Banner for First Camp - Aarhus

First Camp - Aarhus レビュー 50

TrustScore 5段階評価の3

3.0

Randersvej 400, 8200 Aarhus N, Midtjylland, DK


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Pladsen bærer præg af, at man ikke er klar til sæsonstart. Græsset er vokset vildt, informationen er ikke bygget færdig, og lejepladsen ligner noget hvor en bombe er slået ned. Vi boede i en pæn og... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Havde akut brug for en overnatning / hytte, personalet var yderst hjælpsomme og virkelig søde. Et kæmpe + var også at swimmingpoolen lige var klargjort og åbnet samme dag vi ankom 👌🏻

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Første gang på First Camp Lsibjerg ved Aarhus i min varevogn indrettet til overnatning. Jeg er tilfreds med adgang til bad og køkken samt et trygt ophold. Til en fornuftig pris, jeg vil bestemt benytt... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Vi var på First camp i Århus, hvor vi skulle overnatte i en hytte i 2 dage. Det stod som en hytte til 4 personer, men der var mangler i hytten, som virkede gammel og slidt. Man kunne ikke engang se... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. オートキャンプ場
  2. キャンプ小屋
  3. コテージ村
  4. モービル ホーム パーク
  5. トラベラーズ ロッジ

当該企業による記述

Aarhus er perfekt for dig som søger ferieophold midt fredelige og rolige omgivelser i naturen, men med mulighed for at være i Aarhus på nogle få minutter. På destinationen er der grønt så langt øjet rækker i et kuperet og smukt naturområde. Oplev de nærliggende grønne områder og det rige dyreliv til fods eller på cykel.

Hvorfor vælge First Camp

当該企業による記述

Meget for pengene
Prisvenligt! El og strømforbrug er altid inkluderet, og på de fleste af destinationerne også varmt vand. Hvor der findes aktivitetsprogrammer, er Yessis børneklub, træning og shows inkluderet – uden ekstra omkostning.
Enkelt at booke
Oplev over 70 destinationer på firstcamp.dk og nyd både en enkel booking og ophold.
Fleksibel booking
Book nu og betal senere med 100% fleksibilitet – med Flex får du hele beløbet tilbage ved afbestilling senest kl. 15.00 dagen før ankomst.
Unikke medlemsfordele
Få glæde af unikke fordele med First Camp Club, inklusiv point på hver booking, som kan bruges til at betale din næste ferie.
En bæredygtig ferie
Med vores miljømærkede destinationer bliver hver rejse et valg for en mere bæredygtig fremtid.

連絡先

  • Randersvej 400, 8200, Aarhus N, Midtjylland, デンマーク

  • 86231133

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

50件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 15%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Personalet var super flinke ,dem jeg…

Personalet var super flinke ,dem jeg snakket med i telefon med. Nemt at komme ind og få nøgle efter lukketid, men camping pladsen er meget nedslidt og Hytte vi lejet var meget nusset og sovesofaen var virkelig ulækker ,den havde en kæmpe stor misfarvet plet på hele madresen, også sengen i soveværelset virket beskidt.vi kommer ikke igen

2024年9月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Overholder ikke aftaler, forkerte bookinger, ekstremt dårlig hytte og seng.

First Camp Aarhus - Skovhytten.

Kan IKKE anbefales.

Vi skulle giftes i Park13 tæt på. Vi ringer til First Camp og spørger om de kan hjælpe med hytte til os + gæster.
Vi får at vide, at de har en "kæreste-hytte" som brudeparret sover i. Så den booker vi uden at spørge mere til det.
Bookingen skulle så tage x mange opkald, fejlbooking i navne og bare en ret generel utryg process.

Vi spørger om det er muligt for dem at være behjælpelig med at lave morgenmad til de overnattende gæster.
Vi får at vide, at de skal til at ansætte en kok, så de vil kunne lave en klassisk brunch med røræg, bacon mm.
Jeg ringer en måneds tid senere for at for lige at holde tot i vores bryllupsplanlægning og få styr på det sidste.
De fortæller så, at de ikke kan lave morgenmad alligevel. Der er så lovet morgenmad til overnattende bryllupsgæster og skrevet i invitationen.
Vi finder ud af, at vi i stedet kan bestille rundstykker. Det måtte være plan B og det aftaler vi.
Generelt en meget usikker væven løbende i vores flere samtaler.

