Beepumpkin レビュー 546

TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

The adult shirt was supposed to say Caffeine & Chaos and the children’s shirts were just supposed to say Chaos. All three had Caffeine & Chaos. When setting up the order there was no way to differenti... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Second year purchasing these for 14 little cousins. Always a hit & the photos are fantastic. Shipping always makes me a bit nervous as they are coming from China so order early. And tracking shipments... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The quality of the shirts are amazing. Love everything about this company. I always buy from this company every Mother's day for my daughter. The matching shirts are so cute and fit the best.

企業が回答しました

企業情報

当該企業による記述

Designed with love, designed for newborns, kids, toddlers & family Members, Beepumpkin focuses on personalized tees, matching pajamas, hats, accessories, and more gifts for any family. Shop now to discover your family's new favorite wardrobe essentials and sentimental gifts that keep your bonds strong and memories alive.


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

546件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Customer service was great.

Customer service was great. We had a sizing issue once products were received. Anne at Beepumpkin was responsive, kind, and easy to work with. She took care of us quickly! Thank you, Anne!

2025年12月11日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear Customer,
Thank you so much! We're thrilled Anne could help — we'll be sure to pass along your kind words. 😊
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Paid and received nothing

I placed an order with BeePumpkin and was given a tracking number. My package still hadn’t arrived arrived on time and when I looked on their site, it said my package had been returned due to an incomplete address and to check with my local carrier. The post office said they have no way to look up a package from China because they have their own tracking system. I contacted beepumpkin and they said if the package was being returned there was no way to redeliver it and that it would be disposed of when it arrived back at the warehouse. They would be unable to recover it or offer a refund. Short story, I’m out $150 and have no way to verify merchandise was even sent.

2025年12月10日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear Customer,
We’re truly sorry for this frustrating experience — losing a $150 order with no resolution is unacceptable, and we take full responsibility.
While international returns are often outside our control once initiated by the carrier, we should have offered better support.
Please email us directly at support@beepumpkin.com with your order number so we can make this right immediately.
Thank you for holding us accountable. We’re committed to doing better.
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち3の評価

I was very disappointed in the quality…

I was very disappointed in the quality of the garments. From the photos and description, I didn't realize that the fabric would be so thin, sewing would be so crude, and the design on the pajama shirt would be an iron-on plastic-like design.

2025年12月10日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear Customer,
We’re truly sorry the garments didn’t meet your expectations — especially regarding the thin fabric, stitching, and iron-on print. That’s not the quality we strive for.
Please email us at support@beepumpkin.com with your order number, and we’ll gladly offer a refund or replacement.
Thank you for your honest feedback — it helps us improve.
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち3の評価

Be aware

Be aware, strict 30 day return period!!
I purchased 11 pj tops and 11 bottoms of Dear Santa pjs. The tops run a bit small, and I wanted to exchange two tops of the 22 items. I purchased on 10/14. But had the pjs delivered across the country to where we would be celebrating Christmas.
At near the 2 month mark from purchase, I was able to check out my order across the country, and contacted Beepumpkin and they refused to extend their return policy… and Christmas is still over two weeks off!
To make it work, I ordered two more replacement shirts and now have two items I can’t use and can’t return.
I recommend the company model their return policy after most other retailers who extend return policies on Christmas items.
UPDATE:
Bepumpkin wrote back to me after my review posted that they would send a 20% refund of the new items. And then on the same day posted on this review that they would refund 100%. I will update my review when I receive my credit for the new items.

UPDATE: I did get a 100% refund on the two shirts. So on my $300 purchase, after a number of back and forth and a request to change my review… BeePumpkin refunded my $35 which was 100% of my initial request.And they didn’t make me return the shirts that were too small. I will update my review to 3 stars.

2025年12月3日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear Customer,

Thank you for reaching out and sharing your experience—we truly appreciate your support and thoughtful feedback.We understand how disappointing it must be to find the sizing wasn’t quite right, especially when planning ahead for Christmas celebrations. While our standard return window is 30 days from the purchase date (as noted on our website), we’ve taken your situation into careful consideration.As a one-time courtesy, we’d like to offer you a full refund or store credit for the two extra tops, even though the return period has passed. To process this, could you please reply to support@beepumpkin.com with your order number and photos of the unused items?

We’re also sharing your suggestion about extending holiday return windows with our team—it’s valuable input as we continue to improve.Thank you again for your kindness and understanding. We hope your family still enjoys the cozy holiday moments in their Beepumpkin PJs!

