enor HOME レビュヌ 

83
•
TrustScore 5段階評䟡の3

2.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Continues to ignore emails instead of helping customers out. Ordered 8 weeks ago & still no sign of the chairs. Paid an absolute fortune for delivery & it’s still travelling round Denmark with no u... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Robbers, they should be locked up! I have spent £575.00 on tables and chairs with Enor home which have never been delivered since ordering in November. Mette’s response was that they are in fi... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Wonderful experience. Mette has been responsive at every stage and delivery to the U.K. was seamless, even though the items in question (2 x concrete chairs from House Doctor) were very heavy and d... もっず芋る

䌁業情報

  1. 家具店

圓該䌁業による蚘述

We deliver our beautiful timeless designs from Danish and Scandinavian designers, with the greatest love to give YOU a good experience 🖀❀🀗


連絡先

2.9

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

83件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.9

すべおのレビュヌ

(83)

過去12か月のレビュヌ数: 1ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

snyd og bedrag

jeg har så sent som idag fået trukket et belÞb på min konto uden jeg har vÊret inde og kÞbe noget som helst .. er utroligt dette kan lade sig gÞre . og kan ik få mine penge tilbage . ringer man der ind får man bare en sms hvor der står.. dette er ik os og vi kan ik gÞre noget ...

2023幎7月26日
自発的なレビュヌ
enor HOME ロゎ

enor HOME からの回答

Hej Pia
Vi har desvÊrre haft telefon storm, så derfor har du modtaget en sms.
Måske du har fundet ud af at det er telenor som har trukket pengene på din konto og ikke os ?
Telenor eller din bank laver en fejl I den tekst de skriver får de ikke skrevet tel med så der står bare enor. vi kan IKKE trÊkke penge på et kort vi ikke kender.
vil du venligst slette din anmeldelse her, da den ikke er berettiget
med venlig hilsen
enor HOME

5぀星のうち1の評䟡

Do not buy from Enor Home

I ordered 5 bar chairs from Enor Home. They emailed me and said they only sold them in pairs and I’d have to buy another one from them (despite allowing me to complete the sale for 5). I responded saying we only required 5 and I didn’t want to pay almost another £150 for a stool I couldn’t use. They responded saying that they would allow me to have 5.

I received the 5 stools on 27th March. I’d had the downstairs of my house renovated and due to delays did not move back and open one of the bar chairs until 22nd April. I realised that the backs of the chairs would not fit under my kitchen island and so messaged Enor Home via Facebook on this date asking them to exchange the chairs for ones on their website, which were cheaper. I had no response, so after a few days I emailed them. They responded saying I only had 14 days to return them. I explained the situation and said we just wanted an exchange and would even forgo the price difference. I was again told no. I replied saying that I was disappointed and I’d planned on getting other items from them, but would be getting them elsewhere. They responded saying that they would consider an exchange if I bought other items from them and to let them know what I wanted. I would recommend buying elsewhere and staying away from this company.

In response to reply below; It was 4 weeks, not 6 and a half weeks. Please check your facts. I explained why I hadn’t been able to open the chairs within the 14 days. It was through no fault of my own. You have openly admitted that you would only ‘go the extra mile’ if I was going to buy more items for you. Clearly, you could have helped, but are choosing not too.

Further response;

I contacted you via your Facebook page on 22nd April. You didn’t respond. It was therefore 3 weeks and 5 days. I’m frankly shocked that you think it’s reasonable to only assist your customers if you will financially gain from it greatly. I reiterate, you would not have lost money. I’d confirmed by email that I wanted cheaper chairs and would forgo the difference in price. You would have therefore gained from the transaction, but clearly not enough. I don’t suppose it’s occurred to you that I’ve spent £735 on chairs that I cannot use, will not be able to sell them for anywhere near the amount I paid and I’m going to have to pay for chairs that will fit?

2023幎5月9日
enor HOME ロゎ

enor HOME からの回答

Once again we are sorry that you will like to return after 6,5 week after you received the chairs. Our return policy is 2 weeks after you have received your order, due to our policy there is to find under over customer service. As informed to you on mail our warehouse is a transit warehouse we don’t have goods stored, so we return the goods to our suppliers when we have returns, due to a fixed timeline, we have 2 weeks return policy. The supplier is not easy to negotiate with in that matter, its hard times we are running business In.
It will be a struggle for us to have the supplier to take the products back and we will most likely loose money on this. As you informed you would buy some more furniture from us we could take that risk and try to go that extra mile for you.

We just looked into the timeline from you receive your order 27/3-23 to you write us a mail regarding you will like to return 3/5-23, its 5,5 weeks. our apologiens to to write 6,5 weeks.
still its over our policy.
as explained to you we will most likely loos money if we took the chairs back.
You informed that you would like to buy more furnitures in that connection we wold like to go that extra mile for you, as this could cover some of our losses in return

5぀星のうち5の評䟡

Wonderful experience

Wonderful experience. Mette has been responsive at every stage and delivery to the U.K. was seamless, even though the items in question (2 x concrete chairs from House Doctor) were very heavy and delicate.

