Cole's Classroom レビュー 

224
•
TrustScore 5段階評価の2

2.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

This is an international SCAM company! - You allegedly signed up for something - no recollection or proof found of the terms or conditions. - Do NOT subscribe to get 'special offers, free giv... もっと見る

5つ星のうち1の評価

This site is a boarderline scam. I signed up for an access to their stuff for $5 online only to then be charged $49 per month for 3 months before I realise I somehow and inadvertently agreed to a mon... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Clearly I should have visited here before getting involved with this organisation. I have emailed Coles Classrooms 3 times for a refund of nearly £40.00. I do not recall even signing up with this o... もっと見る

5つ星のうち5の評価

A massive amount of help here. Lots of tutorials, education and courses. Whether you are brand new learning your camera or are an experienced photographer there is help here. If you've got a question... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. メディア・出版

当該企業による記述

Since 2014, our mission at Cole’s Classroom has been simple: to provide affordable, high-quality training for photographers at every stage of their journey—from brand-new beginners to seasoned professionals. Regarding our Trustpilot reviews, we want to offer full clarity about our most popular program: Cole’s Classroom Pro. This monthly membership includes access to more than 28 in-depth courses, over 300 quick video tutorials, and 15 behind-the-scenes, on-location photo sessions, all for $49 per month. To make joining risk-free, every new member begins with a 10-day free trial. This gives full access to the entire library so photographers can explore everything and decide—without pressure—whether the membership is right for them. We’re committed to transparency. At the time of purchase, we clearly outline what’s included, how the trial works, and when it converts. We also make cancellation easy: there is a cancellation link on our product pages and support pages, and we send multiple reminder emails before any trial converts to a paid membership. If you ever need help, our support team is available 7 days a week at support@colesclassroom.com.


連絡先

2.0

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

224件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.0

すべてのレビュー

(224)

過去12か月のレビュー数: 3件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Horrible customer service.

2020年4月9日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration and sorry that you feel that way.

However, can you please elaborate more of your issues.

I can see that you emailed us on March 11, 2020 and we have replied to you right away explaining your query and it shows that you have viewed our email. However, with further information needed from you, we did not get your reply.

Today, we got another email from you and it shows that your membership is already cancelled and a refund was processed as per your request.

On the March 11, 2020, you redeemed 3 products using your 3 credits (which includes the charge that was refunded).

Although, this was your first email to customer service, you were with us since November 2019, and I think it's fair to say that we always do our best to be very clear about the billing logistics with our month to month membership but we understand life can get hectic and things can be overlooked. But one thing is certain, we at Cole's Classroom never charge any of our customers manually or in any unauthorized manner. Any and all charges that occur are only from our customers initial purchase actions.

5つ星のうち1の評価

I signed up for the $1 for 10 day free…

I signed up for the $1 for 10 day free trial. I didn't realize the secret fine print of a $49 month fee I was getting myself into when I took the $1 free 10days. I cancelled 3 days later when I saw an email about the charge that would soon occur on my account for $49. Still, after cancelling and on the 10th day, they didn't hesisate to charge me $49 on my bank account. So why the $49 charge? I posted this issue on their facebook page. They deleted my posts, and blocked me from being able to comment further onto their page. So, after 2 emails were sent. They did respond and am awaiting on my refund for the $49. Still, there should not have been a $49 charge. BEWARE!! Regardless of refunding people, to block people from your facebook page - and not allow truth comment about problems you are having is SHADY TO SAY THE LEAST!!

2020年4月6日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. Can you please provide your information so that we can check on this or you may also email us at support@colesclassroom.com.

5つ星のうち1の評価

Scammed my 87-year-old father out of a…

Scammed my 87-year-old father out of a lot of money. I have emailed to ask for this to be resolved. I will update / delete this review if this is resolved.

email from: Catherine Wilkinson

2020年4月4日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. I think it's fair to say that we always do our best to be very clear about the billing logistics with our month to month membership but we understand life can get hectic and things can be overlooked. But one thing is certain, we at Cole's Classroom never charge any of our customers manually or in any unauthorized manner. Any and all charges that occur are only from our customers initial purchase actions. As per checking, your father's account is now cancelled and the charge was refunded.

