Det Àr bara mitten som visar bokstÀver. En centimeter pÃ¥ varje sida Ã¥r döda. VÀrdelös, ser inte klockan t.ex. i högra kanten. och det beror inte pÃ¥ belysningen, den Àr hel. Utan det Àr displayen so... ãã£ãšèŠã
äŒæ¥ãåçããŸãã







