Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet expectations. We want every customer to feel more than satisfied with their skincare experience, and we're always here to help when that's not the case. While our return policy does have certain limitations, we'd welcome the opportunity to review your situation and see how we can make things right. Please reach out to us at ask@allies.shop with your order details, and our team will be happy to assist.​

5つ星のうち1の評価

Horrible

Horrible! I have asked to reroute my parcel which hasbt even left their facility yet. At this point they offered me to monitor closely and to the courier as the order cannot be modified or CANCELLED. Means my 200 dollar order will disappear and no money refund will be issued.

2026年5月14日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize that we were not able to respond to your request as quickly as we would have liked, and we understand how frustrating this situation must be.

We would like the opportunity to make this right. If you have not already done so, please email your order details to ask@allies.shop, and our team will review your case immediately. We will ensure that a replacement package is shipped to the correct address as quickly as possible. We appreciate your patience and look forward to resolving this for you.

5つ星のうち1の評価

My order with a value of over £200 has…

My order with a value of over £200 has not been delivered. It was ordered 3 weeks ago.
Customer services are not engaging with my emails. I have sent numerous emails and message via instagram.
Incredibly bad service, so disappointing and as a customer of their products for over 18 months i have decided i will not continue to use their products as i can’t rely on the deliveries being managed properly.

2026年5月12日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

We acknowledge that this response was not quick enough, but we want to make sure that this is resolved. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation has been. We take reports of missing deliveries, and shipping delays, very seriously and would like the opportunity to review your case further so that you are properly refunded and so we can improve our processes going forward. Please contact our team directly at ask@allies.shop with your order number, and we'll investigate this matter as a priority. We appreciate your feedback and look forward to assisting you.

5つ星のうち1の評価

Don’t waste your time and money

Placed an order and never received the goods because the delivery service said they failed to reach my home?! Then I changed to a service point on their website and for 2 weeks they said the place is closed. No offer of a refund of almost £200 until they get their goods from the courier even though it’s said undelivered. Reported it to credit card company and PayPal. Useless company do not waste your time

2026年5月4日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

We acknowledge that this response was not quick enough, but we want to make sure that this is resolved. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation has been. We take reports of missing deliveries, and shipping delays, very seriously and would like the opportunity to review your case further so that you are properly refunded and so we can improve our processes going forward. Please contact our team directly at ask@allies.shop with your order number, and we'll investigate this matter as a priority. We appreciate your feedback and look forward to assisting you.

5つ星のうち1の評価

Return policy not honored after skin reaction

I bought two skincare products from Allies of Skin: the vitamin C Serum and Peptides & Antioxidants Advanced Firming Daily Treatment. I experienced redness and bumps the morning after the first use. I then reached out within a week to return the products and request a refund.

The brand's website states returns are accepted "for any reason" within 30 days, and that slightly used products are eligible for return. However, customer service told me I was required to provide photos of my reaction and a batch number to proceed, conditions that are not mentioned anywhere in their published policy.

When I declined to share photos for personal privacy reasons, I was told that opened products are not eligible for returns, which directly contradicts their own returns page, which accepts items in "slightly used, usable condition."

I was not asking for anything outside what the policy entitles customers to. A company that advertises a "for any reason" return guarantee should honor it without adding undisclosed conditions.

Update: the company did eventually issue a full refund.

2026年5月3日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry to hear that the products did not work well for your skin and that the return process felt frustrating.

When customers report a potential skin reaction, our team may request additional information, such as photos or batch details, to help us investigate the matter thoroughly and maintain our quality and safety standards. We understand and respect that not all customers may feel comfortable providing this information.

We appreciate your patience while our team reviewed your case, and we're glad we were ultimately able to provide a full refund. Feedback like yours helps us identify opportunities to improve both our communication and customer experience. Thank you again for giving Allies of Skin a try, and we hope to join you on your skincare journey in the future.

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

Terrible customer service from the Allies of Skin UK website.

I’ve message them to change my delivery postcode because it was wrong and got an email saying that they will do it and nobody did it.

DHL now tried to deliver my parcel to a wrong address and there’s no way of me being able to contact them or change that postcode.

The customer team from Allies also went completely quiet at me. Just not good enough for a premium skin care brand

2026年4月21日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

We acknowledge that this response was not quick enough, but we want to make sure that this is resolved. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation has been. We take reports of missing deliveries, and shipping delays, very seriously and would like the opportunity to review your case further so that you are properly refunded and so we can improve our processes going forward. Please contact our team directly at ask@allies.shop with your order number, and we'll investigate this matter as a priority. We appreciate your feedback and look forward to assisting you.

