Chicindress レビュー 

192
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

This company states a return policy on their website but in reality you the customer have to pay shipping. My 48,00 item would have cost over 40.00 to send back. Their sizing chart is inaccurate. The... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Never had a problem with quality, size, due to my careful reading of all description, from size, to fit, to quality. Only reason not 5 stars is that you have to wait a little longer than most sites fo... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I would score them, negative. items are cheap, material is not as advertised and when tried to return, basically stated I cannot! I order online alot with expectation that some things will not be a go... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Complete scam. Clothing arrived that looked nothing like the pictures. Completely different cheap material. I’ve been trying to contact customer service to request a return. I got an email back finall... もっと見る

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

192件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.3

すべてのレビュー

(192)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

These corn ball ass b****** not gone be…

These corn ball ass b****** not gone be satisfied until you pull up and smack sparks outa one of these hoes... That's how lame them and they establishment is and I don't give a F*** who don't like it b**** do sumthin and I will be getting my F***N money back

2022年5月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

NO RETURNS???!!!

I will not be ordering from this company again! I ordered a romper in red and it was bright orange and not the fabric shown in the picture. I tried to return it and was told they don't do returns. They would not give me a shipping label and I would have to pay for shipping. Here is the actual email:
May 26, 2022, 05:04 GMT+8
"Dear customer,
Thank you for e-mail.
Regarding to your order CD35275 this item CH0142-1-L,we received the picture you sent ."

"We do not have return label. If you want to return the items to us, you need to pay for the shipping cost and customs.
Usually we do not recommend you to return. Returning may need a long time to go because we are in China.,it is not cost-effective.
At the same time, because it is now a special period, logistics companies have trouble transporting, freight and customs clearance costs continue to rise, and the cost is expensive."

WOW! How do places like this stay in business?! Guess I need to do my research BEFORE I order. :)

2022年5月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This company is such a fake…

This company is such a fake…. Returns are
Twice as costly As The worthless clothes
Sold To you!!! This is the company policy, refunds and quality is all garbage!!!! Do not buy from them!!!! Nothing is true of the description or size on there website. Returns is a joke. You will be paying twice of what you originally spend.

2022年4月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I wish I could give them a negative…

I wish I could give them a negative star review!! DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS SHADY COMPANY!!!!! I spent $200 on the worst quality Clothing. Some of the items were nothing like the picture. I’m livid. They say you can return things but you can’t!! You have to send it back to CHINA AND PAY CUSTOMS FEES!! They also said that many times it won’t pass customs so they can’t refund anything not to mention it would cost me more to return them I paid for the stuff. I wish I could put a huge red flag on this website and put them out of business. 😡

2022年4月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Sunk Cost

I ordered April 1, 2022 and have not heard anything. All the reviews on their website were 4.5 star. I believe they refuse to allow a bad review.
I'm pretty sure I got skunked.
Sunk cost.

2022年4月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bad Quality & Terrible Return Service

Quality of clothes is cheap and sizing is off. Returns process is a nightmare! Returns should be easily accepted and refunds should be issued completely and quickly. Information about the terrible return policy should be made clear in large bold print on the checkout page so that customers are made aware that a successful return is highly unlikely and their money will not be refunded and they will be stuck with I’ll-fitting poor quality clothes!

2022年4月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Chicindress is not good! - CHECK REVIEWS!!!

Chicindress is not good. I bought a couple of jackets that "looked" amazing on Pinterest. Once they arrived, They were crappy! They said they were a best seller. I am sure because the photo on model looks great. But I assure it, it arrives NOT looking like what Is advertised. I tried to get my money back since they have a money back guarantee. I am so glad I only bought 2 jackets totaling ($75.00). This is what they wanted me to do for my refund. I bought the jackets for a total of $75.00. The Return would have cost me $95.00 to send back to China. They do not have a location in the US therefore, it will cost you more trouble and time to try to get a refund. Their offer to me was return product($95). Only, to get 15% back on my card and a coupon for next time. Ha- No Thank you! DO NOT BUY FROM THIS VENDOR ON PINTEREST! After I started to look into them further, I saw tons of bad reviews and people who lost more money than I did. STAY AWAY!!! I wish I would have looked at reviews BEFORE purchasing. Lesson Learned!!!!! I am so disappointed!

2022年4月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Polyester clothing and completely…

Polyester clothing and completely deceived at time of purchase, description and picture. Have to return to China and cost is more than spent! Received 10$ of 68$ spent to not send it back. Do NOT buy through Pinterest or any other advertisements. Horrible simply horrible

2022年3月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bought a camel coat from here HORRIBLE

Bought a camel coat from here. From other reviews it said good quality. So untrue! It came and it is a piece of rag. No lining, no form, seams not finished. Just a rag. I complained and they said basically sorry. You bought it you keep it. Now $40 isn’t bad but this one is for the principle. The “coat” is awful. I went to Post Office to return this and they said “it’ll cost you almost as much as you paid to ship it to China.” I said it’s the principle of the thing. I spent $27.75 to send back. That was 10/30/21. Also there’s no tracking number from Post Office since “it’s going to China.” Yesterday, 03/3/29/2022, I got the package back! There’s a sticker that reads “overdue customs declaration.” This means Chic in dress didn’t pick the package up. They SCREWED me out of $40 +$27.75! DO NOT BUY FROM CHIC IN DRESS. The quality is HORRIBLE!!!!!!

