レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I ordered an afternoon tea hamper to send to a friend in Yorkshire. On receipt of order confirmation I realised I had made a mistake on the address for delivery. This was Saturday so had to wait unt... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Hamper ordered weeks before Mother’s Day, acknowledgement received but product was never delivered. No response to any follow-up emails or calls. Have had to report as fraudulent transaction and recla... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

This is the second time I have used Devon Hampers and they did not disappoint. Hamper was gorgeous, full of local delights and I was able to add a few other bits which were very much appreciated. Bein... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

After two delayed deliveries (no fault of Devon Hampers), the parcel arrived as a birthday gift for our diabetic friend. We'd ordered the reduced sugar hamper and it was delicious, so our friends said... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ギフトバスケットの店
  2. パン屋
  3. チヌズ専門店
  4. 乳補品店
  5. ギフト ショップ
  6. オンラむン食品泚文サヌビス

圓該䌁業による蚘述

Devon Hampers - Lovely Westcountry Treats Delivered to Your Door. We've been doing what we love since 2014 - putting together beautiful hampers packed with proper local goodies from small producers across Devon, Cornwall and Somerset. From our famous Devon cream teas (cream first, obviously!) to gorgeous artisan cheeses, homemade chutneys, local tipples and loads more. We work directly with the brilliant people who make all these lovely things, and we make sure everything is taste tested before it makes it into our hampers. Pick one of our ready-made hampers or build your own - whatever takes your fancy. We've been lucky enough to win a few awards along the way (Gold at Taste of the West for three years running, and Platinum at the Food Drink Devon awards for best online retailer - twice!). We deliver across mainland UK, and our hampers are perfect for birthdays, thank yous, thinking of you moments, or just because you deserve something nice. Our Awards: Food Drink Devon: Best Online Retailer 2025/26 Taste of the West: Gold Best Online Retailer 2024/25 Whether you fancy a Devon cream tea, a selection of Westcountry cheeses, or a proper foodie hamper, everything comes from producers who genuinely care about what they make. No fuss, just delicious food sent straight to your door.


連絡先

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

606件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 39に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

Good product but let down by


Good product but let down by the delivery company who failed to deliver this in the date specified. Missed the birthday it was sent as a gift for, totally ruining the surprise which I was very annoyed about.

2025幎3月3日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

Hello Goldilocks,

Thank you for your order and review. I am pleased that our hamper was well received but sorry that it was a day late. We always dispatch on time but if it is for a special occasion we urge customers to order for delivery the day before to allow for any hold-ups due to traffic, weather etc after our hampers leave us.
Adam

5぀星のうち5の評䟡

Another successful gift.

Love having the ability to select all the items yourself, meaning nothing will go to waste.

2025幎2月26日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

Thanks Mandy,.
We've always offered the ability to choose your own contents and will continue to do so.
Adam

5぀星のうち5の評䟡

Got the Cheese Hamper

Got the Cheese Hamper, it was all delicious I would highly recommend Devon Hampers 🀩

2025幎2月20日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

Great to hear that you loved it Susan,

Adam

5぀星のうち1の評䟡

Very poor service and disappointing response

Ordered 3 surprise hampers to celebrate with my siblings my Mothers 80th (heavenly) birthday. Ordered 4 days in advance of the delivery date with delivery to 3 different locations.

Only 1 turned up on the correct date and when contacting Lucy from the company I was informed that they state on the website to order a day in advance for special occasions -this isn't a surprise if you do this and I paid for a set dates delivery so feel the response was very dismissive and put the blame onto me.

I was aslo informed that they have a 98% delivery statistic - in my limited experience that is actually 33% so good luck ordering from this company if you want it delivered at your timescales.

£90 spent for a very upsetting experience - even the box that did arrive was underwhelming and there are many better companies offering this service that actually do care about their customers - I suggest you use them!

2025幎2月19日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

I’m sorry to hear that two of your orders didn’t arrive on the date you requested and apologise on behalf of our couriers for the delay. As Lucy explained, whilst we do all we can to ensure deliveries are on specific dates, we can’t guarantee exact delivery times.
We always dispatch orders on time, but sometimes our couriers meet unexpected delays like traffic, weather, or vehicle issues which is out of our hands. I can see that Lucy responded very promptly to your queries regarding delivery and has done all she can to help.
Again, I’m truly sorry for this inconvenience. We strive to provide great service and value to all our customers and we’re disappointed that you feel this wasn’t the case for you.

