レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

È un peccato che quest' azienda risulta inattiva. Avevo già comprato 2 orologi in passato e avevo ordinato un 3o che non Ú mai arrivato ma sinceramente non posso dare la colpa a loro per motivi di "ge... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Kundenservice ist eine Katastrophe! Ich habe vor ÃŒber zwei Monaten bestellt und bisher immer noch keine Antwort geschweige denn Ware bekommen. Dear Bonvier Team, I reached out to you o... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Warte immer noch - seit einer ewigkeit - uhr bestellt und bezahlt ende dezember 2019!!!!! im juni keimte zwischenzeitlich kurz hoffnung auf, wo mir der kundendienst einen sofortigen versand zusi... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Chiedo di procedere all invio dell ordine #10546 effettuato il 16 settembre. Sono passati quasi 15 giorni mentre dicevate che in 2-5 veniva spedito. Attendo una risposta urgente prima di rivolgermi, a... もっず芋る

䌁業情報

  1. 時蚈店
  2. 衣料品店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Welcome to the official website of Bonvier Watches. We sell exclusive watches with an elegant and timeless design. Order online directly in our shop.


連絡先

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

461件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Une arnaque

Une arnaque, j'ai commandé il y a 5 mois, je veux bien croire qu'il y a le covid mais faut arreter de prendre les gens pour des c***.. je ne suis pas riche, c'était mon cadeau d'anniversaire, et voilà 100 euros par la fênetre.

2020幎7月28日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Dear Marc,

Thank you for reaching out and contacting us. I am very sorry that your order is not resolved yet, it should have been of course.

I will check your order number now and get back to you by e-mail.

Thank you.

Kind regards,
Amanda

Customer Service

info@bonvier.com

5぀星のうち1の評䟡

Still yet to receive additional strap and no communication from bonvier

I've purchased from bonvier in the past. Delivery wasn't as quick as advertised but it did arrive after 12-15 days.

I ordered an additional strap on the 23rd June after they announced they were back delivering world wide. Over a month later and I'm yet to receive my order, I've spoken to the shipping company and they have not received any product from Bonvier. I have sent 3 emails and I am yet to receive a reply.

I can now only strongly suggest this company is avoided at all cost, as it will cost. Its a shame as the watch is a decent build.

2020幎7月28日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Dear Daniel,

Thank you for reaching out and contacting us. I am very sorry that your order is not resolved yet, it should have been of course.

I will check your order number now and get back to you by e-mail.

Thank you.

Kind regards,
Amanda

Customer Service

info@bonvier.com

5぀星のうち1の評䟡

Orologio mai avuto dopo un mese

Ho ordinato un orologio Roma il 23 giugno e sebbene sul sito ci sia scritto che la spedizione per l'Italia impieghi 2-5 giorni ad oggi mi Ú stata inviata solo la mail di conferma dopo che si sono presi i soldi. Ho provato a scrivere una mail ma nessuna risposta. Ho provato a scrivere un commento su instagram chiedendo spiegazioni e l'hanno prontamente cancellato. Aggiornamento al 28 Luglio: dopo la recensione qui mi hanno finalmente risposto dicendo che ci sono dei ritardi per via della nuova proprietà. E' passato oltre un mese ed io non ho il mio orologio: fate voi le vostre valutazioni sulla professionalità dell'azienda in questione

2020幎7月28日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Dear Luca,

Thank you for reaching out and contacting us. I am very sorry that your order is not resolved yet, it should have been of course.

I will check your order number now and get back to you by e-mail.

Thank you.

Kind regards,
Amanda

Customer Service

info@bonvier.com

5぀星のうち1の評䟡

Commande placée le 27 Mars 2020

Commande placée le 27 Mars 2020 , toujours pas de montre , ni de remboursement. Cette société est une arnaque. SCANDALEUX

2020幎7月28日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Dear Tosh,

Thank you for reaching out and contacting us. I am very sorry that your order is not resolved yet, it should have been of course.

I will check your order number now and get back to you by e-mail.

Thank you.

