Cuscocasino レビュー 

207
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Nie mam doświadczenia w tych sprawach no ale kasyno jest w miarę tylko z caszbekiem za duże depozyty muszą być żeby zostać nie to nie jest dobrze dziękuję mało bonusów i sponuw bez depozytu na wszystk... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

2 weken geleden aangemeld bij dit online casino. Naar reviews te hebben gelezen was ik sceptisch! Toch de gok genomen en geld gestort. Naar 2 dagen een mooie 1000euro winst! Aan de hand hiervan ben ik... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Heel gedoe om te verifieren. Als je geen lijnen op je papiertje hebt staan waar op moet staan "Hi cusco casino" word hij al afgewezen, beetje kinderachtig als verder alles duidelijk in beeld staat. Ui... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Best casino I have played at so far. VIP program is top notch and response is very fast. I was surprised with their Bonus Program; probably the top one so far compared to other online casino... もっと見る

企業が回答しました

重要なお知らせ

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

207件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 40%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(207)

過去12か月のレビュー数: 30件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Pure oplichting, nooit aan beginnen!!!

Met mijn 1ste deposit won ik rond de 200,- hiervan kon ik er uiteindelijk 100 uitbetalen.
Dit proces duurde zo lang aangezien ze allemaal rare procedures hebben om je te verrifieren.
Ondertussen had ik nog 2 keer gestort met een totaal bedrag van 40,-
Mijn bedrag dat ik kon uitbetalen zakte ondertussen naar de 50,-
Na heel veel mails over en weer uiteindelijk goed gekeurd (wacht nog wel op het geld).
Nu stond ik ondertussen op de 500,- en moest nog wat rondspelen om de wagering te ontgrendelen.

Wanneer dit was gebeurd zakte mijn geld ineens naar de 200,- !!!!!!
Ze geven aan dat omdat het een bonus betrof ik maximaal 10 keer mijn inzet kan winnen.

Dit gaat al niet op omdat ik totaal 60,- heb gestort en ik dus 600,- maximaal zou moeten kunnen uitcashen.

Ik wacht nu nog op de goed keuring van de 200,- maar dit zal ongetwijfeld ook weer veel voeten in de aarde geven.

Ik verwacht nog steeds dat ik de 600,- kan uitbetalen want anders is het gewoon pure oplichting!!!!

UPDATE 05-06:

Ze gaan niet meer dan 200,- uitbetalen terwijl ik voor 60,- aan stortingen heb gedaan + het wordt nergens duidelijk aangegeven dat je maar maximaal 10 keer je gestorte bedrag kan winnen.

TRAP ER NIET IN, OPLICHTERS!

2024年6月5日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Daan,

Thank you for taking the time to share your experience with Cusco Casino. We sincerely apologize for any frustration or confusion you have experienced and want to address your concerns comprehensively.

Cusco Casino prides itself on being a licensed and transparent establishment. Our goal is to provide a fair and enjoyable gaming experience for all our players.

Regarding your concern about winning limits, we would like to clarify that we do not impose limits on regular winnings. However, there are specific conditions for deposit bonuses. The maximum winnings that can be paid out from the FIRST DEPOSITS in the "Welcome Pack Bonus" are x10 of the deposit made, but no more than:

10,000 EUR
10,000 USD
15,000 AUD
15,000 CAD
15,000 NZD.
Any amount exceeding these limits will be forfeited before requesting a withdrawal. For more detailed information, please refer to our Terms and Conditions under the "BONUSES AND PROMOTIONS" section, point 7.2: Terms and Conditions you can see this rules on the link: https://cuscocasino.com/info_pages/terms_and_conditions..

We understand that the verification process can be time-consuming and inconvenient, but it is essential to ensure the security and integrity of our platform. These measures are in place to protect both our players and our casino from fraudulent activities.

We are dedicated to resolving your case as quickly as possible. Please contact our support team at support@cuscocasino.com so we can further assist you and address your concerns accurately.

We apologize once again for any inconvenience you have experienced. Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve our services.

Thank you for your patience and understanding.

Sincerely, Cusco Casino.

5つ星のうち5の評価

Great casino

Great casino, lots of games!

2024年6月5日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Tobias,

Thank you for your fantastic review! We are delighted to hear that you are enjoying the wide variety of games at Cusco Casino.

At Cusco Casino, we take great pride in being a licensed and transparent casino. We are committed to providing a safe, fair, and enjoyable gaming experience for all our players. Your positive feedback reaffirms our dedication to maintaining high standards of service and integrity.

