レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Received in reasonable time from overseas however the reversible hoodie material is awful. It is heavy and prickly. The cream side is more grey with specs of junk of brown and pink. I do not recomm... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Poor quality - cashmere felt like lambswool. Dishonest sizing. Deceptive branding. Replied to my email for return with threatening statement basically saying if I don't keep the clothes I will forced... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely terrible company, dishonest fit is horrible,cant even use the word quality they dont possess it in anyway shape or form! They lied about return or exchange policy!!!BUYER BEWARE... do not p... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

My purchase arrived after three weeks of delay. When tracking it, there was a vague information. It was like one week without any movement. It finally arrived in perfect condition, so worth while the... もっず芋る

䌁業情報


連絡先

ガむドラむン違反

すべおのレビュヌ

(98)

過去12か月のレビュヌ数: 73ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I WILL NEVER purchase from this company again!! Terrible quality and return policy!

The dress I purchased was made out of cheap material and was not true to size. I requested a return authorization the same day I received it. There were no tags on the dress and no receipt in the bag. When I looked up where to ship it, the address was Rosemead, Ca. After four day's of emails requesting the return, I was told to ship the dress to China. I am disputing the charge on my credit card.

2025幎4月28日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We’re sorry to hear about your experience and the issues with your return request. This is not the outcome we want for our customers. Please contact us at support@astrilon.com
with your order number so our team can review this and help resolve it as quickly as possible.

5぀星のうち1の評䟡

Robbers1 Scammers!

I placed two orders, order #12395 and 12397, but they were never delivered, and they stole my money. Robbers. I need to report this to the Federal Trade Commission. I sent them an email, but they are not responding. Go to hell!

2025幎4月9日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We understand your frustration and apologize for the inconvenience. Our team would like to look into your orders right away — please email us at support@astrilon.com
so we can investigate and assist you directly.

5぀星のうち1の評䟡

Please don’t buy!

Took ages to come, was too small. I sent it back (it was £60 quid) the postage was £30 but I thought it’d be worth it if it meant I could buy something better for my partner. 4 months on, no refund. The package is stuck somewhere now it’s back in China, can’t track it (despite paying for it) because the Chinese partners’ website is in Mandarin and won’t translate automatically.

2024幎11月1日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We’re very sorry to hear about the delay and the trouble with your return. That’s not the experience we want for our customers. Please reach out to us at support@astrilon.com
with your order number so we can review this immediately and help resolve it for you.

5぀星のうち1の評䟡

Advertised shoes as leather

Advertised shoes as leather! More like rubber👎🏟 saw the shoes on AliExpress $30 cheaper. No response to my emails total scam

2025幎4月9日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We apologize that the item did not meet your expectations. Our team would like to look into this and assist with a resolution — please contact us at support@astrilon.com
so we can review your order and help you directly.

5぀星のうち1の評䟡

Worst ever very bad experience

Worst ever very bad experience sent wrong sizes after months of waiting and ignoring 53 emails sent from my side not recommended at all

2025幎2月20日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We’re sorry to hear about your experience and the issues with sizing and communication. This isn’t the level of service we aim to provide. Please email us at support@astrilon.com
with your order details so our team can review this and assist you directly.

5぀星のうち1の評䟡

Total Scam

Total Scam, avoid at all costs and don't be a mug like me :-) ordered a sweater that would not fit a child, never mind it was XL !! offered me a 30% refund, they want you to return it to china and pay shipping fees, when it breaches Consumer rights act 2015, misleading practice

2025幎3月5日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We apologize for the frustration this has caused. Our team would like to review your order and find a fair resolution as quickly as possible — please reach out to us at support@astrilon.com
so we can assist you further.

5぀星のうち1の評䟡

Total scam

Total scam. I paid for a sweater that was pictured, received a totally different style which was far too small and definitely NOT cashmere. Based on all other complaints, it is clearly not worth returning. I’m a complete mug! I will never buy from an unknown company again. Do not buy from this company!!

2025幎1月23日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We’re very sorry to hear that your order didn’t arrive as expected. This is not the experience we want for our customers. Please reach out to us at support@astrilon.com
with your order number so we can review this and help resolve it promptly.