5つ星のうち1の評価

DIFFICULTY WITH CANCELLATIONS!

I signed up for the $1 10 day free trial and cancelled PRIOR to the 10 day. Still, I was charged the $49 on my bank account. I went into the system again to cancel my pro-membership and the system cannot find my active subscription. So why the $49 charge? Also, there is no phone number for me to call and talk to someone LIVE to get this straightened out. So, a couple of emails were sent... Once my emails were received, they did respond promptly and am awaiting a refund for the $49. Still, there should not have been a $49 draft. I was lucky enough to check my account and luckily, there were sufficient funds to cover the drafted amount temporarily.

2020年4月3日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hi, sorry for the frustration, Upon checking, your membership was cancelled and the charge was refunded when we got your email.

5つ星のうち2の評価

I will give this company 2 stars…

I will give this company 2 stars instead of 1 only because they do have lots of info.. But their set up - with the $1 trial is horrible & borderline a SCAM.. I did do the trial - it does NOT clearly state it is only $10 - & then $49 - YES almost FIFTY a month after that.. Not to mention I also separately purchased a posing guide of which I was very clear NOT to add the $1 trial - & they signed me up ANYWAYS & charged me for TWO of the guides -- BE VERY CAREFUL dealing with this company -- check everything - read every e-mail - or just AVOID them.. I am out close to 200$ because of these guys & all I got out of it was some presests...

2020年4月1日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

I think it's fair to say that we always do our best to be very clear about the billing logistics with our month to month membership but we understand life can get hectic and things can be overlooked. But one thing is certain, we at Cole's Classroom never charge any of our customers manually or in any unauthorized manner. Any and all charges that occur are only from our customers initial purchase actions.

5つ星のうち5の評価

ColesClassroom is Great

ColesClassroom is Great! and the customer service is great they always answer and fix my issues asap . They are honest people and great help! I have learned so much with Coles classroom and Ive been with them for over 2 years just about and I never had a problem with them . Its a great learning tool and very helpful and love the awards they give every month free item you can redeem . Thanks Cole you guys are awesome !

2020年3月29日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Thank you so much for the kind word and for the opportunity to be a part of your photography journey!!!

5つ星のうち1の評価

‘Find your Focus’ t shirt rip-off!

I bought a ‘Find your Focus’ t shirt that was supposed to be $9.99 and they charged me $49.00! I am disputing the charge with my credit card company and have sent Cole’s Classroom another email regarding the overcharged amount! Hoping that this issue gets resolved quickly!

2020年3月24日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. I looked up your account and see that you opted into our 10-day trial to Cole's Classroom Pro during your recent purchase on 02/07/2020.

On that page, we indicate that after the trial period you will be auto-enrolled in the program if you do not cancel beforehand.

I think it's fair to say that we always do our best to be very clear about the billing logistics with our month to month membership but we understand life can get hectic and things can be overlooked. But one thing is certain, we at Cole's Classroom never charge any of our customers manually or in any unauthorized manner. Any and all charges that occur are only from our customers initial purchase actions.

Our records indicate that your account was canceled and refunded.

5つ星のうち1の評価

Impossible to cancel

I got the 10 day trial and payed a very small fee and I know that I went through all of the cancellation process before the end of those 10 days and it said my account would be deleted - but I have still been charged and I have tried to cancel it several times today but it has been seemingly unsuccessful and it says I will still be charged. If anyone is thinking of getting it - please don’t, it’s not worth it.
This is clearly a very dishonest company and I am angry that I have still been charged after cancellation before the end of the 10 day trial period.
All I want is for my account to be deleted entirely and my subscription cancelled. I have contacted them through the website but have yet to hear back.

2020年3月22日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. It shows that we have cancelled your membership and refunded the charge as per your last email.

5つ星のうち1の評価

No email with details

I added my cc details on this website cc. colesclassroom. com /pft-via-cc-pro-order-v1 and bought the 1 dollar course, it never says in there that you are auto-enrolled in any monthly fee, I also never got an email with a login. This is a big scam and you are liers, I want to cancel everything right now please, as soon as possible.

