Endeavour Law レビュヌ 

319
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Honestly, I was the one panicking thinking they aren't doing anything!! Endeavour Law just got on with everything...I cannot believe just how easy it was for me. Endeavour handled everything so there... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

*Update*Still no response after 4 weeks- Do not reply to 'complaints form' submitted on website. Deadlines missed, poor response time unless they are sending requests for money. Even lost £1000 until... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Endeavour Law has been fantastic from the start of my divorce until the end. I was informed of everything as and when it happened, and I cannot recommend them enough. So if you are thinking of getting... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I used quickie divorce online to start my divorce back in February and they handed me over to Endeavour Law, they made things simple to understand and did the whole process for me, I could communicate... もっず芋る

䌁業情報

  1. 法埋サヌビス
  2. ・
  3. 家族法専門匁護士
  4. 財産管理専門匁護士
  5. 䞍動産譲枡専門の匁護士
  6. 法埋事務所
  7. 離婚サヌビス

圓該䌁業による蚘述

Endeavour Law has been supporting clients since 2013. We have experienced solicitors providing clear, practical advice across all areas of family law, including divorce, finances, and child arrangements. Our team works nationally, offering consultations by phone and WhatsApp for convenience, as well as in-person meetings at our three offices in Bridgend, Church Village, and London. *** Alongside family law, we have a well-established private client and conveyancing department. Director Meinir Evans leads our Church Village office, while Head of Private Client Joanne Matthews is based in Pencoed, offering trusted advice on conveyancing, wills, lasting powers of attorney, and deputyship applications. *** For our London clients, consultant solicitor Dean Vickery provides advocacy and flexible support, including early mornings, evenings, and weekends, ensuring busy professionals can access advice when they need it most. *** Frequently Asked Questions *** Q: How long does a divorce take in England and Wales? * A: A divorce takes a minimum of 26 weeks. This includes a 20-week reflection period after the application is issued and a further 6-week waiting period before applying for the final order. It can take longer if financial or child arrangements are still being resolved. *** Q: What am I entitled to after a divorce? * A: Entitlement depends on the length of the marriage, financial contributions, and future needs of both parties. The court’s aim is to reach a fair outcome, which does not always mean a 50/50 split. *** Q: What happens if my ex denies me access to the children? * A: You can apply for a child arrangements order. If granted, this sets out when the children spend time with each parent. Breaching the order can result in legal consequences. *** Q: How long does conveyancing usually take? * A: Most property transactions take between 8 and 12 weeks, depending on factors such as the length of the chain, mortgage offers, and searches. Our private client team will guide you through the process to keep things on track. *** Q: Why should I make a will? * A: A will ensures your estate passes according to your wishes. Without one, the intestacy rules apply, which may not reflect what you want. It can also make things simpler and less stressful for your loved ones. *** Q: What is a lasting power of attorney (LPA)? * A: An LPA allows you to appoint someone you trust to make decisions about your finances or health and welfare if you are no longer able to do so. Setting one up gives you control and peace of mind. *** Q: What is a deputyship order? * A: If someone has lost capacity and has not made an LPA, their family may need to apply to the Court of Protection for a deputyship order. This gives authority to manage their financial affairs and make decisions in their best interests.


連絡先

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

319件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 72に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.0

すべおのレビュヌ

(319)

過去12か月のレビュヌ数: 149ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

Kept me informed with the process

Kept me informed with every stag

2025幎5月20日
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Thank you, Paul. We're so pleased to hear you felt well-informed throughout the process. Keeping our clients updated every step of the way is a key part of the service we aim to deliver. We really appreciate your feedback.

The Endeavour Law Team

5぀星のうち2の評䟡

This is not a good service

This is not a good service, they do very little other than serve your papers and encourage you to get a clean break order in place -hoping you will spend more money. In my particular circumstances I have missed a court attendance as they failed to let me know it was happening and required my attendance. I would look elsewhere or go on the HMRC site and do it yourself - I wish I had known you could do this before engaging them. Hindsight.

2025幎5月19日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Thank you for bringing this to our attention, Andrew, and for giving us the opportunity to look into the matter. We appreciate the chance to resolve your concerns and use your experience to improve the way we support our clients.

We’ve now reviewed the circumstances surrounding the hearing on 16th May 2025 and can confirm we’ve spoken with the court to clarify the current status. We’ve also spoken with you directly to explain the situation and answer any concerns about the outcome of that hearing.

We’re grateful that you took the time to speak with us, and we remain committed to resolving this with you. Your feedback is taken seriously and is being used internally to ensure our service remains accountable and improves where necessary.

The Endeavour Law Team

5぀星のうち1の評䟡

I used a company called quickie divorce


I used a company called quickie divorce and paid £699 on the 11th February. I was told this would be the total price for a Divorce and Clean Break including a designated Solicitor. I was allocated as my solicitor Endeavour Law.

