everyhuman.com.au レビュヌ 

76
•
TrustScore 5段階評䟡の2.5

2.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I’ve always struggled to find shoes that fit my wide feet properly so I was really impressed with EveryHuman. The team was incredibly helpful and took the time to understand what I needed, pointing... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Scam website - don't buy! Ordered a pair of shoes over a month ago. 2 weeks later they hadn't been dispatched so I contacted customer services who told me they were on pre-order but would be dispatche... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Had a really great experience with EveryHuman. I’ve got problem feet and their team guided me through which size and style would be best for me. Will definitely be back.

5぀星のうち1の評䟡

This company is significantly let down by bad inventory management linked to fulfilling orders online. I have been waiting for nearly 3 months, and every other week they say the stock is coming. "Good... もっず芋る

䌁業情報

  1. 靎屋
  2. ・
  3. 衣料品店
  4. 玳士衣料店

圓該䌁業による蚘述

At EveryHuman, we are committed to creating an inclusive online space where everyone can find footwear, clothing, and universal products that cater to their individual needs. Our mission is to provide high-quality, comfortable, and stylish options for people with diverse needs, including those with disabilities, sensory sensitivities, and unique foot structures. We understand that finding the right fit can be a challenge, especially when it comes to shoes and clothing that accommodate orthotics, wide feet, or specific medical needs. That’s why we offer a wide range of products that prioritise both comfort and style, ensuring our customers feel confident and supported every step of the way. Our user-friendly website is designed to make shopping easy and accessible, with detailed product descriptions, sizing guides, and customer support to assist you in making the best choice. We are passionate about providing an exceptional shopping experience, and our knowledgeable team is always here to help. EveryHuman believes that everyone deserves access to products that enhance their daily lives, and we are proud to offer footwear, clothing, and universal products that prioritise inclusivity, comfort, and quality. We invite you to explore our collection and experience the difference for yourself.


連絡先

2.5

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

76件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.5

すべおのレビュヌ

(76)

過去12か月のレビュヌ数: 25ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic service and so comfortable

Fantastic service. Came into the Macquarie Park showroom for a fitting. Bri was delightful. The shoes are amazing. Super comfortable and easy to put on.

2025幎1月23日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Samantha!! Thank you for the kind review! Bri is definitely a showroom superstar - EveryHuman

5぀星のうち2の評䟡

Zippers on Billy shoes break- warranty only 90 days

First zipper pair of Billy shoes broke within a few months. Customer service replaced them when I sent the broken pair back. Second pair, same thing happened but as they only have a 90 day warranty, now I’m left without my sons favourite shoes. They offered me 20% off my ‘next pair’ but honestly, I won’t buy them again. They wore down really quickly, which is so disappointing as the idea of them & comfort are really good.

2025幎1月30日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Benita,

Sorry to hear about the issues with the shoes. Please email us at info@everyhuman.com.au so we can look into this for you.

Thanks,
Everyhuman

5぀星のうち5の評䟡

I absolutely love these shoes!

I absolutely love these shoes, have bought 3 pairs so far! Made all the difference for my husband who struggles to tie up his shoes, the zips are fanulous!

2025幎1月10日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Christie! Thank you so much for sharing your experience!

5぀星のうち5の評䟡

Great experience

I had an issue with sizing and had to return my shoes. The returns portal is simple, easy to use and the customer service team were amazing at assisting me in getting the right size. My new pair of shoes got to me very quickly and I love them!

2024幎12月27日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Jess! Thanks for sharing. We appreciate feedback like this :)

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

ordered some shoes off the everyhuman website, had them delivered, but I got the wrong size. When I asked for a return / exchange I was met with outstanding customer service. The team were super helpful and facilitated fast.
Great customer service.

2024幎12月10日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi James, thank you for this review!

5぀星のうち1の評䟡

Wrong item and poor customer service

Sent the wrong item (ordered specifically for sensory reasons/ NDIS) so it is of no use to us. Asked for a replacement or refund, but were told to print a label, go to the post office and send back first. Not easy with disability, regional living, countless appointments, and limited capacity.

Customer service very poor. As a disabled parent of a disabled child, I just wanted to be treated like a human and sent the right product or given a refund, not given an errand. I was not able to post back in the required window so I just lost the money. We would have been lifelong customers if they had replaced the low-price item with what we actually ordered, instead we will never shop there again

2024幎11月1日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Kate,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been.

Could you please email us at info@everyhuman.com.au? We’d like to see how we can make this right for you.

5぀星のうち1の評䟡

Deleting negative reviews

Not overall happy with service and sizing from them. Would be a 3/5 review but the hide negative reviews from their site

2024幎10月1日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Andrew,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. Please email us at info@everyhuman.com.au, and we’ll do our best to address your concerns.

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち1の評䟡

Buyer beware

Buyer beware. 30 day refund has caveats. Shoes were uncomfortable and hurts the bone on my ankle. My refund request was refused, saying shoes were not defective.

They did offer a replacement or a gift voucher upon receipt of returned item at my own expense, why would I spend more money on postage to get a new pair when the first one I got was a dud. Binned the shoes.

2024幎10月4日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. While we do our best to offer solutions like replacements or gift vouchers, we understand this wasn’t the outcome you hoped for.

If there’s anything further we can do to help, please email us at info@everyhuman.com.au. We’d like to see if we can make things right.

Kind regards,
EveryHuman Team

5぀星のうち5の評䟡

Ummm amazing!

Ummm amazing!

Im recovering from a bad fall with multiple fractures and a dislocated foot and these shoes were incredible. I can get them on easily, they’re comfortable on a painful foot and the designs are great.

Highly recommend to anyone just looking for a comfortable shoe.

