レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Estou odiando a experiência. Comprei para fazer a unha e depois convencer a minha manicure a mudar para a dipme. Mas o processo é tão ruim e frustrante. O produto não seca nunca! E tirar? Só arrancand... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Fiz uma encomenda no dia 19/08, confiando no que prometia o site: entregue em 2 dias úteis. Até ao momento (dia 29/08) ainda não recebi nada. Já tentei falar com o apoio ao cliente através do email f... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Tried this on a whim during lockdown when salons were shut. The dipping motion felt awkward at first, my nails looked slightly uneven that first week, but the formula actually held better than I antic... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

A minha foi uma má experiencia.. começou na entrega e continuou na qualidade dos produtos, a broca elétrica de oferta por ter gasto o valor superior a 90euros veio estragada quando relatei à empresa f... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報


連絡先

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

60件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.7

すべおのレビュヌ

(60)

過去12か月のレビュヌ数: 20ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Fatal

Fatal, me compré un kit de inicio con 5 colores. No es fácil de ponerlo, queda fatal, después de intentarlo 5 veces, verme mil tutoriales pa ver q estaba haciendo mal más o menos lo logre, quedó feo. Y a los dos días ya tenia 4 uñas picadas o con el esmalte quebrado. No lo compren!

2024幎4月16日
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your experience with us. We’re truly sorry to hear about the challenges you faced with the application process and the durability of the manicure. We completely understand how frustrating it can be, especially when you’ve put so much effort into trying to get the perfect result.

The DipMe system does require a few specific steps to ensure a smooth and long-lasting manicure. Chipping or cracking after two days may happen if the base powder is not applied or the edges aren’t properly sealed. We’d love to send you a free base powder and provide detailed, step-by-step guidance to help you achieve better results.

To make things even easier, we’ve recently added tons of new educational materials and video tutorials designed to help our customers perfect their manicures at home. These resources can make a big difference, and we’re confident they’ll help you get the flawless nails you deserve.

Please don’t hesitate to reach out to us at office@dipme.eu. We’d love the opportunity to assist you and turn your experience into a positive one. Your satisfaction is our top priority!

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち1の評䟡

TERRIBLE! NO COMPRÉIS!!!

TERRIBLE! ¡NO COMPRÉIS, ES UN TIMO!!

Me llegó un frasco vacío y me lo volvieron a enviar. El otro día lo probé y es una auténtica guarrería. El activador se lleva los polvos y queda fatal, luego se queda duro y se rompe como cristal. Para quitarlo se lleva la uña. Peor no te lo puedes imaginar. TIMO CARO!! Ojalá leáis esto y no tiréis el dinero como hice yo.

2024幎3月22日
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you for sharing your feedback, and we’re incredibly sorry to hear about the issues you’ve faced. Receiving a defective product and having a poor experience with the application is absolutely not what we want for our customers, and we sincerely apologize for the frustration this has caused.

Regarding the empty bottle, we understand how upsetting this must have been, and we’re glad we were able to send you a replacement. As for the issues with the application and removal, this is certainly not the standard we expect, and we would love to help guide you through the correct steps to achieve the best results.

The powder should not come off when applying the activator, and if it does, it’s often due to the technique or product application. We’d be happy to send additional instructions or offer a replacement product if needed. If you’re not satisfied with the results, we also offer a solution to make things right.

Please email us at office@dipme.eu with your order details, and we will do everything we can to assist you. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure you have a positive experience with DipMe.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち1の評䟡

Der letze Mist .

Der letze Mist .
HÀlt keine 24h . Splittert bei normaler Arbeit ab .
RÃŒckgabe wird abgelehnt

2024幎3月8日
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Hello,

Thank You for your review!
We are sorry the results are not satisfying.
The powders are based on acrylic, which requires a lot of attention during application and following each step closely. In addition, the use of base powder, which prevents breaking, is strongly encouraged. We checked your order, and we saw you did not purchase it. We will gladly assist you with providing specific tips and tricks for application as well as guiding you to the base powder.
The return terms and conditions are clearly listed on our website, but we remain at service if you have any other questions.

We wish you a lovely day!

5぀星のうち1の評䟡

Publicidade enganosa...

Publicidade enganosa...
Os pós não aderem...
A acetona não tira nada...
Temos que limar até arrancar as unhas ...

2023幎12月24日
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Hello and thank you for your feedback.

We are truly sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be when the product does not perform as expected.

To improve adhesion, we recommend using base powder and bond, which help create a stronger connection between the powder and the nail, preventing lifting and ensuring longer-lasting results. Regarding removal, we strongly advise using DipMe Nail Polish Remover and wrapping your nails in foil for at least 15–20 minutes—this will allow the product to break down properly, making removal much easier without excessive filing.

We want to help you achieve better results. If you need further assistance, we can provide you with a step-by-step e-guide or tutorial videos to help improve your experience. Please reach out to us at office@dipme.eu, and we will be happy to assist you.

We truly value your feedback and are committed to continuously improving our products and customer experience.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち1の評䟡

Worst nail polish

Worst. Product. Ever. They crack. And you can't Take it off with their remover. DO NOT BUY. 2 days after i used this product i couldn't stand it on my nails and they cracked almost all at the same time

2023幎12月9日
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Hello and thank you for your feedback.

We are truly sorry to hear that you were disappointed with your experience. We understand how frustrating it can be when the product doesn’t last as expected and when removal is more difficult than anticipated.

To improve durability, we recommend using base powder and bond, which help create a stronger bond and prevent cracking. For removal, DipMe Nail Polish Remover works best when nails are wrapped in foil for at least 15–20 minutes to allow the product to break down properly, making the process easier.

