FH Group International, Inc. レビュー 

266
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The seat covers purchased for our 2020 Toyota Sienna were easy to install and fit perfectly. We had several people comment that they thought that the covers were the original factory seats. The colo... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Informed fast delivery! But the real amazing thing was the qua;lity of this product compared to others. Install directions were just as bad as others but I used a few 4" smooth dowels to hold the bl... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Seat covers are just like described perfect fit easy to install and comfortable. Bought 2 sets for our explorers fit perfect. Great customer service and communication great and fast packaging and ship... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I would give zero stars if I could. I received a rear seat cover with several pieces, and no installation instructions. The website also doesn’t have a video for my specific vehicle model, and no one... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. カー アクセサリー店

FH Group International, Inc. について

当該企業による記述

<br
Our mission is to exceed your expectations by providing a large selection of outstanding car accessories at affordable prices. We are constantly striving to provide our customers with the most efficient and friendly communications, smooth transactions, and speedy deliveries.

At FH Group International, Inc., we offer a variety of car accessories such as high quality seat covers and car covers for most makes and models on the market, protective floor mats, genuine leather steering wheel covers, and much, much more.

Every one of our products is meticulously designed and produced by our experienced team to meet your specific product needs and budget level. We carefully pick out and test all of our high-quality, innovative materials before manufacturing.

We also accept customized orders, original equipment manufacturer (OEM) orders, and wholesale orders. If you have any requests, don't hesitate to contact us! We are eager to do everything we can to assist you with your order.

Ultimately, your satisfaction is our utmost goal; every product and service we offer at FH Group is designed to make your life easier and more enjoyable. Our friendly customer service representatives are always available to answer your questions, listen to your comments, and address your concerns.

連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

266件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(266)

過去12か月のレビュー数: 35件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Not great

If the covers do not work for you they make it so it is not worth it to return them.

2025年6月30日
自発的なレビュー
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you for sharing your feedback. We're very sorry to hear that your experience with our return process did not meet your expectations. We strive to make every step of the customer journey as smooth as possible, including returns.

If you encountered any issues or found the process difficult, we’d really appreciate the opportunity to make things right. Please reach out to our customer service team at info@fhgroupauto.com, and we’ll do our best to assist you further.

Your input helps us improve, and we truly value your support.

5つ星のうち1の評価

False Advertising for Fitted seat covers

After receiving the fitted seat covers, I reached out to tell FH Group customer service that the car seat covers they sent were not made for my vehicle's model. Each time this happened, which was many, they would send me a video showing me the installation of the seat covers. I even told them the video link they sent was for the models for the years 2019-2022, even though they knew my car was a 2025.

Though I was able to reach out to the company via chat and email, which was likely an automated program, I was sent the incorrect video, and every time I tried to contact them via their customer service number I was lead through various prompts that would end with a recording stating that no one was taking messages from this number.

I ended up having to return the covers, which cost me $65 of my own money to send back to them. On top of everything, I received a gift of extra storage for the back of the car because of the amount I spent when buying the car seat covers, because I had to return everything I also had to return this 'free gift', which is rather misleading.

2025年5月3日
自発的なレビュー
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We're genuinely sorry to hear about the frustration you encountered — this is certainly not the experience we aim to provide.

It’s clear we fell short in addressing your concerns effectively, especially regarding the compatibility of the seat covers and the support you received. We understand how disappointing it must have been to repeatedly receive the wrong installation instructions and face difficulties reaching a live representative. We also regret the inconvenience caused by the return process and the misunderstanding around the promotional gift.

Please know your feedback has been shared with our customer service and product teams to help improve our processes and communication. If you're open to it, we’d like the opportunity to make this right. You can reach us directly at info@fhgroupauto, and we’ll ensure you’re connected with a team member who can assist you personally.

Thank you again for bringing this to our attention — your experience matters, and we’re committed to doing better.