If you ever have any questions or need assistance, our support team is always here to help. Please feel free to reach out to us at any time.

Thank you once again for your kind words and for choosing Cusco Casino. We look forward to continuing to provide you with an exceptional gaming experience.

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち3の評価

Ze werken niet heel goed mee

Ze werken niet heel goed mee

2024年5月31日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Brian,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that you feel our cooperation was not up to your expectations.

At Cusco Casino, we strive to provide the best possible service to all our players. We understand that effective communication and assistance are crucial to ensuring a positive experience. Your feedback is invaluable to us as it helps us identify areas where we can improve.

We would like to learn more about the specific issues you encountered so that we can address them directly and work towards a resolution. Please reach out to us at support@cuscocasino.com with more details about your experience. Our team is committed to assisting you and making things right.

We apologize for any inconvenience you may have faced and appreciate your patience and understanding. Thank you for giving us the opportunity to improve our services.

Sincerely, Cusco Casino.

5つ星のうち1の評価

Klin klare oplichters.

Klin klare oplichters.

Ik heb hier 7x 30 euro gestort met bonus. Niet veel. Gelukkig ook maar. Nooit wat gewonnen. Behalve de laatste storting. Ik heb het 4 uur vol kunnen houden en uiteindelijk met 20 euro winst, 50 euro op mijn balance de dag afgesloten.

De volgende dag is er ineens 45 euro weg. De bonus is blijkbaar gecanceld. Door mijzelf. Zeggen ze bij de chat. En ze kunnen natuurlijk niks meer voor mij doen.
Met andere woorden. het gaat voor mij (gelukkig) maar om kleine bedragen, maar sta je een klein beetje winst. pakken ze het je de volgende dag gewoon weer af. Met als reden "Jij hebt de bonus gecanceld en die beslissing is bindend."
Ik heb echt waar helemaal geen bonus gecanceld. Waarom zou ik? Alles wat je aan geld in zo'n casino als deze stop ben je toch al 100% kwijt. dat ben ik me bewust. Ik koop speelgeld..... En dat heb ik nu niet meer. Dat hebben ze van me afgepakt. Waarom? Geen idee....
Zeer triest en gewoon oplichting!

Vervolgens heb ik gevraagd of ze mijn account willen sluiten. Omdat met dit soort praktijken wil ik niks te maken hebben. Dit heb ik in de chat 3X gevraagd. Ze geven daarop gewoon geen antwoord. Ik kan gewoon nog steeds inloggen op deze troep website.
Echt superslecht.

Weg blijven hier is mijn advies.

2024年5月28日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Hi There,

We are deeply sorry to hear about your recent experience at Cusco Casino. We understand your frustration and appreciate you bringing this to our attention.

First and foremost, we want to assure you that Cusco Casino operates under a strict regulatory framework and is a fully licensed and legitimate gaming platform. We are committed to providing a fair and transparent gaming experience for all our players.

Regarding the issue with your bonus, we regret any confusion or inconvenience this situation may have caused. Please note that from our side, it is not possible to cancel a bonus. Bonuses can only be canceled by the player or automatically once the bonus period has expired.

To address this issue and resolve your concerns, we kindly ask you to contact our support team directly at support@cuscocasino.com. Our team is ready to investigate your account thoroughly and ensure that all your queries are answered and your issues are resolved promptly.

Additionally, we apologize if you have experienced difficulties in having your account closed. We take such requests seriously and will ensure that your account is handled according to your wishes.

Once again, we are sorry for any inconvenience you have faced and appreciate your patience as we work to resolve this matter. We value your feedback and are committed to making improvements based on your experience.

Thank you for your understanding, and we look forward to assisting you further.

Sincerely, Cusco Casino.

5つ星のうち1の評価

Hele slechte live chat

Hele slechte live chat, steeds als ik in de chat kom krijg ik gelijk een reactie tot ik vraag naar hoe het ervoor staat met mijn terugbetaling en dan ineens blijf ik op gelezen en daarna ongeopend staan. Ze willen dus niet reageren het zijn dus gewoon oplichters. Zodra ik m’n terugbetaling heb ontvangen zal ik deze review aanpassen

2024年5月28日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Bikkel,

Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced with our live chat service. Your feedback is extremely important to us, and we are committed to addressing and resolving any issues you may have encountered.

