FillerHouse レビュー 

181
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I highly recommend Fillerhouse . There products are A1, great selection and price point . Free shipping orders over $300 and discount codes apply . Shipping is super fast , along with beautiful co... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I've been ordering from Fillerhouse for several years now. Over 50 orders. Their products are top quality at amazingly affordable prices. The Fillerhouse Team are quick to respond to any emails that I... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I’ve ordered from here for about 5 years…4-7 orders per year I’d say. They always have an amazing sale on top of already low prices for skincare that works! I along with thousands of others trust this... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Unfortunately, there always seems to be an issue ordering from this site. They list items as available when they are actually out of stock. Also, you have to chase them to find out the progress of o... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 健康・美容製品店

当該企業による記述

Welcome to FillerHouse online store! The place where you can order best Biorevitalization, Derma fillers, Fat dissolving, Hair Treatment, Injection, Meso Therapy and many other products made and certified in South Korea. We aim to offer our customers a variety of the latest medical aesthetics products and cosmetics from South Korea. We’ve come a long way, so we know exactly which direction to take when supplying you with high quality yet budget-friendly products. We offer all of this while providing excellent customer service and friendly support. We always keep an eye on the latest trends in medical aesthetics products and put our customers’ wishes first. That is why we have satisfied customers all over the world, and are thrilled to be a part of the medical aesthetics products industry. The interests of our customers are always top priority for us, so we hope you will enjoy our products as much as we enjoy making them available to you.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

181件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(181)

過去12か月のレビュー数: 20件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

They owe me 413 dollars

They owe me 413 dollars
It has been over two months the order never came, they have not retrieved my money.
Please be careful with this company, they are horrible how they treat their costumers, pretending they care

2025年10月20日
自発的なレビュー
FillerHouse ロゴ

FillerHouse からの回答

Hello Laura,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry for the inconvenience and frustration you experience. This was never the level of service we aim to provide.
After reviewing your order history in detail, we found that a delay in confirming your payment in early September, combined with unexpected customs issues between Korea and the United States, unfortunately led to a longer delivery time than usual. While such customs complications can occasionally occur, we understand that this does not make the experience any less disappointing, and we deeply regret the impact it had on your order.
When your refund request was received, our team began the process right away; however, we required additional information to finalize it, which was not received until October 3. Adding to this, a series of national holidays in Korea between October 3 and 13 caused further delays in processing. As soon as operations resumed, your refund was completed immediately.
We fully understand how frustrating these delays and communication gaps must have been. Please rest assured that this situation does not reflect our normal standards or commitment to our customers. We’ve since taken steps to strengthen our communication process to ensure a smoother experience in the future.
Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and truly appreciate your patience and understanding. We value your feedback and hope we can have the opportunity to provide you with the excellent service you deserve in the future.

Best regards,
FillerHouse Team

5つ星のうち1の評価

Paid for product, NOT RECEIVED

I placed an order over a week ago. I have not received my order, a confirmation, or even a response to my MANY emails.

2025年10月16日
自発的なレビュー
FillerHouse ロゴ

FillerHouse からの回答

Dear Reese,

We sincerely apologize for the delay in updates regarding your order at that time and fully understand your concern. We would like to update and confirm that, since the date of your review, your order has been successfully delivered.
Your payment was sent on October 9, but the transaction was officially completed on October 13, which is when we received the corresponding funds for your order. Between October 3–13, Korea observed national holidays (except October 10), which caused nationwide delays in communication and order processing. This information was also noted on our website.
Additionally, your order was placed during one of our busiest sale periods, which slightly extended our normal processing times. We want to clarify that this was an exceptional period due to the high volume of orders and associated logistical challenges. Considering all of these factors, your order was shipped and delivered within 7 business days, in accordance with our stated policy.
Once again, we sincerely apologize and truly appreciate your patience and understanding.

Best regards,
Fillerhouse

5つ星のうち1の評価

I made my payment for the my order…

I made my payment for the my order quite some time ago, but I still haven’t received any shipping update. When I check my account, it shows that the payment was completed, but there’s no shipment date provided.
i have sent 3 messages and emails to see what happened to my order no reply so far.
when i go to my account to track my order this is what i find there (No shipping data available)
The payment was made on [2025-09-29].
It’s been quite a while since then, and I would really appreciate an update on the status of my order.iam really disapointed .