Kind regards,
Amanda

Customer Service

info@bonvier.com

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a watch 10th of march

Ordered a watch 10th of march. 25th of june they emailed me claiming they are ”back in business”. Now a month later all I got is a tracking the order is in stockholm since 26th of june and have not moved any further. I cant recommend order from this company

2020幎7月28日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Hello Marcus,

Thank you for reaching out and contacting us. I am very sorry that your order is not resolved yet, it should have been of course.

I will check your order number now and get back to you by e-mail.

Thank you.

Kind regards,
Amanda

Customer Service

info@bonvier.com

5぀星のうち1の評䟡

After one mounth there is no replay


After one mounth there is no replay from Bonvier, no delivery. I called to ups, dpd, dps and anybody haven't my delivery. I wrote 3 emails to Bonvier and nobody resent anything to me. This is awfull scam!

2020幎7月27日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Dear Mateusz,

Thank you for reaching out and contacting us. I am very sorry that your order is not resolved yet, it should have been of course.

I will check your order number now and get back to you by e-mail.

Thank you.

Kind regards,
Amanda

Customer Service

info@bonvier.com

5぀星のうち1の評䟡

This is my third review.

This is my third review.
I asked for the customer service to give me info about my order, and despite an immediate response promise, still nothing even after a week.
A shame.

2020幎7月26日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Dear Martin,

Thank you for reaching out and contacting us. I am very sorry that your order is not resolved yet, it should have been of course.

I will check your order number now and get back to you by e-mail.

Thank you.

Kind regards,
Amanda

Customer Service

info@bonvier.com

5぀星のうち1の評䟡

Estafadores

Realicé un pedido en Abril el cual ni he recibido ni me han devuelto el dinero. No contentan mis mails, ni mis mensajes privados y borran mis comentarios de instagram. Muy profesionales si. Menuda estafa

2020幎7月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

5 Months since i paid you guys..

5 Months since i paid you guys... The watch is never seen. They dont reply. Sad to be robed

2020幎7月24日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Se delatan ellos mismos...no hay más


Se delatan ellos mismos...no hay más que leer las respuestas que dan. Idénticas a todos y luego no se sabe nada más ...cuidado no hagáis pedidos

2020幎7月22日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

This company is a fraud

This company is a fraud. I bought a watch a month ago and still haven’t received it. I tried to call them and their phone number is always unavailable, I wrote them a lot of emails, through Instagram, Facebook and NO ANSWER
I want my money back. Don’t buy anything there! It’s a SCAM

* So muy review it’s been reported by Bonvier??
That’s funny! It should be me and all the other users reporting YOU, Bonvier.
I want either the watch I bought a month ago or my money back. This is unacceptable! So tired of this..

2020幎7月21日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Delusione!!!

Ho fatto un ordine ad aprile e ovviamente non ho ricevuto alcun orologio. Quindi, stanca di aspettare, ho richiesto il rimborso ed ho inviato non so quante mail in cui chiedevo il rimborso e non ho ricevuto mai risposta.. Non so più come comportarmi, non siete per niente un'azienda affidabile. Vi sconsiglio assolutamente di comprare su questo sito

2020幎7月21日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Shipment from Sweden , 1 month and still nothing..

Since the 22nd of June, my package is stationnary in SWEDEN.. Can't believe an UPS picking from Sweden takes so long ! The company does not answer any of my emails, nothing. Is this coming from Sweden or North Korea ??
I believe requesting a refund will end up the same, waiting for money for months.

BONVIER wake up and proceed with the shipment ! This might be the last wake up call for this company..

2020幎7月21日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

!!!!!!

I sent them more emails no answer until now , i have placed my order and the only update thatbm i get is thatbm is shipped , nothing else. No tracking number no other info . I also tried to call and no answer . !! Very dissapointed !!!!

!!!!! If you have a problem due to the Covid-19 then inform the costumer before they place and order ! I still not get an email from you ! Send the order or the refund !!!

I don’t get it how can you make good reviews and still not answer to so many costumers that didn’t get an answer from you!

2020幎7月20日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back. There have been several delays due to covid-19 recently. We have decided not to do any marketing activity or any such thing until everyone is helped out properly.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

They dont ship the watch and don't even


They dont ship the watch and don't even response to my e-mails!!
After their reaction;
Lol don’t believe them.

