CoolCurl.nl レビュー 356

TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Ik ben zo blij dat ik CoolCurl.nl heb ontdekt! Als iemand met krullend haar ben ik altijd op zoek naar de juiste producten, en het assortiment hier is echt indrukwekkend. Voor elk type krul is er wel... もっと見る

5つ星のうち2の評価

In het verleden waren bestellingen in orde. Bij de bestelling laatst is er een verkeerd product geleverd. Mails gestuurd, meerdere keren via chat op de website aangegeven. Geen reactie over hoe dit... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Bestelling geplaatst. Na een week even gebeld. In gebrekkig Nederlands 3 keer omgegooid en toen bleek hij ziekenhuis met kind. Ok daarna wederom contact. Spullen waren niet op voorraad dus ik stort we... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 化粧品店

当該企業による記述

"CoolCurl.nl" biedt een enorme selectie van de beste haarproducten voor elk type krul, spiraal, golvend of steil haar om je haar er elke dag fantastisch uit te laten zien en aanvoelen - van sulfaatvrije shampoos en diepe conditioners, tot ontwarrende middelen en kroezen afwerkingsproducten. Natural haar producten voor iedereen voor een hele scherpe prijs


連絡先

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

356件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 84%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Ik ben zo blij dat ik CoolCurl.nl heb…

Ik ben zo blij dat ik CoolCurl.nl heb ontdekt! Als iemand met krullend haar ben ik altijd op zoek naar de juiste producten, en het assortiment hier is echt indrukwekkend. Voor elk type krul is er wel iets te vinden. Ik heb eindelijk producten gevonden die echt werken voor mijn haar. Zeker een aanrader voor iedereen met krullen!

2026年6月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Niet krijgen waarvoor je betaalt

Ik kocht een sprayfles met kappersmantel via bol, de fles werd geleverd de mantel niet. Reden! De prijs was te laag voor de producten samen?????
Als het bedrijf vergeet zijn advertenties te upgraden hoort de klant daarvoor niet de dupe te worden.
Vind het zeer klantonvriendelijk.

2026年5月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bestelling nooit ontvangen en mijn zogenaamde terugbetaling ook niet.

Heb in maart iets besteld van rond de €15 maar heb nooit wat gekregen, meerdere malen contact gezocht maar nooit antwoord gekregen. Tot ik zei dat ik een review ging schrijven toen zeiden ze dat ik mijn geld terug kreeg… nu 5 dagen later nooit mijn geld terug gekregen. Ik hoop dat dit bedrijf zich gaat verbeteren en mijn geld ooit nog terug geeft;)
Order #4701

2026年3月30日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

Beste,

Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Zoals eerder aangegeven is de terugbetaling voor uw bestelling (#4701) inmiddels in gang gezet. Het bedrag van €11,94 is teruggestort, maar afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening.

Wij begrijpen dat de vertraging en het gebrek aan communicatie frustrerend voor u zijn geweest, en hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren.

Mocht u het bedrag na enkele werkdagen nog niet hebben ontvangen, neem dan gerust opnieuw contact met ons op zodat wij dit direct voor u kunnen controleren.

5つ星のうち1の評価

DRA-MA-TISCH!!!!!

Wat is dit een aanfluiting van een onderneming! Het is dat je géén 0 sterren kan geven, maar zelfs 1 ster is teveel!

Bespaar jezelf de moeite en bestel hier NIKS!!!!!!

OM TE JANKEN ZÓ SLECHT!!!

Eerste keer rechtstreeks besteld, tweede keer via Bol (niet doorhebbende dat het weer bij hun was) en twee keer om te janken!

2026年4月3日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

Het spijt ons oprecht om te lezen dat uw ervaringen met onze service zo teleurstellend zijn geweest. Dit is absoluut niet het niveau dat wij willen bieden, en wij begrijpen uw frustratie.

Het is vervelend dat zowel uw directe bestelling als uw bestelling via Bol niet naar verwachting zijn verlopen. Wij nemen dit soort feedback zeer serieus en willen dit graag voor u oplossen.

