Betalar utan att få produkten
Jag betalar för en ecoflow wave 3 och ett extra batteri den 8:e April. Enligt hemsidan lovad leverans 1-3 dagar.
Jag fick batteriet den 13 april.
Men wave 3 Àr inte ens inlÀmnad för frakt till Bring Ànnu och idag Àr det den 17:e april. Det skylls på ett lager som de anlitat.
Fått garantier att jo, du kommer ha den hos dig innan helgen. (Skulle anvÀnda den då) Men jag fick stÀlla in mina planer för den kom givetvis inte.
Det hade gått fortare att bestÀlla detta från Tyskland.
Sjukt irriterad och arg.
Sista sÀljaren jag pratade med lovade att ringa upp och ge besked idag men nej, fick aldrig något samtal.
Jag rekommenderar verkligen inte detta företag då de inte en bemödar sig med att föreslå någon lÀmplig kompensation.
Vi får vÀl se om min Wave 3 någonsin dyker upp eller om jag måste anmÀla dem för bedrÀgeri.