Warmly,
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち3の評価

Not what ordered

I ordered 8 shirts.there was an issue . I asked to cancel the order and reorder .they told me no need they will fix it .I get the pkg and every t shirt has the same saying . Not even one I picked . When emailing them they asked for pictures I sent them showing the error. Back and forth emails , they offered a discount but I had to buy all new ones ..a twenty percent discount on what I had but never to fix the problem they created . after back and forth they finally gave me a full refund . I really wish the order was correct because the t shirts were a good quality .

2025年12月1日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear Customer,

We’re truly sorry your order didn’t arrive as expected, especially for such a meaningful holiday tradition. You deserved better—and we sincerely apologize for the frustration and disappointment this has caused.What you described is not the experience we aim to provide.

While our team may have initially offered a discount, we understand that you simply want the items you originally ordered, and that’s completely fair.Please contact us directly at support@beepumpkin.com with your order number and the details of your request.

We’ll prioritize your case and do everything we can to either reprint and ship your correct designs at no extra cost or offer a full refund—whichever you prefer.Your trust means everything to us, and we’d be grateful for the chance to make this right.

Warm regards,
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Beautiful and quality T-shirts

Beautiful and quality T-shirts! I must admit that I was sceptical that I would actually receive what I ordered (all different wording of the Most likely series.) and was worried they would get scrambled due to so many options and just ordering from numbers. But it was perfect! And I received my order in less than 3 weeks. 1 t-shirt did have a missing letter so it said S GAR instead of sugar, but I am crafty and made it work. I would definitely order again!

2025年11月27日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear customer,

Thank you so much!

We’re thrilled you loved your tees—and impressed by your creativity in fixing the small print error. 👍✨

We truly appreciate your kindness and support, and we’d be honored to have you back for your next order!😉

Warmly,
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

I made a mistake when ordering my…

I made a mistake when ordering my shirts and I emailed them to catch it before going to print; I received a response immediately. Great customer service is very important to me and they passed with flying colors. Thank you BeePumkin

2025年12月3日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear customer,

Thank you so much for your kind words! 💙

We’re so glad we could catch your order in time—and even happier to hear our team met your expectations with quick, helpful service. Great customer care means everything to us, too!

Thanks again for trusting us. We’re honored to have you as a customer!💖

Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Glad I Ordered!

The shirts I ordered for Christmas are perfect. Nice red and green colors and the material is soft. They also came in quicker then I thought they would.

2025年11月12日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear Valued Customer,
So glad your Christmas shirts arrived quickly and hit the holiday vibe just right! 🎄❤️💚
Thanks for trusting us — happy gifting (and wearing)! 😊✨
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

I ordered 11 shirts for our family…

I ordered 11 shirts for our family Christmas. They arrived on time and they are perfect! Nice quality fabric and exactly what I had hoped they’d be! One tiny note - the green wasn’t true green. Not a problem but simply an awareness thing.

2025年11月28日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear Valued Customer,
So glad your family’s Christmas shirts arrived on time and hit the mark! 🎄💚
Thanks for the note about the green — we truly appreciate the feedback. Wishing you all a joyful holiday in your matching tees! 😊✨
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち4の評価

Double check the small numbers

You have to choose a corresponding number instead of the title. It's easy to misread it so double check it. Mistakenly picked the wrong one so had to make a second order.

2025年12月4日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear Valued Customer,
Thanks for the heads-up! 😊
We’ve all been there — glad you got it sorted. Double-checking those numbers is key! 🙌✨
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

The Case Of The Missing Pjs

I somehow put my work address for delivery of my Christmas Eve pjs and was out of the office for the Thanksgiving holiday when they were delivered. The notice from the delivery company said that they were going to be sent back to seller. Needless to say i panicked. Then i reached out to customer service (Anne) and she provided me with instructions as to what to do. I then reached out to my local postal service. The packaged arrived and now I am happy again except I ordered an adult Lg for my 9 month old grandson :( I really appreciate you Anne for her help. Happy Holidays to you all!

2025年11月22日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear Valued Customer,
Thank you so much for your kind words! 😊
We’re so glad Anne could help — and that your package was saved in time! 🎁
Wishing you and your (adorably oversized-pajama-wearing) grandson a very Happy Holidays! 🎄👶💕
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

I ordered 10 pairs of the Elf Movie…

I ordered 10 pairs of the Elf Movie Quote Matching Family Pajamas. Each had a different quote on them. Nine arrived perfectly! The Y6-7 one was not even from the same matching set of Christmas pajamas. For over a week I’ve been getting the run-around from your customer service. I’ve sent EVERYTHING they’ve requested(pictures of what I ordered and what I mistakenly received), information from Pay Pal proving that I ordered 10 matching sets, etc. I keep getting “what can we do for you” responses now. I’ve reordered & paid again for the correct pajamas & am waiting for them to arrive.
I’ve filed a claim with PayPal and my credit card company. At this point, after all the aggregation, I really think your company needs to refund all of my money.