2020年3月19日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. I looked up your account and see that you opted into our 10-day trial to Cole's Classroom Pro during your recent purchase on 03/12/2020.

On that page, we indicate that after the trial period you will be auto-enrolled in the program if you do not cancel beforehand. We also sent you both a confirmation email and invoice on 12/12/19, which both state the terms of the trial in bold lettering.

I think it's fair to say that we always do our best to be very clear about the billing logistics with our month to month membership but we understand life can get hectic and things can be overlooked. But one thing is certain, we at Cole's Classroom never charge any of our customers manually or in any unauthorized manner. Any and all charges that occur are only from our customers initial purchase actions.

Our records indicate that your account was canceled per your request on 03/19/2020.

5つ星のうち5の評価

Lots of free content available!!!

I stuck to all the free info available so far. Pretty good resource. I see a lot of folks signed up for something they didn’t get or weren’t planning on.
Sadly there are a lot of those marketing sales all over the Internet where you get it free or for a dollar for a trial period.
Not like I approve of this method, but it’s one if those read the small print type of things.
I would still consider buying paid courses after I’m done reading and viewing all the free stuff.

2020年3月18日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Thank you so much for the kind word and for the opportunity to be a part of your photography journey!!!

5つ星のうち1の評価

I have sent three emails to confirm…

I have sent three emails to confirm that my subscription has been cancelled. I have received no reply from them.

2020年3月16日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. We have checked our record and we have replied to you on March 10, 2020. From out last reply, we haven't received your response. Our record shows that you viewed our email on March 11, 2020 @ 12:26 AM.

5つ星のうち1の評価

I have been charged for AUD 78.18

I have been charged for AUD 78.17, I have no receipt, no invoice, nothing, I am sure I got something for AUD1 and now this. I would appreciate a refund as I have not used whatever it is I have been charged for. I have no idea how to cancel this as I don’t have anything to log into. I find this very untrustworthy and quite frankly feel like I have been scammed, I have tried to e-mail but apparently e-mail address is not recognised, I am really angry and feel like money has been stolen from me!!!

Would appreciate a quick reply before I take this further

2020年3月15日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. Can you please provide your information so that we can check on this or you may also email us at support@colesclassroom.com.

5つ星のうち1の評価

CANCEL MY ACCOUNT BEFORE I FINISHED MY TRIAL COURSE

After trying to cancel my 10 days trial course several times to avoid the charge of $49 or whatever the price is, I finally wasn't able to do it. Trying to look for help on the website and Google, I just found all these horrible comments about how they had the same problem.
My trial course finishes on Monday 16th March so please don't say I didn't read that this is a TEN days trail course and then you will charge for it because I really know it already.

So please cancel my account and fix your website. As you say you will charge after 10 days you must also say you don't have any option to cancel your account.

I don't want to waste my time asking for my money back after saying this.

2020年3月15日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hi, sorry for the trouble. We have received your email and we have cancelled your account already.

5つ星のうち1の評価

Unable to cancel - it is a scam

I have sent several emails asking to cancel, in accordance with their instructions. I keep getting automatic replies, asking me for the same information I have already sent.
Do not touch this company with a barge pole - I wish I had never heard of them. You think you are buying something for $1 - then in tiny writing they trick you into a $49 per month subscription and make it impossible to cancel. They are crooks.

Hilary Roberts.

2020年3月12日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. We received your email and we are still looking on this matter. We are not able to locate any membership with the information that you are providing us.

5つ星のうち1の評価

Why have you took my money!

I have been charged for £38.06, I have no receipt, no invoice, nothing, I am sure I got something for £1 and now this, this money has come out of my dads credit card and I would appreciate a refund as I have not used whatever it is I have been charged for. I have no idea how to cancel this as I don’t have anything to log into. I find this very untrustworthy and quite frankly feel like I have been scammed, I have tried to e-mail but apparently e-mail address is not recognised, I am really angry and feel like money has been stolen from me and my dad!!!

