DBS Bathrooms レビュー 

481
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The company offer a good selection of products at a competitive price. I ordered the 8mm thick matt white ceiling panels and the following day was given a delivery date. The good thing with this co... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ordered on line wall panels for my new utility toilet, just what we were looking for. Realised they were based locally to me and could have collected them saving delivery charge. Called them and the h... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

5mm panels - look OK but are easily damaged once installed - I would not recommend this thickness. Ordered 20 panels for small shower room. 4 arrived partially damaged by courier (footprints... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I always use DBS Bathrooms for my pvc panelling installations. They have a great range of products which work really well as a feature in a lot of my shower area/bathroom installations. I highly recom... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. バスルーム用品店

当該企業による記述

Here at DBS Bathrooms we specialise in high quality bathroom wall panels, shower panels, ceiling panels, and LVT flooring. We have an extensive range of stock, including over 99 different colours and designs, all available to view & purchase within our Tamworth showroom. Our wall & ceiling panels can be used within any area of the home, from the bathroom to the kitchen, in children's playrooms, hallways and many more rooms. They are also perfect for commercial use. Our cladding is available in a wide variety of designs ranging from marble to sparkle, tile effect and everything in between. A full range of trims & adhesive are also available, please contact our friendly and knowledgeable team who are on hand to answer any questions.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

481件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 87%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(481)

過去12か月のレビュー数: 81件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

1 Star – Very Poor Service

Ordered wall panels on a Wednesday — now Day 10 and still nothing. Their site says delivery in 1–5 working days, but that clearly isn’t true. I called after a few days and was told my parcel hadn’t even been scanned in yet and they’d “chase it with the courier.” I was then promised delivery today — still no sign of it.

If you need your order quickly, avoid this company. Communication is poor, delivery promises mean nothing, and I’ve wasted over a week waiting.

DBS Bathrooms: please don’t try to justify this. Just own it — your delivery and customer service have fallen far short of what you advertise.

2025年10月25日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Nicholas, thank you for taking the time to leave a review.

We are very sorry for the delay in you receiving your order. This is completely unacceptable from us and the courier company. Our standard delivery is 1-5 working days and we can only sincerely apologise for this taking twice as long.

We are glad to see your order finally arrived and we can confirm a refund was issued for the delivery charge paid.

Once again very many apologies for the inconvenience caused.

DBS Bathrooms

5つ星のうち1の評価

Poor service

Poor service

15 damaged panels and offered 30% off the panels £22.50 doesn’t even cover the £30 carriage they charge

Would shop else where as the customer service hasn’t is poor

2025年10月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

All good

Good prices, fast delivery and perfect product. Highly recommend!

2025年9月5日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Steven! Thank you for taking the time to leave a 5* review! We hope to see you again soon. DBS Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Panel arrived in good condition and on time

Panel arrived on time, in good condition, used to to make a sparkly bath panel, perfect for the job. No complaints. Would use this company again.

2025年10月10日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Angie! Thank you for taking the time to leave a 5* review! We hope to see you again soon. DBS Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Very professional team!

Very professional team!
Everything was perfect from beginning to the end!
Highly recommend!
Well done everyone!

2025年8月25日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Adrian! Thank you for taking the time to leave a 5* review! We really appreciate your recommendation, and we hope to see you again soon. DBS Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Cladding

Everything spot on great delivery would definitely use this company again

2025年9月15日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Ray! Thanks for taking the time to leave a 5* review! We hope to see you again soon. DBS Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Returning purchaser for the third time!

This is the third time we have used this company.
The product is outstanding and excellent value for the money.
The team are extremely efficient and delivery was by the company itself. I thought no this is an enormous plus for them because they know the nature of their product.

2025年9月18日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Linda! Thanks for taking the time to leave a 5* review! We hope to see you again soon. DBS Bathrooms

5つ星のうち1の評価

⭐ 1/5

⭐ 1/5 – Nightmare Experience: Broken Products, Lost Money, Zero Accountability

I cannot stress enough how terrible my experience with this company has been. From start to finish, it has been a complete disaster.

It started when they sent me the wrong product. Mistakes happen, I understand that—but when I received the correct product, it arrived damaged. I called customer service expecting some understanding and a solution, but was instead told I “shouldn’t have booked labor until the product arrived.” This is completely unacceptable. I rely on your deliveries to schedule my work, not the other way around. Because of their mistake, I lost £60 paying laborers who couldn’t work.

The very next day, they sent out the correct product again—but it was broken once more. I stopped the driver from attempting delivery, and he quietly took it back to his van without any explanation. This caused me to lose another £60, and when I requested a replacement, I was told it wouldn’t be sent over the weekend. This meant four days where no work could be done, all because of their repeated failures. Throughout this entire ordeal, customer service offered no empathy, no apology, and not even a simple thank you for my patience.

Monday came, and once again, the delivery arrived broken. The driver admitted the warehouse does not pack the products correctly and that they often break in transit. Customer service finally said they would send out another delivery, but this after repeated delays, lost time, and financial loss. By this point, I had lost over £100, and yet there was still no acknowledgment of their repeated mistakes.

Their products are cheap and fragile, their warehouse packing is clearly inadequate, and their delivery system is unreliable. Customer service has been unhelpful, dismissive, and shows no accountability. I have never experienced such blatant disregard for a customer’s time, money, or trust.

Do not use this company. If you value your money, your work, and your sanity, stay far away. Their products cannot withstand delivery, and they will not take responsibility for their mistakes. This has been, without exaggeration, a total nightmare.

