Any-lamp Ireland レビュヌ 

1,801
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.4

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Was absolutely delighted to get three fluorescent bulbs which fit my under-cupboard lamps, which you can't get in any Irish retailers, and they arrived in perfect condition within 2 days of ordering.... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I ordered two Philips high strength LED bulbs for a large room. They arrived quickly. One of them had a constant humming/buzzing noise. I notified Any-lamp and a replacement was sent out within days w... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

First order, there was a delay from the factory, but the agent kept me informed, than sent a part order when requested. Second order was despatched on a Sunday

5぀星のうち1の評䟡

Ordered 4 micro bulbs on 27th of Nov. GLS sent it to France, Italy and eventually Dublin where its been sitting for 5 days. I work in logistics and suggest you find a new partner who can optimise logi... もっず芋る

䌁業が回答したした


䌁業情報

  1. 照明専門店
  2. ・
  3. 照明コンサルタント
  4. 照明卞業者
  5. 電球提䟛業者

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

At Any-Lamp, we're dedicated to finding the perfect solution to your lighting requirements at the most competitive prices. We stock a huge variety of lighting products including bulbs, tubes, fixtures and a whole lot more.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

1801件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを眮いおいたす。ただし、この䌁業は返信原皿の䜜成に圹立぀ AI 支揎ツヌルにもアクセスするこずができたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.4

すべおのレビュヌ

(1,801)

過去12か月のレビュヌ数: 125ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Haven't received it 😕

Haven't received it 😕

2025幎12月18日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Kevin,

Thank you for your feedback and review of Any-lamp.ie.

We’re very sorry to hear about the delivery issues you experienced.

Unfortunately, GLS is currently experiencing operational disruptions in certain areas, which has led to delays and failed deliveries beyond our direct control. We fully understand how frustrating this is and appreciate your patience while they work to resolve these issues.

Please be assured that we are actively following up with GLS on affected shipments and doing everything we can to support our customers during this time. If your order has not yet been delivered or you require assistance, we encourage you to contact our Customer Service team directly so we can look into this for you and help reach a resolution as quickly as possible.

Kind regards,

Paul

Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡

I still have not received my order

I still have not received my order

2025幎12月11日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Irene,

Thank you for your feedback and review of Any-lamp.ie.

We’re genuinely sorry to hear that your delivery did not go as expected.

GLS is currently facing logistical challenges in certain areas, which has regrettably led to delivery delays and issues for some orders. Although this is outside our direct control, we fully understand the inconvenience this causes and apologise for the disruption.

Our team is actively chasing up affected shipments and working closely with GLS to resolve outstanding deliveries as quickly as possible. If you still require assistance, please don’t hesitate to contact our Customer Service team so we can look into this for you.

Kind regards,

Paul

Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡

I placed an order over two weeks ago


I placed an order over two weeks ago and still haven’t received it, even though your website stated delivery would take 3–5 days. Because of this, I am unhappy with your company.”

ЕслО хПчешь — ЌПгу сЎелать Ќягче

2025幎12月16日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Elnur,

Thank you for your feedback and review of Any-lamp.ie.

At present, GLS is experiencing service disruptions in some regions, which has unfortunately resulted in delays and missed deliveries. While these issues are outside of our direct control, we completely understand how disappointing this can be.

We are actively monitoring affected orders and remain in close contact with GLS to minimise the impact on our customers. If your order is still outstanding or you need further assistance, please reach out to our customer service team so we can investigate this for you.

We appreciate your patience and apologise for the frustration caused.

Kind regards,

Paul

Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Gintaras

Thank you for your feedback and review of Any-lamp.ie.

We’re very sorry to hear about the delivery issues you experienced.

Unfortunately, GLS is currently experiencing operational disruptions in certain areas, which has led to delays and failed deliveries beyond our direct control. We fully understand how frustrating this is and appreciate your patience while they work to resolve these issues.

Please be assured that we are actively following up with GLS on affected shipments and doing everything we can to support our customers during this time. If your order has not yet been delivered or you require assistance, we encourage you to contact our Customer Service team directly so we can look into this for you and help reach a resolution as quickly as possible.

Kind regards,

Paul

Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡

SCAM! Product not delivered

Product not delivered! Impossible to get any direct contact with these people or their delivery company GLS, to claim a refund.

2025幎12月9日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Customer,

We sincerely apologize for the delay in the delivery of your order. During these pre-holiday days, we are experiencing some slowdowns in shipments, but we fully understand the inconvenience this may cause.

We have already sent an urgent follow-up to the courier, opening a claim to ensure that your package is delivered as quickly as possible. Checking the current shipment status, your package should be delivered shortly.

Please do not hesitate to contact us if you do not receive your delivery within the next two working days.

Thank you for your patience, and we remain at your full disposal for any further assistance.

5぀星のうち1の評䟡

If it is shipped by GLS

If it is shipped by GLS, don’t bother ordering. 2 weeks later and no reply or update on what’s happening

2025幎12月9日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Customer,

We sincerely apologize for the delay in the delivery of your order. During these pre-holiday days, we are experiencing some slowdowns in shipments, but we fully understand the inconvenience this may cause.

We have already sent an urgent follow-up to the courier, opening a claim to ensure that your package is delivered as quickly as possible. Checking the current shipment status, your package should be delivered shortly.

Please do not hesitate to contact us if you do not receive your delivery within the next two working days.

Thank you for your patience, and we remain at your full disposal for any further assistance.

5぀星のうち5の評䟡

Great experience but courier delivery was slow.