Jeg får stadig ikke noget på skrift og min mail besvares ikke.
Jeg finder så en lille måned efter igen (og få uger inden bryllup) da jeg vil være 100% sikker på, at der vil være morgenmad til os.

Så er det åbenbart IGEN ikke booket noget og den anden jeg snakker med kender ikke til aftalen. Magen til uprofessionelisme.
Jeg skriver derfor en ret konkret mail til dem og de har sidste chance for på skrift at give mig et tilbud på, hvad de kan tilbyde.
Leder derfra ringer mig op og vi aftaler, at jeg konkret sender ham en mail på, hvad vi ønsker at pålæg, antal rundstykker, juice mm.
Så processen derfra tages fin hånd om.
Men hold nu fast hvor skulle det tage lang tid og være en utrolig dårlig process.

På vores bryllupsdag kommer vi som planlagt til stedet. Lille hytte (som forventet).
Stinker så at sure indelukket sokker, der er klasket myg på væggene.
Der er så sat to enkelte senge sammen (måske 180 cm lang! meget kort seng). De var hårde som sten!
Vi kiggede med det samme om det blot var et stel vi lå på - og de måske ved en fejl havde glemt at lægge en madras på.
Men der var en lille form for "madras" på.
Aldrig oplevet noget lignende. I midten af sengen var det som om man lå på en pæl. På begge sider måske 30 cm til hver siden var sengen "blødere".
Vi lå deri i blundende væk i 3 timer og måtte stå op igen.
Ikke engang en hund ville jeg byde det som en hundekurv.
Det har på vores bryllupsnat betydet, at jeg nu har hold i ryggen...
Jeg er målløs.

2024年8月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Har været på campingpladsen af flere…

Har været på campingpladsen af flere omgange og hold da op hvor er det bare blevet dårligt.
At skrive det var forsømt da det blev overtaget er noget vrøvl....
Før var her rent og pænt, nu kan man knap benytte stierne til toiletterne uden at brænde sig på brændenælder der fylder dem ud..
Toiletterne er aldrig rene, og med lidt held er der toiletpapir tilstede.
Ved hytterne vokser ukrudt og græs op uden der gøres noget ved det, og de stole og borde der er ved dem kan knap benyttes da bordene er ødelagte og nogle i rådden træ.
Hækkene rundt på pladsen er ikke klippet endnu i år og der er ikke plads til at køre vognen ned uden at risikere den bliver ridset.
Her plejede at være så hyggeligt, men skal skal love for det er der ikke mere.
Det virker som om der med vilje bliver gjort alt for at campingpladsen skal lukkes ned.
Her kommer jeg ikke igen så længe det er first camp der er ejer.

PS. Har lige opdaget at den ene gang græsset er slået har de ikke engang passet på så mit kabel til campingvognen er nu kørt i stykker af plæneklipper.

2024年7月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Misligholdt.

Misligholdt.
Venlig modtagelse, men trist at komme tilbage efter et år og så se, at de mangler der var sidste år, ikke er udbedret. Legepladserne er slet ikke holdt vedligeholdt, nogle af tingene kunne ikke bestå et legepladssyn. Flisearealer, legepladser og adgangsveje er fyldt med ukrudt.
Servicebygninger bliver rengjort flere gange daglig, men alligevel virker de snusket.
Nogle af bruse- og toiletrummene var permanent aflåst på trods af højsæson og mange gæster.
Lever ikke op til hverken navn, tidligere tiders standard eller beskrivelsen på hjemmesiden.
Men den fungerer muligvis ok. i forhold til transitbesøg og beliggenheden er der ikke noget i vejen med bortset fra lugtgenerne fra affaldscentralen.