Could not recommend Enor Home enough!

2022幎12月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent service and quality goods

Excellent service and quality goods. Ordered a dining table and received personal emails from Mette to confirm order status. Was promptly updated when I submitted queries. Goods arrived in perfect condition, well and securely packaged. Very happy with table.

2022幎8月6日
自発的なレビュヌ
enor HOME ロゎ

enor HOME からの回答

🀗🀍 I am so happy to hear that you had a good experience with us, it means a lot to us - and thank you for sharing
All the best
Mette

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic experience, delivery & communication!

Fantastic experience with Enor Home! We had 6 dining table chairs (Rowico Sierra) arrive to the UK, perfectly packed and delivered on time. Delivery was pricey, but well worth the extra £££ for the quality - highly recommend if you are considering making a purchase.

2022幎7月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Perfect dining table

Perfect dining table. Best choice that we’ve made for our new home..

2022幎5月8日
enor HOME ロゎ

enor HOME からの回答

🧡💛 we are so happy to know, and thank you so much for sharing it here on Trustpilot 🙂

5぀星のうち5の評䟡

Excellent!

Mette from Enor Home was always replying to e-mails and messages if I had any questions, the Rowico Hailey chairs I ordered came directly from Denmark and arrived in perfect condition and are as beautiful as expected, I’m very happy and would order with enor home again! :)

2022幎4月14日
5぀星のうち3の評䟡

good product - awful communication

Delivery was delayed by weeks, as the order was not in stock. This was only told to us after ordering. No detailed information about the time of delivery, but a big song and dance with an elaborate Mail in advance threatening that delivery costs would be extra, if no one was home at delivery, a tracking link that offered no information and no reply on our request for that information.
The actual furniture was lovely though.

2022幎3月28日
enor HOME ロゎ

enor HOME からの回答

Hi Patrick, thank you very much for your feedback, at the time you order the chairs they was not on stock this information was on the chair under the price, WE ARE WAITING FOR THIS TO COME HOME.
the day after you placed the order, I send you a mail where I inform you when they will be back and that we follow the delivery situation, should there be changed you will be informed. There was no changes and you got a mail with track / trace link so you could follow the delivery to you. We inform all our customers about the delivery if we cannot manage to deliver within 5-10 business days.
I'm very glad to hear that you like your new chairs. its a very nice classic model 😊
All the best
Mette

5぀星のうち5の評䟡

Smooth and easy ordering process

Smooth and easy ordering process. The stools arrived swiftly, safely and with a lot of tracking information to keep me up to date. Arrived in the UK as described without extra duties or extra steps. Thanks so much.

2022幎3月28日
enor HOME ロゎ

enor HOME からの回答

🙏🀍😊 Thank you Leila, we are so glad that you had a good experience with us
All the best
enor HOME

5぀星のうち5の評䟡

Good price, good quality. Happy about my delivery problem has been solved perfectly.

I have such a bad experience shopping on EnorHome, I ordered 2 table extensions, only one arrived, afterwards I sent two emails, I want to know what’s going on, no replies at all. Either refund the money for the missing item, or send me the missing item, however, surely won’t shopping again on EnorHome

2022幎3月11日
enor HOME ロゎ

enor HOME からの回答

Dear Dan, I'm very surprised as we have not received your mail, I have seach for it without any luck 😥 we will send the missing extension to you today. I'm very sorry for this, this is not how we handle our customers, you can see that here on Trustpilot.
our mail is sale@enorhomeshop.com, can you resend your mail
Thanks and all the best Mette

5぀星のうち5の評䟡

Je recommande

Satisfaite de ma commande malgré ses quelques jours de retard, équipe réactive, colis conforme. Je recommande.

2022幎2月23日
enor HOME ロゎ

enor HOME からの回答

🧡 merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience, nous sommes trÚs heureux que vous ayez passé une bonne expérience avec nous.

5぀星のうち5の評䟡

Very friendly service, great products and great delivery.

Very friendly service, I had a few great conversations with the team at Enor whilst planning my purchases. The team kept me up to date with the shipping situation as a result of COVID and fluctuating stock levels. I'm well aware of a number of design companies - including Hubsch - having production and shipping problems as a result of COVID but also an increase in shipping congestion, that's why Hubsch couldn't produce their Christmas collection this year. All items arrived in great condition, the prices are very fair, and the products are very well curated. Thankyou. Ps. I love your Hubsch range!

2022幎2月16日
enor HOME ロゎ

enor HOME からの回答

Thank you James it was my pleasure to help you and keep you updated with the delivery, and yes it it is challenging for some brands to get their product home as there are delays in production and transportation. I'm very glad you will wait and for your understanding 🧡 we hope to welcome you back another time
All the best from us

5぀星のうち5の評䟡

Excellent support

Excellent support, thank you very much. The delivery took a little longer, but I am very satisfied. Very good quality.

2022幎2月10日
自発的なレビュヌ
enor HOME ロゎ

enor HOME からの回答

😍 you are welcome Julia, thank you for your kind words and for sharing this here 🧡

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報