Dining Table Top

Dining Table Topのレビュー

商品の星評価は、その商品のすべてのレビューの平均として計算されます。


Cut My ロゴ

販売元: Cut My

cutmy.co.uk

•

2.3万 レビュー

4.5

このページに掲載されている情報は、Cut My の顧客によってTrustpilot 上に書かれた商品レビューのみに基づいています。


他の消費者の注目点

購入のしやすさ

4.0

評価1件

梱包

5.0

評価1件

品質

4.3

28 件の評価

金額に見合う価値

4.2

29 件の評価


商品の詳細

Desk Table Top Details

We can create a desk table top that fits your specifications precisely, whether you have limited space and need a compact desk or require a larger surface area to work on. Say goodbye to the frustrations of working on a surface that's too small or struggling with a cluttered workspace. With our made-to-measure solution, you'll have the ideal workspace designed just for you.

Ideal for offices that need to maximise the space available, you can create an office layout that utilises all available space with desks that fit perfectly.

We provide a variety of stylish and durable table top materials to match your office decor, including natural oak veneer with beautiful grain patterns, sturdy plywood with clean lines, sleek white for a modern minimalist look, and sophisticated grey with an understated elegance.

Need a cutout for your cables or monitor stand? No problem, we can add cutouts for you so all you need to do is add some legs or supports to rest it on.  We recommend maximising your storage by using pedestal drawers.

From sleek and minimalist designs to luxurious finishes, we offer a range of options to match your aesthetic preferences. Invest in a desk table top that's as unique as you are and enjoy the benefits of a personalised workspace.

Made to Measure

Cut to your requirements

Fast Delivery

Wth express options available

Range of Finishes

To complement your decor

Sustainable

Made from FSC-Certified Wood

すべてのレビュー


5つ星のうち5の評価

Perfect cut 👌🏻 Ordered a piece to extend our kitchen table. Looked good and fit spot on 👍🏻

品質: 5
金額に見合う価値: 4
Cut My ロゴ

Cut My からの回答

Hi Eddie! Thank you for your kind review. We are so pleased that you are happy with your dining table top. We would love to see what it looks like installed. If you would like to, please send us some photos to marketing@cutmy.co.uk

5つ星のうち1の評価

The product I received was an incorrect size and therefore unusable. I have contacted the company 3 times about this starting the day I received it and have had no response from them

品質: 1
金額に見合う価値: 1
Cut My ロゴ

Cut My からの回答

Hi Aisha. We are sorry to hear that you have recieved your order in the incorrect dimensions. I can see that you have spoken with Gavin from our Customer Experience team and he has arranged a replacement for you.
Tanya - Social Media Specialist

5つ星のうち5の評価

Brilliant

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Cut My ロゴ

Cut My からの回答

Hi Barry! Thank you for your kind review. We are so pleased to hear that you like your new dining table top. We would love to see what it looks like installed. If you would like to, please send us some photos to marketing@cutmy.co.uk

5つ星のうち3の評価

Overall product is good whereas finish could be improved. Not happy with customer service that never responded to me.

品質: 4
金額に見合う価値: 4
5つ星のうち2の評価

Wouldn’t use this company again nor would I recommend. Very poor

品質: 2
金額に見合う価値: 2
5つ星のうち5の評価

I'm really happy with the table top I ordered and it matched the images of the material very well. Delivery was reasonably quick and it was delivered into the room I needed it in.

品質: 5
金額に見合う価値: 4
Cut My ロゴ

Cut My からの回答

Hi Alexander.

Thank you for your kind review. We are so pleased that you are happy with your dining table top. We would love to see what it looks like installed. If you would like to, please send us some photos to marketing@cutmy.co.uk

5つ星のうち4の評価

The table top was well packaged. There was a small delay before it was delivered. The quality was satisfactory. The cut edges needed light sanding to get a smooth finish. A large sticker had been applied to the melamine finish that was difficult to remove. It left a glue residue that needed WD40 to fully remove it.

品質: 4
金額に見合う価値: 4
5つ星のうち5の評価

Great value, delivered in time, with exact spec as ordered.

品質: 5
金額に見合う価値: 5
Cut My ロゴ

Cut My からの回答

Hi Wendy. Thank you for your kind review. We are so pleased that you like your dining table top. We would love to see what it looks like! If you would like to, please send us some photos to marketing@cutmy.co.uk

5つ星のうち4の評価

I wish there had been an option to break/radius edges. Raw cut edge is too sharp to leave which means a delay before the desktop can be used. Poor comm's regarding the delayed delivery, lucky the timing was not critical to the project...would have been a nightmare if there were dependancies!

購入のしやすさ: 4
梱包: 5
品質: 4
金額に見合う価値: 4