5぀星のうち1の評䟡

SCAM

SCAM! DO NOT PURCHASE!
I ordered a cashmere jumper which took forever to arrive, and when it did it was not as described at all.
Sent Astrilon 10 emails about a return or refund and didn't get any responses.
FYI returns are paid for by the customer and are sent back to China, so you will end up paying over £50 for shipping costs.
Terrible experience

2025幎3月18日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We apologize for the delay and the frustration this caused. Our team would like to look into your order and assist you directly — please contact us at support@astrilon.com
so we can work toward a resolution as quickly as possible.

5぀星のうち1の評䟡

ASTRILON = SCAM

Took six weeks to get delivery of a sweater. Nothing like what I had ordered. Size was absolutely wrong. Ordered a Women's XL, but at best this would fit an average child. Color was not the green in the ad, and is totally wrong for me. No labels featuring size, origin, or even care instructions. Contacted the company for return instructions (also conveniently not included in the package). They finally got back to me suggesting I pick another item to replace this piece, advising it was expensive to return for refund. I want a refund. Would never trust another order with company. Still waiting for instructions, but since no reply to my follow up, not hopeful. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY. TOTAL SCAM.

2025幎3月6日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We’re very sorry to hear about your experience — that’s not the level of service we strive to provide. Please contact us at support@astrilon.com
with your order number so we can review this and arrange a resolution as soon as possible.

5぀星のうち1の評䟡

This product is clearly not cashmere

This product is clearly not cashmere
DO NOT ORDER ONE

2025幎2月23日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We’re sorry the item didn’t meet your expectations. Our team would like to review your order and help resolve this quickly — please reach out to support@astrilon.com
so we can assist you directly.

5぀星のうち1の評䟡

Please do NOT buy from this company

Please do NOT buy from this company. This is a con. I ordered a cashmere mix jumper size XL, what I got would not fit a 5 year old. Return is the price of the jumper.

2025幎2月18日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We’re sorry to hear about your experience and the sizing issue with your order. Our team is happy to assist with an exchange or return to make this right — please reach out to us at support@astrilon.com
so we can review the details and resolve this for you.

5぀星のうち1の評䟡

Just received my large cashmere baggy


Just received my large cashmere baggy jumper which wouldn’t fit a 10 year old terrible purchase just contacted for return as it was £55 on sale will see what response I get 🀊‍♀

2025幎2月17日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We appreciate your feedback and apologize that your item didn’t meet expectations. Our team will gladly help with your return or exchange — please contact us at support@astrilon.com
so we can ensure this is handled promptly.

5぀星のうち1の評䟡

Placed an order on 20/01 from an


Placed an order on 20/01 from an Instagram ad. No updates, so emailed Astrilon on 05/02 to cancel my order and request a refund. I did receive a response on 07/02 to confirm my order had been shipped and would be received in 3-5 business days. I have received my order today (12/02) and as I feared, the item is totally different to the picture in the ad. A google image search established the picture was actually used from a different website, that is obviously much better quality. The item is awful. Definitely not cashmere as advertised. Serves me right for trusting an ad on instagram! I am now £55 out of pocket and am not willing to pay the shipping costs to return to China! Dreadful. Avoid!

2025幎2月12日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We’re sorry to hear about your experience — that’s certainly not what we want for our customers. We take product quality and accuracy very seriously, and we’d like to review this in detail to make things right. Please contact us directly at support@astrilon.com
with your order information so our team can assist you further.

5぀星のうち1の評䟡

Terrible shipping practice! Don’t buy!

Site states 7-10 business days for shipping to the US, around the 10th day I got curious and wondered why it was taking so long. Checked tracking info and nothing was updated. I reached on to customer support and they said it’s processing and they will have information next week. Checked tracking info again the following week and still no updates. Reached out to customer support again still didn’t have information. It is now business days 21 and I have still not received my order. Customer service just got back to me and stated tracking has been updated and told me I will receive my item in 3-6 business days. So a total of maximum 27 business day when the site stated 7-10 business days. This is terrible! Don’t buy here unless you want to wait close to a month

2025幎1月26日
自発的なレビュヌ
Astrilon ロゎ

Astrilon からの回答

We’re truly sorry to hear about the delay you experienced — that’s not the standard we aim for. Our team has been working to resolve recent shipping delays, and we’d like to make this right for you. Please reach out to us at support@astrilon.com
so we can review your order and assist directly.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報