Bluestone Sales & Distribution レビュー 

1,459
•
TrustScore 5段階評価の5

4.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Excellent cloths super fast service. I’ve been using ecloths for years they are a fantastic product. Thank you

5つ星のうち5の評価

A perfect shopping experience with these guys. From ordering to delivery was so easy and super fast. Product was exactly as stated. Great communication and really helpful. A pleasure to deal with. I c... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Wow. Ships faster than amazon! The Brita filters replacement program could use some better automation, or a smoother process, attaching the recipient email to get the discount code is a bit fragile an... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Quick response when I placed order. Also staff extremely helpful regarding information. Also the Brita on tap fantastic product, using it for over three years.

企業情報

  1. 日用品店
  2. ・
  3. ガーデン センター
  4. 洗浄剤提供業者

当該企業による記述

Bluestone are distributors of BRITA water filters and other leading household brands supplying all major retail outlets in Ireland and Northern Ireland.


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評価の5

1459件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.9

すべてのレビュー

(1,459)

過去12か月のレビュー数: 164件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Making recycling so easy

Very easy to arrange postage of cartridges for recycling- I didn't even have to print the label myself, just show the confirmation e-mail and barcode at my post office. Fast delivery of my order. I would rather pay more for Brita cartridges than cheaper generic ones to have the recycling facility, and Bluestone make it so easy.

2025年7月28日
5つ星のうち3の評価

Unfortunately and Response

Hello!
On 26/06/2025 I registered the purchase of a Brita pitcher and placed an order with a subscription for 12 replacement cartridges! I expected to receive a discount for the registration. But this did not happen. Although I sent photos of the pitcher and the set of 3 cartridges – it was a gift from my son! But I was asked for a receipt, which was not mentioned at the time of purchase. But I sent the receipt!!! Yet the discount is still not applied! Therefore, I rate the product quality and lightning-fast delivery 5 stars, and the attitude of the operators and customer service 1 star!

I hope this situation will be resolved! Just don’t tell me it will happen after a year when my cartridges run out (((

With great hope for the best and best wishes,
Viktoriiа

My Response:
Your response disappointed me even more. For the purchase and registration of a Brita pitcher, it is not a promotion or discount that is offered, but a guaranteed gift coupon with a unique code! A reward for choosing a product of this brand! That’s how serious, self-respecting companies behave in the market!
Once again, I emphasize — it’s not about the €10, but about the attitude towards a customer who placed their trust in you!
And one more thing: it’s only logical that customers choose products on your website only when discounts are available, which means you will never receive the promised reward for the purchase and registration!
Friends, don’t fall for this deception!!!

2025年6月25日
Bluestone Sales & Distribution ロゴ

Bluestone Sales & Distribution からの回答

We are sorry to hear you were dissatisfied with your experience with our customer service team.
As we explained in our previous correspondence, you purchased a subscription service for the BRITA Maxtra 12 pack, retailing at €73.94, which is already at a promotional price (normal price is €86.99) and therefore any other promotion cannot be applied (as per our terms and conditions).
Had you purchased the normal BRITA Maxtra 12 pack retailing at €86.99 you could have applied your discount code for €10 off, which would work out at €76.99. By purchasing the subscription you actually saved more than €10.
Your promo code is still valid for the next 12 months and can be used at any time within the 12 months to avail of €10 off any BRITA Maxtra Pro 3, 6, or 12 pack.
We hope this clears up your query and we apologise for any confusion caused.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報