Kunt u alstublieft uw bestelgegevens (zoals ordernummer(s)) met ons delen? Dan kijken wij dit met prioriteit voor u na en zorgen we voor een passende oplossing.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u de moeite neemt om dit onder onze aandacht te brengen.

5つ星のうち2の評価

Geen reactie op verkeerd geleverd product

In het verleden waren bestellingen in orde. Bij de bestelling laatst is er een verkeerd product geleverd. Mails gestuurd, meerdere keren via chat op de website aangegeven. Geen reactie over hoe dit op te lossen.

Update 30-4-2026. N.a.v. uw reactie heb ik opnieuw contact gezocht via de chat op uw website en de gevraagde gegevens doorgeven. Helaas tot op heden geen reactie van uw kant. Heel spijtig.
Wilt u mij doorgeven via welk contactkanaal waar u wel op reageert we dir alsnog netjes kunnen oplossen.

2026年3月13日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring.

Fijn om te horen dat uw eerdere bestellingen naar wens waren, maar het spijt ons dat het bij uw laatste bestelling is misgegaan en dat u geen reactie heeft ontvangen op uw berichten. Dat is uiteraard niet de bedoeling en bieden wij onze excuses voor aan.

We lossen dit graag zo snel mogelijk voor u op. Kunt u ons uw ordernummer en eventueel een foto van het ontvangen product toesturen? Dan zorgen wij direct voor een passende oplossing, zoals een vervanging of terugbetaling.

Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.

5つ星のうち1の評価

Onbegrijpelijke taal en puinhoop

Bestelling geplaatst. Na een week even gebeld. In gebrekkig Nederlands 3 keer omgegooid en toen bleek hij ziekenhuis met kind. Ok daarna wederom contact. Spullen waren niet op voorraad dus ik stort wel terug. Onverstaanbaar aan de telefoon, maar zeer onbeleefd opgooien tot 3 keer toe, En na een week heb ik zelf gebeld anders was ik geld kwijt en niks geleverd. Ik raad ook iedereen zeer af om van deze laaienlichters te kopen.

2026年3月30日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons oprecht om te lezen dat uw ervaring zo negatief is geweest.

Wij begrijpen dat het erg frustrerend is dat uw bestelling niet geleverd kon worden, dat de communicatie moeizaam verliep en dat u zelf achter uw geld aan moest gaan. Ook de manier waarop het telefonisch contact is verlopen, is uiteraard niet hoe wij met onze klanten willen omgaan. Hiervoor bieden wij onze welgemeende excuses aan.

Zoals aangegeven was het product helaas niet op voorraad en is de terugbetaling in gang gezet. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk te verwerken, maar afhankelijk van de bank kan dit enkele werkdagen duren.

Wij nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit intern bespreken om zowel onze communicatie als service te verbeteren.

Mocht u nog vragen hebben of als de terugbetaling niet zichtbaar is, neem dan gerust contact met ons op zodat wij dit direct voor u kunnen controleren.

Met vriendelijke groet,

5つ星のうち1の評価

Product not as described / Merchant unresponsive

I ordered a product based on the version shown on the website. Instead, I received a completely new formulation that was not advertised at the time of purchase and does not suit me.

Customer support acknowledged that the previous version was no longer available and promised to send a prepaid return label, but it was never sent. My follow-up chat messages were repeatedly ignored.

Additionally, two different email addresses listed on their website are invalid, as emails do not go through. This makes it impossible to properly contact the company.

Sending a different product and then ignoring refund requests is unacceptable and does not reflect basic consumer protection standards.

2026年2月10日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the experience you have had.

We understand your frustration regarding receiving a different formulation than the one advertised at the time of your purchase. This should have been communicated more clearly, and we regret any inconvenience this has caused.

We also apologize for the lack of follow-up regarding the prepaid return label and for not responding to your messages in a timely manner. Additionally, the issue with our email addresses is unacceptable, and we are currently investigating this to ensure proper communication channels are restored.

We would like to resolve this matter for you as quickly as possible. Please contact us directly with your order details, or provide them here, so we can immediately arrange a return label and ensure your refund is processed without further delay.

5つ星のうち1の評価

Bad, very bad experience!

