Dancing Leopard レビュー 

801
•
TrustScore 5段階評価の3

2.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

This is not the dancing leopard quality that I have ordered previously. It is basically shein. The 3 skirts I just ordered were supposedly in the sale which is why I thought they were a good price. I... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered 3 dress from here, they arrived in 5days, all 3 fits perfectly, beautiful colors, looks good on my figure and just elegant and sexy at the same time. Deff not the last time i'll buy from the... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

I suppose if I had not ever ordered from this company before I wouldn’t know what their quality used to be like and so may not have been disappointed. But I have and there is a very noticeable drop in... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Love dancing leopard dresses, I’ve found since partnering with shein some of the stuff has gone a bit cheap looking, but saying that I have still bought some lovely stuff. Delivery is quick and lots o... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 婦人服店
  2. ・
  3. 衣料品店

当該企業による記述

WELCOME TO THE WILD We are so grateful you are here. At Dancing Leopard we hope to provide a platform to encourage you to feel confident within yourself and celebrate what is totally unique about you. We believe in sisterhood, supporting you and everybody who wants to wear our unique clothing as you adventure fearlessly through life. Be warned! Our unique, distinctive and statement prints will raise your self-expression and magnify your bold! So, whether you’re looking for mini, midi or maxi dresses in exclusive cuts and styles, a shirt dress to kick-ass in the board room, a wrap dress or leopard print dress for your wild weekend adventures or if you’re heading to the dance floor and need a going out dress - we’ve got you - whatever the occasion! Our dress size and clothing sizes range from a size 6 to a size 18 across womens jumpsuits, playsuits, dresses, eco-friendly swimwear, shirts, skirts and trousers to name but a few. So we hope you’ll feel inspired and empowered as you look through our wild website.


連絡先

2.8

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

801件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.8

すべてのレビュー

(801)

過去12か月のレビュー数: 81件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

If you think you’re buying from the old…

If you think you’re buying from the old DL- things have changed! I did not agree to china delivery and quality

2026年4月29日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Lizzie,

Thank you for sharing your feedback.

Our delivery timeframes and fulfilment details are outlined at checkout and on our shipping policy, and we’re sorry if this wasn’t clear at the time of your order.

Your feedback on quality has been noted and will be shared with our team. If you’d like us to look into this further, please feel free to reach out to our customer service team.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち2の評価

This company is not what it used to be

This company is not what it used to be.

I’ve had many items of clothing from the ‘old’ Dancing Leopard - all great quality and worth the higher price tag.

The lower prices should have been a massive red flag, instead I thought I was getting a bargain. I have kept only one thing of four that I ordered. The sizes are all off, the quality is poor and although they were upfront that their logistics were being provided by SHEIN, it wasn’t made clear that the products were now being shipped from china and would take longer to arrive.

I note in their responses to other poor reviews they keep stating that the products are ‘still designed in the uk’ - that may be the case but it’s a rather disingenuous response when the products are now made in china which they never used to be (one of my old items states ‘made in India’)

I understand the company has been in some difficulties which is regrettable and I would have been sad to see it close, but this is not the right way forwards - you have lost a long term in customer in me, as I’m sure you have in many other too. I hope to see you return to your original glory in the future.

2026年4月29日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Siobhan,

Thank you for taking the time to share your feedback and we’re sorry to hear that you were disappointed with your recent order.

Your feedback on the quality and sizing will be shared with our production team as we continue to review and improve future collections.

While our delivery timeframes and fulfilment details are outlined at checkout and on our shipping policy, we’re sorry if this wasn’t clear at the time of your order and we apologise for any confusion caused.

We really appreciate your support over the years and hope we may have the opportunity to welcome you back to Dancing Leopard in the future.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち1の評価

Used to be great ….

Have quite a few items from dancing leopard that I love. I noticed my recent order came from shein. Very disappointed. If I wanted Shein clothes I would order them , I’d rather pay more for better quality lasting pieces.
I have the Harley skirt in black it’s a classic that I wear time and time again so I purchased the Harley silver - totally different skirt that I won’t be keeping .

2026年4月25日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Marie,

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re really sorry to hear you’re disappointed with your recent order, especially as this hasn’t reflected your previous experiences with us.

We really appreciate you taking the time to share your feedback and it has been noted with our team for review on future collections.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち5の評価

I need to write on here because I am…

I need to write on here because I am really impressed with the quality. After reading some of the reviews I was dubious. I am really quite fussy so I feel it should be voiced that I personally think the quality is good and is a per the photos you see! Okay it comes through Shein as a courier but to me the quality is really good!

2026年4月20日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Beth,

Thank you so much for sharing your wonderful 5-star review! It means so much to all of us at Dancing Leopard 💜

We hope you enjoy your newness and we can't wait to welcome you back again soon!

