D2chest レビュー 

506
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Correction: They responded almost immediately, and the missing item was delivered right away. Excellent service! THANK YOU VERY MUCH! (The process was quick. Unfortunately, you forgot my “Highlord'... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Site says 0-24 delivery, been waiting well over that 33 hours + now. Contacted them via site chat, get told to check my spam folder for the email for delivery, like I wouldn't have already done th... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Well-sorted store full of Diablo II items (Classic LoD and Resurrected). Especially on LoD, nice prices for unique items and runewort upgraded items. The service is brilliant - I received immediate... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The person helping me waited for me to get all my stuff picked up and arranged. Very nice and helpful! Will be purchasing more very soon!!

企業情報

  1. ビデオゲーム店
  2. ・
  3. ゲーム専門店

当該企業による記述

Fast and Legit Diablo 2 item service store. We'll provide services for item delivery, level jobs, cd keys, ingame guides, and so much more. We'll assist our customers in any way possible. We got live chat that can be used for fast assistance, a quick question or just to say hi. We also supply for Diablo II Resurrected.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

506件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 87%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(506)

過去12か月のレビュー数: 84件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

No entregado y ninguna explicación

No entregado y ninguna explicación

2026年5月8日
D2chest ロゴ

D2chest からの回答

English
Hi Javier. We sent you three emails, and you have not replied any of them. Your order was delivered but you opened a dispute, claiming items were not delivered. I even tried reaching out through our private email, in case of any spam filter, and you have not replied to those either. You have not tried to contact us at all, so please do so :)

French
Bonjour Javier. Nous vous avons envoyé trois e-mails, et vous n'avez répondu à aucun. Votre commande a bien été livrée, mais vous avez ouvert un litige, affirmant que les articles n'ont pas été reçus. J'ai même essayé de vous contacter via notre adresse e-mail privée, au cas où elle serait bloquée par un filtre anti-spam, mais vous n'avez pas répondu non plus. Vous n'avez absolument pas cherché à nous contacter, alors merci de le faire :)

5つ星のうち5の評価

after all perfect!

Correction: They responded almost immediately, and the missing item was delivered right away. Excellent service! THANK YOU VERY MUCH!

(The process was quick. Unfortunately, you forgot my “Highlord's Wrath” amulet. These things happen, and it's no big deal. We'll just have to wait until next time. Still, I highly recommend it!)

2026年4月19日
5つ星のうち2の評価

Hasn't been delivered?

2026年2月28日
D2chest ロゴ

D2chest からの回答

Hi there. Our delivery time is stated to be 0-24 hours for Legacy and 0-48 hours for D2R. You ordered for Legacy, but after some time we figured you wanted to order for D2R and not Legacy, which we did not supply at that time, so you received a refund after 19 hours :)

5つ星のうち1の評価

You never give anything gifts away…

You never give anything gifts away when we order
never never never

2026年2月14日
D2chest ロゴ

D2chest からの回答

Hi Kriss. We have plenty of gifts available, for orders above 5usd, and we often upgrade stats on items for free. You just have one order eligible out of all you placed. If you place one bigger instead of many small, you would for sure receive some decent gifts :)

5つ星のうち1の評価

Poor site

Ordered two items and never received them. I was refunded; however, I never got an explanation why. Would have been nice to reach a compromise but I was never contacted. Will not use again.

2026年2月14日
D2chest ロゴ

D2chest からの回答

Hi BH. We refunded your order because we did not supply items for the new warlock dlc same day it launched. You were refunded, and we sent you two emails, and replied you on live chat, perhaps the emails ended up in spam/junk?

5つ星のうち1の評価

They should deliver orders on time and…

They should deliver orders on time and not make customers wait 4 days and still not complete the order.
I would give 0 stars however they did do a refund which is 1 star.

2026年2月14日
D2chest ロゴ

D2chest からの回答

Hi Mehmet. We refunded your order because we did not supply items for the new warlock dlc same day it launched. You were refunded, and we sent you two emails, and replied you on live chat, perhaps the emails ended up in spam/junk? I just checked your order and you were refunded 36 hours after the order was placed.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報