DGStoreUK レビュー 

561
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Excellent service as usual. The products are always great quality and shipment is very good.

5つ星のうち3の評価

Communication poor but products seem fine. Delivery was advised as 2/3 days via Royal Mail but the order hadn't been dispatched 3/4 days after ordering. I emailed to query, and was sent a dispatch ema... もっと見る

5つ星のうち4の評価

I purchased some fresh rosemary from this store and was blown away by its quality and aroma. It really elevated the dish I was making and I can't wait to use it again in future recipes. I highly recom... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Absolutely shocking. Takes over a week to dispatch anything, non-existent customer service, no one replies to a single email, can’t contact on social media, no telephone number, ordered items a week a... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. スパイス専門店
  2. ・
  3. ウェディング専門店
  4. 手芸用品店
  5. 植物薬店
  6. 茶卸業者
  7. 茶専門店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Edible Dried Flowers & Petals, Quality Loose Leaf Tea, Roots, Barks, Herbs & Spices. Top Quality with Reasonable Prices


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

561件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.3

すべてのレビュー

(561)

過去12か月のレビュー数: 25件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Mycotoxins in the Lapacho

Mycotoxins in the Lapacho. Avoid buying it from this seller. And they keep pestering me to leave a review so here it is!

I did actually request a refund but never received it.

If you are against freedom of speech then why bother having reviews?

2024年1月24日
DGStoreUK ロゴ

DGStoreUK からの回答

We take product quality and safety very seriously. All our products, including Lapacho, meet the strict regulatory standards required for sale, ensuring they are safe for consumption.

We would also like to point out that you have not contacted us regarding this issue, requested a return, or provided any evidence to support your claim. Making such serious accusations without proof appears to be an attempt to unjustly damage our reputation.

As for review requests, they are automatically sent to all customers as part of our standard practice, allowing for honest feedback—whether positive or negative. However, leaving a review remains entirely optional.

If you have legitimate concerns, we encourage you to reach out so we can address them properly.

Best regards,
Dawid
DGStore UK Customer Support

5つ星のうち5の評価

Fantastic selection

Fantastic selection of all my favourite teas, dried flowers and herbs. Great, fast service and delivery and everything comes well packaged and well labeled.

2024年1月28日
5つ星のうち5の評価

Wow to the colourful petals - AMAZING

Just WOW!
ordered some petals for use in my wax melt products and I cannot believe how bright and colourful they are!
Exactly like the photos and I’m absolutely made up with the quality and value for money. Plus delivery was spot on too (UK based)
Will be back for more! 😍

2024年1月6日
5つ星のうち5の評価

Never got my order.

Never got my order.
Royal Mail tracking says they waiting for them to despatch the order, never went past that point, contacted them, first they told me they will look into it once they get back in the office, reminded them, no answer.
£33 down tye drain.
Shame, I dealt with them before with no problem.

edit:
Took a liitle longer due to the holiday out of office hours but I got my money back and after I placet a new order.
So things turned out fine after all.

2024年1月18日
DGStoreUK ロゴ

DGStoreUK からの回答

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. Your package was returned to us after some time due to an illegible address on the shipping label, which unfortunately prevented successful delivery.

As soon as we received the returned parcel, we issued a full refund for your purchase, including all associated costs.

We truly regret any frustration this may have caused and appreciate your understanding. If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out.

Best regards,
Dawid
DGStore UK Customer Support

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報