2025年9月29日
自発的なレビュー
FillerHouse ロゴ

FillerHouse からの回答

Dear Shelly,

Thank you for your message, and please accept our sincere apologies for the delay in communication and updates for your order status.
We would like to clarify that your order was indeed shipped and, according to our records, has already been delivered. The lack of timely shipment updates was caused by temporary disruptions that affected our regular tracking notifications.
At the time of your purchase (September 29, 2025), Canada Post was experiencing strikes that lasted until October 11. To prevent your package from being held in Canada during this period, we postponed shipment until postal operations resumed.
Additionally, between October 3 and October 13, Korea observed national holidays (excluding October 10), which affected correspondence and order processing across the country. We had a notice about these delays posted on our website during that time.
Your order was also placed during one of our busiest sale periods, which slightly extended our standard processing time. We’d like to emphasize that this situation was exceptional, caused by the combination of high order volumes, logistics complications, and external postal delays. Once all non-working days and postal disruptions are excluded, your order was shipped within five business days, in accordance with our shipping policy.
We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused and truly appreciate your patience and understanding. Please don’t hesitate to contact us if you have any further questions or need assistance. Our team will be happy to help.

Kind regards,
Fillerhouse

5つ星のうち5の評価

I received my order, Toxins

I received my order, and I am beyond pleased with the entire experience. Thank you so much for your dedication and patience in ensuring that everything was handled smoothly. The customer service from Fillerhouse has been exceptional, consistently responsive, professional, and attentive to my needs. I truly appreciate how they went above and beyond to make sure I was satisfied with my order. It's rare to find such a responsible and reliable company to order from. You’ve earned my trust! ⭐⭐⭐⭐⭐. FillerHouse has been a responsible company to work with since I have been purchasing from them! You won't be disappointed! When they are out of the office, they let you know. They don't just keep you in limbo like other companies do.

Thank you, FillerHouse for being so great!
Jeanette

2025年9月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

IMPRESSED

I have been impressed by the professional and quick response times of the team at Fillerhouse, as well as the products I have purchased! A truly refreshing experience!

2025年7月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I Love the site

I Love the site. And purchase on here repetitively. Filler house has delivered all my products on time without error and customer satisfaction is superb!!!! There are always sales that keep you coming back. And products are excellent.

2025年7月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

The products are amazing and great…

The products are amazing and great quality! However, I have issues with two thing. Descriptions and payment. Descriptions of products are not always very clear or how to use it, even benefits of my skin. I usually go back to NK and ask a friend or Google it. Payment is such a hassle that many times I have place items in an order and struggled so much to make a payment that my 7 days have passed and order is gone. I have missed a great sale OR here is a good one, I paid the wrong company. That’s the kind of luck I have. Just take cards or PayPal, CashApp and make my life easy.

2025年6月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I’ve been using Fillerhouse cosmetic…

I’ve been using Fillerhouse cosmetic products for several years now, and the results have been nothing short of amazing. The quality is clinical-grade, and each formula is packed with powerful, skin-transforming ingredients. Their growth factors provide deep hydration, visible plumping and lifting effect that rivals in-clinic treatments.

The packaging is professional and fast delivered. The products are easy to use at home, making them perfect for both beginners and advanced users. I’ve seen noticeable improvements in firmness, texture, and glow, and my skin feels elevated and effective.
The communication about any questions were smoothly and resolved fast
The payment process was easy although it’s my first time to use it. But it worth it .

I recommend fillerhouse to anyone serious about skin health and rejuvenation.

2025年7月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

One of my favorite places to shop

One of my favorite places to shop! The products are exactly what is described on the website. The company works hard to ensure that you get your order. The management team is great to keep in touch with you if changes to your order needs to be made. Bravo FillerHouse!

2025年7月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fillerhouse a pleasure to deal with

Fillerhouse a pleasure to deal with. Easy to navigate the website and place an Order and they always reply promptly to any query I may have about a product.
Orders are efficiently dispatched and always arrive just a few days later. I love the little gifts, usually facial masks that come with carefully packed and dispatched Order.

2025年7月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fillerhouse is amazing

Fillerhouse is amazing. I’ve been using them for a few years and they always have great sales and get your products to you very quickly and efficiently. They are my number one place to order all my facial needs.

2025年7月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Top notch in every way

Filler house offers excellent product and customer service, and incredibly fast shipping, always. and I am a long time customer. Also, they have sales numerous times per years and offer great discounts during these sales--you will hate yourself if you miss a sale--but be patient, it won't be long before another one comes along. Follow them on instagram to be notified of their sales. What more can I add? I have zero complaints with this company and only good things to say.

2025年7月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

My favorite skincare supply site

I have ordered from FillerHouse numerous times and they are my favorite site for skincare, fillers and toxins. I receive my order within 2-3 days in a cooled insulated box. I have never been disappointed with the products or the service. They have a wide selection of products to choose from and have consistent inventory of the products I use most. I would highly recommend this site to anyone looking for skin products.

2025年7月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fillerhouse is the first class company…

Fillerhouse is the first class company to get all of your beauty needs. Their customer service is outstanding and they are extremely responsive and helpful. I had some issues with shipping on my first order and it could’ve gone south, but they turned it around sent a new package and earned me as a customer. I highly recommend Fillerhouse!

2025年4月21日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報