Very easy website to navigate and purchasing process straightforward. Price was very competitive. My order left the seller very quickly but the process has been let-down by the performance of the couriers at the Irish end. The European system was excellent but it took almost a week to get to me (in Dublin) from their parcel hub in Ireland. Not good enough, even taking Christmas season into account. Any-Lamp.ie needs to look at this.

Parcel was robust and well packaged. A good experience was tainted by poor performance by GLS (Ireland).

2025幎12月3日
5぀星のうち1の評䟡

very slow delivery

ordered 02/12/25 and still waiting for delivery on the 16/12/25

2025幎12月2日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Eric,

Thank you for your feedback and review of any-lamp.ie.

I am sorry you do not have your order yet with GLS. They have recently reported to us that they are having logistical issues and are currently implementing a fix. I apologise that this has affected your order.

If you do not have the order by Thursday, please contact our Customer Service team for assistance.

Phone: 01 903 8698

Email: info@any-lamp.ie

Kind regards,

Paul

Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡

Ordered 4 micro bulbs on 27th of Nov

Ordered 4 micro bulbs on 27th of Nov. GLS sent it to France, Italy and eventually Dublin where its been sitting for 5 days. I work in logistics and suggest you find a new partner who can optimise logistics and not send envelopes across Europe for no reason and still not deliver 3 weeks after order. Wouldn't go near you guys again and I thought I was shopping local using an I.E website page but it's just a proxy for a NL company. A Joke.

2025幎12月15日
自発的なレビュヌ
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear,

Thank you for your feedback and review of any-lamp.ie.

I am sorry you do not have your order yet with GLS. They have recently reported to us that they are having logistical issues and are currently implementing a fix. I apologise that this has affected your order.

Our warehouse is in the Eindhoven , The Netherlands, so for logistical purposes deliveries can pass through France but as advised, there are ongoing issues with GLS getting deliveries through to Ireland.

Please contact Customer Service directly if you have not done so already and they will be able to support you.

Kind regards,

Paul

Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡

I still haven't received the product

2025幎12月4日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Thank you for your feedback and review of any-lamp.ie.

I am sorry you do not have your order yet with GLS. They have recently reported to us that they are having logistical issues and are currently implementing a fix. I apologise that this has affected your order.

I have checked into this for you and I can see that your order was delivered today but if this is not the case, please contact our Customer Service team.

Kind regards,

Paul

Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡

Order has not yet arrived

Order has not yet arrived. Very disappointed.

2025幎12月4日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Betty,

Thank you for your feedback and review of any-lamp.ie.

I am sorry you do not have your order yet with GLS. They have recently reported to us that they are having logistical issues and are currently implementing a fix. I apologise that this has affected your order.

I have checked into this for you and I can see that your order was delivered today but if this is not the case, please contact our Customer Service team.

Kind regards,

Paul

Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡

My delivery went missing and they said


My delivery went missing and they said they would send a replacement still waiting its not a company I'd recommend if this happens ..

2025幎12月4日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Suzanne ,

Thank you for your feedback and for reviewing any-lamp.ie.

I’m very sorry that your order hasn’t arrived yet. GLS have informed us of some recent logistical issues, which they are working to resolve. I apologise for the delay and any inconvenience this may have caused.

I’ve checked your order and it is scheduled for delivery today. Please monitor the GLS tracking link you were provided.

If your order hasn’t arrived by tomorrow, please contact our Customer Service team so we can assist you further.

Kind regards,

Paul

Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡

Ordered on the 25th of November and it


Ordered on the 25th of November and it still has not arrived 9th of December

2025幎11月25日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Anthony Callinan,

Thank you for your feedback and review of any-lamp.ie.

I’m sorry that your GLS delivery hasn’t reached you. They’re facing temporary logistical challenges at the moment due to higher than usual shipment volumes.

Our Customer Service team will contact you within the hour to support you further.

Kind regards,

Paul

Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡

Non-Delivery

Non-Delivery
Goods order not received after 11 days and no communication as to when they might be delivered. At this stage I do not think goods will be delivered. Avoid this company. I will not be using them again.

2025幎11月28日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Liam Kelly,

Thank you for your feedback and review of any-lamp.ie.

I am very sorry to learn that you have not received your order by GLS. They have been suffering from some logistical issues as they have higher volumes than normal given the time of year.

I will request our Customer Service team to contact you within the hour to assist.

Kind regards,

Paul

5぀星のうち1の評䟡

Still waiting on product the expected


Still waiting on product the expected delivery time has passed and I no longer have a use for the product so would like to organise a refund please!

2025幎11月25日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear Ciaran Crowe,

Thank you for taking the time to share your experience with any-lamp.ie.

I’m sorry to hear that your GLS delivery has not arrived yet. GLS is currently experiencing logistical delays due to unusually high shipment volumes at this time of year.

I’ve asked our Customer Service team to reach out to you within the next hour to help resolve this for you.

Kind regards,

Paul
Any-Lamp Team

5぀星のうち1の評䟡

My deliver hasn’t arrived.

My deliver hasn’t arrived.

2025幎11月26日
Any-lamp Ireland ロゎ

Any-lamp Ireland からの回答

Dear George,

Thank you for sharing your feedback with any-lamp.ie.

I’m sorry that your order has not reached you yet. GLS is currently dealing with delays caused by increased parcel volumes during this busy period, which has unfortunately affected some deliveries.

I’ve arranged for our Customer Service team to get in touch with you within the hour to offer assistance.

Kind regards,

Paul
Any-Lamp Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報