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち2の評価

Not the Dancing Leopard I loved

A long time Dancing Leopard fan here with many a dress in the wardrobe! Like a few other people I ordered a dress, noticed it was a lot cheaper than other times I’ve ordered but thought I’d bagged a clearance bargain perfect for an upcoming wedding. But sadly it’s not the case, delivery took 14 days, so over the 5-8days after despatch as mentioned, which ultimately the dress didn’t arrive in time for when I needed it but that’s on me - could have ordered earlier but with my past experience with DL everything was smooth so I didn’t think! Quality-wise it’s probably in line with the £17 pricing, the thought that has previously gone into dresses just doesn’t seem to be there, the zip is snaggy, the material is a lower quality feel and the lining is only up top, is loose and folds on itself so you can see wrinkles in it, the darts on the dress don’t cinch in the right places and one is a good inch higher than the other side (maybe great if you’ve got a wonky pair??) Even down to the labels inside - sounds small, there used to be clear consideration on the material and placement so they wouldn’t be itchy or show and that’s not the case here. I’d say it’s on par with a dress you’d get from Shein or a cheap high street but it’s no where near what I’ve come to expect from Dancing Leopard. I did however take an old DL dress to the wedding to wear instead - so at least I’ve got my back catalogue!

I’m hoping they make a comeback and will keep an eye out to see if reviews change but for now I wouldn’t recommend if you were after the same DL quality as previous years.

2026年4月20日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Katie,

Thank you for taking the time to share your feedback and for your support over the years - it really does mean a lot 💜

I’m so sorry to hear this order didn’t meet your expectations, especially given your previous experiences with us. It’s disappointing to hear about the quality issues you’ve mentioned, as well as the delivery delay and I completely understand why this left you feeling let down.

We’d really like to look into this further for you. We’ve reached out directly to request a few more details, so please check your messages when you get a moment. Once we have that, our customer service team will take a closer look and come back to you.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち1の評価

This is not Dancing leopard anymore!! Scam!!

So basically for all those like myself, who've always loved Dancing Leopard, it does not exist anymore! Since their "relaunch" earlier this year, it is basically Shein, but worse quality. I ordered a bikini top a few weeks ago, as the bikinis I've ordered from Dancing leopard in the past, have always been my favourites. Fab fit and beautiful quality. After 9 days and I hadn't heard anything, I contacted customer services, which is when the dissapointment began. I was reluctantly informed that the orders now come from China and that they use the same company as Shein. My parcel arrived (2 weeks after ordering) in Shein packaging, and as I feared, the bikini top is absolutely nothing like anything from the former Dancing leopard. It's poor quality and a ridiculous fit. Baggy across the back and barely covers your nipples at the front. If I'd wanted to buy a bikini from Shein, I would have done, but I didn't, so ordered from Dancing leopard and still got some cheap tat from China! This company is now disingenuous and a total scam. Insinuating it's still Dancing leopard, when it couldn't be anything further from it.
It's all very well the nice lady replying on here under the 1*reviews, but at the end of the day she herself works for a disingenuous company and is being paid to shaft people, so take anything she has to say, with a pinch of salt. She knows exactly what's going on! I'm just glad I didn't spend a lot of money with them, as others have mentioned, they make it as difficult as possible for you to return.. As well as having the audacity to charge you!
I'll be reporting to trading standards this afternoon.
Don't get scammed out of your hard earned money people!!!

2026年4月13日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Sharon,

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re really sorry to hear you’re disappointed with your recent order, especially as this hasn’t reflected your previous experiences with us.

Dancing Leopard is still our own brand, with the same team and the same focus on creating styles we hope our customers love.

We really appreciate you taking the time to share your feedback on the quality and it has been noted with our team for review on future collections.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち1の評価

Used to love Dancing Leopard for their…

Used to love Dancing Leopard for their quality, so this was really disappointing. After months of the store being closed, I found out they now manufacture and dispatch from China.

My order arrived in a SHEIN bag, which immediately raised concerns about sourcing and ethics.

The top itself was also very small for the size and felt cheaply made — nothing like the quality they used to have.

I won’t be purchasing again.

2026年4月13日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Samantha,

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re really sorry to hear your order hasn’t lived up to expectations and we apologise for any disappointment caused.

We’ve recently partnered with SHEIN for fulfilment, but we’re still the same team, the same DNA and all our collections are designed in-house.

Your feedback on the sizing and quality has been shared with our production team as we continue to review and improve for future collections.

We really do appreciate your support over the years and we hope we might get the chance to welcome you back to Dancing Leopard in the future.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち1の評価

Avoid!

Avoid!! Just awful and not the same as it used to be. It now comes from China / Shein - delivery took almost 3 weeks. Quality is very poor and have to return the items via an archaic system. Never again!

