Connected Coffee レビュー 

38
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

This coffee is absolutely delicious! We got our hands on the impact blend, ground, and have been enjoying it every morning since. It's super rich and smooth in flavour, we're going to try getting some... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Great company! Ordered Impact blend coffee. Full of flavour. Just found my new favourite! Delivery was a little slow, but I'm sure it's due to coronavirus and delays with Auspost. Got delivery co... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Super experience with Connected coffee. I love coffee, I particularly drink coffee more for pleasure than habit. Your coffee is tasty and different, it's like having a coffee in a special place spe... もっと見る

企業情報

  1. コーヒー焙煎機
  2. コーヒー卸売業者

当該企業による記述

Connected Coffee is a specialty coffee roaster and Social Enterprise that’s helping to end poverty and inequality, one cup of coffee at a time. Every day, over two billion cups of coffee are consumed, almost a billion people live in poverty and countless inequalities continue to persist around the globe. What if every cup of coffee that was consumed each day, contributed to making a positive, life-changing impact for those in need? That’s what we’re doing here, one cup at a time.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

38件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(38)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Love the coffee

Love the coffee! Unfortunately, due to Australia post issues, it took a while to get to me, but was worth the wait 😊

2020年7月13日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

I Patricia, glad to hear you love the coffee. 😊 Again, apologies about the delay in delivering the coffee. We're back to normal delivery times now (3-5 business days)

5つ星のうち5の評価

This really was a beautiful Coffee

This really was a beautiful Coffee , a lovely Blend . Fantastic service too

2020年7月7日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Thank you Yvonne, Glad you like it! Looking forward to sharing more with you.

5つ星のうち5の評価

All good

All good, happy to support. Thanks

2020年7月6日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Welcome Annette, thank you for your review =)

5つ星のうち5の評価

Connected Coffee 2x bags amazing fast shipping.

Haven't tried yet need a espresso machine but damn fast shipping nice work. Won it too so only needed to tell them what grind I wanted it and also even if not beans you will get.

2020年7月6日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Thanks Ben, enjoy!

5つ星のうち4の評価

Great company - Impact Blend Coffee

Great company! Ordered Impact blend coffee. Full of flavour. Just found my new favourite!

Delivery was a little slow, but I'm sure it's due to coronavirus and delays with Auspost. Got delivery confirmation in about 24 hours after ordering.

Thank you crew!

2020年7月4日
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Good on you Fred! Glad you like it. Sorry for the delay on the order. We’re back to normal delivery times now :)

5つ星のうち1の評価

Ordered mid June...hmmmmm. Not yet received

Ordered mid June.... still hasn’t been sent (3 weeks later). Oh well.....got duped I guess

Checked emails again....and clicked on the link to check when it was sent and delivery information. It is still showing at “we are getting your order ready. Come back to check this page for updates on shipment stage”. I have not received any email or update advising of any tracking number at all. Hard to track a parcel when this info hasn’t been provided.

I haven’t made false accusations at all. I haven’t received your product

2020年7月4日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Hi Vicki, please check your emails. We sent your order via Auspost and a postage confirmation to you on 17 June. We’ll follow up with Auspost to see what’s happened but this is the 1st we had heard that you didn’t receive the package yet.

Don’t think it’s fair to rate us 1 star based on this, do you?

5つ星のうち4の評価

It was pretty good

It was pretty good, but not oustanding

2020年6月29日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Hi Dx, thank you for your feedback. We'd love to know what we could do next time to make your experience outstanding. If you could get in contact with the team at customer@connected.coffee with more detail that would be greatly appreciated.

Enjoy your coffee! =)

5つ星のうち5の評価

Great service and I enjoyed the coffee

Great service and I enjoyed the coffee! Again thanks

2020年6月26日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Our pleasure. Let us know when you'd like another fresh batch! Sorry about the delayed delivery. Delivery timeframes are going back to normal. So if you order your next fresh batch of coffee from us, you can expect it to be delivered in 3-5 business days (or 5-7 business days if you're in a remote area of Australia)

5つ星のうち3の評価

we think it's pretty average compared…

we think it's pretty average compared to other roasted coffee.

2020年6月26日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Hi Fanny, thanks for your feedback.

If you could contact us on customer@connected.coffee with more detail about specifically why you think it's average compared to other roasted coffee we'd appreciate it.

Potentially you're used to a different roast profile, different flavour profiles or coffee that's more suited to the type of brew method you're using. If you could elaborate on your feedback, that would be useful.

Also note, we offer unlimited brewing support for all customers when it comes to choosing the right type of coffee for their particular tastes and brewing method. We also help our customers brew the coffee as best as possible.

5つ星のうち1の評価

Disappointed beyond belief

The coffee took over 4 weeks to arrive. I had won it in a competition. Then l was asked to pay for the coffee. I didn’t pay and l will definitely not be recommending your company to anybody. Actually to opposite, telling people it isn’t worth the wait.

2020年6月26日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Hi Allison, thank you for your feedback.

You're right, there have been significant delays in getting your order and we apologise for this. As we've already consistently communicated, we are doing the best we can considering that most of our suppliers and delivery services have been delayed during and post COVID-19 restrictions.

In terms of asking to pay for the coffee, we didn't ask you to pay for the coffee. There was an issue with Auspost overcharging for packages and we already communicated to you in advance that we will cover the cost for you.

At no point did we expect you to pay us for the coffee that you won.

The good news is, the delivery timeframes are going back to normal. So if you order your next fresh batch of coffee from us, you can expect it to be delivered in 3-5 business days (or 5-7 business days if you're in a remote area of Australia)

So if you are going to tell people about us, also don't forget to tell them the above points and that we're a social enterprise that contributes 100% of the profit to help end poverty and inequality throughout the globe.

5つ星のうち3の評価

Awfully long time to send a pack of…

Awfully long time to send a pack of coffee.

2020年6月25日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Hi Dean, thank you for your feedback.

You're right, there have been significant delays in getting your order and we apologise for this. As we've already consistently communicated, we are doing the best we can considering that most of our suppliers and delivery services have been delayed during and post COVID-19 restrictions.

The good news is, the delivery timeframes are going back to normal. So if you order your next fresh batch of coffee from us, you can expect it to be delivered in 3-5 business days (or 5-7 business days if you're in a remote area of Australia)

5つ星のうち5の評価

I love Connected Coffee

I love coffee, then I found connected coffee. It's indeed life-changing and a must-try. ♥

2020年6月23日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Appreciate the feedback Mae, glad you connected with us.

5つ星のうち1の評価

I’ve been waiting weeks for my first…

I’ve been waiting weeks for my first order. You sent out emails to say it was in the post. Then the other day when I replied to say I still haven’t recieved my first lot, you said it finally when out in the mail the othe other day.

2020年6月20日
自発的なレビュー
Connected Coffee ロゴ

Connected Coffee からの回答

Hi Raekhel, thank you for your feedback.

You're right, there have been significant delays in getting your order (3+ weeks) and we apologise for this. As we've already consistently explained throughout the delays, we are doing the best we can considering that most of our suppliers and delivery services have been delayed during and post COVID-19 restrictions.

In terms of our communications with you, the day that we sent out your order, was the same day that we notified you via email that we had sent it out.

The good news is, the delivery timeframes are going back to normal. So if you order your next fresh batch of coffee from us, you can expect it to be delivered in 3-5 business days (or 5-7 business days if you're in a remote area of Australia)

We look forward to getting the coffee delivered to you, so you can taste and enjoy it for yourself!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報