Before paying the £699 to Quickie Divorce over the telephone I checked that they did not need an address for my Husband as he is currently not in the UK and I do not have an address for him only an email address. They assured me all that was needed was an email address, so on this premis I paid the £699 fee. I also told them there is no Postal address for him as he is in Africa.

All you get for this money is a form filled in which is the information I gave over the telephone, a watts app service which is useless to be able to talk to Endeavour Law, its basically a Robot and you get nowhere. They have not proceeded at all with my divorce at all stating they are waiting for an address for my husband and are now requesting more money for an international tracing fee which I have explained is not possible when he is in africa!

I contacted my credit card company and requested the phone transcripts which they have refused to provide to my credit card company. They refused as they know they have taken my money wrongly! I would NOT of handed over my money had they told me on the telephone that they needed an address and that additional costs may be incurred, they never asked me to check any terms and conditions of what I had agreed to, I have received nothing from this company. They NEVER call you back when you do manage to get through to them. I asked for a refund and they refused as they said they had processed documents when all I received was a short form giving my address details etc and my email , it also stated on there husbands address unknown! which is what I told them on the phone before I paid them! They should NEVER of took my money with all the information I gave them over the telephone as they knew they would not be able to help and saying all calls are recorded but refusing to give my Credit Card company or myself the transcripts says it all , it would prove they had taken my money wrongly! Avoid this company at all costs, the service they are saying they provide is NOT fit for purpose and I am going to report these two companies to the SRA and the Legal Ombudsman as they should not be acting on behalf of anyone!

2025幎2月11日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear Mandy,

Thank you again for sharing your feedback. Since our last response, we have now processed a full refund for you in order to bring this matter to a close.

We do understand that your situation was complicated by not having a postal address for your ex-partner, and we are sorry that this caused such frustration for you. While there are legal alternatives available when an address is unknown, we appreciate that you no longer wished to proceed and therefore we have made sure you have been refunded in full.

We wish you the very best moving forward and hope that you’re able to find a resolution that works for you.

Kind regards,
The Team at Endeavour Law

5぀星のうち1の評䟡

12 months on- frustrated and disappointed...

12 months on I am no further on from filling in the original divorce forms which were to be submitted to the court. I was told the delays were due to the failure of the respondent to inform the court of receipt of papers. I therfore paid the fee for a baliff which Endeavour Law encouraged me to do. 4 weeks later, the situation had not changed. When I called I was told my bailiff fee had been refunded 24 hours later. I was not informed of this and trustingly hoped progress was being made. Having paid 3 sets of fees, I am no further on than I was 12 months ago. Very, very disappointed and frustrated as I have done everything asked of me to get nowhere. When I signed up, I was very clear that the respondent would probably be problematic but was assured that the company could deal with that. Just at least £1000 out of pocket and probably have to find another solicitor.

2025幎5月9日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear Lisa,

Since your review, we’re pleased that we’ve been able to reconnect with you and offer complimentary services to support you through the next stage. We’re committed to ensuring your matter is brought to a conclusion and to rebuilding the trust you’ve placed in us.

Your feedback has also contributed to improvements in how we explain and document the process when respondents are uncooperative, so future clients will have greater clarity on what to expect.

Thank you for giving us the opportunity to continue working with you - we’re determined to see this through with you.

Sincerely,
The Endeavour Law Team

5぀星のうち5の評䟡

Honest reliable and very helpful

2025幎4月22日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Hi Jodi,

Thank you for taking the time to leave us such a great review. We strive to be honest, reliable and helpful and are thrilled to be able to share your experience with the team.

Warm regards,
The Endeavour Law Team

5぀星のうち5の評䟡

The fact that communication is great as


The fact that communication is great as it is and that not all communication a lift You up and sure enough that the subject can have something to do with that too and those who communicate you with!
With this guys I feel nourished and cared for and gentle talk and attentive listening too! iM very pleased that I chose Endeavour Law Firm and Very happy what iM at the Final Order stage and all those (a lot) of weeks and months would ended within next week! I’m very very happy I chose Endeavour Law Firm And everyone and every time and whether it’s written communication or just on the phone iM grateful for eternity! They took away all problem related on themselves and let me to focus on my life! BLess You everyone of You! Reverently, mE

2025幎3月28日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Thank you, Larissa, for such a touching and thoughtful review. We’re truly moved by your kind words and so pleased to hear that you’ve felt supported, heard, and cared for throughout the process.

It’s been our privilege to guide you through to this final stage, and we’re so glad we could ease the burden and help you focus on what matters most. Your gratitude means a great deal to all of us.

Wishing you continued peace and strength for the journey ahead.

