The English Grocer レビュー 

294
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

L'année passée j'ai fait une très mauvaise expérience avec The English Grocer. J'ai quand même réessayé cet année vue qu'ils ont un choix intéressent et qui me convient, je leur ai donné un temps rais... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Shipping took forever. Received goods were in poor condition, on the verge of expiration. Some goods were not even correct.

5つ星のうち3の評価

Ich habe im Oktober bestellt und bezahlt und seither die Ware trotz diverser Nachfragen nicht erhalten. Auch wurde mir nichts zurückerstattet. Irgendeinmal erhielt ich nicht mal mehr eine Antwort.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Sick and tired of being ignored. I have contacted the company numerous times by email, phone, messages, and WhatsApp, but there has been no reply, no order and no refund. I received a 3rd of my orde... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 食料品配達業

当該企業による記述

We import and deliver your groceries from England to your door in Switzerland. Shop our massive selection from M&S, Waitrose, Iceland and more! We use our own refrigerated and frozen delivery vehicles to deliver your orders nationwide. Delivery is FREE in most cases.


連絡先

2.4

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

294件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 33%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.4

すべてのレビュー

(294)

過去12か月のレビュー数: 28件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Lack of paid for goods

Order sent: May 19, 2026.
Payment taken: May 19, 2026.
Asked via email for update: June 13,2026 &
June 16,2026.
Called number in internet: No response.
Called TWINT number: No response.
Wrote to TWINT number via Whatsapp: No response.

Next step, will dial: 117

2026年5月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

ACTUAL THIEVES, don’t order!

ACTUAL THIEVES. Be very very careful!!!!! Don’t order. I ordered 158 CHF worth of food for Easter. he showed up with the majority, missing 3 of the biggest products and the whole reason I ordered. He said when he arrived it was a mistake and he’d come back with what was missing. For one month, I called him, he didn’t deliver anything and constantly pretended to be on holiday and it was coming in the post or he’d stop by to drop it off. Then he stopped picking up, then he started lying saying strange, we thought we’d sent it. Then kept saying he was on holiday. Now he reads my messages but doesn’t respond. The service is the only time I’ve been let down so badly in Switzerland.
I’m a single mum with stage four cancer, this is a business that is not kind or correct in any way so please do yourself a favor and stay far away. My kids have learnt the hard way there’s naughty people out there and I simply wouldn’t want anyone else screwed over! British essentials seems like a better alternative!

2026年5月15日
自発的なレビュー
The English Grocer ロゴ

The English Grocer からの回答

Dear Katherine, I'm sorry for the extended delay to the 3 missing items of your order: Roses tub (Christmas item), Vinegar and Chocolate Bar.
As discussed by SMS and phone we have refunded these 3 items to your credit card and offered you these items on the house when they do become available this week. We appreciate your patience and look forward to making it up to you.

5つ星のうち3の評価

Tired of being ignored, But finally received a refund.

Sick and tired of being ignored. I have contacted the company numerous times by email, phone, messages, and WhatsApp, but there has been no reply, no order and no refund. I received a 3rd of my order over a month ago, and there has been no communication regarding the rest of my order.
Update: I received a refund for the missing goods today (10.05.2025), which I appreciate.

2026年3月2日
自発的なレビュー
The English Grocer ロゴ

The English Grocer からの回答

Update: I received a refund for the missing goods today (10.05.2025), which I appreciate.

Thank you for your patience Lorraine, we appreciate your business and we look forward to making this up to you in the near future.

5つ星のうち1の評価

Cowboys - goods paid for but never received. Avoid!

In March 2025 - i.e. more than a year ago - I placed a substantial online order with The English Grocer, and a pre-payment of over Fr. 200.- was then taken from my credit card. I received an Order Confirmation e-mail from them, but to date, the items themselves have not arrived. I have since written numerous e-mails to them to query the situation and / or request a refund, but they never reply. Neither does anyone answer their telephone number. As if to add insult to injury, though, I still receive unsolicited "special offer" marketing e-mails from them!!! I have subsequently read a number of other negative reviews describing similar experiences with this "firm", so I hope that adding my own here may help others not to fall victim to their fraudulent activities.

2025年4月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Jamais livré

La commande a bien été confirmée, mais elle n'a jamais été livrée. Le paiement s'est fait via Twint, mais il n'y a pas de lien direct, comme un code QR par exemple, on reçoit juste un numéro de portable. Je pense que ce shop n'est pas très sérieuse.

2025年12月21日
自発的なレビュー
The English Grocer ロゴ

The English Grocer からの回答

Bonjour Patrick, nous sommes surpris de lire votre avis. Nous allons prendre les mesures nécessaires pour que vous receviez les produits et que vous receviez une compensation pour le délai.

5つ星のうち1の評価

Do not trust this shop, it's a scam.


They will take your money, but will not ship any goods. When pressed by e-mail, they will repeatedly promise delivery and provide delivery dates, but will not deliver. When asked for a refund they will simply ignore you.

Do NOT give them your money.

2025年10月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Finger weg

Bestellung v. 15.12.2025, nach Rechnungsstellung am 06.01.2026 bezahlt. Auf Nachfrage gab es erst Entschuldigungen wegen der Verzögerung, seit 2 Wochen keine Antwort mehr und auch tel. kein Kontakt möglich. Werde den Rechtsweg beschreiten.

2026年2月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Missing package

I ordered a package (order number 3971) in the start of December with a delivery time on 26th of December. I still have not received the package nor an answer to my multiple emails about it.

2025年12月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Leider "muss" ich einen Stern geben

Leider "muss" ich einen Stern geben. Am 07.11.2025 eine Bestellung getätigt. Am 15.12.2025 nachgefragt und die Antwort bekommen, dass es in Kürze versendet wird. am 20.01.26 nochmals eine Email gesendet, welche nicht beantwortet wurde. Heute nochmals eine Email versendet. Ich werde nun wohl den rechtlichen Weg bestreiten müssen.

2026年2月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Haggis

I ordered Simon Howie Haggis to be sent to Portugal in time for my Burns Night Celebration with 16 friends on 25th January. Everything was so easy and confirmation emails arrived swiftly. In addition, the English Grocer sent text messages via Whatsapp to assure me of when the Haggis would arrive at their store and the date that they would send it out to me via UPS which arrived on the date promised. I was extremely happy with the service they provided and will certainly use them again when I require foodstuffs to be sourced from the UK.

2026年1月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Achtung, liefert nicht!

Im August bestellt und bis heute 07.01.26 nichts erhalten. In der Zwischenzeit habe ich mehrmals nachgefragt, meist ohne Antwort oder dann irgendeine Ausrede wie "wird demnächst ausgeliefert" oder "das Paket ist auf dem Weg". Aufgrund der wiederholten, nicht eingehaltenen Lieferzusagen sowie des fruchtlosen Ablaufs der gesetzten Nachfrist, liegt ein schuldhaftes Verhalten nahe.
Daher gehe ich rechtlich gegen die Firma: MAXWELL'S FOODS LTD, c/o Foound Sàrl Rue Jean-Gutenberg 2, 1201 Genève vor.

2026年1月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Superb Service

I use them every year and always get great results. This year there was a small hiccup with delivery and they went beyond my expectation to ensure our Christmas was not spoled

2025年12月23日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報