Brouwersboetiek 

Trustpilot にアクセスしていただき、ありがとうございます。残念ながら、この企業のウェブサイトが閉鎖されたため、こちらにレビューを書くことはできなくなりました。ご質問がありましたら、ご遠慮なくお問い合わせください。

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

LET OP, BESTEL HIER NIET!!! Ze lichten je op meet valse advertenties, kleding komt direct uit China zonder dat ze het zelf in hun handen hebben gehad, opzich zelf niets mis mee maar wel als je dan het... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Geen zaken mee doen!! Afbeeldingen zijn totaal niet van wat is ontvangen. Levertijd en verschillende “bezorgers” zorgen voor veel onduidelijkheid. Wat ik heb ontvangen is A. Duurbetaald en B. Vermoed... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Snelle levering, maar het item zat helaas niet zoals gehoopt. Gelukkig heeft de klantenservice me goed geholpen bij het retourproces.

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Zeer slechte kwaliteit, komt uit China maar dit is niet duidelijk beschreven op de website. De naden zitten scheef en het is een soort neptafelkleed dat je aantrekt. Misleidend, aangezien er wordt... もっと見る


連絡先

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

LET OP BESTEL HIER NIET!!!!

LET OP, BESTEL HIER NIET!!! Ze lichten je op meet valse advertenties, kleding komt direct uit China zonder dat ze het zelf in hun handen hebben gehad, opzich zelf niets mis mee maar wel als je dan het verkeerde product geleverd krijgt en vervolgens heel slecht geholpen wordt door de klantenservice. ze leveren andere producten dan op de afbeelding staat dus bestel hier niet!!!

2025年7月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dropship drama

Heel erg langzaam, typische dropshipper. Kwaliteit komt niet eens dicht in de buurt van wat er geadverteerd wordt. Ook lijken de producten niet eens op de bestelling. Pure polyester troep.

2025年8月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf. Sturen wat op een vodje of zo en niet wat je besteld. Chinese rommel maar wel dik betalen. Eigenlijk moeten we allen aangifte doen.Dit is regelrechte bedrog.

2025年8月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Zeer slechte kwaliteit en maatvoering

Zelf helaas niet goed gekeken naar de site en retourvoorwaarden.

Uiteindelijk bestelling ontvangen maatvoering klopt echt niet en kwaliteit a la ali expres. Mail gestuurd met verzoek om te retourneren. Dit moet dan op eigen kosten naar China (toch ali expres?) gestuurd worden. Kosten rond 50,-. Mocht ook het artikel houden en dan kreeg ik 20% korting op de volgende bestelling. Maar site is uit de lucht. Zou zijn voor updates en verbeteringen. Maar ik heb er geen vertrouwen in.

Zpu van Leeuwen uit Leiden (site) ook hun koker komen? Dezelfde retourvoorwaarden en opgericht in 2025.

Ik had zelf beter moeten opletten deze retourvoorwaarden stonden vermeld maar dat neemt niet weg dat de kwaliteit en maatvoering erg slecht is.

2025年8月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Opgelicht!

Opgelicht!! Opgelicht!! Opgelicht!!
Ik heb drie t-shirts besteld en betaald en uiteindelijk toch ontvangen. Alleen niet van de kwaliteit die ik mocht vereachten. Het zijn volgens mij shirts die door andere webshops zijn geretourneerd. De merkjes in zijn er zorgvuldig uitgeknipt en aan de verpakking kun je zien dat deze eerder geopend is. Heb geprobeerd contact op te nemen, maar de website is nu onbereikbaar! Let dus goed op: de website zag er ‘vertrouwd’ uit, geen belachelijk lage prijzen of aanbiedingen. Na betaling ontving ik nog een paar emails over de stand van verzending. Uiteindelijk mijn verlies maar genomen. Wel heb ik een melding gemaakt bij de ACM. Hopelijk kunnen zij dit miserabel persoontje aanpakken.

2025年7月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Zeer slechte kwaliteit - valstrik dropshipping

Zeer slechte kwaliteit, komt uit China maar dit is niet duidelijk beschreven op de website. De naden zitten scheef en het is een soort neptafelkleed dat je aantrekt.

Misleidend, aangezien er wordt aangegeven: vandaag besteld = morgen verzonden. Dan duurt het ongeveer 7 weken. Het is simpelweg dropshipping.

2025年8月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Geen zaken mee doen, oplichters

Geen zaken mee doen. Uiteindelijk geleverde producten zijn totaal niet vergelijkbaar met het bestelde. Levertijd was lang en tracing zeer onduidelijk.
Uiteindelijk komen de spullen uit China en was ik via temu wellicht maar een paar euro kwijt geweest.
Bij reclamatie geven ze aan dat terugsturen naar China volgens voorwaarden door ontvanger zelf te doen is, geschatte kosten 50€.
Dus je levert iets anders dan besteld en legt de verantwoordelijkheid bij de ontvanger. P.s. bedrijf was voorheen actief als Enzo Fashion.

2025年8月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oplichting

Oplichting, pak besteld daarna is de site niet meer te openen.
Het pak is nooit binnen gekomen.

2025年7月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dit zijn oplichters

Dit zijn oplichters! Bestel hier nooit. Ze hebben een compleet ander product gestuurd, een shirt met een afgeknipt label, slechte kwaliteit, alleen geschikt voor vodden. Retourneren kost 50 euro. Dit is gewoon oplichterij! Dit had ik niet verwacht van een Nederlandse winkel. Heel triest.

2025年8月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Foute zaak met foute kleding

Foute zaak met foute kleding. Wat je als 'merkkleding' besteld wordt nagemaakt in china en met een uitgeknipt label bezorgd. Je betaalt dus teveel geld voor een slechte kwaliteit wat voor €1 in China wordt gemaakt. Niks bestellen dus. Doe een review check vooraf en kijk naar welke (buitenkandse) bank je betaalt.

2025年8月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Geen zaken mee doen!

Geen zaken mee doen!! Afbeeldingen zijn totaal niet van wat is ontvangen. Levertijd en verschillende “bezorgers” zorgen voor veel onduidelijkheid. Wat ik heb ontvangen is A. Duurbetaald en B. Vermoedelijk spul uit het verre oosten. Dezelfde shirts heb ik eerder besteld bij een ander bedrijf voor de helft.
De naam doet vermoeden dat het een net Nederlands bedrijf is wat wellicht ook het geval is. Mocht dat het geval zijn dan een hele foute. Kortom is mijn advies om er geen zaken mee te doen!!!

2025年8月1日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報