2025年9月25日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Shabaz, thank you for taking the time to leave a review.

We are very sorry your original order was incorrect, and the replacement orders arrived damaged. This is completely unacceptable and not the level of service we strive to provide our customers with. We completely understand the frustration and inconvenience this has caused you.

However, we can assure you that our customer service team apologised numerous times via telephone & email and were very much empathetic of the situation you were in. You were offered to have the delivery sent with an alternative courier company or via our own delivery vehicle, both which you refused. We did also deliver your previous orders, on our own vehicle, with no issues, so it is very disappointing to hear your comments regarding our delivery and products. It is stated widely across our website that due to the nature of building products, it is beneficial to receive the products prior to scheduling any works.

It is also disappointing to see that you have not mentioned in your review the threat of the below, unless the situation was resolved to you favourably including compensation.

'I know social media influencers up and down the country which have millions of followers. This includes my own social media:

• Posting in 29 WhatsApp groups across the country.
• Sharing on my TikTok account with 3.5 million followers.
• Sharing on Facebook with 2,500 friends, tagging your company.
• Posting on Instagram and tagging your company.'

Again, please accept our sincere apologies for the troubles you received on your order.

DBS Bathrooms

5つ星のうち1の評価

Very poor experience with DBS

Very poor experience with DBS, very late delivery that was extortionate in price. When the delivery arrived it was dumped with my daughter in the drive, Courier had damaged both packages they looked terrible. Due to the sturdiness of the product only a couple of panels were damaged luckily. Initially the customer service seemed quick and reasonable, sent pics of damage apologies ect . Then it came to replacements which was in a return and then repost scenario causing a huge delay (around 3 weeks judging by the time it took to arrive first time). About £7 offered in compensation and when I said forget it as I couldn’t wait that long they just ended the conversation. Fitter says he will manage but only because I ordered an extra panel.

Disappointing as other reviews are great.

2025年9月25日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Simon, thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to see your order arrived damaged and a day later than expected.

We very much appreciate you being able to work around the two damaged panels and we can confirm our customer services team processed a 50% refund on those two panels.

Unfortunately, due to your postcode, delivery is 3-7 working day service and the delivery charge is shown prior to placing your order. Due to the size and length of the items, there is an additional charge with the couriers for Highland deliveries.

Once again very many apologies for the inconvenience caused.

DBS Bathrooms

5つ星のうち1の評価

Very bad join on tongue & groove panels

Ordered Beige Concrete Matt PVC Shower Wall Panel 1m. Not happy with the wavy edges top and bottom, these have to be cut off to give a tidy fit and the board is then shorter than the advertised length, nowhere on the website does it mention this.

The supposedly simple to fit tongue and groove joins are awful, when pushed together they leave a visible gap, even when they are on a completely level surface, they are neither waterproof as required for a shower nor aesthetically pleasing as the join is clearly visible. Had these panels been on display in the showroom with this terrible join we would not have bought them!

In conclusion if you want your bathroom to look great then spend the extra time and use wall tiles!

2025年4月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Very Disappointed Service

I have ordered second time from this company, but unfortunately because of an issue with the product i have requested for return but the company said i have to bear my return shipping cost, but when I bought i have checked the return policy, it was not mentioned like that. After this i have plans to order more but because of this issue now I am stuck and can't order or recommend anyone to order. Very disappointed service.

2025年9月12日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Lavan, thank you for taking the time to leave a review.

Unfortunately, we cannot provide a free return on an item that is no longer required.

Our return policy is clearly stated on Amazon prior to ordering, and this has been the same policy for many years.

If there was an issue with the item, then we would happily arrange this. However, this is not something we can do for a change of mind.

DBS Bathrooms

5つ星のうち5の評価

We ordered panels for our bathroom…t

We ordered panels for our bathroom thecprice was great and fast delivery. They were perfect for our needs. We then ordered a second lot to do our daughters bathroom and utility room.j

2025年6月30日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi! Thanks for taking the time to leave a 5* review! We hope to see you again soon. DBS Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Great customer service.

Great customer service.
Good prices.

2025年6月2日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Mark! Thank you for taking the time to leave a 5* review! We hope to see you again soon. DBS Bathrooms

5つ星のうち5の評価

excellent company

Fantastic seller super fast delivery perfect products

2025年6月26日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Stephen! Thank you for taking the time to leave a 5* review! We hope to see you again soon. DBS Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Quick delivery

Quick delivery, friendly staff, great prices. Very Pleased.

2025年6月13日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi David! Thanks for taking the time to leave a 5* review! We hope to see you again soon. DBS Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Fantastic products & service

I needed some shower wall & ceiling panels in a hurry. I paid for next day delivery & was unbelievably impressed with the delivery service which had live location tracking so I could see exactly when the items were due to arrive. The panels & beautiful & our plumber commented that they are some of the highest quality panels he has fitted. Price was great too.

2025年5月21日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Amy! Thanks for taking the time to leave a 5* review! We hope to see you again soon. DBS Bathrooms

5つ星のうち5の評価

Very pleased with the service

Very pleased with the service. Very pleased with the panels and at a great price. Easy to order on-line and pleased with the delivery being direct from the DBS rather than third party, less likely to get damaged. Would recommend.

2025年6月22日
自発的なレビュー
DBS Bathrooms ロゴ

DBS Bathrooms からの回答

Hi Alan! Thank you for taking the time to leave a 5* review! We really appreciate your recommendation, and we hope to see you again soon. DBS Bathrooms

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報