Camper UK レビュー 

369
•
TrustScore 5段階評価の5

4.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We contacted a number of Dealerships looking to purchase a Malibu 640. Fortunately Camper UK had one available which we reserved with Carl. Carl guided us expertly through the part exchange and buying... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Camper UK replaced the glow plugs following a Fiat recall and completed a software update. George met me and went through the work plan. He was extremely pleasant and easy to deal with. Simon carried... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Highly recommended. We live a 5 hour drive from Lincoln and yet We have just bought our 4th new motorhome from Camper UK. They remain consistently good and attentive to our needs.

5つ星のうち5の評価

Our visit to Camper Uk was exceptional with a very warm welcome from George who very efficiently booked us in and went over the Warranty repair regarding solar and charging issues. The work was carrie... もっと見る

企業情報

  1. RV 販売店
  2. ・
  3. RV 車整備業
  4. RV車レンタル代理店
  5. 自動車整備工場

当該企業による記述

A family run business based in Lincoln, Camper UK prides itself on being the complete motorhome company. Whether you are looking to purchase a new or used motorhome, repair or service your existing motorhome or are looking for parts and accessories, we can provide it all at Camper UK. We also have a dedicated fleet of hire motorhomes and our own leisure park for those looking to get away for a well-deserved break.


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評価の5

369件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.9

すべてのレビュー

(369)

過去12か月のレビュー数: 113件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

5 star

Staff was very helpful spoke to bow in parts very polite and helpful i had a special request had to get back to me and did very helpful

2025年12月19日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you for your 5-star review Wayne. We’re delighted to hear that Bow in our Parts department was polite and helpful, and that your special request was followed up as promised. Your feedback is really appreciated, and I’ll be sure to pass your kind comments on to the team. We look forward to welcoming you again soon!

All the best,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

Great friendly team.

Thank you to the staff for looking after us when we had our motorhome in for service, m.o.t,cambelt water-pump and hab check.Also they allowed a windscreen company in to their workshop to replace our windscreen. Thanks to John and James for keeping us informed at every stage.

2025年12月15日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thanks for the 5* Review Les and Julie, always a pleasure to have you in the showroom

Merry Christmas
Camper Uk

Ps thanks for the cakes they were lovely

5つ星のうち5の評価

Great service

Recently been in to enquiry about an awning from Camper uk. Found the staff to be very knowledgeable, friendly and helpful. After taking all the information in we went ahead and brought an awning and couldn’t be happy with it.

2025年12月6日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you so much for your review. We’re delighted to hear that your happy with your awning. I’ll pass your feedback on to our parts dept him they'll really appreciate it. We’re here if you need us again.

Merry Christmas,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

Fantastic Service

Fantastic Service, highly recommended. Great open weekend event - staff go above and beyond, organisation is excellent.

2025年10月31日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thanks for the 5* review Rachel, the team really appreciate it

Merry Christmas

Camper Uk

5つ星のうち1の評価

After a lengthy 11-hour round trip to…

After a lengthy 11-hour round trip to collect our new van from Camper UK, we were initially satisfied with the sales process and the handover. Although the handover was generally good, one of the roof vents was hanging off, which they hadn't noticed but did fix before we left. However, upon returning home, we discovered several issues.

Firstly, the logbook was incorrect as the vehicle had been registered in the wrong colour. Additionally, the rear roof vent had a problem, screw caps were missing inside the door, the gas regulator wasn't changed as agreed, the media centre was incorrectly wired, and the bathroom mirror had been replaced but not put back in its original position, leaving a hole and glue on the wall. These issues are certainly not what we expected after picking up a new van, especially given that Camper UK had three weeks to prepare it.

Camper UK has offered to collect the van and rectify all the problems, but we have declined. After several emails and the issues we experienced, we have lost all confidence in them and prefer to sort everything out ourselves.

I wanted to share our experience to caution others. Before purchasing from Camper UK, I strongly advise reading all the reviews online. Based on our experience, I certainly won't be recommending or purchasing from them again.

