CloudWave Bangladesh レビュー 

3
•
TrustScore 5段階評価の3

3.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. ウェブ ホスティング サービス
  2. ・
  3. ウェブサイト デザイナー
  4. クラウド コンピューティング サービス
  5. ビジネスとITのコンサルタント代理店

当該企業による記述

CloudWave Bangladesh offers a wide range of services, including reliable web hosting, domain registration, and server management solutions tailored to meet the needs of businesses and individuals. With a focus on delivering high-performance and secure hosting environments, CloudWave Bangladesh is committed to providing exceptional customer support and scalable solutions to help clients grow their online presence. Fastest Web Hosting, Reliable Business.


連絡先

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

3件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.1

すべてのレビュー

(3)

過去12か月のレビュー数: 3件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

I've been using CloudWave hosting for a…

I've been using CloudWave hosting for a while now, and I'm really happy with their service. The support team is friendly, quick to respond, and always willing to help whenever I run into an issue. My hosting has been stable, and everything works as expected....

What I like most is that they explain things clearly and don't leave you guessing when there's a technical problem. The pricing is reasonable, and the overall experience has been smooth from the start.

If you're looking for reliable hosting and IT services with good customer support, I'd definitely recommend giving CloudWave a try.

2026年4月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Refund delayed for over 50 days until chargeback threat

I want to share my full experience with CloudWave Hosting in a factual and objective way, so others can make informed decisions.

Here is the timeline:

- Feb 4: I placed an order for a VPS (Order #2131466037, $65.90).
- The service was not delivered within the expected time. After waiting more than 30 hours without activation, I decided to cancel the order.

- I contacted support and clearly requested cancellation. Instead of processing the cancellation, they suddenly deployed a different instance (3LN), which I did not request. I still insisted on canceling the order.

- After that, the situation became unclear. The refund process was not properly reflected in the system, and the order remained in a “cancellation pending” state.

- At some point, they seemed to mix up or confuse the refund with other order instances, making it difficult to track what was actually being refunded.

- They also attempted to offer platform balance instead of returning the money to the original payment method, which I did not accept.

- 30 days later: I followed up again and mentioned that I might initiate a bank dispute (chargeback) if the refund was not processed.

- At the beginning, I was told the refund would be completed within 30 days, but this promise was not honored.

- Around day 45: I politely followed up again, but received no response.

- Only after I explicitly escalated the issue and mentioned chargeback again did they finally initiate the refund.

- Now (after more than 50 days), the refund has finally been marked as processed.

Summary:

- Service was not delivered on time
- Cancellation was not handled properly
- Refund was delayed for over 50 days
- Communication was inconsistent or absent
- Action only happened after chargeback pressure

I am sharing this experience so that others understand the potential risks and delays.

I hope the company can improve its service and refund handling process in the future.

2026年3月28日
自発的なレビュー
CloudWave Bangladesh ロゴ

CloudWave Bangladesh からの回答

Thank you for your feedback.

There was an issue related to your order that required additional verification before we could process the refund, which caused some delay. Additionally, our office remained closed from 18/03/2026 due to the Eid al-Fitr holidays.

However, we would like to clarify that your 1st refund request was processed instantly after your cancellation at that time. Your 2nd refund request is delayed for verification.

We sincerely apologize that, in this instance, we could not meet our usual service standard. We hope your refund has now been received successfully. Please feel free to contact us if you need any further assistance — we are always happy to help.

5つ星のうち1の評価

Terrible Ads & service, with no refund options.

Terrible Ads, they're not giving what they're advertising, and their refund policy is a scam, they're basically telling you, there are no way for us to refund you unless the service "doesn't work", they realllllly want to take your money, like they'll do everything to not click that refund button.
I bought a hong kong server which at first never worked until i asked staff, but it was nice they got it working fast, so i ping the IP, it's reachability is terrible, i sent them screenshot and everything. they Swithced to another server in hongkong ,it was same result.
They later claimed the service has no issue because "They " can ping it , while i sent them a proper ping from ping.pe website and they rejected it.

P.S the hosts they're providing are all proxied with terrible vpn therefore there are a ton of traffic issues with it.

Don't buy, I don't recommend, 0 out of 10.

2026年1月3日
自発的なレビュー
CloudWave Bangladesh ロゴ

CloudWave Bangladesh からの回答

Thank you for your feedback. We’d like to clarify a few points for transparency.

After purchase, your VPS was provisioned successfully. When you reported an initial issue, our team resolved it promptly and later migrated you to another Hong Kong server as a goodwill gesture, although our monitoring showed the service was operating normally.

We verified connectivity from multiple upstream networks. Public ping tools can show inconsistent results due to routing or ISP limitations and do not always reflect actual service health. If requested, we are always happy to provide test IPs from our Hong Kong network prior to or during service use.

During the support process, our logs indicated misuse and abuse of the VPS/IP, along with inappropriate communication toward our support team. Despite this, we continued to assist you professionally and in line with our policies.

Our refund policy applies only when a service is confirmed to be non-functional, which was not the case here. We welcome constructive feedback and encourage customers to review our terms before ordering.

Thank you.
Saad Al Fahad
CloudWave Compliance Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報