Aros Leasing A/S レビュー 68

TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Aros mangler muligheden for udlevering af biler på Sjælland, så får de den femte stjerne. Aros Leasing er en professionel, kompetent, servicemindet og alt-i-alt fantastisk virksomhed at handle me... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Vi har indtil 1. januar 2023 været glade og tilfredse kunder hos Aros Leasing A/S men siden skift i personel i virksomheden har vi ikke længere kunne få refunderet vores udlæg ifm. leasingaftalen. D... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Jeg har for nylig leaset en BMW i4 gennem Aros Leasing A/S, og jeg har kun positive ting at sige. Fra starten blev jeg mødt af en professionel og personlig rådgiver, der hjalp mig med at finde den... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Jeg havde en virkelig god oplevelse med afhentning af min nye Tesla Model Y hos Aros Leasing. Hele processen var utrolig nem og velforberedt – alt kørte bare, som det skulle. Tobias var super... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. カー リース業

当該企業による記述

HVORFOR VÆLGE OS? Vi guider og rådgiver dig ved en gennemsigtig, overskuelig og utrolig fleksibel leasingaftale. Fortæl hvilke ønsker du har til din fremtidige bil, og sammen finder vi den helt rigtige bil til dig. Når aftalen er på plads og accepteret, leverer vi køretøjet.


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

68件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 33%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Tak til Aros Leasing og hele teamet for…

Tak til Aros Leasing og hele teamet for et altid hurtig, troværdig og godt forløb i forbindelse med at komme ud at køre i min nye bil. Jeg har brugt dem før, og kommer til det igen.

2025年5月8日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej Ebbe,

Mange tak for de fine ord.

Vi er glade for, at vi må hjælpe dig nu og i fremtiden!

De bedste hilsner fra Aros Leasing teamet.

5つ星のうち5の評価

Fantastisk leasing selskab

Jeg har leaset min skønne R8’er gennem Aros Leasing og må bare sige, at de leverer service i absolut topklasse – år efter år. De forstår virkelig, hvad det vil sige at skabe en tryg, personlig og professionel oplevelse, særligt når man leaser en bil, der er lidt ud over det sædvanlige. Det bidrager i den grad til følelsen af et helhedsorienteret ejerskab.

At de samtidig er konkurrencedygtige på prisen og har helt styr på sagerne, gør det kun endnu bedre. Jeg føler mig altid i gode hænder hos Aros, og det er tydeligt, at kvalitet og kundetilfredshed står højt på deres dagsorden.

Kan kun varmt anbefale dem!

2025年4月5日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej Mikkel,

Du skal have et stort tak for at dele din oplevelse med omverden. Nyd den fine R8 :-)

God sommer!

Hilsen teamet bag Aros Leasing

5つ星のうち1の評価

FIND ET ANDET LEASINGSELSKAB...

FIND ET ANDET LEASINGSELSKAB...
Jeg vil stærkt fraråde alle at skrive kontrakt med aros leasing. Når først der er indgået kontrakt ryger serviceniveauet HELT i bund. Du bliver simpelthen nedpriroriet fuldstændigt efterfølgende.

Derudover holder de bare ikke hvad de lover... Jeg blev lovet at jeg kunne skifte omkostningsfrit imellem samtlige lagerbiler, hvis det lystede, hvilket primært var grunden til at jeg valgte Aros leasing. Jeg fik underskrevet aftalen, men da jeg gerne ville skifte til en anden bil, får jeg besked på at de faktisk ikke har nogle biler på lager, selvom deres hjemmeside præsentere et hav af "lagerbiler" fra alle mulige forskellige mærker og modeller... Det eneste jeg kunne vælge imellem var en 5-6 biler som enten var utrolig dyre eller teslaer som de tydeligvis gerne ville af med. Dermed var den primære grund til at jeg indgik kontrakt nu ligegyldig...

I den forbindelse ville jeg efter blot 4 måneder ud af aftalen, og valgte derfor at sætte bilen til salg. Dette gav jeg udtryk for overfor Aros leasing, hvorefter de gav udtryk for at de nok skulle stå for videresalget. Der går 3 måneder, hvor jeg ingen henvendelser får på bilen. Herefter finder jeg ud af, at Aros slet ikke har lagt bilen op på deres kanaler... Fuldstændig håbløst amatøragtigt. Jeg får heldigvis efterfølgende solgt bilen videre på egen hånd.

Jeg kan ikke anbefale at skrive kontrakt med dem, da det har været en stressende, irriterende og frustrerende forløb, hvor Aros leasing i min optik har misligholdt deres aftale mht. udvalget af lagerbiler og ydet en utrolig dårlig service...