Would appreciate a quick reply before I take this further

2020年3月12日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. I looked up your account and see that you opted into our 10-day trial to Cole's Classroom Pro during your recent purchase on 12/12/2019.

On that page, we indicate that after the trial period you will be auto-enrolled in the program if you do not cancel beforehand. We also sent you both a confirmation email and invoice on 12/12/19, which both state the terms of the trial in bold lettering. I can see that you also received (and opened) an email on 12/20/19 indicating your trial was about to expire. Specifically, it reads: "This is a friendly reminder that your account will automatically renew after your trial ends. Your trial ends at 12:01am on Sunday, December 12th and your first billing will occur on that date."

The add on is also indicated on the invoice that we sent to you.

I think it's fair to say that we always do our best to be very clear about the billing logistics with our month to month membership but we understand life can get hectic and things can be overlooked. But one thing is certain, we at Cole's Classroom never charge any of our customers manually or in any unauthorized manner. Any and all charges that occur are only from our customers initial purchase actions.

Our records indicate that your account was canceled per your request on 03/12/2020..

5つ星のうち1の評価

I have just spent the better part of an…

I have just spent the better part of an hour trying to follow the instructions and cancel my membership. I have logged in multiple times! This is the worst possible scam. Your website is claiming anyone can cancel at any time, however this is not possible. After I went through all of the cancel screens, I was finally shown an error message that states: "The Subscription is handled by the subscription schedule and updating and any cancellation is not allowed...". After searching the internet, I read that some have had to cancel their credit cards. This is complete non-sense and a SCAM to say the least!!!

2020年3月12日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. Can you please provide your information so that we can check on this or you may also email us at support@colesclassroom.com.

5つ星のうち1の評価

Totally scammed and so upset

I bought a standalone posing guide from them, and now I’m being charged and am stuck! I have now been charged 2 x $49 For a subscription that I did not subscribe to! They claim that I clicked a box when checking out for a $1 ten day free trial that turns into the subscription, but I am absolutely sure that I did not. I remember seeing the box and reading it carefully and thinking “NOPE, don’t want to get wrapped into that.” I’ve never even used their website, except to open the posing guide that I purchased through an email. Now when I try to login to their website to cancel my subscription, I can’t even get in, probably because I never even created an account. When I click the “forgot password” button with my email address, I never receive the promised email to reset my password.

I never received a receipt or invoice for my purchase or the subscription, or any kind of notice that my “trial” that I supposedly signed up for was starting or ending. I am so upset and disappointed. I love to support other businesses, especially in the photography realm, but I feel so totally scammed! I feel like $100 was just stolen from me. like I said, I’ve never even signed into their site.

I have talked to my bank and tried email and messaging Coles Classroom, but now I am just stuck waiting to resolve this and hopefully get a refund. How disappointing.

EDIT TO ADD: They responded to my email and I am told a refund is being processed. They were pretty fast and responsive, so as long as they return my refund I am at least happy the issue is resolved.

2020年3月10日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. I looked up your account and see that you opted into our 10-day trial to Cole's Classroom Pro during your recent purchase on 01/30/2020.

On that page, we indicate that after the trial period you will be auto-enrolled in the program if you do not cancel beforehand.

The add on is also indicated on the invoice that we sent to you.

I think it's fair to say that we always do our best to be very clear about the billing logistics with our month to month membership but we understand life can get hectic and things can be overlooked. But one thing is certain, we at Cole's Classroom never charge any of our customers manually or in any unauthorized manner. Any and all charges that occur are only from our customers initial purchase actions.

We replied to your email explaining how did you sign up.

Your membership is cancelled and refunded the charges.

5つ星のうち1の評価

Theives

As others have before, I didn’t opt for the one dollar trial, I can’t access my account, I can’t get a new password, I have emailed with 0 response. It is not worth the headache and frustration. Their booklet I purchased isn’t even worth it as it is 67 pages of talking in circles. Do not waste your money.

2020年3月6日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. I looked up your account and see that you opted into our 10-day trial to Cole's Classroom Pro during your recent purchase on 01/26/2020.

