Budgetlight レビュヌ 

1,025
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Good selection and reasonably easy to establish what I wanted. Negative side is DPD and their really poor delivery. They took three attempts to deliver - all their issue not mine, and when it came, it... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

LED tube arrived quickly. Didn't break but bubble wrap was not surrounding it. This bulb was advertised as a replacement for a conventional tube. It would be helpful if you included a link to a guide... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Ordered 2x T8 Philips led tube lights to replace old flickering fluorescent T15 tubes. They work brilliantly, very pleased. Lights were shipped in well protected box and arrived in perfect condition... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I order 3 lightbulbsfrom Budgetlight and mistakenly order 8W - together in one room it's very bright. I asked BL for a refund and they readily agreed. I then realised - duh - that I was planning to pu... もっず芋る


䌁業情報

  1. 照明専門店
  2. ・
  3. 照明卞業者

圓該䌁業による蚘述

Budgetlight offers a wide online range consisting of efficient LED lighting, fixtures and long lasting fluorescent tubes by top brands like Philips, Noxion and Osram. With Budgetlight’s assortment, you are always ensured of high quality!


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

1025件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(1,025)

過去12か月のレビュヌ数: 9ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Ordered 2x T8 Philips led tube lights


Ordered 2x T8 Philips led tube lights to replace old flickering fluorescent T15 tubes. They work brilliantly, very pleased. Lights were shipped in well protected box and arrived in perfect condition. I was also especially pleased with the recyclable plastic bubble wrap used. Thank you.

2024幎2月10日
Budgetlight ロゎ

Budgetlight からの回答

Dear Jeremy,

Thank you for your order and positive review of Budgetlight!

I am very happy to know that you are satisfied with the service and the products you have received from us.

I really appreciate your feedback and hope you will share your experience with your family and friends. Thank you! :)

Kind Regards,
Nicole
Team Budgetlight

5぀星のうち1の評䟡

I ordered the wrong thing

I ordered the wrong thing. I should have ordered battens. Not worth the postage to return item.

2024幎2月7日
Budgetlight ロゎ

Budgetlight からの回答

Dear Customer,
 
Thank you for your feedback! 
We will include your point of view in our continued work to improve our service.
Please feel free to send us an email to our customer service department desk at info@budgetlight.co.uk if you have more questions.

Kind regards
Michelle
Budgetlight Team

5぀星のうち4の評䟡

What went well

What went well? I got the best bulb I could find.

What didn't go so well? Initially you told me the item wasn't in stock, but you gave me no idea when it would be in stock which was a big turn off for me. Actually it was in stock almost next day, so that was good.

2024幎2月8日
5぀星のうち1の評䟡

The stipe light arived smashed

2024幎2月5日
Budgetlight ロゎ

Budgetlight からの回答

Dear Helen,

We are very sorry to hear about your experience!
We will check the information related to your order and our customer service team will contact you to find a solution for this inconvenience.

Kind Regards,
Nicole
Anylamp Team

5぀星のうち3の評䟡

Order not received

Never actually got my order due to courier mess up but my refund request was dealt with really quickly.

2024幎2月3日
Budgetlight ロゎ

Budgetlight からの回答

Dear Simon,
 
I am really sorry to hear about the long transport time you were exposed to.
On behalf of our carrier I apologize for the inconvenience. I will include your feedback in our continued collaboration with carrier to improve their service to our customers.

Sincerely,
Nicole
Team Any-Lamp

5぀星のうち4の評䟡

Very good

Very good, item as described.

2024幎2月8日
Budgetlight ロゎ

Budgetlight からの回答

Dear Jim,

We are really sorry to hear about this long delivery time you have been exposed to.
We will check the information related to your order and our customer service team will investigate what is causing the problem and contact you to find a solution to this issue.

Sincerely,
Nicole
Anylamp Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報