2025年4月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Stor anbefaling herfra

Stor anbefaling herfra, super service👍

2025年3月21日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej :-)

Tak for dit skriv. Og tillykke med den yderst fine bil!

Med venlig hilsen
Teamet bag Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

Meget tilfreds 🤩🤩

Jeg har for nylig leaset en BMW i4 gennem Aros Leasing A/S, og jeg har kun positive ting at sige. Fra starten blev jeg mødt af en professionel og personlig rådgiver, der hjalp mig med at finde den helt rette bil.

En af de ting, der virkelig imponerede mig, var billeveringen. Jeg fik bilen leveret to uger senere, en søndag morgen kl. 7.30. Kæmpe pluspoint for fleksibilitet og service!

Alt forløb hurtigt og effektivt, og der var ingen skjulte gebyrer eller overraskelser. Aros Leasing's transparente priser og høje niveau af kundeservice gør dem til et fremragende valg.

2025年2月24日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej Majbrit,

Tak for du tog dig tiden og skrev et par fine ord om din oplevelse

God dag
Jakob Casper / Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

Glad BMW Z4 kunde

Blev mødt af professionelt og service minded team. Fik bilen leveret til tiden og i aftalt stand. En fornøjelse at være kunde her 🙏

2025年3月20日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej,

Vi takker mange gange for de pæne ord. Nyd vejret i den fine bil med taget nede :-)

God dag
Jakob Casper / Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

Meget tilfreds

Jeg har leaset en BMW ved Aros Leasing, og kan varmt anbefale dem til andre. Jeg har ikke brugt denne type leasing før, og havde en del spørgsmål til processen, hvortil Aros var meget behjælpelig med afklaring. Da jeg fandt den bil jeg ville have, fik de kontakt informationen på sælger, og efter få dage kunne jeg hente bilen. De var hurtige til at svare når jeg skrev til dem, og sikrede alt var ok inden levering. En stor anbefaling herfra!

2025年1月29日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej Gert,

Vi hjælper så godt vi kan - tak for din anmeldelse, og tillykke med bilen. Ses på landevejene!

God dag
Jakob Casper / Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

Glad c63 ejer

Leaser min C63s ved Aros og er super tilfreds dels oplever jeg virkeligt højt service niveau, de svarer hurtigt... og priserne er også konkurrence dygtige. En glad kunde.

2025年3月23日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej Thomas,

Dejligt med den potente C63s - den klæder dig. Tak for de fine ord og at du tog dig tiden at dele det her.

God dag
Jakob Casper / Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

5 biler leaset her og stadig meget tilfreds

Jeg har nu haft 5 biler på kontrakter via Aros Leasing, og jeg har været godt tilfreds med alle mine aftaler derude. Når der har været ballade med bilerne, så har de været gode til at komme med råd til hvor og hvordan vi kunne få det løst.
De har min varmeste anbefalinger, og jeg har også fået flere af mine venner og bekendte til at lease her netop pga dette.

2025年2月3日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej Michael,

Vi er glade og stolte af at have dig som trofast kunde. Lad os hjælpe dig med de næste 5 også ;-)

Tak for at dele din oplevelse

God dag
Jakob Casper / Aros Leasing

5つ星のうち1の評価

En leasingtager har oprettet en bil som…

En leasingtager har oprettet en bil som jeg er interesseret i via facebook marketplace. Jeg får besked fra leasingtageren om at jeg skal kontakte aros leasing da deter dem bilen er leaset igennem.
Jeg kontakter Aros og bliver stillet om 4 gange fordi de ikke ved hvilken bil der er tale om. Jeg oplyser dem reg. nummeret på bilen, samt mandens navn der har bilen. De aner ikke hvad jeg taler om og stiller mig videre og videre . Til sidst giver man bare op. Hold nu op hvor er det useriøst..

2025年3月4日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej Dennis,

Vi er kede af, at vi ikke har kunne være tilfredsstillende behjælpelige i denne sag. Du må meget gerne sende nærmere til kontakt@arosleasing.dk - det er mig et mysterium hvorfor noget umiddelbart så simpelt ikke har været muligt for flere kollegaer at løse. Jeg kunne godt mistænke et teknisk problem.

