BARA Sportswear レビュー 

1,466
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

My package did not arrive. I was in contact with the helpdesk to solve this. They responded quickly and after finding out what happened at the shipping company they solved the issue by sending a new p... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Elsker klærne fra BARA, de er så behagelige, fine og god kvalitet.Alt fra treningstøy til hverdagsklær. Jeg har handlet utrolig mye hos dem. Kundeservice svarer raskt om det skulle være noe og jeg ha... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Produktet lever fuldt ud op til mit ønske om "lange" shorts til lige over knæet. De sidder fantastisk og trækker ikke ned ved løb med telefonen i sidelommen 🤩 Eneste minus var leveringstiden. Knap 5... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Over 3 weeks to arrive, tracking showed it went from Norway to Sweden to Germany and stopped there for a week before arriving in Iceland. All answers from customer service sounded like full on AI answ... もっと見る

企業情報

当該企業による記述

Bara Sportswear. Dare To Dream Big. Treningstøy merke fra Nord-Norge. Kjøp Bara klær for damer. Kjøp topper, tights, singlet og t-skjorter.


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1466件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 97%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(1,466)

過去12か月のレビュー数: 301件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Bad clothes

Bad clothes, bad fabrics, very very long shipping time. DO NOT RECOMMEND.

2026年4月29日
自発的なレビュー
BARA Sportswear ロゴ

BARA Sportswear からの回答

Hi Veronica,

Thank you so much for sharing your feedback. I’m truly sorry for the delay with your order and if the product didn’t meet your expectations. I completely understand how frustrating that must have felt.

All our products are crafted with care, and we’re proud to have gained thousands of happy customers worldwide since we started. While we aim to satisfy all customers, we understand that not every product will be the perfect match for everyone.

We always aim to ship in‑stock orders quickly, and deliveries to Iceland usually take 7–30 business days (excluding weekends and holidays). In some cases, delays happen on the carrier’s side, which is unfortunately beyond our control.

Our records show that our team offered you a free return for your convenience, but you kindly chose to donate the clothes instead. We truly appreciate the generosity you showed in giving them to a good cause.

Your satisfaction means a lot to us, and I’ve already shared your feedback with our team as we continue improving our shipping process.

Thank you again for your patience and understanding 🙏

5つ星のうち4の評価

Jeg elsker produkterne

Jeg elsker produkterne. Leveringstiden trækker ned på 4 stjerner, men kundeservicen har været super god. Hurtig respons og efterfølgende har de skrevet og fulgt op. Super godt tilfreds 🥰

2026年9月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Kuukauden toimitusaika ja maksullinen palautus

Tuotteiden toimitus kesti tasan kuukauden, eli todella paljon hitaampi toimitus, kuin nettisivulla luvattu 7-14 vrk. Nyt yksi tuotteista on väärän kokoinen ja minulle ehdotetaan 10 euron maksullista palautusta. Kaiken tämän odottamisen jälkeen se on mielestäni kohtuutonta. Nettisivuilta saa kyllä käsityksen maksuttomasta palautuksesta, mitä se ei kuitenkaan ilmeisesti ole. Harmi, että yrityksellä on näin huono asiakaspalvelu. Urheilutrikoot ja paita ovat nimittäin erinomaisen tuntuiset, ja olisin voinut ostaa niitä useammatkin, mutta pitkä toimitusaika ja palauttamisen hankaluus vievät lisäostohalut.

2026年9月10日
自発的なレビュー
BARA Sportswear ロゴ

BARA Sportswear からの回答

Hi Sari,

Thank you so much for your feedback, we’re really glad to hear you’re enjoying our tights and shirts!

I’m truly sorry for the delay with your order and the issues you faced with the return process. I completely understand how frustrating that must have been.

We always aim to ship in‑stock orders quickly, and deliveries to Finland usually take 7–14 business days (excluding weekends and holidays). Some orders may be delayed due to customs clearance, which is unfortunately beyond our control.

For returns, we usually provide labels through our website for easy processing, but in some cases we can waive the return fee for your convenience.

If you’re still having any issues, please feel free to contact us at help@barawear.com, we’ll be happy to assist you.