No delivery and bad explanations.
Ordered 2 weeks ago and it has never been shipped. I sent an email to their service but the reply came weak, taking forever.
They finally said it was lost and they will send a new package and made it DHL's fault (although it was clear the package was never sent in the first place, because DHL had notified me that shipping was only announced but parcel was not EVER handed over)
Then I asked for the "new" tracking number of the "second" parcel and surprise: no reply.
So I sent another email saying i am re-transfering the money.
Then someone answered: your address is wrong again (!)we couldn't send the parcels. (Without sending a new tracking number for proof) Trying to blame me, when the adress was perfectly fine and even my DHL history notified me about the first package not being handed over and showing there was nothing being sent a second time.
(How can my adress be wrong if DHL made the connection to my registered account???)
My order number #3967.
At least stick to the truth and let your customers know if something is out of stock or whatever but don't lie to them! We're not stupid!

They haven't gotten a single good Feedback in the whole year of 2025, so I strongly advise not to order anymore because something is very wrong here.

I am waiting for my money to be refunded and if nothing is going to happen within the next 2 days I will take legal action...

2026年1月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Didn't receive my order

Didn't receive my order. Really unprofessional customer service and they are way too slow with the refund.

2026年1月15日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be.

We would like to clarify that we take every order and refund seriously. Unfortunately, delays can sometimes occur due to circumstances beyond our direct control, such as shipping carriers or payment provider processing times. That said, this is not the level of service we aim to provide.

We have already taken steps to review your case, and any approved refund is processed as quickly as possible according to our payment provider’s timelines. If this has not yet been resolved, we kindly ask you to contact us directly with your order number so we can assist you immediately and provide an update.

We appreciate your feedback, as it helps us improve our service, and we hope to have the opportunity to resolve this matter properly for you.

5つ星のうち1の評価

Horrible

Horrible! Ordered 7 products and only received 4 - one of these is a completely different product that I didn’t order.
No answer to my 3 emails and my calls in over a week.
Will never buy again.

2026年1月7日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

We’re very sorry to hear about your experience — this is certainly not the level of service we aim to provide.

We take missing or incorrect items very seriously, and we’d like to look into this for you immediately. It’s possible your emails or calls were unfortunately missed, which is of course not our intention, and we sincerely apologise for that.

Could you please contact us once more via [support email / order number in subject], or send us a private message here on Trustpilot including your order number? As soon as we have your details, we will investigate and work toward a suitable solution as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention, and again our apologies for the inconvenience caused.

5つ星のうち1の評価

Order never received, no response

I have ordered a product, but until this day haven't received it.
I have contacted them via email three times but no response.

2025年12月20日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

Dear Customer,

Thank you for your review. We are sorry to hear that you have not yet received your order and that you feel you did not receive a response. This is certainly not the experience we aim to provide.

We kindly ask you to contact us again by email and include your order number so we can immediately investigate the status of your shipment. In some cases, our replies may end up in the spam folder, or there may be a delay due to high demand.

Please be assured that we take this matter seriously and will do our best to resolve it as quickly as possible, either by arranging delivery or providing an appropriate solution.

5つ星のうち2の評価

Coolcurl via BOL.com

Ik heb bij Coolcurl via BOL[punt]com Eco Styler Styling Gel (zwarte pot - Eco Protein – extra sterk) besteld, omdat het grootste formaat voor een “aantrekkelijke” 10,88€ werd aangeboden. Helaas kreeg ik tot twee keer toe een kleinere pot geleverd, dan waarvoor ik had betaald. Beide keren moest ik het product maar retourneren. Bij de tweede keer heb ik aangegeven dat ik niet opnieuw wilde retourneren, als alternatief heb ik verzocht een tweede pot op te sturen of mij 50% restitueren. Uiteindelijk heb ik die 50% inderdaad teruggekregen. De communicatie verliep echter stroef, kortaf en absoluut niet klantvriendelijk. Jammer, want over het product zelf ben ik wel tevreden. Alles eromheen verloopt onnodig moeizaam en dat doet echt af aan de hele ervaring.

2025年12月22日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons oprecht dat uw bestelling niet is verlopen zoals u mocht verwachten.

