CaseModa レビュー 

9
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

当該企業による記述

We make beautiful and stylish phone cases for iPhone and Samsung


連絡先

3.7

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

9件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.7

すべてのレビュー

(9)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service

Excellent customer service. I made a mistake with my order and sent an email explaining what I’d done. The order was amended without an issue and the items dispatched quickly.

2025年10月6日
CaseModa ロゴ

CaseModa からの回答

Hi. Thank you so much for taking the time to leave a review. We're happy you had a positive experience with us and that you cared enough to share that here.

5つ星のうち5の評価

The case is fantastic

The case is fantastic, everyone loves it! Me included.
Initially my phone case didn’t arrive (delivered elsewhere) I emailed them and had a really quick response from Andy who was helpful and resent the case!! Will definitely be using again!!

2025年9月27日
自発的なレビュー
CaseModa ロゴ

CaseModa からの回答

Thank you for taking the time to leve a review. I'm glad we got your sorted and that you're happy with your new case.

5つ星のうち5の評価

Love my new case

Love my new case, great design. Delivery was quick too.

2025年8月29日
CaseModa ロゴ

CaseModa からの回答

Thank you Emily. We're so happy to love your new case. Thanks for taking the time to leave a review.

5つ星のうち5の評価

Really great and good quality!

The phone case is great! I ordered the tough phone case and it arrived, the design was perfect and exactly the same as on the photos, and the case fits my phone perfectly. The shipping was great too and it arrived in great time. Overall I love the phone case and the design is super cute, it fits my phone perfectly and protects it really well!

2025年9月11日
自発的なレビュー
CaseModa ロゴ

CaseModa からの回答

Hi Willow. Thank you for taking the time to leave us a lovely review. WE;re really pleased that you like your case.

5つ星のうち5の評価

At last! A company that cares and isn't Amazon.

In an ocean of mediocre options to protect my iPhone, at last a company that provides a decent quality solution and such a choice of styles!
Prompt delivery, the case looks even better than the imagery online!
Being able to speak to a human and support a local business as apposed to more pennies to Jeff Pesos, faith in humanity restored.

2025年9月2日
自発的なレビュー
CaseModa ロゴ

CaseModa からの回答

Hi Alastair. Thank you so much for taking the time to leave a review. It means a lot to us to hear you had a good experience with us. And that you like your case. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

When case did arrive looked nothing like the images online do not buy the best seller looked nothing like what I had ordered!!

Wong case sent out! When right one arrived looked nothing like the one on the images online absolutely terrible was told to keep the wrong case when asked for refund they said oh you need to send both cases back would never recommend or buy again very unprofessional!!

2025年8月11日
CaseModa ロゴ

CaseModa からの回答

Hi Suria. We're sorry you didn't like your case. We offered to let you keep the first case we sent in error, while we sent you the correct case, as a goodwill gesture, along with a generous discount on any future orders. Your comments about the case you ordered were that it did not look like the website image and was not "pearly". Our website clearly describes that our cases are printed. This is also one of our bestselling designs and we have received no other complaints about it to date. It is our policy to accept all returns within 30 days if you are not happy with your purchase. You were offered this option but instead demanded to keep both cases and still receive a refund. I'm sorry but that is not our policy. You can still return the cases for a full refund. Kind Regards.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報