2022年3月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolutely the worst purchases ever…

Absolutely the worst purchases ever made! Each item (4) was very cheaply made and with poor quality of material. The items looked very little like the picture represented much less the color. This company is beyond horrible - DO NOT BUY ANYTHING!!!

2022年3月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Do not order!!!! OR only order if you don't care about returning if dissatisfied.

Do not order!!!! OR only order if you don't care about returning if dissatisfied. This company is based in china and does not have a valid return/refund policy for the USA. I ordered 7 pieces of clothing. they were terrible quality and the sizing was not accurate. I tried for 5 weeks to return, the only way i got them to respond was filing a complaint with PayPal. Finally they said to ship the clothing back to the address below and they would refund my money. The cost to return this shipment in a small 12x9x7 box was $207. the clothing was only $227.
The return address was:
Room 1705,Building 1, No. 86 Shisha Road, Baiyun District, Guangzhou City, Guangdong Province, China,
Post code : 510430
Name: Carly
Telephone Number: 8617150407875

2022年3月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Horrible Customer Service

Horrible customer service! The items I ordered did not look at all like the descriptions. The fabric is very cheap and the colors not as pictured/described. I ordered two cardigans in the same size. One is extremely tight and the other fit okay. Customer service is a joke! I gave a one star review because I had to in order to write this. If possible, I’d give them nothing! It is impossible to get an address for a return. They wanted to send me $4.00 for an $80.00 purchase. When the two items I ordered arrived, they came from NY and California. I was willing to pay for returns until I found out they are actually from China. I wouldn’t buy my snake a fang cover from this company!! This company is not CHICKINDRESS, it’s a bunch of chickens!!

2022年3月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don't waste your money

I wish I would have read all of the negative reviews before ordering. I spent over $100 two months ago and still haven't received anything. I thought that if I ordered via PayPal it would be a legit company, but that is not the case. PayPal has not been helpful in getting my money back. Very disappointing.

2022年3月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Chicindress

After dealing with Chicindress since January 27 to get a return label and refund for 2 items:
"According to our return policy, we accept your return request, but we really do not recommend you to return.
Now is a epidemic period, it will take a very long time to return to China, and it's quite expensive, about 40$ or more.

You also need to bear the freight. Return shipping fees are at customer's own expense. It's writing in the return policy.
Would you mind giving it to your friend or families as a gift or you can sell it to others?

I hope you can negotiate with us, we can partially compensate you and offer you discounts."
The 2 items cost about $90. I just want my money back. I've never had such a bad experience with a foreign clothing company. Shein has been wonderful to deal with. I don't know why I looked anywhere else!

2022年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered several items in early…

I ordered several items in early January. Have yet to see them. Sent an email requesting update on my order. Received NO response as of yet and today is February 14, 2022. Happy Valentine's Day to me HAHAHA! I will just assume the $141.00 I spent is gone with nothing to show for it. Done and Done!!! TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE. Nothing left to say.

2022年2月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Will not honor return policy

I ordered a blouse that did not fit. I emailed them and they asked to take a picture of the item and the bag that it came in. I did this. They responded that: "After checking with quality control department, the item is our best selling style, and we make sure it is the same style as model. For online shopping, there must be the size or display problem, but strongly suggest wear again and if fit not bad, I am sure you are charming in your style~"
Seriously! Try it on again....you will look "charming". It DOES NOT fit!!!! I emailed again and copied and pasted their own language from their website their return policy. I have not heard back....

2022年2月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered a coat and dress- GOT NOTHING

I ordered a coat and dress. After several days I was notified the dress was out of stock and advised to pick another item. I explained I did not see anything else I wanted abs asked for a refund. The Customer service just kept replying to look again and they were sure I could find something. It took over 2wks to get a refund that should have been very simple. The coat I ordered was not as pictured at all, unless this model is 4 ft. I am 5’3” and this barely came below my butt. It arrived not as pictured in any way- color, fabric, not as is appears-CHEAP and low quality sums it up. The item ordered was described as a coat but arrived and was as thin as a shirt. They get you on that free shipping and the option for returns but when something doesn’t work they and you contact them, after weeks of back and forth they let you know returns are at your cost and it is a minimum $40 to ship something back.

2022年2月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don’t even try to return something!

Don’t even try to return something!
The company is based in and ships from China. My daughter put a jacket she saw on their website on her holiday wishlist. I bought it for her. The quality was not as she expected. After trying it on, she found the fit was poor and the lining uncomfortable.
After many emails trying to convince me not to return it, I got the okay. However, I would have to pay to ship it to China at a cost of almost its price.

2022年1月27日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報