Het is inderdaad vervelend dat u twee keer een kleinere verpakking heeft ontvangen dan waarvoor u had betaald. Dat had niet mogen gebeuren en hiervoor bieden wij onze excuses aan. Fijn dat er uiteindelijk een passende oplossing is gevonden in de vorm van een gedeeltelijke restitutie, maar wij begrijpen heel goed dat het proces daaromheen voor u onnodig omslachtig en frustrerend is geweest.

Wat ons vooral spijt om te lezen, is dat onze communicatie als kortaf en niet klantvriendelijk is ervaren. Dat is absoluut niet de service die wij willen bieden. Uw feedback nemen wij serieus en gebruiken wij om onze communicatie en interne controles te verbeteren, zodat dit in de toekomst wordt voorkomen.

Dank u wel voor het positieve geluid over het product zelf. Wij hopen dat wij u bij een eventuele volgende bestelling een veel betere ervaring kunnen bieden.

5つ星のうち1の評価

Opgepast!

Pakket is besteld via bol, volgens verkopende partij Coolcurl bij de voordeur neergelegd. Hier geen instructie voor gegeven, ik kan ook een pakket bij de voordeur leggen foto maken en mee nemen.

Ik vermoed dat het hier om een malafide partij gaat, ik zal er alles aan doen om mijn geld terug te krijgen.

Mijn advies is wil je je geld niet verliezen, en opgelicht worden bestel hier niet.

2025年12月4日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

Dank voor je bericht. Vervelend om te horen dat je je pakket niet hebt ontvangen.

Volgens de informatie van de bezorgdienst is het pakket bij de voordeur afgeleverd. We begrijpen dat dit frustrerend is wanneer je het zelf niet hebt ontvangen. Helaas hebben wij geen invloed op de wijze van afleveren door de bezorger — zij bepalen dit op basis van hun afleverrichtlijnen.

We willen benadrukken dat Coolcurl een legitieme en betrouwbare verkoper is op bol.com. Wij lossen problemen altijd netjes op en denken graag met je mee.
Zou je ons daarom één van de volgende kunnen sturen, zodat we direct een passende oplossing kunnen bieden?

Een niet-ontvangen verklaring van bol.com, of

Een bevestiging dat je het pakketje echt niet hebt gekregen, zodat wij een onderzoek bij de bezorgdienst kunnen starten.

We helpen je graag verder en zorgen dat dit netjes wordt opgelost.

5つ星のうち1の評価

Poor communication and unresolved return issue

I received the wrong product and despite explaining the difference clearly, they kept insisting it was the same. They promised a return label but never sent it and now don’t answer calls or messages. Very poor customer service.

2025年11月10日
自発的なレビュー
CoolCurl.nl ロゴ

CoolCurl.nl からの回答

Thank you for your message. Wat jammer om te horen dat u het verkeerde product heeft ontvangen. We begrijpen uw frustratie volledig.

Onze excuses dat er onduidelijkheid is ontstaan over het verschil tussen de producten en dat u nog geen retourlabel heeft ontvangen — dat is natuurlijk niet de service die u mag verwachten.

Wij willen dit graag zo snel mogelijk voor u oplossen.
Kunt u ons nog één keer uw ordernummer doorgeven? Dan sturen we direct het juiste retourlabel toe en zorgen we voor een correcte afhandeling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en bedankt voor uw geduld.

5つ星のうち4の評価

Missing order confirmation

So far I have had a very good experience with CoolCurl.nl. I didn't fill in my email address & when I saw I had been debited for my order I assumed it was a scam. I called them & the phone was answered. I explained my problem sent the gentleman a screenshot of my bank reference number via WhatsApp & was gobsmacked that they got back to me in about 15mins with my order details & the promise of delivery in the very near future. They also said they would send a T & T as soon as the order had been picked.

2025年10月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Gewoon Top…

Gewoon Top…
Gummy wax besteld op CoolCurl.. scherpe prijzen. Website duidelijk, ruime keuze en snel verzonden.. Dag later binnen dus gewoon top.. 👍👍

2025年8月4日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報