Film Camera Store レビュヌ 

342
•
TrustScore 5段階評䟡の3

3.1

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I am passionate about photography. I explored purchasing a vintage camera lens from Film Camera Store first time. Placement of order was smooth and then onwards, promptly received tracking updates. Fi... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

I brought an Olympus trip 35 from here, I used the camera sent off for printing they came back blank. I realised the camera wasn’t shooting correctly at all or sealed properly at the back when purchas... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I had an old Olympus OM10 film camera which I wanted to sell. I contacted several companies for quotes and Film Camera Store came back the highest offer. I was a little apprehensive after reading some... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

The camera I bought for a Christmas present is beautiful and it also came well packaged. The only reason I knocked off a star in this instance is that the courier service was an absolute joke. Th... もっず芋る

䌁業情報

  1. カメラ屋

圓該䌁業による蚘述

With over 25,000 cameras sold worldwide. Analogue Photography Shop Specialising in 35mm Point and Shoot Cameras, SLR Cameras, Medium Format Cameras, Rangefinder Cameras, Polaroids, 8mm Camcorders, Film and Accessories on our UK Online Store.


連絡先

3.1

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

342件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.1

すべおのレビュヌ

(342)

過去12か月のレビュヌ数: 30ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Service from First Class Company

Received first class service from the Film Camera Store when buying a point and shoot camera for my daughter's Christmas. Their expert advice was most welcome and their customer service of the highest standard. I would not hesitate to use them again or to recommend them. Thank you for all your support.

2022幎12月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

100% Do not use this company

100% Do not use this company. Bought a camera from them at the end of last year which arrived late. I decided to return the camera when it arrived, so I emailed them. They got in touch with me minutes after sending email saying I should return the camera to their address and the refund will be processed 5 days later. I've returned the camera on the 21st of December 2022, tracked and delivered. To this day, they aren't replying to my emails and disputing my claim on Paypal. Will be pursuing them in small claims court out of principle.

2023幎1月20日
5぀星のうち1の評䟡

The waterproof camera that I purchased


The waterproof camera that I purchased especially for a snorkelling experience abroad Was a disaster. The outer case lost a piece of plastic which meant that I was unable to take any underwater photos.

2023幎1月10日
Film Camera Store ロゎ

Film Camera Store からの回答

Hello,

If you'd like to email us on Hello@filmcamerastore.co.uk, a member of our sales team will be able to rectify this for you.

Many thanks,

the film camera store.

5぀星のうち1の評䟡

No reply from support

Had an issue with with camera I purchased, submitted using the form on the website and emailed twice yet no reply from them... Currently have a £100 paperweight.

2022幎12月30日
Film Camera Store ロゎ

Film Camera Store からの回答

Hello Micheal, we aim to respond to all emails and requires within 24 to 48 hours. If you'd like to check your emails as we've possibly sent you a email in regards to this.

Many thanks,

the film camera store.

5぀星のうち2の評䟡

Half my order did not arrive.

I ordered batteries with my camera but the batteries have not arrived yet.

2023幎1月18日
自発的なレビュヌ
Film Camera Store ロゎ

Film Camera Store からの回答

Hello,

If you'd like to email our customer service team on Hello@filmcamerastore.co.uk and a member of our team will be with you and we can send you the missing batteries.

Many thanks,

the film camera store.

5぀星のうち2の評䟡

Mystery items nowhere close to advertised

I ordered a few of the mystery items; an Aztec camera strap (which is great), an unbranded large loud and bold SLR bag and a large unbranded loud and bold compact camera bag.

Don't bother buying the bags.

I received a small navy blue lowepro slr bag which would only fit an SLR and one attached lens with maybe some wipes. Not the loud and bold unbranded bag I ordered which is supposed to hold 2 extra lenses alongside the camera, and still have space for a large flash unit.

The compact bag has the same issue, it is also a navy blue lowepro bag, which will hold a compact camera and maybe a roll of film.

Loud and bold generally means bright colours, patterns etc. Where does drab navy blue fit into that?

As an aside, these are branded bags, not the biggest problem in the world obviously but come on, if you offer branded bags and unbranded bags, at least give us what we pay for.

This is not as advertised at all.

If you don't have the stock to fulfill an order just tell us rather than sending any old rubbish from other orders.

2023幎1月12日
自発的なレビュヌ
Film Camera Store ロゎ

Film Camera Store からの回答

Hi,

Thank you for your comments. We're sorry that you're unhappy with your recent purchase with us. If the items are not satisfactory for you then please contact out customer service and we'll be happy to rectify this for you.

Many thanks,

The film camera store.

5぀星のうち1の評䟡

your website said sign up to get extra


your website said sign up to get extra savings which I did , and yet it didn't give me any extra savings. I emailed.

2023幎1月3日
Film Camera Store ロゎ

Film Camera Store からの回答

Hello,

we're sorry you didn't receive your 10% discount code. If you'd like to contact our customer service team and we'll happily rectify this for you.

Many thanks,

the film camera store.

5぀星のうち1の評䟡

Very disappointed

Camera was broken and would not work. I had to pay return postage. Cost me £5 to be sent a broken camera that was obviously not working. Refund sorted efficiently but still cost ME money. Very disappointed with the whole experience.

