Breakout Clips レビュー 

195
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Véletlenül vettem észre ezt a lehetőséget a Facebook profilomon, és nagyon megtetszett. Pont erre volt szükségem egy figyelemfelkeltő kampányhoz. Elképesztő, hogy mit meg tudott csinálni nekem! Jóval... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Breakout Clips makes it simple for you to bring an idea to life and create eye-popping and engaging content with just a few prompts. It really helps to keep things fresh and add interesting new elemen... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I am in love with Breakout clips for advertising my little Children's book, Stumptown USA. The audience loves the ads and it really gets the attention of those that I usually would not attract. Than... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I love animated breakout clips because they are a fun, fast, and easy way to liven up your social media posts. Our FB follows, likes, and shares increased quickly. You can get creative and design you... もっと見る

企業情報

  1. ソフトウェア企業

当該企業による記述

Boost Your Sales With Our High-Performing Video Ad Templates


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

195件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(195)

過去12か月のレビュー数: 58件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

So happy with results

I hesitated for a while about purchasing a plan from Breakout Clips. The ready made videos are great, but I wanted something more custom. I'm so glad I went for it, as I've made a few custom clips and already I'm so happy with the results! These videos can be used for personalized custom greetings, as well as for businesses!

2026年7月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

I’m writing this to warn others about…

I’m writing this to warn others about my experience with Breakout Clips. I signed up and cancelled within a few hours because the program kept locking up and the videos it produced were completely unusable. Even though nothing worked properly, the system still deducted credits for those failed attempts.

When I reached out to support, they insisted the renders “worked” because their server logs showed something completed. That doesn’t match what actually happened on my screen, and the outputs were deleted immediately because they weren’t usable for anything.

What frustrated me even more was their demand for a screen recording before they would consider a full refund. I don’t have time to troubleshoot a program that failed right from the start, and I shouldn’t have to prove a malfunction when the product didn’t work as advertised.

They eventually issued a partial refund and called it a “goodwill gesture,” even though the service never functioned properly and I cancelled within hours.

2026年7月20日
自発的なレビュー
Breakout Clips ロゴ

Breakout Clips からの回答

Hi David,

Thanks for the feedback. We'd like to give readers the full picture, and we're happy to share the entire support exchange with anyone who wants to assess it themselves.

You can read every message between David and our support team here: https://cln.sh/RKPXJv9W

We believe we handled this case fairly and refunded you 86% of your payment in accordance with the credits you used.

Here's what happened.

You purchased, created your videos, and asked for a full refund. Our terms don't cover refunds once videos have been rendered, but we made an exception. We replied the next morning and offered you a pro-rated refund with no conditions attached, along with a full refund if you could send us a quick screen recording of the lock-ups you described.

So "they eventually issued a partial refund" isn't accurate - both were offered in our very first reply. Here is proof of that: https://cln.sh/jD1WPWnG

On the credits: credits are only ever deducted when a render completes. We have a record of every render on your account, and every one of them completed successfully. We also watched the finished videos before replying to you. They came out as expected, with no faults or errors. That's why we asked what specifically went wrong.

We never demanded or insisted on a screen recording. It was a request, made because no other users have reported any lock-up behaviour and we could not reproduce anything on our end. A short explanation or recording would have been enough for us to look into it, and if the issue was as immediate and repeatable as described, it would have taken a minute to capture.

The recording was never a hurdle to getting your money back. The pro-rated refund was already on the table unconditionally, and we repeated both offers across our replies:

First reply where we offered it: https://cln.sh/jD1WPWnG

Second reply where we offered it: https://cln.sh/hpvY60MW

Third reply where we processed it, after you told us you wouldn't be sharing any evidence of the issue: https://cln.sh/0tTdygZ6

Amount paid: $99.00
Credits included: 300
Credits used: 40 (13.33%)
Credits remaining: 260 (86.67%)
Refund issued: $85.80

Worth noting for anyone reading: every account starts on a free plan with full access to the platform. Paying only unlocks the render button, so you can explore and judge the tool before deciding to purchase. We support over 500,000 users creating attention-grabbing videos, and you can browse thousands of real user videos transparently in our Community Showcase: https://app.breakoutclips.com/showcase/

David, the door's still open. If you ever want to show us what you saw, we'll dig into it.

- The Breakout Clips Team

PS - here's every message sent between David and our support team, for transparency, one more time: https://cln.sh/RKPXJv9W

5つ星のうち5の評価

Right on

Right on! I just know this is going to be my saving grace. 🌸Breakout Clips is incredible. Customer service is excellent. The videos are lots of fun and very easy to use. I can't wait to make more, especially with my own groovy images! People are going to be sick of me, lol ✌️

2026年7月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Sophie Moon and the Honeybees.

It is very easy to use with a lot of prompts and short , written help. You can also go back to edit, review the video. I like the feature of choosing your own character that can be helpful for book promotions or other business needs.

2026年7月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Breakout clips generates awesome ads easily!

Breakout clips allows AI generated ads to be created very easily. The ads are very accurate and eye catching given the correct prompts. They even take an idea and help create a more detailed useful prompt. I have easily created 20 ads in 2 days to use for my business thanks to Breakout clips! 5 Stars!!

2026年7月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Platform

This is a great platform. It is user friendly and the videos help generate traffic to my site. I recommend it highly.

2026年6月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Breakout Clips is incredibly…

Breakout Clips is incredibly user-friendly, with all the necessary options and the ability to customize exactly what you need. Thank you for creating a program that makes a guy like me (whose knowledge and experience are out in the construction field) design and create amazing advertisements for my social media outlets.

2026年5月22日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報