レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Well, over 3 months in and no joy customer services, no joy approaching their head office also. This company really does not care about customers. Next step consumer programmes and let everyone know... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Købte sidste år en del Dewalt maskiner. Der i blandt en kædesav.Da kæden var slidt ville jeg købe en extra. En sådan havde min forhandler ikke. De søgte på Dewalts hjemmeside for at finde de rette sp... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Havde købt en DeWalt vinkelsliber, den billige model 800 W 125 mm, for lidt over 1 år siden. Så gik den lige pludselig i stykker, fordi jeg skar riller i en træstub. Da jeg reklamerede over den, afvi... もっと見る

5つ星のうち1の評価

jeg har måttet kassere 7 stk 18 w skruemaskiner/slagboremaskiner inden for det sidste halve år. De er alle købet inden for tre år. Alle de "nye" gået i stykker men har stadig et par af de forrig... もっと見る

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

43件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

OG HER TROEDE MAN AT SKULLE MAN HAVE…

OG HER TROEDE MAN AT SKULLE MAN HAVE VÆRKTØJ DER BARE VIRKER OG SELVFØLGELIG FÅR ET ANDET HVIS DET GÅR I STYKKER INDEN FOR ET PAR DAGE !!!!!!!,,,,, NEJ DET SKAL INDSENDES OG SÅ MÅ BYGGERIET JO VENTE .....- ENIG MED ALLE JER ANDRE ...........LAD VÆRE AT KØBE DEWALT !!!!!!!!!!!

2023年1月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Køb ikke Dewalt skruemaskine

Køb ikke Dewalt skruemaskine. Lampen er placeret oppe under maskinen, så den skygger for alt under 15 cm på borepatronen. Så nu skal jeg til at bruge pandelampe, når den bruges i skabe mv!!!
Man tror det er løgn.
Hos andre sidder den over batteriet og lyser op.

2022年11月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ingen garanti eller reklamationsret

Havde købt en DeWalt vinkelsliber, den billige model 800 W 125 mm, for lidt over 1 år siden. Så gik den lige pludselig i stykker, fordi jeg skar riller i en træstub. Da jeg reklamerede over den, afviste DeWalts samarbejdsværksted i Odense den, da de mente det var min egen skyld, da jeg havde overbelastet den, sagde de.
Og det endda selvom jeg havde registreret den inde på MyDewalt og havde fået ekstra garanti. Og så ville værkstedet endda ikke udlevere den til mig igen, uden en betaling på 150 kr., da den ikke var dækket af garantien. Magen til frækhed skal man lede længe efter!

2022年6月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Extreme-værktøjer: Extreme profit? Eller bare ekstremt dårlige?

Har reelt undgået Dewalts elektriske værktøj (nok primært pga. dårlige erfaringer med deres moderselskab Black & Decker ;-). Har dog en excenter-sliber, der ikke har været nogle problemer med (endnu ;-). Den får de en stjerne for!

Men deres skærende værktøjer holder helt klart "Black & Decker"-standarden. Ingen grund til at betale mange penge for deres "extreme"-værktøjer, når de ikke er bedre end de værste kina-værktøjer! :-(
(Erfaring primært baseret på tre N421547 30x43mm multicutter blade. Jeg startede med et par blade på nogle MIG svejsninger (som måske er meget hårde?). Spild af tid - det gik mest ud over det skærende værktøj! Men på et nyt blad forsvandt tænderne efter skæring af tre (3!) standard ~5mm spunskruer!)

Så nu er det slut med at spilde penge på Dewalt!

2022年4月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DeWalt pladesaks Ubrugelig

Jeg købte en DeWalt pladesaks. Efter 10 cm's brug knækker den kæben. På en klipning, som min kollegas Makita pladesaks har holdt til i årevis. Da jeg sender den til reparation på deres service værksted, får jeg at vide, at det min egen skyld, og at garantien derfor ikke gælder. De vil ikke sende pladesaksen ratur før jeg betaler 162,50 for at have set på den. Eller 807,50 kr for hvis de skulle reparere den.