2024幎10月3日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Beck,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that our shoes have been helpful during your recovery and that you’re enjoying their comfort and design.

5぀星のうち5の評䟡

shoes and more

got some shoes from this company and although they didn't fit right i had no problems sending them back and getting refunded also good communication throughout the sale/ return process they have a big range of products thanks everyhuman definitely try again in the future with your help im sure to find the right fit thanks from me in nz

2024幎8月1日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Judith,

Thank you for your lovely review! We’re so glad to hear that the return process was smooth and that our team could assist you. With our range of products, we’re confident we can help you find the perfect fit next time.

Thanks again for your support all the way from NZ—we can’t wait to help you again!

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち5の評䟡

Awesome


Only shoes my 9 yo has happily worn in 3 years.

2024幎8月1日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Susan,

Thank you for sharing this! We’re so glad to hear our shoes have been a hit with your 9-year-old—it means the world to us. Here’s to many more happy steps ahead! 😊

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち5の評䟡

EVERY HUMAN

Well, first their customer service is impeccable, absolutely delighted with their efficiency and professionalism. They sell wonderful products that are easy to wear yet gorgeous! The shoes are so comfortable! I will definitely shop from Every Human again!

2024幎8月23日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Maria,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you’re happy with both our service and products. It means a lot to us! We look forward to welcoming you back for your next shopping experience.

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち5の評䟡

Thank you EveryHuman for the best


Thank you EveryHuman for the best fitting shoes i have ever purchased. So easy to wear, wide fitting so accommodated my wide feet, have bought a second pair and slso quick delivery to

2024幎7月17日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Vanessa,

Thank you for your amazing review! We’re so glad the shoes are a perfect fit for you. We appreciate your support and look forward to hearing from you again.

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

The customer service at Every Human is exceptional. Whilst it is often difficult purchasing shoes online, the team put a lot of effort in getting the best fit for one’s needs. My daughter has always struggled and her orthotics are custom made for her needs but shoes are not. There are at least options for her at Everyhuman

2024幎7月5日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Giselle,

Thank you for your kind words! We’re so happy to hear that we could help find the right fit for your daughter. We’re always here to support you and look forward to assisting again in the future!

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち5の評䟡

A visit to the everyhuman showroom was a very positive experience

Visiting the Everyhuman showroom was a great experience thanks to the patience and knowledge demonstrated by the staff. I had ordered a shoe online and needed help with sizing as that shoe did not accommodate my new orthotic insert. I came away with exactly the shoe I wanted which fit perfectly and I feel the prices of these innovative shoes is very good considering the quality of the product. I will definitely buy here again.

2024幎7月3日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Glynis,

Thank you for sharing your experience! We’re so glad our team could help you find the perfect fit for your orthotics. We truly appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for your next purchase.

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち3の評䟡

Everyhuman

Purchase two pairs, one being slightly reduced so ineligible for return. The shoes look good but due to bunions the zip is in the wrong place and not wearable- digs in too much to an already sensitive spot. Wouldn’t recommend to anyone with bunions! Otherwise could be good. Customer service team was very quick to respond to my initial enquiry. 3 stars because I’m sure they’re good for some people.

2024幎6月26日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Ally

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear the shoes didn’t work for your bunions, but we’re glad to hear our customer service team was quick to assist. We appreciate you sharing your experience and hope we can help you find a better fit in the future.

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち5の評䟡

The most comfortable shoes I have ever


The most comfortable shoes I have ever owned! I can wear them all day without getting sore feet or tired legs. Highly recommended

2024幎6月24日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Dianne
Thank you for the amazing review! We’re so happy to hear that our shoes are giving you comfort all day. We appreciate your recommendation!

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち5の評䟡

EVERYHUMAN should have a BILLY in their lives

About 6 weeks ago was fitted with orthotics & to my surprise was disappointed with the sporting retail outlets to find a shoe that suited my new orthotics. Over the course of 3 weeks, tried on & purchased many shoes only to return them as my foot kept slipping out of the shoe due to a high orthotic.

Saw an ad for Everyhuman on FB & as I was in the area today, I popped in. I am so pleased I did. The service from Briony was excellent, the shoe fitted my orthotic & I walked out a very, very satisfied customer. Will be spreading the word on how comfortable Billy shoes are. Thank you!!!!!!!

2024幎6月18日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Lidia,

Thank you for sharing your experience! We’re so happy to hear that Briony was able to help you find the perfect fit for your orthotics. We appreciate you spreading the word about our comfortable Billy shoes and look forward to serving you again!

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち1の評䟡

We've gone through two pairs of shoes


We've gone through two pairs of shoes in the last three months. The zip broke on both or them in the exact same spot. First time we had them for a little under two months before they broke. It took two weeks to get the replacement pair that were worn for 3 days then they broke again but even worse than the first time. Poorly made and I would suggest going elsewhere especially if you have a toe walker and are using them for orthotics.

Edited to respond to the reply.
I was told by the orthotics place we got them through that you would not replace them again as it had exceeded the warranty.

2024幎6月3日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Shai

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about the issues with your shoes. Billy Footwear sets a 90-day manufacturing warranty, and we’re happy to assist within that period.

Please email us at info@everyhuman.com.au so we can review your situation and find a solution.

Kind regards,
The EveryHuman Team

5぀星のうち5の評䟡

Highly recommended this company the


Highly recommended this company the process of ordering and receiving my shoes was so easy and quick . The shoes are so comfortable.

2024幎5月22日
自発的なレビュヌ
everyhuman.com.au ロゎ

everyhuman.com.au からの回答

Hi Raewyn,

Thank you for the great review! We’re so glad to hear you had a smooth experience and are enjoying your comfortable shoes.

Kind regards,
The EveryHuman Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報