We understand how frustrating it can be when your queries, especially regarding refunds, are not promptly addressed. At Cusco Casino, we prioritize transparency and fairness, and we assure you that we are not here to deceive our players. We regret that your experience did not reflect these values.

Please allow us to rectify this situation. We encourage you to reach out to us directly via email at support@cuscocasino.com with your account details and the specifics of your refund request. Our dedicated support team will ensure that your case is handled with the utmost urgency and care.

Again, we apologize for the inconvenience and frustration this has caused you. We appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter promptly. We hope to restore your trust and provide you with the excellent service that you deserve.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this issue for you.

Sincerely, Cusco Casino.

5つ星のうち5の評価

Great bonus and Quick payout

2024年5月28日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Sivano,

Thank you for taking the time to share your positive review on Trustpilot.

We are delighted to hear that you enjoyed our bonus offerings and experienced a quick payout process.

At Cusco Casino, we strive to provide our players with generous bonuses and efficient withdrawal procedures to enhance your gaming experience. Your feedback is incredibly valuable to us as it reinforces our commitment to delivering high-quality service and player satisfaction.

If you have any questions or need further assistance, please do not hesitate to reach out to our support team at support@cuscocasino.com. We are always here to help and ensure that your time with us remains enjoyable and hassle-free.

Thank you once again for your kind words. We look forward to continuing to provide you with great bonuses and quick payouts in the future.

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち5の評価

Great Casino and fast help in the chat

I won a small amount, but verification and withdrawal was easy and fast. I had to wait 2 days on my withdrawal. I had a great introduction to this casino so far, and don't see any cons at the moment.

2024年5月20日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Robert,

Thank you for taking the time to share your positive experience with Cusco Casino. We are delighted to hear that you found our casino enjoyable and appreciated the fast assistance provided by our chat support team.

We are pleased that the verification and withdrawal processes were smooth and efficient for you. Our team strives to ensure that all player transactions are handled promptly and securely. While a 2-day wait for withdrawals is within our standard processing time, we are continuously working to improve our services and expedite this process wherever possible.

Your feedback is invaluable to us, and we are thrilled that you had a great introduction to our casino. We hope to continue providing you with exceptional gaming experiences and outstanding customer service.

If you have any questions or need further assistance in the future, please do not hesitate to reach out to our support team. We are always here to help.

Thank you once again for your kind words and for choosing Cusco Casino. We look forward to continuing to serve you.

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち5の評価

Great costumer service

Great costumer service, Always ready to help you out and the best games! Love it!

2024年5月20日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Hi Threre,

We are thrilled to hear that you have had a great experience with our customer service and that you are enjoying our games.

At Cusco Casino, we strive to provide the best possible service to all our players, and it's always rewarding to hear that our efforts are appreciated. Our support team is dedicated to helping you with any issues or questions you may have, and we're delighted to know that their assistance has been valuable to you.

We are also glad to hear that you love our selection of games. We work hard to offer a diverse and exciting range of games to keep our players entertained.

If you ever need further assistance or have any feedback on how we can continue to improve, please don't hesitate to reach out to us at support@cuscocasino.com. We are always here to help and ensure you have the best possible gaming experience.

Thank you once again for your kind words and for choosing Cusco Casino. We look forward to continuing to provide you with excellent service and exciting games!

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち5の評価

Great casino

Great casino

2024年5月18日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Mathijs,

Thank you so much for taking the time to share your thoughts on Trustpilot. We are delighted to hear that you consider Cusco Casino a great casino!

At Cusco Casino, we are committed to providing an exceptional gaming experience for all our players. Your positive feedback reaffirms the hard work and dedication our team puts into ensuring that our platform remains fun, engaging, and rewarding.

We always strive to offer a wide variety of games, fast and reliable support, and exciting bonuses to enhance your gaming experience. It’s wonderful to know that our efforts are making a positive impact.

If you ever have any questions, suggestions, or need assistance, please don’t hesitate to reach out to our support team. We’re here to help and ensure that your experience with Cusco Casino continues to be enjoyable.

Thank you once again for your kind words and for choosing Cusco Casino. We look forward to continuing to provide you with a top-notch gaming experience.

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち5の評価

The best casino !❤️

2024年5月14日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Hi There,

We are thrilled to receive your review and learn that you consider us the best casino! Your words truly made our day, and we're grateful for your support.

At Cusco Casino, we strive to provide our players with the ultimate gaming experience, and it's incredibly rewarding to hear that our efforts are being appreciated. We're dedicated to offering a wide range of exciting games, top-notch customer service, and rewarding bonuses to ensure that every moment you spend with us is enjoyable and memorable.

