Bøff Burgerbar - Sydhavn レビュー 64

TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

Borgbjergsvej 1, 2450 København, København SV, DK


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Begge vores burgere lignede noget der bare var klasket sammen. Vi måtte hente kniv og gaffel for når vi prøvede at tage den op så sejlede bøffen til den ene side mens bollen gled til hver sin side. De... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Super god men kunne godt have lidt mere dressing, var en smule tør. Bøf ig ost var super. Den ene burger kunne godt have været lidt mere varm. Manglende glutenfri alternativ.

5つ星のうち3の評価

Hej Normalt meget tilfreds med det I laver til os og har derfor købt mad hos jer ofte. Idag havde jeg bestilt 4 burgere og to pommesfriter til kl 19:00. De var færdige da de skulle afhentes (... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Rigtig dårlig oplevelse. Hentede maden til aftalt tid. Den stod klar, hvilket altid er foruroligende, da man ikke ved, hvor længe den har stået der. Mine tre menuer må have stået længe for, da vi... もっと見る


企業情報

  1. レストラン
  2. アメリカ料理店
  3. ファースト フード店
  4. フード コート
  5. ハンバーガー店

当該企業による記述

Hos Bøff Burgerbar vil vi levere den bedste burgeroplevelse. Derfor bruger vi 100% dansk oksekød fra Hinmerlandskvæg og økologisk potato bun med kærnemælk fra Thiese mejeri. Vi har altid fokus på kvalitet og hygiejne over alt andet. Vi glæder os til at lave Danmarks måske bedste burger til dig også. På gensyn hos Bøff Burgerbar


連絡先

  • Borgbjergsvej 1, 2450, København, København SV, デンマーク

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

64件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Hej Bøff Burgerbar

Hej Bøff Burgerbar
Jeg kommer sku aldrig mere i jeres Bøff Burgerbar i Sydhavn. De fortjener ikke folks penge.

Der var så mange ting ved jeres service som simpelhen var alt for ringe.
1) Jeg ventede over 40 minutter 2 menuer.

2) Jeg fik den ene menu, og begyndte så småt at spise fritter fra den. Fritterne var kolde og jeg insisterede på at få nogle nye - fordi de for real, var kolde. De gad i første omgang ikke at give mig nogle nye og friske, da de mente - ved at røre på dem udenpå - at de var varme. Jeg bad dem om at smage og ikke røre ved dem - det gad de ikke. De ville heller stå og diskutere med mig foran en hel masse kunder, om mine pomfritter var varme, men gad ikke smage på dem. Jeg insisterede kraftigt på at få nogle nye. Og det fik jeg så efter langt og ydmygt diskution.
Da menu nr. 2 så var færdig, tog jeg mit mad i frustration og satte mig ud i min bil. Her åbnede jeg for menu nr. 2 for at teste om pomfritterne var varme og til min overraskelse var de kolde, tøre og bare uspiseligt. Jeg kørte i frustration videre og rettede ikke henvendelse.

Det var simpelhen en såå ringe og amatør kundeservice. Jeg kommer sku aldrig igen og har i øvrigt spildt mine penge et sted som på ingen måder fortjente dem.

2023年10月29日
自発的なレビュー
Bøff Burgerbar - Sydhavn ロゴ

Bøff Burgerbar - Sydhavn からの回答

Hej Renas
Jeg beklager at du har haft en episode som du har beskrevet for os her. Det et naturligvis ikke i orden og jeg undskylder for forløbet. Vi er ved at undersøge med vores medarbejdere hvordan de har oplevet hændelsen og vi drøfter med vores kolleger hvordan vi kan undgå en lignende situation samt forbedre oplevelsen som altid skal være positiv.
Hvis du vil sende os en mail så vil vi rigtig gerne forsøge at rette op på dit besøg.
Vores mail er info@boffburgerbar.dk
Tak på forhånd
Mvh
Søren
Bøff Burgerbar

5つ星のうち2の評価

Manglende vare

Manglende vare.

Jeg har d. 25/10-2023 kl. 18:23 bestilt burger combo med sides til. Jeg fik desværre ikke alt hvad jeg havde bestilt med. Jeg fik ikke mine sides med.