Your satisfaction means a lot to us, and I’ve already shared your feedback with our team to help improve our process.

Thank you again for your patience and understanding 🙏

5つ星のうち5の評価

Customer service was super nice and…

Customer service was super nice and helpfull when parcel get stuck in third party logistics. They tracked my order super fast, kept me updated all the time and afterwards checked i got the parcel. Never had that good experience when need to figure thing out! Than you ☺️

2026年9月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Komfortabel klær og god kundeservice

Gode produkter og raskt svar fra kundeservice. Obs, at meldinger fra de kan havne på søppelpost plutselig. Jeg hadde god dialog hele veien etter en liten reklamasjonsak.
Jeg kommer til å bestille igjen 🥰

2026年8月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Avvik på størrelser og farger.

Bestillinger for kona:
Blitt veldig skuffet de siste årene.
De har ingen kontroll på størrelsene. Bestiller man 2xl og 3xl så kan de være eksakt samme størrelse. Også problemer med fager. Bestiller man en knall rosa shorts og en knall rosa bukse (samme farge på bildene) så kan den ene være ferskenfarget. Mye retur pga størrelser og farger som ikke stemmer med bilder og beskrivelser, så det blir en del ekstra utgifter når Bara mener at det ikke stemmer. Noen må ha gjort noen dårlige avgjørelser på produksjonssiden for slik var det ikke før.

2026年8月28日
自発的なレビュー
BARA Sportswear ロゴ

BARA Sportswear からの回答

Hi Jan Ivar,

Thank you so much for sharing your honest feedback. I truly understand how frustrating it must feel when sizes and colors don’t match expectations.

To clarify, we restock items in batches, and sometimes sizing can vary slightly between productions. This is why we recommend upsizing by 1–2 sizes for better comfort. For our Norwegian customers, we also offer free exchanges to make the process easier.

Regarding colors, they may look different due to lighting or photo editing, which can cause variations between photos and the actual product. We really value experiences like yours, and customers are welcome to share feedback in our BARA Community on Facebook, where you’ll also get early access to launches and special offers.

If you’re still having issues, please don’t hesitate to contact us at help@barawear.com, we’ll be happy to assist further.

Your satisfaction means a lot to us, and I’ve already shared your feedback with our team to help improve our process.

Thank you again for your patience and understanding 🙏

5つ星のうち4の評価

Produktet lever fuldt ud op til mit…

Produktet lever fuldt ud op til mit ønske om "lange" shorts til lige over knæet. De sidder fantastisk og trækker ikke ned ved løb med telefonen i sidelommen 🤩
Eneste minus var leveringstiden. Knap 5 uger måtte jeg vente, selvom jeg allerede dagen efter ordren var lagt, fik en mail med trackingnummer. Fragten kan kun blive bedre!

2026年8月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Älä tilaa mitään jos et ole varma että…

Älä tilaa mitään jos et ole varma että tuote on sopiva.
Tilauksen saapumisessa meni kuukausi, maksun otin klarnalla että olisi helpompi jos täytyy palauttaa mutta eihän tuonne pysty mitään palauttamaan...
Posti ei ota vastaan pakettia joka on palautumassa Barasportswearin palautus ohjeiden mukaisesti koska vastaanottavaan osoitteeseen ei ole puhelinnumeroa ja tämä osoite on johonkin posti keskukseen? Bara ei vastaa sähköposti kyselyihin palautuksesta. Nyt Klarna kyselee maksun perään koska pitkän toimituksen takia tässä ei ollutkaan aikaa ja joudun maksamaan tuotteet jotka eivät sovi minulle. Nämä ei ole mitään edullisia vaatteita ja väittävät että nämä pystyy palauttamaan mutta ei pysty.
Ei enää koskaan ikinä täältä mitään.

Juu ja koska he vastasivat tähän arvosteluun että ovat kolmesti laittaneet sähköpostia niin eivät ole, ainakaan minulle....

2026年8月25日
自発的なレビュー
BARA Sportswear ロゴ

BARA Sportswear からの回答

Hi Päivi,

Thank you so much for sharing your feedback. I’m truly sorry for the delay with your order and the trouble you experienced with the return process, I completely understand how frustrating this must have felt.