2025年12月9日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

The Logbook we can sort for you we just need the V5 back with us so we can contact DVLA, We can post out new screw cap covers no problem, if you explain what gas regulator you need we can ensure that is completed as well, the media unit is factory fitted and is operating correctly on a switch this allows the unit to be used when the engine is off but again we can modify this if you wish.

With regards to the problems we are still happy to try and resolves these for you at no inconvenience to you or your partner, we can collect your motorhome and deliver it back, Glynn your salesman has reached out by phone and email but unfortunately with no reply,

If you would like to contact us on: Enquires@camperuk.co.uk

We would still like to help

Camper UK

5つ星のうち5の評価

New Motorhome

From meeting Dean and Evie at the Nec show and ordering our new motorhome, to picking it up a few weeks later at Camper Uk, my wife and I had complete faith and trust in this company that they would be refreshingly different from other dealerships that we had come across and that we wouldn’t be disappointed with our choices both to purchase from them and the motorhome we chose.
We had an unbelievably in depth handover from Gary who was just so easy to get on with and didn’t mind the many questions we threw at him.
We had a stay over at Camper uk’s Leisure park to get used to the van and check all was well. This is just a brilliant and stunning campsite, big shout out to John and Kelly there for looking after us.
We then returned to Camper Uk the next day to retrieve some items we’d managed to leave in the old van and check out a couple of minor issues but we must say that these were dealt with without hesitation. We managed to meet and speak to so many of the team, James, Julie, Alex, David, Simon, Harrison and Aaron who were all so friendly and willing to give advice and guidance. All in all a wonderful experience, so thank you Camper UK.

2025年12月4日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you so much for taking the time to share such a detailed review. We’re absolutely delighted to hear how positive your experience has been, from meeting Dean and Evie at the NEC through to collecting your new motorhome.

It’s great to know that Gary’s handover gave you confidence and reassurance — he takes real pride in making sure customers feel comfortable and well informed. We’re also pleased you enjoyed your stay at our Leisure Park, and we’ll be sure to pass on your kind words to John and Kelly.

Thank you as well for mentioning so many members of the team. It means a lot to us to know that everyone you met made you feel welcome and supported.

We wish you many happy adventures in your new motorhome and thank you again for choosing Camper UK.

All the best
Camper UK

5つ星のうち1の評価

Customer service nightmare

These guys over the last few months have consistently let me down in dealing with ongoing service and maintenance issues. I’ll not go into all the details, but it resulted in me having to contact Dean Hyde, their MD. He was full of platitudes in detailing his commitment to customer service but it was all really just words, as his actions spoke louder and unless I chased nothing happened, there was zero proactive customer service.
While I’m sure many people have had positive experiences with them, I simply ask you this.
If you are going to spend £80-200k with them do you want to risk going through the customer service hell I’ve been subjected too? Might it be better to look elsewhere?

2025年11月27日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you Paul, for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet expectations.

While issues did arise during the process, we have taken this on board and are now actively investing time and resources into reviewing and strengthening our internal processes and procedures. This work is focused on improving accuracy, communication, and consistency across our service operations to ensure a better experience for our customers going forward.

Your comments have been noted and form part of that review. If you would like to discuss anything further, we are happy to speak with you directly.

Please email us: Enquires@camperuk.co.uk

Camper UK

5つ星のうち5の評価

Went in for major repairs

Went in for major repairs, Motorhome handed back in immaculate condition. Really pleased

2025年11月21日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you so much for the 5-star review! We’re delighted to hear that you are pleased with your motorhome and all the work carried out.

All the best,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

Great service... 👍

The bed in my nearly new motorhome had a problem, I was due to go away in it a week later. The guys at CamperUK fitted me in before my trip, they installed a new part and sorted an issue with the passenger door. Can't ask for more than that! Big shout out to Connor, James and Dave, thanks guys!

2025年11月11日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you for your fantastic review we’re really pleased we could get everything sorted for you in time for your trip. It’s great to hear that the team were able to resolve the bed issue and take care of the passenger door at the same time.