5つ星のうち2の評価

I purchased a set of Travel Master seat…

I purchased a set of Travel Master seat covers when I purchased my 2019 Ram 1500 in 2020. They looked good originally but began to fade and the driver’s side cover frayed and fell apart on the door side. I purchased another set and the same thing happened. Two sets in 5 years on a truck that has only 54000 miles on it. I recommend not purchasing these covers. My wife is going to attempt to see a patch over the hole. It will not match seeing how extremely faded the cover is.

2025年6月22日
自発的なレビュー
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We're truly sorry to hear that the Travel Master seat covers did not meet your expectations, especially after two sets and relatively low vehicle mileage. That’s certainly not the durability we aim for, and we understand how frustrating this must be.

Fading and fraying are concerns we take seriously, and your feedback helps us identify areas where product improvements are needed. We’d like to learn more and see how we can make this right for you. If you're open to it, please reach out to our customer support team at info@fhgroupauto.com with your order details. We’d appreciate the opportunity to assist further and discuss possible solutions.

Thanks again for bringing this to our attention — we value your feedback and your business.

5つ星のうち4の評価

Great service but one of my packages…

Great service but one of my packages free gift was missing

2025年5月13日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

We're sorry to hear you had this experience. It could have been an overlook on our part. Please contact us at info@fhgroupauto.com to check on the status of your free gift.

5つ星のうち5の評価

Love the seat cover fits the car…

Love the seat cover fits the car perfectly instructions a little difficult but not to hard just wish the made them for my 2024 tundra crew max

2025年5月12日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you so much for this feedback! We're taking notes!

5つ星のうち5の評価

Great seat covers for our Lexus SC430

Great seat covers for our Lexus SC430! Quick ship. Fair price. Easy install.
One drawback - the under seat snaps are inconvenient to fully tighten with modern electric seats...no room to get your hand under to pull straps tight.
Would recommend &buy again.

2025年5月12日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you so much for this feedback! We're taking notes!

5つ星のうち5の評価

Good quality covers

Good quality covers. It fits perfectly. Only thing bad is for 3rd row seats it does not have openings for the straps to fold the seats in proper position. While folding the seats the cover rips few inches.

2025年5月12日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you so much for this feedback! We're taking notes!

5つ星のうち3の評価

I love the seats but after a month my…

I love the seats but after a month my front seats have started to fade and the pink is not as bright as the back seat where the kids sit. Kinda disappointing with how expensive they were.

2025年4月14日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

We're sorry you had this experience. Rest assured, we're taking notes to provide you with better products!

5つ星のうち4の評価

Very nice all around product and support.

The cover fits well and installation was easy. Only issue is I have a GR Corolla and its seat doesn't have 4 of the holes on the bottom back bench seat. But it should do the job!.

2025年4月14日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you so much for this honest feedback, Timothy! We're taking notes.

5つ星のうち5の評価

Great quality at a great price!

This seat cover is true to its "Ultra Comfort" name! It was a little tricky to install but the videos were really helpful and we finally got everything set perfectly. It's clean, form-fitting, and quite nice looking. It's just what I was looking for!!

2025年4月14日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you so much for the great feedback, Kristin! Enjoy your new seat covers!

5つ星のうち1の評価

The stitching on my order was done…

The stitching on my order was done poorly and ripped. I reached out, and customer service required a picture before they would offer assistance. I am disabled and can't use my hands. I paid to have them installed because of this. Still no help. Terrible customer service for a subpar product.

***UPDATE** after I posted my review, I was contacted by their customer service department, and they sent me a new piece. It is on it's way, so they made it right in the end.

2025年3月27日
自発的なレビュー
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you for updating your review and giving us the opportunity to make things right. We sincerely apologize for the initial frustration and for not better accommodating your needs from the start. We are always striving to improve, and your feedback is extremely valuable in helping us do that. We're glad to hear the replacement is on the way and hope it meets your expectations. If you need anything further, please don't hesitate to reach out.