Your feedback motivates us to continue delivering excellence, and we're committed to maintaining the high standards that have earned us your trust and loyalty.

If you ever have any questions, suggestions, or feedback, please feel free to reach out to us. We're here to assist you in any way we can and to ensure that your experience with us remains exceptional.

Thank you once again for your kind words and for choosing Cusco Casino. We look forward to welcoming you back for more thrilling adventures!

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち4の評価

Good casino

Good casino

2024年5月12日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Romana,

We wanted to take a moment to express our gratitude for your kind words about our casino. It means a lot to us that you took the time to share your positive experience.

We're thrilled to hear that you consider us a good casino, and we're committed to maintaining the high standards that have earned us your praise. Our team works tirelessly to ensure that every aspect of your gaming experience is enjoyable and rewarding.

If you ever have any questions, suggestions, or feedback, please don't hesitate to reach out to us. We're here to assist you in any way we can and to ensure that your time with us is nothing short of exceptional.

Thank you once again for your support, and we look forward to continuing to exceed your expectations in the future!

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち4の評価

Good service fast support until now

2024年5月12日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Hi There,

Thank you for taking the time to leave us a review! We're thrilled to hear that you've had a positive experience with our service and support team at Cusco Casino.

Providing fast and reliable support is one of our top priorities, so it's great to know that we've met your expectations so far. We strive to ensure that every player receives prompt assistance whenever they need it, whether it's resolving an issue or answering any questions they may have.

If there's anything else we can assist you with or if you have any feedback to share, please feel free to reach out to us. We're here to help and are committed to making your gaming experience with us as enjoyable as possible.

Thank you once again for your kind words and for choosing Cusco Casino. We appreciate your support and look forward to continuing to serve you in the future.

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち5の評価

Okey good game

2024年5月11日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Jon,

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed playing our games at Cusco Casino.

We strive to offer a wide variety of exciting games to ensure that every player finds something they love. Your satisfaction is our top priority, and we're thrilled that you had a positive gaming experience with us.

If you have any suggestions for how we can make your experience even better, please feel free to let us know. We're always looking for ways to improve and provide the best possible service to our players.

Thank you for choosing Cusco Casino, and we hope to see you again soon for more fun and excitement!

With Love, Cusco Casino.

5つ星のうち5の評価

Fine casino

2024年5月8日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Thomas,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you had a positive experience at our casino.

At Cusco Casino, we strive to provide our players with an exceptional gaming experience, and it's always rewarding to know that our efforts are appreciated.

If you ever have any questions or need assistance while playing with us, please don't hesitate to reach out to our support team. We're here to help make your time with us as enjoyable as possible.

Thank you for choosing Cusco Casino, and we look forward to welcoming you back for more fun and excitement in the future!

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち1の評価

Super slecht casino

Super slecht casino, geen helemaal geen win kans,
Heb nu zo’n 3 keer in de live chat gezegd dat ik geblokkeerd wil worden, verwijzen me door naar de mail na 10 mailtjes te hebben gestuurd om me uit te sluiten doen ze het Nogsteeds niet.
Wees wijs en speel hier niet !

2024年5月5日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Hi There,

We're genuinely sorry to hear about your experience and the frustration it has caused. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience.

At Cusco Casino, we strive to provide a fair and transparent gaming environment for all our players. We want to assure you that we take your concerns seriously and are committed to addressing them promptly.

Regarding your request for self-exclusion, we apologize for any delay in processing your request. Please rest assured that we prioritize responsible gaming practices, and we will ensure that your request is handled promptly. If you could kindly send us an email at support@cuscocasino.com with your account details, our team will assist you with the exclusion process without any further delay.

Additionally, we want to emphasize that Cusco Casino operates as a licensed casino, committed to upholding the highest standards of fairness and integrity in our games.

Once again, we apologize for the inconvenience, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter. Please don't hesitate to reach out to us via email if you have any further questions or concerns. We're here to help.

Sincerely, Casino Cusco.

5つ星のうち5の評価

Best casino around

2024年5月5日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Hi There,

Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you consider us the best casino around.

At Cusco Casino, we are committed to providing our players with an exceptional gaming experience, and we're delighted that you've had such a positive impression of our platform.

If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out to our customer support team. We're here to help you in any way we can.