Connor, James and Dave will be chuffed to know their efforts made such a difference.

If you need anything again in the future, we’re always here to help.

All the best,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

First visit

We visited yesterday and was very politely met by Dan. The first few minutes of any business and how you're dealt with are critical to continuing with the visit. From the start he was extremely helpful and obliging. We are wanting to purchase a Carthago liner for two or e line. He switched on the lights and showed us to each van but importantly left us alone to relax and look properly. He has offered us a test drive in an Iveco van and a Mercedes to compare which is excellent. Thank you
Regards Graham & Glen.

2025年11月9日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you so much for taking the time to share your kind review. We're delighted to hear that Dan made such a positive first impression those first few minutes really do set the tone.

It’s wonderful to know you enjoyed looking around the Carthago Liner-for-two and E-Line models, and that Dan gave you the perfect balance of support and space to explore. We’re also pleased he’s arranged test drives in both the Iveco and Mercedes so you can compare them properly.

If there’s anything more we can do to help as you move forward, please feel free to get in touch. We look forward to welcoming you back soon.

All the best,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

I phoned David on Monday morning

I phoned David on Monday morning, hoping he could help me, and within minutes, he had sorted my problem, excellent communication and fantastic customer service, highly recommended, and will definitely be using them again, hopefully not too soon in the future, i honestly could not have wished for a better service

2025年11月4日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that David was able to help you so quickly and that you were pleased with the service you received. I’ll be sure to pass your feedback on to him he’ll really appreciate it. We’re always here if you need us again (though hopefully not too soon!).

All the best,
Camper UK

5つ星のうち2の評価

Initial sales great - post sales service is a joke

After buying our Motorhome from Camper UK two years ago, following the initial sales process (which was great), the servicing and warranty post-sales service is an absolute joke.
Not the quality of the work - the customer service / incorrect information, and communication - to the point where the team lies to cover up their incompetencies! This isn’t once, but has now happened every time we have been back to Camper UK. We have been told the work has been completed when it hasn’t (after leaving the motorhome for a week with them), and then had to wait hours or on one occasion had to get the train back home and pick it up the following week - this week after leaving the Motorhome for 2 weeks for service, MOT and some warranty work, and after having received confirmation all work was finished, and asking when we could collect it, we sent a confirmation e-mail to confirm and make it clear we needed a quick turnaround to get home for a meeting - on arrival nothing appeared to be ready and we were told it would be a 10 minute wait whilst they moved vehicles around to get ours out. After 1.5 hours and numerous complaints, we finally discovered that even after all the confirmations that all work was completed, they had ‘forgot’ to carry out all the work!! This is the 4th time this has happened - not a one-off!! - if our warranty wasn’t through Camper UK we would not be going back! All it took was a call, but there appears to be no management coordination between the team on the desks and the team carrying out the work - manage your customers expectations and don’t tell lies!

2025年10月31日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re pleased to hear that you were happy with your initial sales experience.

To clarify, your MOT and service were completed as planned. The only outstanding item at that stage was the awning light replacement, which was still awaiting completion. We advised that once all work was finished, we would contact you to confirm and arrange a suitable collection time.

However, three days later we received a message from you outside of working hours informing us that you would be collecting the motorhome the following morning, as you needed to get back home for an online Teams meeting. As this had not been confirmed by our team, and the awning light work was still pending, the vehicle was not yet ready for collection at that time.

We understand this caused frustration, but our team followed the correct process to ensure all work was completed properly before releasing the vehicle.

Feel free to reach out to us to discuss this further: enquires@camperuk.co.uk

Kind Regards,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

Excellent service and a very high standard of work

Excellent service and a very high standard of work, the workshop team did a fabulous job, just looked like it was factory fresh.

2025年10月28日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you for your fantastic feedback Mike! The workshop team will be thrilled to hear your kind words. We take pride in delivering top-quality service, and it’s great to know your vehicle came back looking “factory fresh.”