5つ星のうち5の評価

Seat covers

Fit like a glove. Material is soft.

2025年3月13日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you so much for your review! We're thrilled to hear the fit was perfect and that you're enjoying the soft material. If there's anything else we can do for you, we're always here to help. Enjoy the ride!

5つ星のうち3の評価
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

We're really sorry you had trouble getting in touch with us. We understand how frustrating that can be. Our team does its best to respond quickly through email and messages, but we’re actively working on improving our communication options. If there’s anything unresolved, please reach out to us directly at info@fhgroupauto.com

5つ星のうち1の評価

Not accustomed to dealing with a company that operates this way

The product was tan and black instead of brown and black so I didn't want it because the tan would not match my seat covers. Upon attempting to return and get a full refund, I first received an email suggesting that I keep it and receive a $10 refund. I responded no. The second email I received stated to get a full store credit and keep the product. I said no. Finally, I received an email stating that I would get a full refund and still keep the product. I didn't want to keep it because I knew it would just sit and collect dust until I finally gave it to Goodwill. So I returned the product including the free gift, and still I received a partial refund.

2025年3月12日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

We're very sorry for the confusion and inconvenience you experienced with your return. It’s never our intention to make the process difficult, and we apologize for the miscommunication. We’ve taken your feedback seriously and are reviewing how we handle these situations to prevent similar issues in the future. Please contact us directly at info@fhgroupauto.com if you'd like us to look into your refund again — we want to ensure you're treated fairly.

5つ星のうち5の評価

Prefect seat covers

We really like the seat covers they look so nice my wife side there fancy lol it was the most I ever paid for seat covers but it was a new car and I won’t something to last. They fit perfect look nice the only negative would be the smell they stink for about a week then it’s gone .

2025年3月11日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you so much for the kind words — we’re happy you and your wife are enjoying the seat covers! We appreciate your feedback about the smell as well. Some materials do carry a scent after manufacturing, but we’re glad to hear it faded after a short time. Wishing you many comfortable miles ahead in your new car!

5つ星のうち5の評価

The seat covers fit my 2015 Camry…

The seat covers fit my 2015 Camry perfectly. Love them. So happy I found your website.

2024年11月11日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you for your feedback! We're so happy to hear you are happy with your seat covers and we're glad you found us, too! Don't forget to take a look at our floor mats and other accessories to finish the look of your car!

5つ星のうち4の評価

Have not finished putting in

Have not finished putting in, will need help. No instructions. Straps don't stay in place loose fit.

2024年10月16日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you for your feedback. We have an installation video for your covers! https://www.youtube.com/watch?v=EdEcO522_rc

For the straps, be sure you're pulling off the fabric on the strap before adhering it to the seat. The item you purchased is for a Honda Accord 2018 - 2022 Sport | Sport SE | EX| EX-L | Touring. We also have a set for the Sport Hybrid. Does your vehicle's MMY and trim match? Please reach out to us at info@fhgroupauto.com for more help!

5つ星のうち3の評価

poor return process

First, I would like to appreciate the immediate responses from FH Group when I needed assistance. The issue was I was sent 2 passenger seats. The link that was sent with the product was simply an advertisement. I was later sent a link for installation which verified that I had two passenger seats. The return process was extremely difficult and cost me a great deal to return. I unfortunately will not be purchasing this product in the future. Thank you.

2024年10月11日
FH Group International, Inc. ロゴ

FH Group International, Inc. からの回答

Thank you for your feedback. We are sorry that you felt this was a difficult process. When we are dealing with Custom Fit, we like to be thorough and we do ask a lot of questions, but that's to be sure we're handling it well. You mentioned having two passenger seats and we did ask for photos so we could verify but you did opt out of sharing photos. We needed them so we could verify your claim and if it was determined it was our issue, we would provide a free return. That's what we were trying to explain in our emails. We apologize if that wasn't clear and that you had this experience.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報