5つ星のうち4の評価

Good products, poor shipping methods.

*updated*
I finally received my order after a long time waiting. I am satisfied with the products themselves, not the shipping time, which have negativly impacted my experience.

I have not yet received my order. I spent over 600 hunderd euros a month ago, and the expected delivery time was 6 days. It´s been almost 30 days! The shipping services should be premium, aligned with the brand segment. It´s not okay to wait a month for a hundred-euro order to be delivered. The other concern is the future orders I subscribed to, which I´m considering canceling and replacing with a new brand.

NOT HAPPY AT ALL.

2026年3月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Appalling behaviour and terrible…

Appalling behaviour and terrible product. Firstly the product gave me spots I’ve not had since being a teenager. Secondly signed me up for a repeat subscription with no clear messaging. TOTAL SCAM!

2026年2月16日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

We acknowledge that this response was not quick enough, but we want to make sure that this is resolved. We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We strive to make subscriptions as transparent and seamless as possible and understand how frustrating it can be when there is confusion regarding cancellations, renewals, or refunds. We'd like the opportunity to review your account and assist further. Please contact our team at ask@allies.shop with the email address associated with your subscription, and we'll be happy to investigate and work toward a resolution. Thank you for your feedback.

5つ星のうち1の評価

They put me on a repeat subscription…

They put me on a repeat subscription for an item I never ordered! They do not have a customer service phone number. Annoying.

2026年2月9日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

We acknowledge that this response was not quick enough, but we want to make sure that this is resolved. We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We strive to make subscriptions as transparent and seamless as possible and understand how frustrating it can be when there is confusion regarding cancellations, renewals, or refunds. We'd like the opportunity to review your account and assist further. Please contact our team at ask@allies.shop with the email address associated with your subscription, and we'll be happy to investigate and work toward a resolution. We also see your note on a phone number and will look into this option. Thank you for your feedback.

5つ星のうち1の評価

This company puts you on a repeat…

This company puts you on a repeat subscription without you realising. Just had £247.11 taken out of my account a month after my first order. My products last me 3 - -4 months roughly .
No information that I was on a subscription on my receipt. I’m now in the process of trying to get my money returned.
I will never support this company again.
Well done Allies of Skin - you’re doing a great job of pissing off your customers🤦🏼‍♀️

2026年2月7日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

We acknowledge that this response was not quick enough, but we want to make sure that this is resolved. We're sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We strive to make subscriptions as transparent and seamless as possible and understand how frustrating it can be when there is confusion regarding cancellations, renewals, or refunds. We'd like the opportunity to review your account and assist further. Please contact our team at ask@allies.shop with the email address associated with your subscription, and we'll be happy to investigate and work toward a resolution. Thank you for your feedback.

5つ星のうち1の評価

This product is really good at Marketing - THATS IT

This product is really good at marketing but is absolute TRASH!!!! What a waste of money! I diligently used the creams (the purple and green serum and the eye serum and zero improvement - in fact a part of my undereye got worse!!!!) DO NOT BUY and waste your money. Also they wont return from Canada so I am stuck with the product

2026年1月20日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

Thank you for sharing your feedback, and we apologize for not being quicker with our reply. We're sorry to hear that the products did not deliver the results you were hoping for and that your experience left you feeling disappointed.

While we do accept returns from Canada, certain restrictions may apply to opened or used products. That said, our goal is always to work with our customers to find a fair resolution when a product is not the right fit, whether that be a refund, replacement, account credit, or another solution depending on the circumstances.

We would welcome the opportunity to review your experience further and see how we can help. Please contact our team at ask@allies.shop with your order details, and we'll be happy to assist.

5つ星のうち1の評価

Buy these products from a different source - returning is a nightmare

While they are great at sending you purchases - the return process is atrocious. I do not trust purchasing from them unfortunately and I reccomend buying from
Amazon. It is a nightmare to get in contact with anyone, and their return policy says “when we receive your package we will let you know”- clearly not true.

Horrible customer service

2026年1月12日
自発的なレビュー
Allies of Skin ロゴ

Allies of Skin からの回答

We acknowledge that this response was not quick enough, but we want to make sure that this is resolved. Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet expectations. We want every customer to feel more than satisfied with their skincare experience, and we're always here to help when that's not the case. While our return policy does have certain limitations, we'd welcome the opportunity to review your situation and see how we can make things right. Please reach out to us at ask@allies.shop with your order details, and our team will be happy to assist.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報