All the best,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

Huge shout out to the team at Camper UK

Huge shout out to Glynn, Gary and the team for the amazing personalised service throughout our buying process. We couldn’t have wished for more. Space when we needed space and patience when we asked endless questions. Such a relaxed experience. Thank you so much from us to you. We love our new Burstner van!

2025年9月29日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you so much for your fantastic review! Glynn, Gary, and the whole team are thrilled to hear that your buying experience was relaxed, patient, and personalised. We’re delighted that you’re loving your new Bürstner van that’s exactly what we aim for!

We really appreciate your kind words and look forward to helping you again in the future.

All the best,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

A special mention to Jack at camper UK

A special mention to Jack at camper UK, as well as all of those involved in the assistance, help and accommodating manner that we experienced as a result of a rather unusual catastrophic overhead bed failure on our Burstner elegance. Not only did we encounter nothing but a completely professional and helpful staff but the willingness to assist in any way possible to very kindly squeeze us in and help resolve the issues. We cannot thank you all enough and will continue to not only recommend but use you from now on with anything of this nature. The travel from Southampton is worth it.
Again many thanks regards Chaos and Michelle

2025年9月1日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that Jack and the rest of the team were able to help you so promptly and professionally, especially with such an unusual issue. It means a lot to us that the support you received made the journey from Southampton worthwhile.

We really appreciate your recommendation and look forward to helping you again in the future with anything you need. Safe travels, and thank you again for taking the time to share your experience!

All the best
Camper UK

5つ星のうち5の評価

A special mention to Jack from our…

A special mention to Jack from our arrival to us leaving. He made sure we were kept up to date with our repair.
Overall experience very satisfied.

2025年9月23日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you for your review! We’re so pleased to hear that Jack looked after you from start to finish and kept you updated throughout your repair.

We’ll be sure to pass on your kind words it means a lot to the team.

All the best,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

The team at Camper UK are excellent

The team at Camper UK are excellent. Caring, patient and knowledgeable. We are very happy with both sales and after sales service. Particular mention to Jack for his attention to detail and impressive service approach. But in fairness we have never experienced anything other than excellent service from anyone in the team. First class

2025年9月23日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that our team, and Jack in particular, made your experience with both sales and after-sales service so positive.

It’s wonderful to know that our care, patience, and attention to detail are appreciated we’ll be sure to share your feedback with the whole team.

All the best,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

Time to trade in Caravan for a Motorhome

The time had come to trade in our caravan for a motorhome and Camper UK were a delight to deal with. Special mention to Glynn who effectively held our hand throughout the process. A huge stock of new motorhomes to look at and all under cover. All the staff are brilliant and Gary who did our handover could not have done more. Well Done All and Thank You.

2025年9月19日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted that your transition from caravan to motorhome was such a positive experience with us.

Glynn, Gary, and the whole team will be so pleased to hear your kind words – we’re very proud of them. Enjoy every moment in your new motorhome, and we hope to see you again soon.

All the best,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

Van Repairs - Internal and external

Again, I did not buy from Camper but they have proved to be excellent in solving my vans issues. Jack has been a star in looking after the organisation of these repairs.

2025年9月18日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you for sharing your experience with us! We’re so pleased to hear that Jack and the team were able to get everything sorted and make the repair process smooth for you.

It’s always a pleasure to help!

All the best,
Camper UK

5つ星のうち5の評価

First Motor Home 😎

Picked up the motorhome from Camper UK on Tuesday.

So well looked after here , it’s our first motor home.

Would buy from again.

Thanks to Carl Taylor (sales) and Adam Taylor from the hand over team.

Neil & kaz Lowes

2025年9月1日
自発的なレビュー
Camper UK ロゴ

Camper UK からの回答

Thank you so much, Neil & Kaz, for choosing Camper UK for your very first motorhome! 😎 We’re delighted to hear you felt well looked after, and we’ll be sure to pass your kind words on to Carl and Adam.

Wishing you many exciting adventures ahead in your new motorhome. We look forward to welcoming you back again in the future!

All the best,
Camper UK

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報