Once again, thank you for your kind words and for choosing Cusco Casino. We look forward to continuing to provide you with top-notch entertainment and service.

With Love, Cusco Casino.

5つ星のうち1の評価

OPLICHTERS!!

OPLICHTERS!!
het zijn echt oplichters ik heb om precies te zijn al 945 euro erdoorheen gehaald op hun site geen enkele prijs gekregen is onmogelijk dus ik heb gister een mail gestuurd naar de VIP mail van hun dat dat onmogelijk is en dat ik me geld terug wil want dit kan niet ik heb geen reactie gekregen en ik wauw net naar de live chat gaan op de site voor te melden dat er gereageerd moet worden is me account geblokkeerd dit kan niet ik wil me geld terug alles want ik ga hier niet mee akkoord echt oplichters zijn het besteed hier geen enkele euro op en cusco ik wil me geld terug alles!!

2024年5月2日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Hi There,

We are writing to express our sincere concern regarding your recent experience with our casino services.

We deeply regret any inconvenience or frustration you may have experienced during your interactions with us. Ensuring a secure and supportive gaming environment for all our players is our utmost priority, and it is disheartening to learn that you have encountered difficulties with your gambling concerns and withdrawal requests.

Please know that we take your feedback seriously, and we are fully committed to addressing and resolving the issues you have encountered. Your input is invaluable to us, and we are eager to investigate the situation thoroughly to identify any areas for improvement and ensure that similar issues do not arise in the future.

Our dedicated support team is available to assist you, and we encourage you to reach out to us directly at support@cuscocasino.com. By contacting us via email, we can provide personalized assistance tailored to your specific needs and concerns, ensuring that your issues are addressed promptly and effectively.

Once again, we apologize for any inconvenience or frustration you may have experienced, and we sincerely appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter. Thank you for bringing this to our attention, and please rest assured that we are fully committed to ensuring your satisfaction and providing the assistance you require.

Sincerely, Cusco Casino.

5つ星のうち5の評価

Very nice games

Very nice games. Fast reaction iff you have an problem.

2024年5月1日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Sabine,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We're delighted to hear that you enjoyed the games at Cusco Casino and that you found our support team to be responsive.

Ensuring a seamless and enjoyable gaming experience for our players is our top priority, and it's always rewarding to receive positive feedback like yours. We're committed to providing prompt assistance to our players whenever they encounter any issues or have questions.

If you ever need further assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out to us. Our support team is available around the clock to help you with anything you may need.

Once again, thank you for your kind words, and we look forward to serving you again soon at Cusco Casino!

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち4の評価

Lots of games to play

Lots of games to play! I like to play here, they have realy good service team! In the begin it was hard to verify my profile, but when this was done, the pay out go easy

2024年3月29日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Nancy,

Thank you for taking the time to leave your feedback and for your support of our casino. We're delighted to hear that you enjoy the wide variety of games we offer and that you've had positive experiences with our customer service team.

We apologize for any difficulty you may have experienced during the initial verification process. We understand that this can sometimes be a challenge, but it's an important step in ensuring the safety and security of our players' accounts. We're glad to hear that once your profile was verified, the payout process was smooth and straightforward.

If you ever encounter any further issues or have any questions, please don't hesitate to reach out to our support team. We're here to assist you every step of the way and ensure that your gaming experience with us remains enjoyable and hassle-free.

Thank you once again for choosing Cusco Casino, and we look forward to serving you in the future.

With love, Cusco Casino.

5つ星のうち4の評価

Real fun casino

Real fun casino !
Easy verificatie

2024年2月15日
自発的なレビュー
Cuscocasino ロゴ

Cuscocasino からの回答

Dear Bryan,

Thank you for your wonderful review and for choosing Cusco Casino!

We're thrilled to hear that you had a great time with us and found our verification process to be easy.

At Cusco Casino, we strive to provide a seamless and enjoyable gaming experience for all our players, and it's fantastic to know that you found the verification process hassle-free. We understand the importance of smooth verification procedures, and we're pleased that we could meet your expectations in this regard.

Your satisfaction is our priority, and we're committed to maintaining high standards of service excellence. If you ever have any questions, concerns, or feedback, please don't hesitate to reach out to us. Our dedicated team is always here to assist you and ensure that your gaming experience with us is nothing short of exceptional.

Once again, thank you for your kind words and for being a part of the Cusco Casino community. We look forward to providing you with more exciting and enjoyable moments in the future!

With love, Cusco Casino.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報