The Endeavour Law Team

5぀星のうち3の評䟡

Web site was confusing

Web site was confusing
Miss leading information

2025幎3月21日
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Hi Susan,

Thanks for taking the time to share your feedback—we appreciate your honesty. We're sorry to hear you found the website confusing and felt there was misleading information. We're currently working on improvements to ensure the website is clear, accurate, and user-friendly.

If you'd be comfortable, we'd really appreciate any additional details on what specifically caused confusion or felt misleading. Your insights will help us make meaningful changes.

Please feel free to send us a direct message or email us so we can address your concerns directly.

Thanks again for your feedback.
Endeavour Law Team

5぀星のうち1の評䟡

Shambles

No clarity, no acknowledgement of my emails. Ridiculous amount of time for a simple divorce case. Very limited support. This firm seems to enjoy adding mental stress rather than alleviating it. They are selfish in the sense you have to answer their call *because noone goes to work🙄*. You say somone will call and expect us as a client to sit in front of the phone like muppets. Have an appt system or time frame one can expect a call.

2025幎3月18日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Hi Ria,

Thank you for taking the time to share your feedback. We acknowledge that your case has faced delays, and we appreciate how frustrating this must be.

Having reviewed your file carefully, we can confirm your initial consultation was conducted promptly and documents drafted accordingly. The delay has arisen due to difficulties serving your spouse internationally and specific evidence requirements from the court, who have directed us to undertake further tracing internationally.

We apologise if communication has not met your expectations; your experience matters greatly to us. While we always strive to keep clients informed, court-driven processes can cause unpredictable delays. We note your suggestion about appointment-based calls and will explore ways to enhance clarity in scheduling our communications.

Please contact us directly if you have additional concerns or questions, and we’ll be glad to discuss these personally.

Thank you,
Endeavour Law Team

5぀星のうち1の評䟡

Scamming you avoid at any cost they


Scamming you avoid at any cost they tell you anything to get your money then do nothing and ask for more total bs I'm going to tell as many as I can

2025幎3月18日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Thank you for your feedback. We understand your concerns and note that you have raised these through our formal complaint process. Following our recent conversation, we have now agreed on clear next steps, and are pleased you have chosen to continue to work with us.

We're committed to delivering the service agreed upon, and will ensure clear communication moving forward. If you have any further queries or require additional clarity, please feel free to contact us directly.

Thank you,
Endeavour Law Team

5぀星のうち1の評䟡

Avoid!!!

My last review was removed. It was 100% truth. They took my money and juggled me around case handler to case handler they couldnt care less about my divorce. Mistake after mistake. I am now going through hurdles to try and get my money back as i had to transfer my divorce to a different solicitor to do the whole job all over again as no progress was made in well over a year.

AVOID AVOID AVOID!!!!

If you wanted to resolve my concerns you would have resolved them when i made my complaint after terminating your services and you offering 10% of my money back after you making 0% progress in over a year.

You have my contact details they have not changed.

2025幎3月9日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear demo

We appreciate all feedback and take any concerns about our service seriously. We understand that your experience with us did not meet your expectations, and we regret that you feel this way.

From our records, we can see that your file was transferred to your new solicitors upon request. While we always aim to progress matters efficiently, some delays can arise due to factors such outstanding payments.

We always strive to resolve complaints fairly, and while we understand that you were not satisfied with our resolution, we stand by the work we carried out on your behalf. Should you wish to discuss this further, you are welcome to contact us directly.

The Endeavour Law Team

5぀星のうち5の評䟡

Dealt with professionally

Dealt with professionally

2025幎2月20日
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Thank you, Stephen! We appreciate your feedback and are glad to hear you found our service professional. If you ever need any further assistance, we're here to help.

The Endeavour Law Team

5぀星のうち5の評䟡

Communication is well on point

Communication is well on point. I am kept updated with the progress so no need to worry about what stage my divorce is at. I would highly recommend using this service, no stressy paperwork or constant calls to make, superb! 😊

2025幎2月7日
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear Sarah,

Thank you for your fantastic feedback! We're so pleased to hear that our communication has given you peace of mind and that our paperless approach made the process smoother for you. No stress, no hassle: that’s exactly what we aim for! If you ever need support again, don’t hesitate to reach out.

The Endeavour Law Team

5぀星のうち5の評䟡

You was helpful and professional will


You was helpful and professional will the divorce and easy to get information from the WhatsApp.

2025幎1月30日
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear David,

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that you found our service helpful and professional. It’s great to know that the information provided via WhatsApp was easy for you to access.

We’re still actively working on enhancing our WhatsApp service to offer an even more thorough and seamless experience for our customers, so your feedback is incredibly valuable to us.

If you ever need any further assistance in the future, please don’t hesitate to get in touch. We’re always here to help.