Med venlig hilsen
Jakob Casper / Aros Leasing

5つ星のうち1の評価

Hold jer væk! 81 opkald senere

Efter at have været kunde hos Aros i 1 år, kom det virkelig som en overraskelse med så dårlig kundeservice og behandling af en kunde. Min leasingperiode på min nuværende bil udløber denne måned og har fundet en ny bil som aros siger ja til at købe. Torsdag i sidste uge skal jeg så modtage en kreditvudering igen, og bliver så lovet den bliver kørt igennem inden weekenden. Fredag har jeg stadig intet hørt, og tager derfor selv kontakt til dem, men kommer dog først igennem efter flere forsøg. Her får jeg afvide, at jeg vil høre fra dem senest mandag formiddag.

Mandag får jeg så afvide jeg ikke kan få en kreditvudering på grund af personlige ting, jeg får dog at vide, at det har været grunden til jeg ikke har kunne komme igennem torsdag og fredag, dog siger de om torsdagen/fredagen at det er en systemfejl. På baggrund af de nok godt vidste det var noget personligt. Får det så forklaret og opklaret også går den så igennem. Medarbejder fortæller mig så at han håber han kan få den kørt igennem mandag, men hvis ikke så tirsdag.

Hører ikke noget tirsdag, så vælger at ringe tirsdag kl 14:00 hvor forskellige sælgere fortæller forskellige ting til årsagen til jeg ikke har hørt noget. Så kommer jeg igennem til en medarbejder hvor jeg siger til ham ordret “at han må meget gerne tage fat i hans kollega da jeg ikke kan komme igennem også må han meget gerne ringe tilbage til mig for at gi mig en update når han har hørt fra hans kollega. Det skal lige siges, at jeg tirsdag skulle have hentet den nye bil. Hører så ingenting igen igen igen, kommer så igennem til en medarbejder da jeg selv ringer, han fortæller de grundet sygdom har haft travlt, men de forskellige sælger siger noget andet. (En 4 historie nu)

For at afslutte så modtager jeg endelig en godkendelse, men deres leasingoversalg på den nye bil er helt til grin iforhold til hvad cityleasing har sat deres bil til.
En førstegangsydelse på 19.000 kr mere, en måned ydelse på 2500 kr mere, oprettelse på 10.000 selvom jeg har været kunde i 1 år, leveringsomkostninger på 3000 kr. Det skal så siges at et andet selvskab har taget cityleasing tilbud præcis som det stod på papiret, men kun 5000 kr i nedskrivning. Men aros kan slet ikke kom i nærheden af de tal.

Hvorfor et leasingselskab ikke siger til mig torsdag, da de har modtaget cityleasing’s overslag på bilen at de ikke kan matche deres priser, og at de ikke kan fortsætte samarbejdet grundet den personlige årsag, skal jeg ikke kunne sige, men de har derimod valgt at spilde min tid, deres egen, men da også et andet leasingselvskab som holder bilen tilbage.

81 gange har jeg haft ringet på 4 dage, grundet de ikke har taget den og lovet forskellige ting…. Virkelig dårlig måde at skulle køre en forretning på, fortæl i stedet tingene lige ud og som de er, til at starte med, så undgår man dårlig kommunikation, flere forskellige opkald, og ingen sure miner.

2025年2月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Det vildeste service niveau! 👌

Jeg leasede en bil af Aros i Maj 2024, men da vi knap 3 uger efter fandt ud af at denne ikke helt passede til vores behov, tog jeg kontakt til Victoria der tidligere havde rådgivet mig.
Jeg havde en frygt for at det ville komme til at blive en rigtig dyr omgang, men både Victoria og Jakob fik det hurtigt modbevist.
Efter et par kanon gode snakke med Victoria og Jakob, fandt vi i fællesskab en bil som vi godt kunne se os i.
Nu; knap 14 dage efter jeg tog kontakt omkring bytte af bil, har jeg hentet vores nye bil og afleveret den “gamle” i et overdrevet gnidningsfrit forløb.
Kæmpe kæmpe ros til Jakob og Victoria. I er nogle super stjerner! 🫶

2024年6月5日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Kære Emil,

Mange tak for din anmeldelse og for at dele din oplevelse. Vi er glade for at høre, at Victoria og Jakob har kunne hjælpe dig godt igennem processen og finde en bil, der bedre passer til dine behov. Det er vigtigt for os, at vores kunder føler sig trygge og godt rådgivet, så vi er rigtig glade for, at det hele er forløbet problemfrit.

Tak for din ros – vi sætter stor pris på det!

Med venlig hilsen
Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

Bil nr 4 netop kommet på plader igennem…

Bil nr 4 netop kommet på plader igennem Aros leasing! Nemt og behageligt som altid! Victoria er super rar og hurtig til opgaven :-)

2024年5月1日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Kære Rasmus,

Mange tak for din anmeldelse og for din fortsatte tillid til os. Det er en fornøjelse at høre, at du igen har haft en nem og behagelig oplevelse med at få din bil på plader gennem Aros Leasing. Vi sørger altid for, at tingene forløber så smidigt som muligt.