2024年8月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Den unge mand i receptionen var super…

Den unge mand i receptionen var super flink og imødekommende men de billeder der ligger på nettet om pladsen stemmer ikke overens med virkeligheden for bistro var lukket og minigolf banen var slet ikke vedligeholdt og toilet bygningen ved svømmepølen lignede noget der var løgn og tv’et i skovhytten var ikke sat til TV kun til strøm og hytten lugtede af sved som var lidt øv og der stak søm ud af væggen på toilettet plus der lå en klud som håndklæde på det lille toilet så alt i alt mangler der en hel den før jeg kommer der igen og plz firstcamp Aarhus hvis i vil have folk til at komme til jer så skal billeder og virkelighed altså stemme overens

2024年7月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Falsk reklame og alt for dyrt ift standen på pladsen...

Alt hvad de tidligere dårlige anmeldelser skriver er helt korrekt.
Svaret campingpladsen giver er til dels korrekt.
Jeg kan desvære ikke vedhæfte et screenshot, men hvis man søger på firstcamp århus og ser på deres reklamer står der at der både er pool og bistro samt det fremgår af det kort som ligge frit tilgængeligt på deres hjemmeside over pladsen. Det er dybt vildledende.

2024年7月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

First Camp Lystrup, aldrig mere

First Camp Lystrup, aldrig mere!

En af de dårligste pladser vi nogensinde har besøgt. Vi camperede der i slutningen af uge 27 2024.
De gamle mugne campingvogne giver et usselt, utrygt udtryk og indbyder ikke til feriehygge. Nogle af de pladser, som vi blev frarådet var optaget af håndværkere, som vi senere fandt uf af arbejde på pladsen, selv om vi ikke så nogen arbejde der. Naboen til den plads vi havde valgt, en camping vogn med fortelt, havde Rockwool for alle vinduer i campingvognen og havde bygget et skelet af gamle vinduer og paller i forteltet! Andre vogne stod “forladte og overgroede med mug”. Der var stort set ingen andre end os på pladsen. Meget underligt og slet ikke den campingferiestemning, som vi ellers oplever.
Toilet bygning 1 er fuldstændig ramponeret og delvis under renovation. Det fremgår på et opsat skilt, at der renoveres. Vaskemaskinerne var meget gamle og ikke tidssvarende. Ikke muligt at vælge F.eks 30 grader kulørt. Den maskine vi blev nød til at bruge, havde en “fejl” som fremgik af displayet “varmefejl”, som vi ikke blev gjort opmærksom på. Sæben der skulle tilsættes stod i en papbøtte, og bestod af billig hvidvask vaskepulver.
Vi havde bl.a.. valgt First Camp som vi har haft gode erfaringer med tidligere, og valgt pladsen pga. poolen, men den viste sig at være under reparation. Det så ud som om det var længe siden, at den havde været i brug. Det kunne vi have set på Trust Pilot, hvis vi havde kigget🤔. Personalet gjorde overhovedet ikke opmærksom på dette, da vi blev indskrevet. Vi blev bare opkrævet fuld pris, og skulle betale for hele opholdet, inden vi havde set pladsen.
Badefaciliteterne i servicebygning 2 var under al kritik. Der manglede sæbe i sæbedispensererne, og der er ingenting til at tørrer hænder i. Brusebadet bestod af et rør i loftet, hvor vandet kom ud fra. Temperaturen kunne ikke reguleres, ej heller vandmængden, og vandet var så varmt, at man ikke kunne holde ud at stå under bruseren.
Området virker forsømt, hækaffald ligger i bunker, og mange steder mangler klipning, og slåning. Vejene er fuld af huller, som gør kørsel med campingvogn farlig. Stier er overgroet af ukrudt, og vi måtte træde mange brændenælder ned for at kunne tilslutte strømmen.
Bistroen, som der reklameres med er lukket, hvilket heller ikke oplyses.
Kortlæseren ved bommen virker ikke, kun den høje til lastbiler, således man skal ud af vognen for at åbne bommen, både ved ud og indkørsel.
Det skal nævnes, at den søde unge mand i receptionen, var meget serviceorienteret og hjælpsom.

Alt i alt kan vi overhovedet ikke anbefale denne campingplads. Og First Camp har vi ikke tillid til mere.