2022年3月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Hej Købte en DeWalt dcn650n-xj xr 18v…

Hej Købte en DeWalt dcn650n-xj xr 18v 15 ga dykkepistol, efter første skud viste det sig, at den var defekt. Forhandleren Carl Ras Herlev, ville ikke ombytte den, den skulle sendes til reparation(lige pakket op) ikke ombytte. Det forlangte DeWalt. At de ikke ombytter, og selv tager den med DeWalt er uforståelig. De antydet yderligere at pengene muligvis var gået tabt, var chorkeret over behandlingen. Nu efter første forsøg på reparation, prøver vi igen på nummer 2, skal nok vente et halvt år. AT SÅDAN ET FORTAGENDE SOM CARL RAS kan opfører sig sådan, forstår jeg ikke. KØB ALDRIG NOGET DER, OG HOLD JER VÆK FRA DeWalt.

2021年9月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Elektrisk fugepistol dce580 type1.

Elektrisk fugepistol dce580 type1.
Det er et stykke værktøj man ikke skal bruge penge på. Jeg har nu haft 2 STK og de holder max 2 år og når jeg sammenholder det med hvor sjældent jeg bruger den, så må jeg bare sige ufatteligt ringe.

2021年9月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Elendig 'kundeservice' fra 'DeWalt DANMARK'

Har købt en 54V Flexvolt 9ah batteri for 2 år siden. har kun brugt den 4-5 gange til noget have arbejde. Nu vil batterien ikke lade mere end 1 bar.

DeWalt har i næsten alle andre land 3 års warranty, men jeg få at vide at efter 1 år er der intet jeg kan gør.

Alle mine værktøj er fra DeWalt,... hvis jeg viste hvor dårligt service man får vil jeg aldrig haft købt Dewalt.

2021年6月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dwe7485 bordrundsav 6 mrd gammel…

Dwe7485 bordrundsav 6 mrd gammel brændte af da jeg savede 22 mm af nogle bekldningsbrædder.
Øv, tænker man og regner selvfølgelig med at få en ny på garanti.
Men nej den var brændt af ved et uheld lød svaret😳😳😳
Hvilket på dewalt-sprog betyder surt køb gerne en ny for egen regning
Det kommer så aldrig til at ske igen - virkelig ringe service og produkt.
Køb aldrig dewalt er mit råd.

2020年11月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Vi har gennem flere år købt Dewalt…

Vi har gennem flere år købt Dewalt værktøj, men det er vi da lige blevet færdige med !

Vi havde købt en vinkelsliber og tilhørende klinge til sten i XL og i løbet af ganske få arbejdstimer så begynder der at stå flammer ud af den og den vil ikke starte.
Vi indlevere den til reperation og Dewalt giver i første omgang besked om, at den maskine er der ikke noget i vejen med ( aka de har ikke undersøgt den overhovedet ) og at vi skal specificere problemet. Nu i dag, så får vi så at vide, at der er fundet sten i motoren og at vi bare selv er skyld i at den er gået i stykker fordi vi har brugt den til at slibe nogle gamle løse mørtelfuger af nogle mursten og at det er forkert anvendelse.

Siden hvornår må man ikke bruge en vinkelsliber til at fjerne fuger med eller skære i en sten??? I Dewalts egen produktkatalog her er der et billede af en mand der står og skærer med en vinkelsliber i en stor sten....

I ordbogen ved siden af ordet USERIØS burde der være et billede af en Dewalt reklame!
Dewalt bryster sig jo ellers i deres mange reklamer af deres fantastiske garanti på deres maskiner, tro dem ikke. Deres garantier er ikke det papir værd, som det er skrevet på!