Vi ser frem til at hjælpe dig igen i fremtiden!

Med venlig hilsen
Aros Leasing

5つ星のうち1の評価

Dårlig vejledning

Dårlig vejledning, dårlig rådgivning, meget lidt hjælpsomme

2024年4月11日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Kære Ulrik,

Tak for din feedback. Vi er kede af at høre, at du har haft en mindre tilfredsstillende oplevelse med os. Det er bestemt ikke den service, vi tilstræber at levere, og vi vil gerne forstå, hvad der gik galt, så vi kan blive bedre fremadrettet.

Du er meget velkommen til at kontakte os direkte, så vi kan finde en løsning og sikre, at du får den rådgivning og hjælp, du har brug for.

Med venlig hilsen
Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

Både bil og kundeservice i top

Ekstremt serviceminded og positiv oplevelse. Var en fornøjelse at hente min nye brugte Tesla, som stod knivskarp efter prof klargøring. Mads har været hurtig til at svare på mails med spørgsmål, samt at rådgive om muligheder og regler.
Jeg tager gerne turen fra Sjælland igen en anden gang 👍

2024年4月4日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Kære Mikkel,

Mange tak for din positive anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse med både bilen og vores kundeservice. Det er fantastisk, at din Tesla stod skarpt efter klargøringen, og at Mads har kunne hjælpe dig hurtigt og grundigt. Vi sætter stor pris på, at du vil tage turen fra Sjælland igen – det betyder meget for os.

Vi ser frem til at byde dig velkommen en anden gang!

Med venlig hilsen
Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

Igen en Fantastisk oplevelse hos ARoS !

Igen igen - helt eminent service hos ARoS Leasing.
Bilen var som beskrevet og prisen var ligeledes bedre end hos andre.
Dette er min tredje handel hos dem og det bliver ikke den sidste :-)
En lille ting som, to flasker Fiji vand og Nødder som var i bilen ved afhentning - var prikken over i’et :-) Details matters !
Jeg blev betjent af Mads Adolphsen.

2024年3月22日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Kære Marc,

Mange tak for din flotte anmeldelse og for din trofasthed som kunde hos Aros Leasing! Det glæder os at høre, at du igen har haft en fantastisk oplevelse, og at både bil og pris levede op til dine forventninger. Vi sætter pris på, at du bemærker de små detaljer – de betyder meget for os.

Vi giver rosen videre til Mads Adolphsen og ser frem til din næste handel hos os.

Med venlig hilsen
Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

Super service og forståelse for kundens behov.

Rigtig god oplevelse gennem hele forløbet. Serviceniveauet er højt og der var stor forståelse for mit behov hele vejen igennem. En rigtig god oplevelse, og en klar anbefaling her fra.

2024年2月29日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej Jacob,

Tusind tak for din anmeldelse! Det glæder os at høre, at du havde en rigtig god oplevelse med vores service.

Med venlig hilsen Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

Service ud over det forventelige

Fantastisk service, stor viden om de biler de leaser ud, de er tilgængelige, og service og after service er med et smil i øjenhøjde.

2024年2月26日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Hej Lars,

Tusind tak for anmeldelsen! Vi er glade for at høre, at du værdsætter vores service og ekspertise. Det betyder meget for os at vide, at du føler dig velbehandlet og godt informeret gennem hele processen. Vi sætter pris på din ros og ser frem til at kunne betjene dig igen i fremtiden.

Med venlig hilsen Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

Fin service ved opstart

Fin service ved opstart

2023年12月22日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Kære Simon,

Tak for din feedback! Vi er glade for at høre, at du har været tilfreds med vores service ved opstarten.

Med venlig hilsen Aros Leasing

5つ星のうち5の評価

God oplevelse

Jeg har leaset en Tesla hos Aros leasing. Jeg havde mange spørgsmål, da leasing er nyt for os, men der blev altid svaret hurtigt og kompetent. De tilbød endda at komme og levere bilen, da det passede med en tur, de skulle på. Alt gik som planlagt. Tak for en god oplevelse!

2024年2月3日
自発的なレビュー
Aros Leasing A/S ロゴ

Aros Leasing A/S からの回答

Kære Ken,

Tak for din gode anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med vores service og leveringen af din Tesla. Vi sætter pris på din tillid og ser frem til at fortsætte med at levere en førsteklasses service til dig i fremtiden.

Med venlig hilsen Aros Leasing

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報