2024年7月7日
自発的なレビュー
First Camp - Aarhus ロゴ

First Camp - Aarhus からの回答

Kære Pia,

Tak for din lange og udførlige anmeldelse. Vi er rigtig kede af at du ikke kan anbefale First Camp på baggrund af dine oplevelser på First Camp Aarhus, vi har 69 andre destinationer.

Vi undres dog over nogle ting i din anmeldelse, bl.a. reklamerer vi ikke med at der er en pool og ej heller at vi har en bistro på https://firstcamp.dk/destinationer/aarhus-jylland, så hvor du har de oplysninger fra skal jeg ikke kunne sige. Poolen har dog tidligere været i drift ikke i 2024 sæsonen.

Vi er med på at First Camp Aarhus trænger til en gevaldig hånd, desværre er det mange års forsømmelse der ligger til grund på pladsens nuværende stand og ikke alene First Camp. Vi er ved at danne os et godt overblik og ligge en plan for fremtiden på pladsen, således at den kan blive en rigtig fin og simpel campingplads tæt på Aarhus.

Har du husket at indgive en officiel klage, hvis ikke må du meget gerne gøre dette så vi kan komme i direkte kontakt med dig.

Mvh
First Camp

5つ星のうち1の評価

Som "Mogens" skrev d.7 juni

Som "Mogens" skrev d.7 juni, kan jeg kun give ham ret med hensyn til First camp Århus.
Og der er ikke sket noget som helst !!!
Vi ankom d.25 til 28 juni. Græsset ikke slået flere steder 15 - 20 cm højt.
Swimmingpool lukket, efter sigende pga. dårlig vandkvalitet, indgang overgroet, så har næppe været i brug, cafeteria lukket begge dele fremgik ikke på hjemmesiden.
Onsdag ingen rengøring, manglende toiletpapir, og møgbeskidt.
Alle bede totalt tilgroet, højt græs omkring legehuse.
Synd for personalet at de skal høre på alle klager, vi var ikke de eneste.

2024年6月25日
自発的なレビュー
First Camp - Aarhus ロゴ

First Camp - Aarhus からの回答

Kære Keld,

Mange tak for din anmeldelse af First Camp Aarhus. Vi beklager de gener det har haft for jeres ferie.

Cafeteriet har været lukket hele året hvorfor der heller ikke er info om den her https://firstcamp.dk/destinationer/aarhus-jylland, poolen har heller ikke været i drift i 2024 og findes heller ikke på hjemmesiden.

Vi er med på at First Camp Aarhus trænger til en gevaldig hånd, desværre er det mange års forsømmelse der ligger til grund på pladsens nuværende stand og ikke alene First Camp. Vi er ved at danne os et godt overblik og ligge en plan for fremtiden på pladsen, således at den kan blive en rigtig fin og simpel campingplads tæt på Aarhus.

mvh
First Camp

5つ星のうち2の評価

Vi ankom til campingpladsen i Lisbjerg…

Vi ankom til campingpladsen i Lisbjerg om mandagen, der var toiletterne ikke gjort rene, det blev de først om onsdagen. Der var ingen toiletpapir, kun et familierum var åbent og det var møg beskidt. Kun tre toiletrum var brugbare, de andre var låst af. Græsset på vores og flere andre pladser var 15-20 cm højt, var ikke slået i flere dage. Før pladsen hed First Camp, var der altid pænt og rent.

2024年6月3日
自発的なレビュー
First Camp - Aarhus ロゴ

First Camp - Aarhus からの回答

Kære Mogens,

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi er meget kede af at høre, at dit ophold på campingpladsen i Lisbjerg ikke levede op til dine forventninger. Dine kommentarer om rengøringen af toiletterne og den generelle tilstand af pladserne er meget vigtige for os.

Vi undskylder oprigtigt for de gener, du har oplevet. Dette lever ikke op til vores standarder, og vi tager din feedback meget alvorligt. Vi vil tage din klage videre til vores operationelle team for at sikre, at sådanne hændelser ikke gentager sig i fremtiden.