2026年4月11日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi EF,

Thank you for sharing your experience.

We’re really sorry to hear your order hasn’t lived up to expectations and we apologise for any disappointment caused.

We’re taking all feedback on board as we plan future collections and we hope we get a chance to welcome you back to Dancing Leopard in the future.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち1の評価

I absolutely loved the original Dancing…

I absolutely loved the original Dancing Leopard! Great quality, fantastic design.

I just received my order and am quite shocked by poor design, stitching quality and misalignment of the pieces.

Please don’t bring shame to original company and stop selling under the name as this is clearly not the same clothing brand.

Cheap. Tacky and frankly Disgusting with misleading advertisement

2026年4月11日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Agnieszka,

Thank you for sharing your experience and we're sorry to hear that you were disappointed with your recent order.

We’ve recently partnered with SHEIN for fulfilment, but we’re still the same team, the same DNA and all our collections are designed in-house.

Your feedback on the quality has been shared with our production team as we continue to review and improve for future collections.

We really do appreciate your support over the years and we hope we might get the chance to welcome you back to Dancing Leopard in the future.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち2の評価

Previously a customer and always loved…

Previously a customer and always loved the quality of the clothes. Ordered 3 dresses which have arrived and are very poor quality. After looking at reviews on Facebook it seems that the company was sold. The quality of clothes is equivalent to SHEIN, which is fine but not when you’re expecting more. Will not be ordering again. You have to pay for returns too and takes up to 25 days for refund - avoid!

2026年4月10日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Christine,

Thank you for sharing your experience and we're sorry to hear that you were disappointed with your recent order.

We’ve recently partnered with SHEIN for fulfilment, but we’re still the same team creating our own styles and designs.

Your feedback on the quality will be shared with our production team as we continue to review and improve for future collections.

Refunds are processed within 10 working days from the date your return is sent back. If you’d ever like an update, our customer service team are always happy to help.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち5の評価

Really happy with my order!

I have been a long standing customer of dancing leopard! I love their clothes! So I was so happy to see that they were back! DL has always been my go to!! I ordered 2 dresses for a wedding and also the blaze jumpsuit which I have previously bought in every colour! I noticed the pricing was so much cheaper and then once I ordered I realised it was coming from China, naturally I started to worry thinking the quality is not going to be what I’m used to! Turned out I am very happy! The delivery arrived in 6 days and the quality was great. I compared my blaze jumpsuit to my other ones and there is no difference! Just half the price! I will definitely carry on ordering from DL! Don’t listen to the other reviews! The quality is great, yes delivery takes a little longer but in my opinion it’s worth the wait! Thank you DL ❤️

2026年4月9日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Katie,

Thank you so much for sharing your wonderful 5-star review! It means so much to all of us at Dancing Leopard.

We’re so happy to hear about your positive experience and that you’re loving your newness, especially the Blaze jumpsuit (we love that you've had it in every colour!).

Thank you so much again for your support - it really means a lot 💜

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち1の評価

It was such a lovely brand.. not anymore

It used to be such a lovely brand, but after their “comeback” it’s absolutely terrible. I ordered a dress and the quality is awful. The sizing is off as well — I honestly don’t know what body type it’s designed for.

Delivery took two weeks, and I had no idea it would be coming from China now 😭

The return process is a joke too — they ask you to include a note inside the parcel with your full name, email address, order number, and the items you’re returning. Of course, you also have to pay for the return yourself, and who knows how long it will take to get a refund.

Such a frustration. I had very high expectations for the new Dancing Leopard.

2026年4月8日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi DK,

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re really sorry to hear that your recent order didn’t meet your expectations, especially as a returning customer. We completely understand how disappointing that must feel.

We appreciate your feedback on both the quality and fit. This will be shared with our team as we continue to develop our future collections.

In terms of delivery, we’ve recently partnered with Shein for fulfilment, which means orders will be shipped from their warehouse. We’re sorry if this wasn’t clear at the time of ordering.

Refunds are processed within 10 working days from the date you sent back your return. If you’d ever like an update, our customer service team are always happy to help.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち1の評価

Will never order anything ever again

Will never order anything ever again. Did not realise it is now based in China. Ordered something 3 weeks ago and still not arrived. Awful now, such a shame as i used to love.

2026年3月14日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Robin,

Thank you for sharing your experience.

We’ve recently partnered with SHEIN for fulfilment, but we’re still the same team creating our own styles and designs.

Delivery timeframes can be found on our website and at checkout, but it does sound like your order should have arrived by now.

We’ve requested some information on our end, so please check your messages and get back to us. Once we have the details, we’ll be able to check the status of your order and look into this further for you.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち1の評価

What has happened to Dancing Leopard??