2023幎1月10日
5぀星のうち2の評䟡

I have not got my 1st time purchase


I have not got my 1st time purchase discount
My order was taken with payment, paid for express delivery and delivery is days late !

2023幎1月5日
自発的なレビュヌ
Film Camera Store ロゎ

Film Camera Store からの回答

Hi Gerrard, please could you send us an email to hello@filmcamerastore.co.uk and we will sort this situation out for you!

5぀星のうち1の評䟡

Is this a scam site??

Is this a scam site?? Whilst I obv wasn't expecting a Mamiya when paying just £20 for a 'fun' Lomo-style camera, the nasty, cheap camera received looked like an infant's throwaway toy. The Fujicolor 26exp they charged £10 extra for turned out to be a 'My Love' (?) nasty, cheap Chinese brand - with 12 exposures and no expiry date. Then, just to make absol sure I understood just how poor this company is they then ignored my email. I'll spend whatever it takes but i will get this refunded and, in the meantime, i'll post reviews wherever i can.
6/1/23: This operator is so sure of their quality of service... they tried to delete my review. They are also 'mistaken' in claiming to have replied to my email; I contacted them via their chat, they never emailed me (other than marketing spam), and never addressed the false advertising of their product.
6/1: Another distortion in yet another over-defensive reply by this vendor: Your staff were not described as 'pathetic' or 'laughable' - that makes no sense whatsoever - but your website accuracy, your quality of product, your standard of customer service certainly were!
You didn't even bother to advise re the substitution of a blatantly inferior quality film, you then made no apology for it - and yet you spend 10x longer trying to try deflect criticism of a pathetic quality of customer experience! Maybe try focus on the customer experience rather than on your thin-skinned response to criticism of your poor product and service??
& Keep the money - I'd rather throw this rubbish away than pay for postage and waste any more time on such an appalling operator.

2022幎11月29日
自発的なレビュヌ
Film Camera Store ロゎ

Film Camera Store からの回答

Hi John,

Here at Film Camera Store, we do not stand for aggression towards our staff. The fact that you called our staff members "Pathetic" and "Laughable" is not tolerated. We have contacted you further to help you get your camera refunded.

Please reconsider your review as we have addressed the listing of this camera and film bundle.

Can we please reiterate the LOMO you bought is stated at a low price of £20 for a film camera as these are starter kits to help people have fun using film for the first time.
It is also stated in our listing that the film is subject to availability.
As you bought the camera in our busiest time of the year we put a film in that we felt was appropriate for the price of the beginner LOMO kit.

5぀星のうち1の評䟡

Worst customer service I’ve ever experienced. False advertising.

Ordered a camera - estimated delivery was 30th Nov - 2nd December. Royal Mail did not receive the parcel until 13th December, and I have still not received the camera (which was shipped by Everi, therefore should not have been impacted by Royal Mail strikes).

They are currently posting on instagram that orders will arrive in time for Christmas. When I commented that I still have not received my order from November, the deleted the comments and told me that I am “slurring their instagram” and blocked me. At no point did I swear or post anything rude in the comments. Was simply stating an honest review that could have been dealt with professionally.

Update: Camera has still not arrived 29.12.22. They also tried to dispute this review so it would be taken offline on Trustpilot, but still have not gotten back to my recent message regarding a refund.

2022幎12月18日
自発的なレビュヌ
Film Camera Store ロゎ

Film Camera Store からの回答

Hi Megan,

We have been in contact with you about this matter and have thanked you profusely for your patience and understanding. Unfortunately, we couldn't predict the level of disruption that has been caused by the royal mail strikes. your order was dispatched on the 29th of November and is currently in transit to you.

The reason why your comments were removed, was because you were slurring our company on our social media platforms, trying to state that we are lying about our estimated arrival time. Since the disaster with royal mail, we have switched courier service, this way we can guarantee 24-express shipping, thus rendering your comments about our company to be untrue and biased.

Many thanks.

5぀星のうち1の評䟡

They’ve got my money. I’ve got no camera.

Initially they were very helpful in helping me to choose the right camera. I paid over £90 but to date no camera has been delivered. Customer services who originally were very quick to sell me a product, have refused to answer any of my queries. Banging my head against a brick wall, would be more fun. So, they have over £90 of my money. I have no camera. Make your own mind up about this company. My advice would be to shop elsewhere. Shocking.

2022幎11月24日
Film Camera Store ロゎ

Film Camera Store からの回答

Hi Marcus,

We've sorted this issue out for you and have refunded you. We politely ask that you can change your review for us as we have tried our hardest to sort this situation out for you.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent all round!

The excellent advice, speed & personal approach on chatline, and prompt delivery despite postal delays. And the packaging was excellent - took ages to unwrap which reassured me that FCS care about their service. :)

2022幎12月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

It has not been delivered 12 days after


It has now been delivered and is fine.

2022幎12月7日
Film Camera Store ロゎ

Film Camera Store からの回答

Hi Maurice, Please contact us via email. We would like some more information about this. We have stated that we are having severe delays with Royal Mail currently and are looking for a solution. Please contact us.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報