We always aim to ship in‑stock orders as quickly as possible, and deliveries to Finland usually take 7–14 business days (excluding weekends and holidays). Some orders may be delayed due to customs clearance, which is unfortunately beyond our control.

Our records show we responded to you three times and provided a return label to make the process smoother, but we didn’t receive any reply. Regarding Klarna, we always encourage customers to extend their due dates to avoid extra fees.

If you’re still having issues, please feel free to contact us at help@barawear.com, we’ll be happy to assist you.

Your satisfaction means a lot to us, and I’ve already shared your feedback with our team to help improve our process.

Thank you again for your patience and understanding. 🙏

5つ星のうち5の評価

Ik draag al jaren sportkleding van…

Ik draag al jaren sportkleding van Bara. De leggings zijn fantastisch; goede pasvorm en ze blijven mooi, ook bij intensief gebruik. Ook de bovenkleding is van hoge kwaliteit.

Daarnaast geven ze topservice. Ik had kleding besteld, maar ik ontving niks. Toen heb ik contact opgenomen en heeft BARA met spoed een nieuwe zending verstuurd.
Een paar weken later ontving ik de originele bestelling en die mocht ik tegen een flink gereduceerd tarief ook houden. Ik blijf BARA trouw.

2026年8月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Kundeservice e ikke eksisterende

Kundeservice e ikke eksisterende. Bestilte for 16 dager siden og enda e ikke pakken sendt. Får ikke svar på mail æ sende, eller får svar men ikke på det æ spør om. En person skriv at et produkt e utsolgt og når æ spør om det faktisk e det så svare neste person at pakken straks ska ankomme.

2026年8月24日
自発的なレビュー
BARA Sportswear ロゴ

BARA Sportswear からの回答

Hi Lisa,

Thank you so much for your feedback. I’m truly sorry for the delay with your order and understand how frustrating this must feel.

We always aim to ship in‑stock orders quickly, and deliveries to Norway usually take 2–7 business days. Sometimes delays happen due to carrier issues beyond our control.

We are very sorry that the popular item you chose got oversold. We reached out via email, and since you replied on Facebook with your preferred exchange, our next email update confirmed it was already in transit.

If you still have any issues, please contact us at help@barawear.com, we’ll be happy to arrange a free return.

Your satisfaction means a lot to us, and I’ve shared your feedback with our team to help improve our process.

Thank you again for your patience and understanding 🙏

5つ星のうち1の評価

Virkelig svære at komme i kontakt med…

Virkelig svære at komme i kontakt med og har autosvar på deres kontaktmail hvor det fremgår at de har 2-3 dages svartid - Super dårlig kundeservice men tænker at der nok er mange der henvender sig omkring deres (manglende) varer. LANG leveringstid, længere end jeg nogensinde før har oplever fra et norsk firma. Den på hjemmesiden angivne leveringstid til DK er pt overskredet og pakken er endnu ikke modtaget hos fragtfirma i Danmark. PT. har det været en ret dårlig oplevelse, så de bestilte varer skal da godt nok være ekstremt gode for at ændre på dette. ;-((
Opdatering: OK, kundeservice svarede indenfor 12 timer.
Svaret var dog at der angiveligt havde været været problemer med fragtfirmaet så nu var en ny pakke fremsendt: Forventet leveringstid er nu yderligere 3-10 hverdage.

2026年8月24日
自発的なレビュー
BARA Sportswear ロゴ

BARA Sportswear からの回答

Hi Lise,

Thank you so much for your feedback, I’m truly sorry for the delay with your order and understand how frustrating this must feel.

We always aim to ship in‑stock orders quickly, and deliveries to Denmark usually take 7–14 business days. Sometimes delays happen due to customs or carrier issues beyond our control.

For lost packages, we provide replacements, which is why we sent you a new package via expedited shipment. We're glad it finally reached you. If you still have issues, please reach out to us at help@barawear.com, we’ll be happy to arrange a free return.

Your satisfaction means a lot to us, and I’ve shared your feedback with our team to help improve our process.

Thank you again for your patience and understanding 🙏

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報