Creputate レビュー 

263
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I made an order in September for a hoodie and trousers after receiving an email saying the trouser were out of stock I asked for a refund for them but the hoodie to be sent. I have received none of m... もっと見る

5つ星のうち5の評価

There had been an issue with one of the two pairs of Jordan 1s ordered but Creputate went out their way to source another pair which was amazing from them, also through contacting them by email they r... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I heavily rely on reviews when it comes to purchasing from someone that I’m not familiar with, so I thought I’d leave this review for the others just like me. I’ve ordered a few times from Creput... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I cannot rate this company highly enough, they saved the day and shipped my parcel early so I could take my trainers away on holiday! Extremely helpful and personable service even added a cute little... もっと見る

企業情報

  1. 靴屋

当該企業による記述

Extraordinary Footwear For Extraordinary People.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

263件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(263)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Another month

Another month, means another order. And again Creputate never fail to disappoint ordered they went above and beyond… again. People at creputate love you all

2022年4月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great service

Great service, lovely Personalised message in parcel. Would recommend to anyone, will definitely be using this company again!

2022年3月9日
5つ星のうち5の評価

11/10!!

I cannot rate this company highly enough, they saved the day and shipped my parcel early so I could take my trainers away on holiday! Extremely helpful and personable service even added a cute little note in the box. Packaging was amazing I will definitely be recommending them to family and friends and purchasing more trainers from them soon! Thank you Creputate!! Ella.

2022年2月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poor/no communication

Hi Creputate LTD,

I am very very unhappy with the communication that I have had from your team.

I have contacted you via ‘Instagram account’ & your web site ‘contact us’ section. With this in Mind I have contacted over 3 weeks ago and again at the start of February with no response.

Every attempt of contact has had every point of detail. Email, telephone, order number & name.

After spending over £275 on a pair of Mens Nike Furyosa Blk/Wht I would not expect such a serious fault to arise after less than a handful of wears.

I am a highstreet retail manager myself and would be hugely embarrassed if my team were able to let this happen.

I would not expect your service to follow with such poor communication.

Thank you for you rapid response, I appreciate this.

UPDATE DETAILS;
CREP2913
B.Furber

I have contacted yourself on behalf of my partner who ordered from Creputate.

2022年2月14日
自発的なレビュー
Creputate ロゴ

Creputate からの回答

Hi James,
Hope you are well.
Ever so sorry to hear you have faced some issues regarding your order. We have had some issues with the email domain not forwarding the emails through to us lately. We do apologise for this and the team are working hard to get this resolved. This may be the reason why you have not received a response from the customer care team as the email may not have reached them.

Nonetheless, I have just had a look for your order but unfortunately could not find any details under your name? Could you please give us the order number starting with #CREP and someone will be in touch with you via telephone in order to get this resolved.

Once again, we do apologise for any inconvenience and for the lack of communication on our part due to a technical error.

Thanks,
Creputate LTD

5つ星のうち5の評価

Brilliant service, very pleased

Purchased from these guys twice recently and have to say the service has been brilliant. Great communication, very helpful when asked a question, quick delivery and everything is packaged up really well. Nice touch with the note in each delivery too. Won’t hesitate to buy from them again.

2022年1月14日
5つ星のうち5の評価

Jordan 4 Oreo

10/10 service. Shoes come double boxed, and with good packaging to keep them safe. Delivery times were on point with how they’re described. Would definitely recommend Creputate for shoes, i’ll be ordering again.

2022年1月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

If I could give more than 5 stars I would :)

This is where I get all of my trainers from always have & always will they are always dispatched and here in a couple days! Great customer service if you have a problem but you won't because they are on the ball. However I did have a problem with the courier "DPD" (not creputate) but I've had problems from DPD before with other parcels but the guy's at creputate have been amazing! They are so helpful and respond very quickly and they are so friendly! They even gave me £15 off my next order for something that wasn't even their fault. Would definitely recommend 100 percent!

2022年1月5日
5つ星のうち5の評価

real legitimate nice people

First of all I would like to thank Creputate and there staff for all there help before xmas, Thank you very much.

Pre xmas I was looking for a pair of Yeezys my daughter liked and couldn’t find them anywhere. I came across Creputate and seen they was in stock, not dealing with this company before I was a little hesitant so I looked on the review and trustpilot and that put me to ease more.
I purchased as pair of Yeezys and when they arrived they were too small, with less than a week to xmas panic set in! I contacted Creputate and explained, they were happy to return trainers and offer an alternative as her size was not in stock. My daughter had her heart set on a particular pair so I explained this and said we were happy to wait until after xmas and Creputate send them out then.
On the 23rd December I received an email stating I was due a delivery, I wasn’t sure what to expect but on the 24th December a parcel arrived and it was the trainers my daughter was wanting with a little note saying “I know how much your daughter wanted these before xmas, I drove up to Manchester to collect these (good few hours drive), I’ve sent these out next day delivery I really hope these get to you before xmas. There is not many store or people that would do that any time never mind in a busy spell around xmas. It was a surprise to me and a big surprise to my daughter.

I would like to thank you very much and anyone that is unsure of purchasing items from Creputate don’t be as these are real legitimate nice people. Thanks again. Rod

2022年1月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

👎👎👎

Ordered a pair of Off White Dunk Pine Green from Creputate a few weeks ago as a Christmas present for £595. They cancelled my order 5 days later with an email message to say there was a stock error.

These are now in stock on their website for £995.

Completely unprofessional that you could not honour the sale and instead just crank the price up.

Won’t be buying from you guys again. Massively disappointed

2021年12月27日
自発的なレビュー
Creputate ロゴ

Creputate からの回答

Hi Henry, thank you for your review. We appreciate both good and bad feedback and work on this to improve our service.

Sorry to hear your order was cancelled and refunded due to a stock issue. We try to maintain stock levels as accurately as possible so that our website reflects the current stock we hold. As you can imagine, the lead up to Christmas is the busiest time of year and discrepancies in stock levels do occur. We sincerely apologise for any inconvenience the cancellation may have caused.

In regards to the price changes, we look at these regularly and make changes as and where required. Prices on the resell market fluctuate constantly. Nontheless, although the prices have been put up the shoes are still out of stock as you will find on our website. We currently hold no pairs in the Off white x Nike dunk low pine green.

Once again we do apologise for not being able to fulfil your order. We can confirm a full refund had been issued and processed.

Although you did not get to experience the service we provide due to an issue in our stock levels, we do appreciate your feedback.

Thank you.
Creputate LTD

5つ星のうち5の評価

5 star! Great!

I’m gutted i bought the wrong size waiting to hear about exchange but service great so far.
Great website, quick service/delivery even with covid and christmas, great quality item/s (yeezy slides). Personallised hand written card for my first order which i thought was a nice touch especially at such a busy time it’s nice they seem to really value their customers - something so small makes them stand out from the crowd and for me it’s those little things that will keep me as a customer.
Klarna available which is good and bad lol! nearly too easy i’ll definately be treating myself in January for my birthday!
Happy Christmas Creputate!

2021年12月18日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報