Coffee Pod Co UK レビュー 

152
•
TrustScore 5段階評価の2

1.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I never received any confirmation via email of my order being placed despite them taking the money from my bank. I then emailed them and received no reply. I never received my order. Do not purchase a... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I could possibly give a better review if I had actually received my order from 11th September . After a few emails sent to company to which I have had no reply is why I am leaving this so called revie... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Ordered on 7th July 2026 & paid for express delivery - finally delivered 19th July 2 years out of date items! Chased numerous times no response. AVOID at all costs - they are scamming people.

5つ星のうち3の評価

I got sent a review email from Coffee Pod Co to review my order placed on 29th January. I haven't received the order yet. When trying to contact the company, no reply to email or contact form on the... もっと見る

企業情報

  1. コーヒー店

当該企業による記述

Supplier of Compatible Nespresso®, Dolce Gusto® and Lavazza® Coffee Pods for their relevant machines. Also supplier of Ground Coffee and Beans, and Coffee Accessories.


連絡先

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

152件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 5%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.9

すべてのレビュー

(152)

過去12か月のレビュー数: 26件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Still not received my items

Still not received my items

2025年7月5日
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

You received your order, claimed you never received it (despite photographic proof of you receiving it) and took the full order contents and a full refund! 😡

5つ星のうち1の評価

Scam store .. !!!!!

Ordered but didn’t receive confirmation of order by email.
Goods never arrived.
Do NOT order from this store.
It’s a scam.

2025年6月29日
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

Your order was delivered, proof of delivery was obtained and you received a full refund.

5つ星のうち1の評価

Got an email to say my order has been…

Got an email to say my order has been dispatched, Evri are still waiting for it though. I’ve emailed the company but they aren’t responding.

2025年6月11日
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

Unfortunately your order was lost by Evri our couriers. It contained end of line products - Mint Poppets Hot Chocolate. We have managed to source a few of these since then although they are out of date. We fully refunded your order and emailed you to offer you the out of date pods, to which there was no reply.

5つ星のうち4の評価

Happy with my purchase.

I had been looking for along time for the coffee pods I purchased, as they have been discontinued. Happy to be able to purchase them.

2025年4月26日
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

Thank you so much for your kind review 🙂

5つ星のうち1の評価

I received a confirmation order on 16th…

I received a confirmation order on 16th April but in spite of 2 emails I have not been advised of any delivery date of my order ??

2025年4月16日
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

These were delivered. You should have received tracking information via email, although I know at this time there was some issues with that. I'm sorry the experience wasn't what we'd hoped. If you'd like to give us another chance, we'd be happy to offer you a discount on your next order. Just email us at hello@coffeepodco.co.uk

5つ星のうち1の評価

Have not received my goods no…

Have not received my goods no communication from the company

2025年4月14日
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

This order was delivered successfully. I'm sorry you got no updates about tracking, I do know at the time there was an issue with this in our system. If you would like to try us again, please email hello@coffeepodco.co.uk and we will give you a discount code for your next order.

5つ星のうち1の評価

Appalling Service

I placed an order on 30 Jan 25 after a 5 working-day delivery was advertised.
On 08 Feb I emailed to enquire about my expected delivery date - no response.
On 11 Feb I discovered the new website and so forwarded my original email with further comments. I received a response from Nick on the same day, informing me that my ordered pods were unavailable but he could send Puro Arabica the same day or issue a refund. I responded immediately, saying I would accept the replacement.
On 22 Feb, having NOT received my pods, I requested a full refund.
Now 18 April and I have NOT received my pods, my refund nor any contact.
I have just sent another email requesting a refund.
Let's see what happens.

2025年1月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

My coffee pods have not arrived

My coffee pods have not arrived

2025年4月3日
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

Hi Rebecca, apologies for not replying sooner to this review. I think at the time we were inundated with Pumpkin Spice orders - I see you have placed two further orders with us after this experience and I can only hope your experiences since with us have been better - we've definitely become your Pumpkin Spice fix - it's nearly that time of year again! 🙂🎃

5つ星のうち5の評価

First delivery prices are really good

First delivery prices are really good, it seems they’ve changed their website which makes it a lot easier as they said a delivery was very fast and I recommend this company thank you

2025年3月24日
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

Thank you so much for your kind review 🙂

5つ星のうち1の評価

Still waiting for delivery & response

Placed my order on 7/3/25 payment left my. And on 10/3/25 still not received my order and on the website still showing as processing . I have e-mailed but they keep bouncing back & left messages through messenger on their facebook page but absolutely no response. I am now almost £20 down & can’t get any response from this company . If I could give zero stars I would

2025年3月7日
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

Hi Jill, I'm so sorry that you were struggling to contact us, I'm not sure why that is. This really isn't the experience we like to convey to our customers. I do see your order was delivered so thats good at least. If you'd like to give us another chance to show you how good we are, we'd happily offer you a discount code. Just email us at hello@coffeepodco.co.uk

5つ星のうち4の評価

The price was the best I could see…

The price was the best I could see however they quoted 3 to 5 working days but they arrived after 11 working days which isn't really an issue for me just that on the morning I received the goods the website was still saying the order was being processed so if the status had have been accurate I'd have waited patiently however as I had no accurate visibility of the order status I mailed to say I believed I'd been scammed. Now goods have arrived I would use again but it appears that late delivery seems to be a key response on the reviews so maybe adjust the expected delivery.

2025年2月24日
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

Thank you so much for your kind review 🙂

5つ星のうち3の評価

Update on my previous review

Update on my previous review.
Coffee pods arrived today. It’s a shame the company didn’t respond to any of my emails or messages as it would have avoided my previous poor review.

2025年3月8日
自発的なレビュー
Coffee Pod Co UK ロゴ

Coffee Pod Co UK からの回答

Hi Sarah, I'm so sorry you experienced this, it isn't what we aim for. If you would like to give us another chance, email us at hello@coffeepodco.co.uk and we'll supply you with a discount code for your next order.

5つ星のうち1の評価

Where is my order???

I ordered a week ago and haven't recieved my pods. Says that my order is still pending. I have sent emails and haven't had a response. Won't be ordering again. Quicker to go to my local store.

2025年2月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Rubbish

From David Jackson. I have now had enough of this company. Item I ordered was out of stock so requested a refund. Email from Evie apologising and said would give refund ASAP. Seven days later no refund. I will now have to resort to my credit card company to get my money back. Wish I’d seen the dreadful reviews before I ordered. Customer service is non existent.

2025年2月7日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報