On that page, we indicate that after the trial period you will be auto-enrolled in the program if you do not cancel beforehand.

The add on is also indicated on the invoice that we sent to you.

I think it's fair to say that we always do our best to be very clear about the billing logistics with our month to month membership but we understand life can get hectic and things can be overlooked. But one thing is certain, we at Cole's Classroom never charge any of our customers manually or in any unauthorized manner. Any and all charges that occur are only from our customers initial purchase actions.

We also cancelled and refunded your membership.

5つ星のうち1の評価

Cole's Classroom is a sleazy and non reputable company

I thought Cole's Classroom was a reputable business because they've been around so long. I've always heard great things about them in the past. But WOW their current marketing strategy to pull in new photographers is SUPER sneaky and sleazy. The end feeling you walk away with is that they totally just took advantage of you.

I was targeted in a facbeook ad. They made an offer for an enticingly cheap course. I made the purchase. At checkout, they offered a last minute deal - much like candy at the register of a grocery store. The offer was something like - Pay $1, and get access to MORE free stuff. I don't recall adding this option on, but apparently I was billed for it. I was also then billed 10 days later for a $49 monthly subscription to Cole's Classroom. I later found out through their website's knowledge base that the $1 offer at checkout was a "10 day trial membership" and that after that time, I'd be billed a monthly subscription to their community. This was hidden in the fine print under the $1 offer.

I followed their knowledge base article to unsubscribe so that I wouldn't be billed again in the future. The article instructed me to log into my account to cancel the subscription. When I tried to log in, I realized I couldn't - I had never created an account with them in the first place.

I don't understand how I can be billed a monthly subscription to a community I never signed up with. I couldn't even find a new link to create a new account without being billed again. How is this legal???

The fact that Cole's Classroom has a whole article explaining why I was billed the $49 means that they've gotten a lot of backlash from this in the past and they've published an article to reduce the number of email complaints they get about this exact same incident.

Instead of taking the time to write a help article of how I was tricked into a monthly subscription service I didn't sign up for, wouldn't it be a better use of time to stop the practice that causes the backlash to begin with?

It's such a shame. Cole's Classroom might actually have had really great content and been an excellent place to learn from. But because of the sleazy marketing strategy they currently practice, I'll never know. I'll never sign up for a Cole's Classroom course, pdf, or membership ever again. In addition to that, I'll continue to warn every photographer I know not to do business with this sleazy company.

At this point I have contacted their customer support team and am still waiting to hear back.

---------------

An Update -

It also looks like this company cheats their reviews on this platform. After writing my own, I scrolled back and saw all of the other negative reviews complaining about the exact same situation I'm currently in. There's a sudden influx of positive 5 star reviews around February 19th/20th 2020. Prior to 2/19 - 2/20, there were another round of awful 1 star reviews complaining about the same issue. The sudden influx of 5 star positive reviews in mid February look like an attempt to burry all the negative reviews. I'm shocked.

2020年3月5日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. I looked up your account and see that you opted into our 10-day trial to Cole's Classroom Pro during your recent purchase on 02/05/2020.

On that page, we indicate that after the trial period you will be auto-enrolled in the program if you do not cancel beforehand.

The add on is also indicated on the invoice that we sent to you.

I think it's fair to say that we always do our best to be very clear about the billing logistics with our month to month membership but we understand life can get hectic and things can be overlooked. But one thing is certain, we at Cole's Classroom never charge any of our customers manually or in any unauthorized manner. Any and all charges that occur are only from our customers initial purchase actions.

We replied to your email explaining how did you sign up.

5つ星のうち1の評価

I ordered a tee thur Facebook For my…

I ordered a tee thur Facebook For my granddaughter now I’m being charged a $49.00 elite membership that I can’t cancel I don’t have a account to go into to cancel. I have wrote customer service and have not heard anything back! I’m it really happy right now

2020年3月2日
自発的なレビュー
Cole's Classroom ロゴ

Cole's Classroom からの回答

Hello, Sorry for your frustration. Can you please provide your information so that we can check on this or you may also email us at support@colesclassroom.com.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報