What has happened to Dancing Leopard??? 😭 my all time favourite clothing brand. I have a wardrobe full of their gorgeous dresses. Was made up when they relaunched and did a big order.
Sooooo disappointed. Came in Shein packaging. The quality is absolutely awful. Which a shame.
Prices are now lower but for the awful quality they are still too high,
Such a shame that this has happened to such a gorgeous company. Won’t be ordering again despite being a long time loyal customer

2026年4月2日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Charlotte,

Thank you for taking the time to share your experience.

We’ve recently partnered with SHEIN for our fulfilment but nothing else has changed. We're still the same team, the same DNA and all our collections are designed in-house.

Your feedback about the quality has been noted and will be shared with our production team for review.

We really do appreciate your support over the years and we hope we might get the chance to welcome you back to Dancing Leopard in the future.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち1の評価

Avoid!!

Terrible. All shipped from china and delivery takes ages. Order placed nearly 2 weeks ago and still not received. Fraudulent company. Avoid!! Would give less stars if I could!

2026年4月1日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi S,

Thank you for sharing your experience.

Orders are shipped from our new fulfilment centre, and delivery timeframes are shown at checkout. It does sound like your order should be with you by now.

We’ve requested some info on our end, so please check your messages and get back to us. Once we have the details, we’ll be able to check the status of your order and look into this further for you.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち1の評価

It's all changed and not for the better!

Unfortunately, Dancing Leopard is under new management and are using Shein for fulfilment. Although the prices have been reduced it is reflected in the poor quality of the clothing. I ended up returning 4 out of 5 items and will not be ordering again. The quality of the fabrics, the stitching and the sizing have gone down hill. It is such a shame as DL were my go to for dresses and knitwear. I am sure they will gain a new following but unfortunately they will lose a loyal customer base.

2026年3月25日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Natasha,

Thank you for taking the time to share your thoughts.

We’re really sorry to hear your order hasn’t lived up to expectations and we apologise for any disappointment caused.

We’re taking all feedback on board as we plan future collections and we hope we get a chance to welcome you back to Dancing Leopard in the future.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち3の評価

Fulfilled by Shein

I’m a bit confused. I’ve ordered from Dancing Leopard in the past and have been in their shop in Ibiza. I made an order this week and noticed the prices were lower, then I see my parcel is coming from China and on the shipping info of the website it says “fulfilled by Shein”. Has Dancing Leopard been sold to Shein?! I’ll update when my parcel arrives to comment if the dress is the same quality.

2026年3月24日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi there,

Thank you for taking the time to share your thoughts and we're sorry for any confusion caused.

We’ve recently partnered with SHEIN for our fulfilment but nothing else has changed. We're still the same team, the same DNA and all our collections are designed in-house.

We hope you’ll be happy with your dress when it arrives and we’d love to hear your feedback once you’ve received it.

Best wishes,
Team DL 🐆

5つ星のうち5の評価

Amazing 10/10 customer service

Amazing 10/10 customer service! Sorted my issue out promptly and smoothly- very impressed 😊✨️

2026年1月21日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Corinne,

Thank you for your wonderful 5 star review!

We’re so happy we could get everything sorted for you and we really appreciate you taking the time to share this 💖

Best wishes,
Team DL x

5つ星のうち1の評価

Terrible experience and got a 1st time…

Terrible experience and as 1st time buyer I will NEVER purchase from this company! Parcel never delivered, lost by the courier apparently which is understandably frustrating for everyone at this time of year but whomever I spoke with through emails was a cheeky inconsiderate cow who clearly was not interested in helping me or looking into the order! Absolutely no regard for customers and keeping them!VERY VERY POOR CUSTOMER SERVICES! Dont waste your hard earned money on this site! there are better websites out there with similar clothing!

2025年12月15日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hi Orla,

Thank you for taking the time to share your experience and we’re really sorry to hear that you didn’t receive your parcel.

As soon as you contacted us, our team responded and raised an investigation with our courier to try to locate the parcel. Unfortunately, the parcel could not be found and as you no longer required the item, we issued a full refund immediately.

We’re very sorry for the disappointment this has caused. If you’d like to discuss your experience further, please don’t hesitate to reach out.

Best wishes,
Team DL x

5つ星のうち5の評価

Order return

I dealt with Victoria regarding a return. She was an absolute pleasure to deal with and so helpful. Amazing customer service like this will definitely make me come back to this company, it’s been the most friendliest I’ve ever experienced

2025年12月3日
自発的なレビュー
Dancing Leopard ロゴ

Dancing Leopard からの回答

Hey Vicky,

Thank you so much for your amazing review!

It's so lovely to hear your kind words about the service you received and we'll be sure to pass them over to Victoria.

We can’t wait to welcome you back again soon! 🐆

Best wishes,
Team DL x

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報