5぀星のうち5の評䟡

It arrived on time

It arrived on time, been told it looks good.

Not aware that it's been opened and eaten yet. If it taste as it looks will be good.

2025幎2月5日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

Thanks Ann

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely brilliant service from start


Absolutely brilliant service from start to finish. Easy to follow instructions, gift turned up on exact day, brilliant service all round, will definitely repurchase in the future!

2025幎1月22日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

What a wonderful review! Thanks Lydia

Adam

5぀星のうち2の評䟡

Poor after Sales service

Hamper was ordered specifically as a gift for New Years Eve and was not delivered until 2 days later. Whilst this was communicated to us via email the subsequent offer of 10% off our next order by way of apology was poor. These 10% codes are freely available online !

2025幎1月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

I’m afraid I was disappointed

I’m afraid I was disappointed - the wrong hamper was sent, it was a Christmas present for someone. I contacted the company who offered me a small refund on a £90 hamper. I asked them to send the missing items to the gift recipient. I thought they might have offered a bit more for the disappointment.

2024幎12月25日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

We are sorry that you were disappointed with the hamper we sent. Each of our hampers are individually hand picked to order and thoroughly checked before dispatch. As reflected in the majority of our reviews we genuinely care about providing excellent service to our customers.
Due to supply and demand from our network of small suppliers, we occasionally need to make substitutions in our hampers. This is more common at Christmas when we experience high demand, and explains the changes made to the hamper you had chosen.
I can see that my colleague Lucy offered you either a refund or replacements for the two items you were unhappy with. The replacements have now been sent to the recipient and I hope they enjoy them.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent; would recommend!!

Selected a “build your own” hamper as a Christmas gift. Was well received. Second time I’ve used this company and very happy with communication and service. Would recommend!!

2024幎12月1日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

Thanks Meredith. Great to hear that you came back to use again
Adam

5぀星のうち5の評䟡

Fabulous hamper

We sent a large hamper to my parents for Christmas. Being able to choose the contents meant that everything was food they really enjoy, and it was fantastic it was all from the South West. It arrived in good time on Christmas Eve as specified. They absolutely loved it and we would order another one.

2024幎12月24日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

Thanks Merry. Our "Pick your own hamper" option has always been popular. Glad it all went well. Adam

5぀星のうち5の評䟡

Delicious!

Really lovely idea for people you don’t know what to buy. We sent it to grandparents as they love a good Devonshire cream tea. Very reasonable price for what you get. Review from grandparents was that it was lovely and fresh. Would certainly recommend
Keep up the good work!!

2024幎12月24日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

Thank you for your lovely review.
Adam

5぀星のうち5の評䟡

Amazing Products & Fast delivery

I ordered 5 hampers as gifts for Christmas and I could not be happier with my purchase!

I had a question to ask about one of the products and I called and spoke to Adam who was so helpful with his advice.

The delivery was swift and the items arrived in perfect condition thanks to DX Express.

The lucky receivers of these hampers were all delighted with their gift and were blown away with the presentation of the goods in the wicker hamper.

I would highly recommend Devon Hampers and I won’t use anyone else from now on!!

Natalie

2024幎12月18日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

Thanks Natalie. Great to hear that the receivers loved their hampers.
Adam

5぀星のうち5の評䟡

Devon cream tea for two

Sent as a gift for my grandma. She loved it and it was such a novel gift, she was surprised and pleased to receive it. She loves a cream tea and you can’t best s devonian cream tea!

2024幎12月19日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

Thanks for your lovely review Anouska

5぀星のうち2の評䟡

Two items were missing from my hamper


Two items were missing from my hamper and to date they haven’t rectified it.
There were also substitute products that I felt were inferior.
I have ordered in the past from this company and been happy but I have to say I was extremely disappointed this year.

2024幎12月19日
自発的なレビュヌ
Devon Hampers ロゎ

Devon Hampers からの回答

Hello Julie,
I am sorry that you were not happy with your hamper this time. When we are really busy, as at Christmas, we may need to substitute some items as we did for yours. We always substitute for the same or higher value.
Adam

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報