We want to help you achieve better results. If you’d like, we can provide you with a step-by-step e-guide or tutorial videos to improve your experience. Please reach out to us at office@dipme.eu, and we’ll be happy to assist you.

We truly value your feedback and are committed to continuously improving our products and customer service.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち1の評䟡

Absolute Katastrophe.HÀnde weg von


Absolute Katastrophe.HÀnde weg von diesem Unternehmen.Ware wurde nie geliefert und das Geld auch nicht zurÌckerstattet.Mails werden kaum beantwortet und der Kundendienst funktioniert auch nicht.Meiner Meinung nach eine absolute Scheinfirma und nicht seriös und glaubwÌrdig.

2023幎8月15日
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Hello,

Thank You for your feedback!
We are so sorry you feel that way.
However, a refund was processed on July 1st, and proof of refund was sent to you via email multiple times.
In addition, all of your emails and messages were responded to.
If a customer does not indeed receive their order and there is no proof of delivery for it, we will always refund them.
We remain at your service, if you have any further questions.

Thank You,
Nevena Chalova
Brand Manager

5぀星のうち2の評䟡

Acabei por receber

Fiz uma encomenda (#9484627245) no dia 27/6. De acordo com o site, o período normal de envio é 1-2 dias. Apesar de o site dizer que podem haver atrasos, penso que 11 dias úteis seria suficiente para enviar a encomenda, no entanto não tenho nenhuma indicação que tenha sido enviada ou número de tracking. Contactei para o email office at dipme.eu no dia 7/7, não tive resposta. Hoje liguei para o número indicado no site e não atende. Espero não ter perdido o meu dinheiro.

Edit: algum tempo após esta review, acabei por receber os produtos. No geral não são maus, no entanto mancharam-me as unhas. Duram bastante tempo se forem aplicados correctamente (até tempo a mais, pois são difíceis de tirar). Apliquem os produtos numa zona ventilada e não respirem os vapores, uma vez que a base dos líquidos de base e top é cianoacrilato

2023幎7月12日
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Hello,

Thank You for your feedback!
As it says on our website, orders are processed with a delay. You have also received this response via email when you contacted us about the order. We have not indicated how long the delay would be. You could have cancelled your order at any time.
In addition, each client receives an automatic email from Rapidix courier informing them that they have a package and their exact tracking number.
If you have any questions, do not hesitate to contact us.

Thank You,
Nevena Chalova

5぀星のうち5の評䟡

Foarte mulțumită de kitul achiziționat

Foarte mulțumită de kitul achiziționat. E ușor de folosit mai ales ca acesta vine însoțit de instrucțiuni pas cu pas. Nu trebuie decât sa dai forma doriți unghiei și sa urmezi pașii. Am economisit timp dar și bani. Am sa mai comand câteva culori. Chiar merita investitia.

2023幎5月10日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち5の評䟡

ПрПЎукта е ЌМПгП ЎПбър!

ПреЎО Ќесец сО пПръчах DipMe Box All in One, пПлучОх О пПЎарък ел. пОла. ПрПбвах О ПстаМах ЎПвПлМа! Сега с уЎПвПлствОе О лекПта сО сЌеМяЌ всяка сеЎЌОца цвета Ма МПктОте!
ПрепПръчваЌ!

2023幎5月1日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち5の評䟡

Perfeito

Fácil, rápido, eficaz, um excelente trabalho para quem precisa de rapidamente ter umas unhas perfeitas.

2023幎5月18日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち5の評䟡

I'm absolutely inlove!!!!

I'm absolutely inlove with the long lasting efect of the manicure with dipme!! I will definitely purchase again and highly recommend it!

2022幎11月10日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち4の評䟡

No mess, no breaks, simply great!

At first I thought using those powders would be hard and messy, but it really took me only 20 minutes to create my manicure and there was no mess at all! As for the result, I'm pretty happy with how it turned out - my nails feel stronger than before and I forgot about the annoying breaking once my nails grow longer. I highly recommend DipMe!

2022幎8月13日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち5の評䟡

I love it

I've started doing my nails at home since I tend to loose a nail or two on the very first week after going to the salon and this is DEFINITELY the longest my nails have ever leasted. This is perfect and the powder lays really smooth, not lumpy at all and the color is consistent. I love it

2022幎10月31日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち5の評䟡

Very good products

I've been using DipMe for 3 months now and my nails have never looked that pretty! They used to break often before, but now I feel them strong and healthy!

2022幎11月10日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち5の評䟡

Better than nail polish

Got their starter kit as I saw they had a huge sale on their website. Bought two glitter powders and one regular and it came out pretty well. Definitely better than regular nail polish as I’m really bad in working with nail polish :)
Overall nice experience, would recommend

2022幎11月1日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち5の評䟡

It’s an awesome product i have ever


It’s an awesome product i have ever use, it makes my nails to look like it was done by the professional !!!

2022幎11月10日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち5の評䟡

Great polishes

Great polishes, apply quickly and easily, lasts a long time, I'm very satisfied. I recommend to everyone!

2022幎10月25日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

5぀星のうち5の評䟡

Dipme powders are great!

Dipme powders are great!
They save me so much time and money. I am amazed how easy it is to do your nails professionally at home. I do my manicure once every 3 weeks and it looks perfect.

2022幎8月23日
自発的なレビュヌ
DDDDD ロゎ

DDDDD からの回答

Thank you so much for sharing your feedback! The opinions of our customers are important to us!

If you have any questions, you can contact us at office@dipme.eu.

Kind regards,
The DipMe Team ❀

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報