レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I've tried bluelots as a buyer and then as a seller. Due to my satisfaction with the process and the products I've bought, I decided to list my overstock here. It's been great working with them.

5぀星のうち1の評䟡

Purchased a 9 piece purse lot for $3000. The lot was listed as customer returns but inspected, and in "New" condition. It took almost 4 weeks for delivery, after repeated promises of "next week".... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I’ve been selling via BlueLots for over a year now. It’s been a great pleasure workIng with them. They are unlike the other similar companies (I worked with few others, but didn’t turn out very well).... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service from Alex with BlueLots! All my questions are answered in a timely manner. My first order arrived super quick, two or three days I believe. Item quality was just as pictured... もっず芋る

䌁業情報

  1. オンラむン オヌクション サヌビス

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

BlueLots is a B2B marketplace that connects small businesses, entrepreneurs, and individuals looking for additional income with sources of bulk inventory to resell for a profit.


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

63件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Missing box never received but took the money

It's a scam warning to others

2021幎5月25日
自発的なレビュヌ
BlueLots ロゎ

BlueLots からの回答

Hi, please note that this is not us! We do not list mystery boxes on BlueLots. You purchased from a scam site https://www.bluelots.com.cn/ that is pretending to be us. We are getting multiple 1 star reviews because of this and are trying to get the site taken down. Notice the ".cn" domain at the end. Please consider removing your review as this is damaging our reputation. Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

I bought a large box for $120

I bought a large box for $120. And received a very small package with a hat, charging cable and a face shield. Certainly not worth what they advertised. I emailed them and complained. They sent me a copy and paste response that they sent to someone else. They didn’t even change the name on the email. Plus it looked like it was written by a 5 year old. Very unprofessional. Basically told me too bad! This place is a scam!! Do not use them.

2021幎5月18日
自発的なレビュヌ
BlueLots ロゎ

BlueLots からの回答

Hi, please note that this is not us! We do not list mystery boxes on BlueLots. You purchased from a scam site https://www.bluelots.com.cn/ that is pretending to be us. We are getting multiple 1 star reviews because of this and are trying to get the site taken down. Notice the ".cn" domain at the end. Please consider removing your review as this is damaging our reputation. Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

Over charged me on the 3 orders i ever


Over charged me on the 3 orders i ever placed with them on the shipping by 40% more!!!! I check the prices myself on UPS with the weights and dimensions. And on top of that they shipped these products which were only located 20 miles from me. I could of picked them up instead of paying more than $150 in shipping overcharged costs. The boxes were small with the largest being 15"x15"x12" at 8lbs. There were smaller boxes as well. Very upset i wasn't charged the standard UPS rate (the rate you get when you do not have a business account). I am assuming that BlueLots has a UPS account and gets their discounted rates on top of the rate I was given. Point is, I could of picked them up or arranged my own driver to pick up boxes that can fit in the trunk of my car (thats how small they were). Rip off!!! And what i was sold was not accurate to the photos and cannot be sold and is of horrible condition.

2021幎4月3日
自発的なレビュヌ
BlueLots ロゎ

BlueLots からの回答

Hi, please note that this is not us! We do not list mystery boxes on BlueLots. You purchased from a scam site https://www.bluelots.com.cn/ that is pretending to be us. We are getting multiple 1 star reviews because of this and are trying to get the site taken down. Notice the ".cn" domain at the end. Please consider removing your review as this is damaging our reputation. Thank you.

5぀星のうち5の評䟡

Exceptional Company

I’ve been selling via BlueLots for over a year now. It’s been a great pleasure workIng with them. They are unlike the other similar companies (I worked with few others, but didn’t turn out very well). They have v reasonable fee, good buyers, exceptional support services etc. Everything is top notch with BlueLots. I would highly recommend anyone that wants to buy or sell on BlueLots.

2020幎7月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Junk that couldn’t be sold elsewhere

Junk that couldn’t be sold elsewhere, you really think you are going to get what they say $15,000 worth of goods for $900? If that were so, they would be doing it themselves. Bought one lot and it was junk.