2020幎7月20日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back. There have been several delays due to covid-19 recently. We have decided not to do any marketing activity or any such thing until everyone is helped out properly.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Estafa

Pedí un reloj en febrero y hoy a 20 de julio sigo sin recibirlo, han pasado 5 meses. Evidentemente por tema de covid, supuse que tardaría más. Pero una vez volvió a haber movimiento de transporte, debería haber llegado, pero nada. Encima la atención al cliente es nula porque no contestan a lo que preguntas, te envian correos tipo. Muy disgustado y con intención de proceder a denunciar

2020幎7月20日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back. There have been several delays due to covid-19 recently. We have decided not to do any marketing activity or any such thing until everyone is helped out properly.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

I placed an order in February and I am


I placed an order in February and I am still waiting for my watch. As responses I receive only phrases like: „We will take care“. However they do nothing!
I was provided with a tracking code, which shows only the fact, that shipping is ordered, but nothing else’s changes.
I am very disappointed and can just advise everyone who is interested to purchase somewhere else!

So and even after the response of Bonvier, where they promise to get in touch with me, nothing happened. They even didn’t get in touch with me.

2020幎7月20日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back. There have been several delays due to covid-19 recently. We have decided not to do any marketing activity or any such thing until everyone is helped out properly.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Never received order, tried to cancel, but never get an answer

Order #10345
I made an order nearly a month ago (21/6), have written to customer service several times, and get this answer the third time I wrote.

"Thank you for your request. You should have received shipping notification from our distribution through our partner Sendify. With tracking information. The recent weeks we have registered a lot of shipments that is getting processed. We are trying our best to clean up all mess from previous customers after being temporarily down in May.

Thank you.

Best regards,
Thomas"

I haven't received a shipping notification, and wrote that back 10 days ago, I have never received an answer on that. I have also tried to write and cancel the order, but I have never get an answer on that either :-(

This should be a graduation present for my son, I am angry and sad, that the company are providing such bad customer service.

Still waiting

2020幎7月19日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back. There have been several delays due to covid-19 recently. We have decided not to do any marketing activity or any such thing until everyone is helped out properly.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Es ist mal wieder der 16 im Monat

Es ist mal wieder der 16 im Monat. Ich habe meine Bestellung Mitte April gemacht. Aber noch kein Produkt erhalten. Morgen ist meine Abi Vergabe, wofÃŒr ich die Uhr eigentlich haben wollte.
Die Bestellnummer ist #10149!
Freue mich auf eine weiter COVID-19 Antwort...
Erwarte dafÌr eigentlich eine EntschÀdigung aber mal schauen wann das Produkt ankommt. Weihnachten ist ja auch bald wieder.

Mit freundlichen GrÌßen

2020幎7月16日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back. There have been several delays due to covid-19 recently. We have decided not to do any marketing activity or any such thing until everyone is helped out properly.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Delusione

Ho ordinato un orologio a febbraio, per due mesi interi non mi hanno fatto sapere nulla (nonostante la spedizione fosse garantita entro pochi giorni), mi Ú arrivato un messaggio ad Aprile in cui mi diceva che il mio orologio era stato spedito, orologio ovviamente mai arrivato. Poi c’Ú stata la faccenda del Covid e capivo che non potessero inviare nulla, anche se ormai erano già 2/3 mesi che avevo ordinato l’orologio; successivamente mi arriva una mail in cui mi informavano del cambio di gestione, quindi inizio a sperare che finalmente mi possano inviare l’orologio, dopo varie mail anche ai nuovi gestori non ricevo nulla di nulla, decido quindi di chiedere il rimborso chiedendo informazione via mail, saranno due settimane che non ricevo più nemmeno mail di risposta.
Se non possono inviarmi l’orologio, almeno che mi restituiscano i soldi.

2020幎7月15日
自発的なレビュヌ
Bonvier ロゎ

Bonvier からの回答

Thank you for reaching out to us. I am very sorry for my late reply back. There have been several delays due to covid-19 recently. We have decided not to do any marketing activity or any such thing until everyone is helped out properly.

We will immediately help you with this matter. I will get back to you by e-mail now.

Thank you.

Kindest regards,
Lukas Rossi

Customer Service

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報