Vi håber, at du vil give os en ny chance for at vise, at vi kan leve op til de høje standarder, du forventer af os.

Med venlig hilsen,
Kent
First Camp

5つ星のうち1の評価

Leider haben wir die Rezessionen nicht…

Leider haben wir die Rezessionen nicht gelesen. Wer hier eine gute Bewertung abgegeben hat ist definitiv ein Fake.Dieser Campingplatz gehört geschlossen und definitiv renoviert. Hier könnte man einen Horrorfilm drehen. Eine Nacht mit dem Camper überbrückbar. Wir sind in einer der Hütten ohne Bad. Wir duschen hier freiwillig nicht, da es an Sauberkeit zu wünschen übrig lässt. Es mag sein daß es vor Jahren einmal schön war, aber jetzt ist es wie ein Lost Place. Eine Nacht zu 74 Euro ist eine absolute Unverschämtheit. Wer hier einmal war kommt nie wieder hier her. Sterne nur im Minusbereich. Wurde wohl neu von First Camp übernommen. Tipp an dieser Stelle: Macht ein paar Monate dicht, entfernt alle abgenutzten unbrauchbare Spielgeräte und Sanitäranlagen sonst kommt hier irgendwann niemand mehr her. Dass für diesen Platz Werbung mit Pool und Spielplatz gemacht wird ist absolut unverschämt und eine Sauerei.

2024年6月4日
自発的なレビュー
First Camp - Aarhus ロゴ

First Camp - Aarhus からの回答

Liebe Carolin Jasmin

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen bei uns zu teilen. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt bei uns nicht zufriedenstellend war. Ihre Rückmeldungen zur Sauberkeit und dem Zustand der Anlage sind für uns sehr wichtig.

Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben. Ihre Anmerkungen bezüglich der sanitären Anlagen und der allgemeinen Einrichtung nehmen wir sehr ernst und werden diese umgehend an unser operationelles Team weiterleiten. Wir sind bestrebt, kontinuierlich an der Verbesserung unserer Einrichtungen und Dienstleistungen zu arbeiten.

Wir bedauern zutiefst, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten und werden Maßnahmen ergreifen, um sicherzustellen, dass solche Erfahrungen in Zukunft vermieden werden. Ihr Feedback hilft uns, die notwendigen Schritte zu unternehmen, um den Standard zu erreichen, den unsere Gäste verdienen.

Mit freundlichen Grüßen,
Kent
First Camp

5つ星のうち4の評価

God service!

Sødt og imødekommende personale. Flot standard på hytterne. God beliggenhed i forhold til Århus. Kommer helt sikkert igen.

2024年3月18日
自発的なレビュー
First Camp - Aarhus ロゴ

First Camp - Aarhus からの回答

Tusind tak for din fine anmeldelse.
Vi har et fantastisk team her på First Camp Bøsøre Strand, der dagligt knokler for at kunne tilbyde vores gæster den bedste oplevelse og atmosfære her på pladsen.
Skønt at det er synligt. Tak, vi sætter meget stor pris på dine ord.

Mvh.
Team
First Camp
Bøsøre Strand
Sine & Henrik

5つ星のうち1の評価

En plads som trænger til et kæmpe løft

En plads som trænger til et kæmpe løft, ligner en plads der er blevet glemt af ejeren, og overladt til nogle som ikke kan finde ud af at passe en campingplads…. Virkeligt sørgeligt at se så fin en plads blive ødelagt……

2023年7月19日
First Camp - Aarhus ロゴ

First Camp - Aarhus からの回答

Hej Kaj,

Tak for din kritik. Vi har bestemt ikke glemt Aarhus og arbejder på en langsigtet plan for destinationen.

Mvh
First Camp

5つ星のうち1の評価

Dårlig/manglende rengøring

Dårlig/manglende rengøring, manglende orden og oprydning, meget dårlig kommunikation, kommer ikke igen.

2023年10月20日
First Camp - Aarhus ロゴ

First Camp - Aarhus からの回答

Hej Gunner,

Tak for din kritik, det er taget til kraftig efterretning.

Mvh
First Camp

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報