2025年11月11日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear Valued Customer,
Thank you for your detailed message — we sincerely appreciate the time and effort you’ve taken to provide all the requested information, and we’re truly sorry for the frustration and confusion this situation has caused.
After carefully reviewing your order and our correspondence, we’d like to gently clarify:
Among the 10 pajama sets you ordered, 9 items shared the exact same product title and design series (e.g., the Elf Movie Quote Matching Family Pajamas), which all arrived correctly.
However, the Y6-7 item had a distinctly different product name and listing page — not part of the original matching set. It appears this was added separately during checkout, possibly by mistake (e.g., selecting a similar-looking but unrelated listing). Our team has already explained this in our email replies, including screenshots of the two different product titles from your order history.
And we sent email to you , could you please reply us via support@beepumpkin.com? and we will solve for you soon.
Again, thank you for your patience and for holding us accountable. We’re committed to improving both our product clarity and customer support. 🙏
Warm regards,
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

YES! Good service and quality.

I received my order of 9 shirts in about a week and I am pretty impressed with the quality of shirts. Most were a good fit (even if it shrinks a little when we wash them). One person tried on his shirt and found the Thanksgiving dinner may have expanded his tummy :) So, I went online and ordered a size up and I decided to add two more shirts to the order. Again, they arrived in about a week. I appreciate the emails updating the progress and shipping. Good service and nice quality. Would recommend!

2025年12月1日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear customer,
Thank you so much for your wonderful review! 😊
We’re thrilled you’re happy with the quality, fit, and fast delivery — and we appreciate your recommendation! 🙌👕
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Great quality and fast shipping

Shirts are good quality and thick material. Printing on shirt seems well done and the shirts turned out so cute. Shipping was my concern and they came in under the estimated time. Very happy with purchase.

2025年11月21日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear customer,
Thank you! So glad you love the quality, print, and speedy delivery — happy wearing! 😊👕✨
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち4の評価

Love the way the shirts look

Love the way the shirts look, can't wait to wear them for Xmas with my family.

2025年11月3日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear customer,
That’s wonderful! 🎄 So glad you love them — wishing you and your family a cozy, joyful Christmas in your matching shirts! 😊👕✨
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Amazing Shirts!

I ordered matching Xmas shirts for the whole family and was Blown away by the quality! Definitely would order from them again...10/10

2025年11月30日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear customer,
Thank you so much! 🎄 So happy your family’s matching shirts turned out great — 10/10 means the world to us! 😊👕✨
Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

These Jammie’s were perfect!

These Jammie’s were perfect for our family! They are soft, cozy, and high quality. I especially love that the inseams were longer than most pajama pants, our family all have long legs and with other brands end up with high waters! We will be wearing these all year! Shipping was quick and purchasing was easy!

2025年11月11日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear customer,

Thank you so much for your wonderful review! 💛
We’re thrilled to hear that your family loves the jammies — especially that the fit and fabric worked out perfectly.
We really appreciate your kind words and hope you’ll enjoy wearing them all year long!

Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Never received my order

Never received my order! Ordered on 11/07/25 almost $100. Order said it delivered on 11/17/25! Nothing was delivered to my place! Trying to contact someone to speak with, the site BeePumpkin, says there is nothing they can do after shipping says “delivered”! Try the tracking number and they say you have to contact the shipping company! Try contacting the shipping company, there is no telephone number to contact or email to email them! Long story short I’m out $100 and my daughter don’t have her pjs for our Christmas pictures!

2025年11月29日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear customer,

We’re so sorry to hear that you haven’t received your order — that’s very frustrating, especially with the holidays coming up. 💛
Please know we take this seriously and will reach out to you by email right away to help investigate and resolve this issue as quickly as possible.

Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

The shirts were not all white they…

The shirts were not all white they different colors of white like an off white off so they don’t all look the same very disappointed and the shirts took a long time to get to me. I wouldn’t recommend at all.

2025年11月19日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear customer,

We’re very sorry to hear that your shirts arrived in varying shades and took longer than expected — that’s certainly not the experience we want for our customers. 💛
Thank you for letting us know. Our team will reach out to you by email to learn more and help make this right.

Beepumkin Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Poor quality printing

One of my shirts got washed and the print faded off after only one wash!

2025年11月14日
自発的なレビュー
Beepumpkin ロゴ

Beepumpkin からの回答

Dear customer,

We’re so sorry to hear that the print faded after just one wash — that’s definitely not the quality we aim to deliver. 💛
Thank you for bringing this to our attention. Our team will reach out to you by email to learn more and arrange a replacement or a suitable solution right away.

Beepumkin Customer Service Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報