Jeg kan jo se her på trustpilot at vi langt langt fra er de eneste der føler os taget ved næsen af Dewalts "gode" garanti
0 stjerner til Dewalt herfra :(

2020年8月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Købte en borehammer og en rundsav med…

Købte en borehammer og en rundsav med flexvolt batterier (kr. 9.900) idet jeg ifm en opgave var igang med at banke et betongulv op i en kælder og noget underfundering havde brug for en mindre maskine til det lidt lettere del af opgaven - hvorfor valget blev en Dewalt mens jeg havde en Hilti til det store arbejde.
Efter blot 1 måned stod både batteri og lader af (rust/kortslutning)?! Jeg kontaktede Stark hvor jeg havde købt produktet og fået det demonstreret af en forhandler fra Dewalt som direkte oplyste det var perfekt til denne opgave-:) De meddelte mig i første omgang jeg blot skulle komme med såvel batterier som lader så ville de naturligvis sørge for det blev ombyttet. Men samme dag jeg returnerede batteri og lader blev jeg oplyst af medarbejderen hos Stark at Dewalt desværre havde afvist at dække?!!!
Så muligvis reklamerer Dewalt med følgende slogan "Guaranteed tough" som trædemark...men det kan I jo selv vurderer...ha..ha.
Køb kvalitet og ikke Dewalt

2020年1月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Har brugt dewalt i snart 10år og det…

Har brugt dewalt i snart 10år og det virker bare er faktisk aldrig blevet skuffet over nogle af deres maskiner. Og nu er jeg da efterhånden oppe på 25 stk. Og er da vild imponeret af deres Flexvolt maskiner der er virkelig bare kraft bag. Deres Flexvolt batterier er jeg så ikke så imponeret af men mon ikke de nok skal komme efter det med tiden. Dewalts service på Facebook eller på deres stande rundt om i landet har jeg også altid oplevet som helt i top

2019年11月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Købte sidste år en del Dewalt …

Købte sidste år en del Dewalt maskiner. Der i blandt en kædesav.Da kæden var slidt ville jeg købe en extra. En sådan havde min forhandler ikke. De søgte på Dewalts hjemmeside for at finde de rette specifikationer - fandtes ikke. Nogle dage senere hjemme gik jeg på deres hjemmeside og tastede DCM 575 - resultat: Produktet findes ikke. Skrev til DeWalt - ingen svar. Skrev igen; ingen svar. Forhandleren forsøgte igen- uden held. Ringede til sidst til Dewalt og fik de nødvendige oplysninger. Den kæde jeg havde afgivet ordre på blev afbestilt. I stedet kontaktede jeg mig min forhandler af havemaskiner og han kunne levere en kæde til halv pris.

2019年3月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Har først nu fået tid til at anmelde…

Har først nu fået tid til at anmelde produkt fra dewalt.
Købte i 2016 båndsav DW739 fra dewalt. Havde egentligt ønsket et produkt fra Bosch, men dette var desværre udsolgt.
Jeg har erfaring som maskiningeniør gennem 25 år og yderligere baggrund som finmekaniker ( 10 År). Jeg har sjældent oplevet et så ringe konstrueret produkt, desværre. Ringe die cast kvalitet, dårlig fitting af enheder, dårlig user interface, dumme løsninger. Jeg har faktisk brugt produktet som eksempel på misforstået anvendelse af die cast design i min undervisning af ingeniører på mit virke.
Min endelige dom er: dårlige/forkert brugte materialer, dårlig konstruktion, håbløst UI. Desværre væsentlig ringere end et produkt end et købt hos Harald Nyborg. Jeg håber at det er et design laver af en helt nyuddannet ing. eller en ung maskinteknikker. Jeg har ikke ord for mere. VH Morten Rolighed Christensen

2018年9月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

jeg har måttet kasserer 7 stk 18 w …

jeg har måttet kassere 7 stk 18 w skruemaskiner/slagboremaskiner inden for det sidste halve år. De er alle købet inden for tre år. Alle de "nye" gået i stykker men har stadig et par af de forrige modeller(den mere runde model)
Er der planlagt forældelse indopereret ?
jeg er pedel og bruger dem jo ikke hele tiden.
jeg har ellers været meget tilfreds med Dewalt og har skiftet alt mit værktøj ud til dette igennem årene. Men NU overvejer jeg at finde noget bedre
mvh
LeifAC
Hareskovens Lilleskole

2017年9月26日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報