Man kan ikke engang ringe til kædens hovednr.: 70 90 70 75, hvor man for at vide at telefonen er lukket pga. travlhed, og bliver henvist til appen eller hjemmesiden.

2023年10月25日
自発的なレビュー
Bøff Burgerbar - Sydhavn ロゴ

Bøff Burgerbar - Sydhavn からの回答

Hej Simone
Jeg beklager at du har haft en uheldig oplevelse. Det er naturligvis en fejl at du ikke har fået hele din bestilling.
Hvis du vil sende os en mail til info@boffburgerbar.dk så vil vi gerne forsøge at rette op herpå.
Tak på forhånd og undskyld fejlen.
Mvh
Søren
Bøff Burgerbar

5つ星のうち2の評価

Skøn burger god betjening.

Skøn burger god betjening.
Jeg trækker to stjerner fordi de tager 12 kr for dip selvom jeg har købt en menu eller combo..

2023年10月16日
自発的なレビュー
Bøff Burgerbar - Sydhavn ロゴ

Bøff Burgerbar - Sydhavn からの回答

Hej Martin
Tak for din anmeldelse.
Der er ikke dip med i vores combo derfor betaler du ekstra for en dip.
Vi håber du kommer igen en anden gang.
Mvh
Søren
Bøff Burgerbar

5つ星のうち2の評価

Dårlig app og kundeservice

Skulle bruge app til bestilling, da jeg havde værdibeviser, men på appen kan man ikke tilføje ekstra bacon (som man ellers kan på hjemmesiden). Jeg ringer til kundeservice, som ikke kan hjælpe, og siger, jeg bare må prøve at sende en mail eller skrive i chatten, hvor jeg så intet svar får. Ikke særlig hjælpsom kundeservice, når man ikke kan kommunikere med restauranten. Heldigvis er ekspedienten i restauranten klar på at lade mig tilkøbe bacon efter jeg har foretaget min bestilling på appen nede i restauranten. Jeg synes dog, det er rigtig ærgerligt og ineffektivt, at jeg skal gå ned i restauranten, før jeg kan få hjælp, det fjerner lidt fidusen ved en app.

2023年8月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Standarten på deres vindene cheese…

Standarten på deres vindene cheese burger er virkelig faldet. Plejede at være helt vild med den, men nu kan jeg ligeså godt bestille hos en kina grill.
Måske det er personalets skyld ? Mine gode oplevelser, har været i Rødovre centrum.
I dag var det Sydhavnen og det kan jeg virkelig ikke anbefale

2023年8月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Kolde fritter

Normalt er jeg meget tilfreds med Bøf, men denne gang var fritterne var helt kolde og tørre da vi kom hjem, og vi bor kun 5-10min fra stedet.

2023年6月30日
5つ星のうち1の評価

Vi ventede en time på at få vores mad…

Vi ventede en time på at få vores mad efter vi fik at vide at der gik 5 minutter... Nogen havde åbentbart taget min bestilling.

De 2 ansatte bag disken var super søde, men synes det er for dårligt at ledelse ikke sørger for at de har hænder nok når der er travlt. En ansat mere på vagt og så skulle de ikke døje med at blive råbt af og sure miner.

Synes sku det er usympatisk.

2023年6月27日
5つ星のうち2の評価

Bestiller et, får andet - IGEN

Nu er det 3. Gang vi bestiller på nettet og ikke får hvad vi har bestilt. Denne gang fik vi det vi havde fravalgt (løg), men ikke det vi havde bestilt ekstra (bacon). Vi havde også en side af chicken wings som ikke var inkluderet? Det var sidste chance for det hedengangne RUMBLES.
Nå ja, maden var også forsinket- IGEN.

Gode burgere, men for mange fejl, desværre.

2023年6月15日
Bøff Burgerbar - Sydhavn ロゴ

Bøff Burgerbar - Sydhavn からの回答

Hej jeg beklager fejlene
Vi vil tage din feedback meget seriøst og vi arbejder videre med at forbedre os
Send os gerne en mail hvis vi må få lov til at rette op på oplevelsen
Mvh
Søren Bøff Burgerbar

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報