Opdatering: Svaret fra Bøff er venligt med ikke brugbart. De dystre farver kunne vel piftes op, og en bedre ventilation installeres, så hår og tøj ikke lugter bagefter. Slut herfra og ikke på gens... もっと見る
企業が回答しました
Amagertorv 5, 1 sal, 1160 København, København K, DK
•レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Opdatering: Svaret fra Bøff er venligt med ikke brugbart. De dystre farver kunne vel piftes op, og en bedre ventilation installeres, så hår og tøj ikke lugter bagefter. Slut herfra og ikke på gens... もっと見る
企業が回答しました
I dag spiste vi på Bøff på Amagertorv, hvilket vi nok ikke gør en anden gang. Lokalet var ikke særlig hyggeligt. Bordet var fedet👎Værst af alt var toiletterne ikke rengjort længe. Maden var nogenlund... もっと見る
企業が回答しました
Forfærdelig bøf fra frost som var tør og brændt, næsten intet dressing, sjusket samlet og uinspirerende service..
Våd bolle og lidt tørt kød
企業が回答しました
Hos Bøff Burgerbar vil vi levere den bedste burgeroplevelse. Derfor bruger vi 100% dansk oksekød fra Hinmerlandskvæg og økologisk potato bun med kærnemælk fra Thiese mejeri. Vi har altid fokus på kvalitet og hygiejne over alt andet. Vi glæder os til at lave Danmarks måske bedste burger til dig også. På gensyn hos Bøff Burgerbar
Amagertorv 5, 1 sal, 1160, København, København K, デンマーク
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューに回答していません
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Forfærdelig bøf fra frost som var tør og brændt, næsten intet dressing, sjusket samlet og uinspirerende service..
Kold mad, lang leveringstid og emballage stinker af røg muligvis fordi chaufføren ryger helt vildt i bilen…. Der manglede også noget til min ordre.

Bøff Burgerbar - Amagertorv からの回答
Opdatering: Svaret fra Bøff er venligt med ikke brugbart.
De dystre farver kunne vel piftes op, og en bedre ventilation installeres, så hår og tøj ikke lugter bagefter. Slut herfra og ikke på gensyn.
Købt en menu via Downtown. Var på Amagertorv. Vi hilste på to venlige medarbejdere. Grimme brune lokaler. Man finder et bord, men skal selv igen gå ud til køkkenet for at bestille. Burgeren ok men meget fedtet, fritterne dejligt sprøde men oversaltede (og jeg kan dog godt lide meget salt). Man skal også selv rydde af bagefter. Når man går, er der absolut ingen i køkkenet at sige “farvel” til. Hår og tøj lugter af madolie når man kommer hjem (trods cykeltur).

Bøff Burgerbar - Amagertorv からの回答
I dag spiste vi på Bøff på Amagertorv, hvilket vi nok ikke gør en anden gang. Lokalet var ikke særlig hyggeligt. Bordet var fedet👎Værst af alt var toiletterne ikke rengjort længe. Maden var nogenlunde

Bøff Burgerbar - Amagertorv からの回答
De glemte mine pomfritter, og deres hjemmeside er pæn, men ikke særlig brugervenlig

Bøff Burgerbar - Amagertorv からの回答
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。