2020幎7月8日
自発的なレビュヌ
BlueLots ロゎ

BlueLots からの回答

Hi, please note that this is not us! We do not list mystery boxes on BlueLots. You purchased from a scam site https://www.bluelots.com.cn/ that is pretending to be us. We are getting multiple 1 star reviews because of this and are trying to get the site taken down. Notice the ".cn" domain at the end. Please consider removing your review as this is damaging our reputation. Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

Very bad customer service they act nice


Very bad customer service they act nice but they’re not willing to help you I buy customer return and it was all scratch and rest I paid $380 for nothing

2020幎6月23日
自発的なレビュヌ
BlueLots ロゎ

BlueLots からの回答

Hi, please note that this is not us! We do not list mystery boxes on BlueLots. You purchased from a scam site https://www.bluelots.com.cn/ that is pretending to be us. We are getting multiple 1 star reviews because of this and are trying to get the site taken down. Notice the ".cn" domain at the end. Please consider removing your review as this is damaging our reputation. Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

fraud

I ordered $300 worth of hand sanitizer and they told me I had to send in a photo of my credit card and drivers license after they already took the money , claiming that my payment was fraudulent. If it’s fraudulent than why did you take the money from my account, i don’t know this site seemed fishy from the start, at this point I just want my money back.

2020幎3月29日
自発的なレビュヌ
BlueLots ロゎ

BlueLots からの回答

Hi Mia, I'm so sorry for your experience with us. Unfortunately, we've dealt with a number of instances of fraud recently and so do a verification process on some orders from new buyers. We absolutely are not suggesting your purchase was fraudulent, but our support team was simply following our fraud prevention process in requesting identity verification. We have received feedback that customers don't feel comfortable sending that information via email, though, and so are working on an integrated process where identity can be verified directly through our website.

I do see that your order was cancelled and you were issued a full refund, but please reach out again if you have any further concerns. Again, I'm very sorry this gave you a bad impression of us, but please remember we are just trying to fight an onslaught of fraudulent purchases. These fraudsters are often very sophisticated and so it can be very hard to tell which orders are legitimate or not, which is the reason for the ID verification process.

I hope you'll consider giving us another chance. Someone from our support team will be reaching out shortly to offer you a promo code in case you are interested. We appreciate your honest feedback and hope you much success in your business!

-The Bluelots Team

5぀星のうち3の評䟡

Fibo Steel Jewelry

Pros: Everything labeled for id and new condition as expected.
Cons: Disappointed with what I can actually get (price-wise) for the pieces at e-commerce sites.
I understand that the original manufacturer sets the retail price.

2020幎1月24日
自発的なレビュヌ
BlueLots ロゎ

BlueLots からの回答

Hi John,

Thanks for taking the time to provide this feedback. I'm glad to hear that everything arrived in new condition as expected. With regards to the exaggerated MSRP -- if you feel that there was any intentional misrepresentation by the seller, please contact our support staff and let us know. We'd be more than happy to assist.

Often times, the original MSRP will be significantly higher than the actual resale value of any item, especially one being sold within a secondary/liquidation marketplace. The MSRP is just that -- An originally suggested retail price from the manufacturer. So these values are typically not absolute, and more so used as a reference. Hopefully that info will help with future purchases on Source!

Again, if you have any doubts at all or if you'd like to open a dispute with the marketplace seller, our support team is always here to help.

- Sean K

5぀星のうち4の評䟡

The service I got from source was very


The service I got from source was very good however the merchandise in both cases was not what I would consider good by any means. In both cases it appears that they just gathered up all their junk and put it into a bulk sale. I will not buy smaller items the next time but will try for bigger items with hope of getting much better items. If I break even this time on these two I will be AMAZED!

2019幎11月7日
自発的なレビュヌ
BlueLots ロゎ

BlueLots からの回答

Hi KMS,

Sean with Source here, thank you for your review and for the feedback!

I'm sorry to hear that you were less than pleased with the inventory quality of your recent orders. All orders placed on Source Marketplace are covered by our industry leading buyer protection policy against missing units and/or items not-as-described. I'd love to get our support team involved to see if there is any recourse we can offer. At the very least, we'd like to get some more information from you to help us address the issue with the supplier so that we can prevent this situation from occurring again.

I will have one of our support staff contact you via email as soon as possible, so please be on the lookout for an email from support@source.com. We're looking forward to speaking with you further. Thanks again!

- Sean

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報