Doorbellworld レビュー 

557
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I absolutely love my doorbell and chime from doorbell world. They look, sound and function brilliantly. The doorbell is really well made and the chime I chose is electric but still produces the sound... もっと見る

5つ星のうち5の評価

All went well with installation, though more written word explanation would help with following the diagrams. UPDATE:- Just seen a review from 3 March 2026. They weren't as happy as they could... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Great - fast delivery of Byron 776 Wired Door Chime unit in White with an inbuilt Transformer - this was a perfect replacement of my old RDS doorbell (it's basically the same so fitting holes lined up... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I purchased a doorbell world wired push button back in April via Amazon. Unfortunately the door bell push developed a minor fault last week (14th August) leaving it non functioning. I spoke to Richar... もっと見る

企業情報

  1. インターネット ショップ

当該企業による記述

Sabrebond Ltd trading as Doorbell World Sabrebond Limited is a family run business which was established in Sheffield in 1986. During this time we have gained a wealth of knowledge in doorbell systems and we offer our own Doorbell World brand with some of our products designed and developed dating back 50 years. Other recognised leading brands are selected to offer various levels of functionality and different price points so there is always a product that is right for our customer and we support all these brands with advice and warranties. Our unique doorbells and chime units combine traditional and modern designs with wireless technology making stylish products that are easy to install and compliment homes and businesses of any age..


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

557件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 87%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.7

すべてのレビュー

(557)

過去12か月のレビュー数: 82件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Good as you can get

They respond very promptly to on line orders. Good information flow about despatch and delivery. Product is as described Second time I’ve used them and would do so again.

2024年3月25日
5つ星のうち1の評価

Receiver won't pair with existing bell

Unfortunately, I still can't get the bell receiver to work. The instructions are appalling but searched the internet for an answer. I took the battery out of the bell, put it back in again and put the batteries in the receiver within 20 sec of doing this. but still, they won't pair.

2024年2月25日
Doorbellworld ロゴ

Doorbellworld からの回答

Hi

We couldn't agree with you more. The instructions from the manufacture are not great. We can help you resolve the issue if you juts contacted us before writing the review. You review is about the Byron product and not our company. We can get this sorted for you if you come to us with your issue. Please contact us via email chat or telephone and we will resolve your issue.

5つ星のうち5の評価

A gold star benchmark service

I make a point of not over-egging any reviews I leave for service from a business, but Doorbellword is really exceptional. Initially, I asked a technical question about connectivity with an existing old-fashioned doorbell to add wireless sounders, and got an answer almost by return. Then I ordered and the kit arrived, again almost by return. They sent me exactly the right kit and it works just as I wanted.

One sounder was faulty but that was not Doorbellworld's fault. It was immediately replaced without question.

How could that be bettered for customer service?

2024年2月23日
5つ星のうち1の評価

Appalling customer service - revoked an agreement I could return the item!!

I bought a doorbell which turned out to be nearly 6 inches in diameter. But that was not really the problem. The problem was the communication, which blamed me, seemed to ignore that that is not a size, agreed I could return the item, and now-after the fact- have informed me that the date we agreed for returns, is too late. Agreements, correct information and general good customer service is NOT what this business is about. How sad.

And, by the eway, the answer the seller now gave, is not accurate and gives a good idea of how they treat customers - lying about the agreement, for example, and claiming I wanted something I didn't. How very sad this person thinks that is a good way to treat other human beings, especially customers! Poor man.

2024年2月13日
自発的なレビュー
Doorbellworld ロゴ

Doorbellworld からの回答

Hi
We are sorry that you don't like the doorbell and think its too big. The size of the doorbell was clearly written in the product description on the website and Etsy platform where you purchased the product from. The wooden plinth has to be this size due to the wireless extender being housed in the rear of the wooden plinth. You have given us a 1 start because you didn't read the description and you now want us to pay the return cost of the product from Germany to the UK. You raised a case with Etsy and they agreed with us and rejected your case as the size is Cleary written on the website and Etsy platform. We have offered you a full refund if you return the product to us. i am not sure what you expect us to do other than make a loss getting this back when it is your doing as you didn't read the size on the description. We have also offered to let the 30 day return policy go on this occasion because you said you were coming to the UK and would return it then. If we refunded everyone like this due to customers not reading the description we would soon not have a business. Is this what business is about then? We will always work with our customers to resolve issues in a fair manner for both parties but I believe in this instance your request is not fair.

Regards

Richard

5つ星のうち2の評価

Doorbell without a pusher

When the doorbell arrived, it did not have a push bell and it was in an incorrect box which also had a label stating that the bell pusher had been removed!!!
It took two and a half weeks in total and several emails before I received a pusher. I then had to synchronise it with the chimes. I am sorry but this is just not good enough.
Colin Sumner

2024年1月25日
5つ星のうち5の評価

Great packing and so quick delivery

Great packing and so quick delivery, fantastic! You should revise the instructions as the diagram for the holes is wrong. I have done this before with you via Partidges in Hadleigh Suffolk.The hole for the rod is at the top and the backplate screws are in a 'y' shape and the pictures are confusing for a newcomer. I had no difficulty whatsoever!! Best regards, Martin Doe.

2024年1月27日
5つ星のうち1の評価

Product refunded!!

Product refunded!!! Took my money but didn’t have any instock

2024年1月26日
Doorbellworld ロゴ

Doorbellworld からの回答

Hi. We sold out of the item you ordered which does happen from time to time. We refunded you straight away. I do not think this warrants a one star review.

5つ星のうち5の評価

Straightforward to install and works well

Rapid response to an email query before buying. Delivered efficiently. Setting up was straightforward, but make sure the instructions are followed precisely. Be aware that the terminals to connect the wires to in the transmitter are different from the ones mentioned first in the instructions if the doorbell has a transformer (the instructions go on to say which are the correct terminals). Bought two extensions, one with a throughput mains connection, and they both work well. Pleasantly surprised at how easy it has been, and that the original doorbell can still be used.

2023年12月29日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報