The Endeavour Law Team

5぀星のうち5の評䟡

Friendly

Friendly
Process explained clearly
Priced very competitively

2025幎1月30日
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear customer,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you found our team friendly, the process clear, and our pricing competitive. We work hard to ensure that every client feels supported and fully informed throughout their legal journey.

If you ever need further assistance or have any friends or family looking for help with family law matters, we’d be happy to assist.

Thanks again for trusting us!

The Endeavour Law Team

5぀星のうち5の評䟡

Really caring service, I always felt important as a person.

Excellent communication, I felt my needs and wants were heard and acted upon

2025幎1月30日
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear David,

Thank you for sharing your experience with us. We’re delighted to hear that you felt cared for and valued throughout the process. Ensuring our clients feel heard and supported is at the heart of what we do, so your feedback means a lot to us.

Excellent communication and understanding our clients’ unique needs are key priorities for our team, and we’re so pleased that this came through in your experience. If you ever need further assistance or advice, we’re always here to help.

Best wishes,
The Endeavour Law Team

5぀星のうち5の評䟡

I used them for my finances as they


I used them for my finances as they were quite complex especially with the other side not playing ball, but Endeavour Law made is so much easier and dealt with everything for me, so thank you

2025幎1月30日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear Joe,

Thank you for trusting us with such an important and complex matter. We’re so glad to hear that we could help make the process easier, especially when facing challenges from the other side. Supporting clients through difficult situations and ensuring their financial matters are handled smoothly is exactly what we strive to do.

If you or anyone you know ever needs assistance with family law or financial settlements, we’d be happy to help again.

Best wishes,
The Endeavour Law Team

5぀星のうち5の評䟡

Really easy to use and friendly and


Really easy to use and friendly and helpful customer service

2025幎1月29日
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Thank you for your kind feedback! We’re so pleased to hear that you found our service easy to use and that our team was friendly and helpful. Providing a smooth and supportive experience for our clients is always our goal, and it’s great to know we met your expectations.

Best wishes,
The Endeavour Law Team

5぀星のうち5の評䟡

Efficient, affordable and professional! 10/10

I chose to pay for the service in which Endeavour Law do everything from start to finish. And boy was it the best decision I made! I was kept informed at every stage of the process, any questions I had were answered promptly - I could email and receive a reply the same day or call and speak to someone within minutes - and for the price of this full service, I was amazed at the quality of support, professionalism and efficiency of the entire process! I would absolutely recommend!

2025幎1月28日
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear Olivia,

Thank you so much for your glowing feedback! We’re thrilled to hear that you found our full-service option to be the right choice and that our team kept you well-informed and supported throughout the process. Providing prompt communication and high-quality service at an affordable price is exactly what we aim for, so it’s wonderful to know that you felt the benefits.

Best wishes,
The Endeavour Law Team

5぀星のうち1の評䟡

Scam!!! DO NOT USE!!!!

Scam company, avoid at all costs! Takes money but doesn’t do the work and certainly not quickly

2025幎1月28日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear Jo,

Endeavour Law is fully regulated by the SRA, which upholds strict professional and ethical standards. We take any concerns seriously and are committed to resolving client issues. However, despite our repeated requests for contact details, the reviewer has not engaged with us, making it impossible to verify their case or address their complaint.

If you are willing to provide your details and discuss your concerns, we would be happy to assist. We remain committed to transparency, professionalism, and delivering the best possible service to our clients.

Kind regards,
The Endeavour Law Team

5぀星のうち1の評䟡

AVOID AT ALL COSTS

If I could give this company zero that’s exactly how I would rate them. The moment we paid we were hit with additional court fees that were not mentioned whatsoever when initial costs were discussed. This should have been a quick process yet we are already 3 months in and literally NOTHING had progressed. I have constantly chased, everytime I speak to someone I am given different accounts and timescales. Calls are not returned and it’s honestly just a complete nightmare. For anyone who is considering using this company just completely stay clear. I would have saved so much time and money filing the paperwork in myself and I would have done a better job !

2025幎1月14日
自発的なレビュヌ
Endeavour Law ロゎ

Endeavour Law からの回答

Dear Natalie,

We are sorry to hear that you feel this way, and we would genuinely like to resolve your concerns. However, despite our repeated requests for your contact details, you have not responded, making it impossible for us to assist you further.

To clarify, all court fees are set by the courts and not by us. While we always aim to provide clear cost information upfront, we understand that unexpected fees can be frustrating. We also strive to keep cases progressing efficiently, though timelines can be influenced by external factors beyond our control.

If you are willing to engage with us directly, we would be happy to discuss your concerns. We remain committed to providing a professional and transparent service.

Kind regards,
The Endeavour Law Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報